Op een fantastische wijze geholpen met de aanschaf van de auto.

Op een fantastische wijze geholpen met de aanschaf van de auto. Moet mijn waardering uitspreken over het geduld wat getoond werd. Zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een jonge tweedehands auto.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Super mooie BMW gekocht. Dit was onze tweede aankoop bij vader en zoon, Charlie en Mitchell. Contact verliep, net als ruim 2 jaar geleden (toen een hele mooie Mini gekocht), weer uitstekend, zowel voor, tijdens en na de aanschaf. Genieten elke dag volop van onze bij BMC gekochte auto's.

denken met de klant mee

Stond een fantastische mooie bmw tekoop bij bmc cars tekoop, Was niet echt zoekende. Maar hij was toch zo interessant dat die mijn de aandacht trok die dag. Dus na telefonisch contact tehebben met ze,, Besloot ik toch om een afspraak temaken met ze om de auto tebezichten. Bij binnenkomst netjes ontvangen. en de relatie begon met vader en zoon gelijk al fantastisch.. Nemen de tijd voor je met een goed bakje koffie. Had gelijk al een goed gevoel eigenlijk. ze Denken echt met je mee en geen gladde verkooppraatjes. Niks was teveel voor ze.. zelf als ik savonds nog wat tevragen had . Was terug reageren geen probleem. Dus Geen 8 tot 6 mentaliteit. Dat is wel iets anders dan wat ik gewend was.’ Jaren lang bij grote dealers waar je dit contract echt niet mee maakt. Ik zelf weet nu waar ik moet zijn. En dat is bmc cars En raad iedereen ook dit adres aan,,

Super betrouwbaar bedrijf

Auto was scherp geprijsd en werden prima geholpen door vader en zoon!

Goede service en top wagen

Bedankt voor de prettige samen werking.

De dienstverlening is goed en de aankoop is super

Blij met m'n mini:) goede service.

Super blij met mijn mini.. De auto werd netjes helemaal gepoetst, de kleine krasjes en een klein deukje werden netjes verwijderd. Na het ophalen van de auto hoorde ik dat er iets niet goed was, heb toen gelijk gebeld en kon de volgende dag de auto gelijk al brengen. Gelukkig was er niks kapot en hebben ze meteen het geluid verholpen. Na een aantal dagen hoorde ik weer iets kleins wat niet zo hoorde te zijn. Ook dit hebben ze goed verholpen. Ik kreeg netjes een leenauto mee, en de volgende dag was mijn auto dan ook al klaar.. Nu is de auto geluidloos en ben er super blij mee:)...Hopelijk veel veilige km's met deze mooie auto..

Erg positief, heldere afspraken, snelle reactie op vragen

Een positieve ervaring, erg klantgericht, reageren snel op vragen en zijn flexibel.

Mooie auto en goede service!

Onlangs heb ik bij BMC Cars een Mini Countryman gekocht waar ik heel blij mee ben. Ik kreeg alle tijd om de auto goed te bezichtigen en een duidelijke uitleg over alle opties. De auto is in top staat en alles werd direct geregeld zodat ik de auto dezelfde dag mee kon nemen. Ik heb de service als heel prettig ervaren en zou BMC Cars zeker aanraden!

Prima !

Super blij met mijn Mini ! BMC Cars is een bedrijf met een “no nonsense mentaliteit” zonder poespas, top!

Snel, professioneel, sympathiek en goed geprijsd

De mini die ik kocht, zag er geweldig uit, was goed geprijsd en we waren er dan ook snel uit. De levering ging supersnel, het was geen probleem me even van het station te halen en geen gedoe over ingewikkelde pakketten - gewoon garantie, een nieuwe APK en een volle tank. Sympathieke zaak van vader en zoon!

Charlie en Mitchel hebben onze auto tot in detail netjes afgeleverd. Wij zouden hen zeer zeker aanbevelen!

