Als vanouds.

Zoals al jaren na iedere onderhoudsbeurt uiterst tevreden.

Alles zoals het hoort en volgens afspraak uitgevoerd.

prima mijn probleem opgelost

ik had een probleem met de elektronische sleutel en dat is naar behoren opgelost

• Reden bezoek N.v.t.

Onzin

Wij zijn zeer tevreden, maar laat die jaarlijkse tevredenheidsonderzoek s.v.p. achterwege. We worden door Jan en Alleman daarover bevraagt. Met vriendelijke groet: E. van Halm

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Prima en snelle service!

De service was snel, en het personeel vriendelijk. Geen op- of aanmerkingen

je wordt daar goed ontvangen een dikke duim

Goede service, klantvriendelijk en deskundig

Klantvriendelijke uitstraling i.c.m. deskundige service in reparatie en onderhoud

Vriendelijk te woord gestaan

Een onderhouds beurt voor mijn Twingo gehad. Dik tevreden en toen ik mijn auto ophaalde kreeg ik ook nog een presentje. Dik tevreden

Alles top geregeld. En gemaakt,

Snel en vriendelijk geholpen, goed gerepareerd.

Motorstoring. Op zaterdag snel de diagnose gesteld. Maandag al gerepareerd.

Alles is perfect geregeld !

Voor onderhoud is mijn auto opgehaald en weer terug gebracht. Reparatie en kosten werden vooraf doorgegeven en reparaties na toestemming uitgevoerd. Was het ook zo gewend, prettige samenwerking.

Mijn ervaring is zo als altijd 100%

Ik kom met een smerige auto en ga terug naar huis met een schone wagen, daar tussenin wordt mijn wagen voor de volle 100% nagekeken en gecontroleerd, waarna ik met vol vertrouwen weer de weg op durf. Zijn er problemen dan worden die eerst besproken, kortom alles wordt op een zeer plezierige manier verwerkt en besproken. Ik ben dan ook vol lof.

altijd goed

goede service

als altijd Prima!!

behandeling in deze onderhoudsgarage geeft totaal niet een behoefte om het elders eens uit te proberen.

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Zeer nette behandeling!

Niet zoals wij gewend zijn....

De werkzaamheden zijn prima uitgevoerd: bandenwissel, APK en wintercheck. Zoals wij gewend zijn. De auto was zelfs van binnen en buiten schoon gemaakt. Keurig! Echter bij het wegrijden na de werkzaamheden bleek dat de medewerker die met de auto door de wasstraat is geweest, zijn koffiebeker heeft laten liggen, de autoradio op SLAM FM met een fors volume heeft gezet en vond hij het blijkbaar nodig om de navigatie op 3D ipv op 2D te zetten. Dat zijn we niet gewend en zeker ongewenst!

Prima geholpen

Makkelijk een afspraak te maken, voldoende voorzieningen om weer thuis te komen. Heldere uitleg wat er is gedaan.

Goed en vriendelijk geholpen.

Prima en snel geholpen. Auto was op tijd klaar.

Zeer snelle reactie om mij te komen helpen met mijn pech-geval. Auto werd ook direct gerepareerd. In de tussentijd kreeg ik een update dat het iets langer kon gaan duren en waarom. Prima!!

• Deskundigheid N.v.t.

Uitmuntend

keurig op tijd klaar gebeld toen de auto klaar was productiefout aan velgen door monteur ontdekt die nu jan as hersteld wordt (had ik zelf nog niet ontdekt) auto gewassen keurige klantbenadering door receptie werkplaats ...kan niet beter..!!!

goede informatie

Uitstekende service

Alles was heel netjes geregeld,

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!