Geweldig geholpen, geweldige auto

Alles klopt, geen poespas. Auto dik in orde, naverkoop ook goed, behulpzaamheid ook.

Zeer mooie BMW X1 gekocht en een prettige aflevering ervaren!

Jong gebruikte auto’s die er als fonkelnieuw uitzien! Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Top garage!

Vorige week onze prachtige mini country man mogen ophalen. Vanaf het eerste telefonische contact en later in de garage alleen maar positief. Duidelijk en No- nonsense cultuur. Geen gladde autoverkoper die in je nek staat te hijgen. We wilden de achter ruiten laten blinderen en dat hebben ze voor aflevering kunnen regelen! Helemaal top! Auto moest nog ff terug voor een terug roepactie. Op de weg ernaar toe de grote pech: steentje op de voorruit dus een klein sterretje. Waar ik dus enorm ziek van was. Toen ik de auto kwam halen hadden ze dit gelijk zonder kosten laten repareren. Echt super service. Absoluut een garage om aan te raden als je op zoek bent naar een mooie auto!

Top- en klantgericht bedrijf!

Keurig en no-nonsense autobedrijf met mooie nette auto's. De eigenaar en zoon nemen alle tijd, proefrit na sluitingstijd was zelfs mogelijk. Goede aflevering en heel tevreden met de aankoop. Aanrader!

Geweldig zonder kostbare franje

Ik liep ik BMC-cars naar binnen, de laatste showroom voor die dag, op zoek naar een jonge Mini Cabrio. Een bedrijf zonder een strak opgepoetste showroom met flitsende details en knusse zithoekjes. Een bedrijf waar de verkoper een mens is en geen gladde verkoper met mooie babbels. "What you see is what you get" De Cabrio waar ik voor kwam was net verkocht, maar er stond nog een Mini Cooper Cabrio, iets jonger, maar iets minder opties. De prijs was dus vergelijkbaar. Ik kreeg voor mijn auto een hele nette inruilprijs. Ik ben heel even naar buiten gelopen en mijn gevoel werd bevestigd door op google te kijken naar reviews. Dit is een eerlijk bedrijf! Ik ben naar binnen gelopen en met een handdruk hebben we de deal gemaakt. De Mini stond een week laten glanzend op mij te wachten en ik rij na volle tevredenheid nu rond in mijn Mini. Toen ik even terug ging voor een kleinigheid, gezellig en vriendelijke gesprek,....

Hele goede service!

Vriendelijke man en een topauto.

Fijn contact, goede auto en service

Wat een fijne zaak! Mooie auto’s, goede service en vooral prettig (no nonsense) contact. Afspraken worden nagekomen en flexibiliteit is zeker aanwezig. Hier mijn auto ingeruild en andere uitgezocht. Aflevering was snel gepland, keurige uitleg over de nieuwe auto en wat kleine tekortkomingen prima opgelost. Ik zou BMC zeker aanraden bij het uitzoeken van een andere auto.

Zeer goed !

Zeer vriendelijk en goed geholpen, en een erg mooie mini gekocht! Superfijne auto en helemaal niets op aan te merken

TOP!

Non nonsense; je weet waar je aan toe bent, snelle opvolging en accurate afhandeling. Denken mee met de klant.

Prima auto tegen een uitstekende prijs. Fijne service

Vriendelijk

Mooie jonge Mini Clubman gekocht. Erg vriendelijk geholpen en men houdt zich aan de afspraken. We hebben 'm nog niet zo lang maar tot nu toe erg tevreden.

Uitstekende service en snel geregeld

Goede ervaring met dit bedrijf, vriendelijk personeel en alles goed en snel geregeld. Bedankt!

Prima geholpen....meer dan .

Klantvriendelijk Prettige mensen die je tevreden de weg op sturen. Dank hiervoor!!

Over BMC Cars

BMC Cars&Classics is een autobedrijf gespecialiseerd in voornamelijk mini. We zijn gevestigd in Almelo, verzorgen zowel aankoop, onderhoud en reparatie.