Prima klantbenadering, snel kunnen schakelen

Eerste telefonische informatie en bij het maken van een afspraak al zeer goed te woord gestaan en geholpen. Na aanschaf duidelijk en goed geïnformeerd met snelle reacties.

Derde auto gekocht bij BMC zegt genoeg lijkt mij.

Enige tijd geleden gevraagd om op zoek te gaan naar een BMW 1 serie. Zonder enige verplichting een 1 serie binnen gekregen en berichtje gekregen of dit was wat ik zocht. Rustig de auto bekeken en test gereden. Goede en eerlijke inruilprijs voor onze auto gekregen en de deal was rond. De volgende auto zou ik wederom kopen bij BMC in Almelo.

Fijn contact, klant gericht........Top

Vandaag onze mini thuis afgeleverd, we zijn er erg blij mee. Prijs kwaliteit super, fijn contact. De eerste keer dat we bij BMC Cars een auto kopen, we komen zeker terug. Top bedankt.

Betrouwbaar, vriendelijk en klantgericht

We werden heel vriendelijk ontvangen en konden snel en prettig tot zaken komen. De communicatie liep vlekkeloos en alle afspraken zijn nagekomen. De auto werd zelfs thuis afgeleverd, met een halve tank benzine en een cadeautje. Top service!

Goede service, denken me

Er zat bij de aankoop geen hoedenplank. Deze werd net nageleverd. Super netjes opgelost. Prettig bedrijf in omgang.

Hele vriendelijke eigenaren die je in rust te woord staan.

Tot nu toe goede ervaring met BMC Cars. Je wordt er goed geholpen en nemen alle tijd voor je. Ze komen heel vertrouwd over, dat geeft je een goed gevoel.

Kan niet beter en sneller

Prachtige wagen gekocht. De verkoper komt zijn afspraken na. Goede service. Maw top bedrijf.

Prettige contactmomenten en klantgericht bedrijf

De cirkel is rond. Mijn eerste auto was een mini en nu 45 jaar later héél erg happy met mijn Mini CooperS Clubman Heel veel opties en slechts 30.000 km gelopen. Prachtige uitvoering, een auto om weer voor de fun mee op pad te gaan. Met een goed gevoel bij BMC Cars naar binnen en naar buiten gestapt.

Kopen eerste auto

Uitstekend geholpen bij het zoeken van een leuke auto! Zeer aan te bevelen!

Mooi bedrijf en fijne mensen

Vriendelijke mensen , goed geholpen en auto werd keurig gebracht naar Purmerend

Fijn contact, goed geregeld en volgens afspraak.

Wij hebben BMC cars gevraagd vrijblijvend een Mini Countryman te zoeken met automaat, navigatie en een panoramadak. Na ca. 2-3 weken kwam er een voorstel met een mooie auto. Die we dan ook gekocht hebben. Door BMC cars netjes ingevoerd en afgeleverd. Zeer tevreden.

Klantvriendelijk, fijn zaken doen.

Mijn mini gekocht bij bmc Cars, dit ging allemaal heel soepel, personeel is vriendelijk en eerlijk.

Goede service goed proffesionele afhandeling

Mijn mooie mini gekocht afspraken worden goed nagekomen en de afhandeling liep zeer plezier en proffesioneel. Fijne ervaring

No nonsense betrouwbare garage gerund door vader & zoons met mooie collectie jong gebruikte autos

Wat een geweldige BMW, goede service en een fijne zaak waarbij de prijsonderhandeling wel geteld 2 minuten geduurd heeft.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben er onze Mini Cooper Cabrio gekocht, allereerst wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over BMC Cars het bedrijf oogt niet alleen professioneel maar de mensen zijn het ook echt, heel vriendelijk totaal niet opdringerig ze laten je met rust rondkijken en schieten te hulp als nodig. Er worden alleen maar auto’s verkocht die perfect in orde zijn en waar je zo mee weg kan rijden. Onze Mini Cabrio 2014 echt bijna als nieuw. Zeer goede uitleg omtrent auto gekregen echt chapeau. Als er in de toekomst een weer iets nieuws aangeschaft wordt dan ga ik zeker weer bij BMC cars. De eigenaar zelf heeft ons geweldig te woord gestaan:))

Prettig zaken doen en een goede service.

Topbedrijf

Klantgericht en verrassende service

Blij dat ik via internet mijn nieuwe mini bij dit bedrijf heb gevonden. Een bijzonder prettige klantgerichte benadering, flexibele instelling van eigenaren en meer dan uitstekende service. Een absolute aanrader

Makkelijk en goed geregeld

Geen rompslomp gehad, ik weet waar ik aan toe was vanaf het begin. Er wordt op een nuchtere manier gehandeld en voor vragen kon ik van sochtends tot savonds appen.

Vriendelijk, open en transparant! Passie voor het vak.

Kreeg goede uitleg over de auto. Historie van auto ook doorgenomen. Zowel de eigenaar, zijn vrouw als zijn zoon allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Bij een vraag over de auto, een week na aankoop, via Whatsapp meteen antwoord.

• Service N.v.t.

Zeer vriendelijke en flexibele (tijdstip) ontvangst en behandeling

Werkelijk prachtige Audi A4 B7 Avant gekocht bij BMC. Na het online komen van de advertentie wilde ik zeer graag komen kijken. Dit kon gelukkig in de avond i.v.m. mijn werk. Ontvangst met koffie en door zeer vriendelijke mensen die wel van een praatje houden. De auto stond in de showroom en na wat kijken werd deze naar buiten gereden voor een proefrit. Al snel was ik verkocht, maar er moesten nog wat dingen preventief vervangen worden. Na heel coulant onderhandelen overgegaan tot koop, en ik kon de auto afgelopen Vrijdag 19 Juni ophalen. Deze was plots op Donderdag al klaar en ook toen kon ik 's avonds terecht. Alle afspraken nagekomen en de auto mee naar huis, aflevering was zeer netjes ! Enorm blij mee !! Bedankt Charlie ! Groeten van Thijs uit Amsterdam

zeer leuk en goed bedrijf

Onze eerste Mini hier gekocht, zeer vriendelijke mensen, goede prijs voor onze vorige auto gehad, men dacht goed mee over onze wensen, en gaf ons direct een goed vertrouwen in dit bedrijf., auto was zeer netjes klaargemaakt, bij aflevering nog even goede uitleg gehad, en nog even een babbeltje gemaakt, echt vriendelijke mensen TOP, daarna op pad,

Goed geholpen en erg blij met onze aankoop.

Dit is onze tweede aankoop bij BMC Cars, dat zegt genoeg, zeer tevreden met de service en de Mini!

Goed & eerlijk verhaal, veel persoonlijke aandacht!

Fijne mensen, eerlijk verhaal! Veel persoonlijke aandacht en alle ruimte voor vragen! Het is dat je niet jaarlijks een andere auto koopt, maar anders zouden we hier zeker terug komen! Gewoon een goed en betrouwbaar gevoel aan over gehouden, wat je niet zomaar overal vindt! Een prachtige auto voor een scherpe prijs en ook een prima prijs voor de auto die wij inruilden! Geen 5 volle sterren (10), omdat wij te weinig vergelijkingsmateriaal hebben, maar een dikke 9,5 is BMC Cars sowieso waard!!

Zeer goede service

Mijn eerste mini gekocht bij hun zeer vriendelijk en behulpzaam en alles wordt netjes gedaan volgens afspraak en nu nog steeds ben zeer tevreden en als ik weer en andere auto zoek of mijn vriendin dan gaan we zeker bij hun langs

Op zondag extra de showroom open gesteld om een auto te bezichtigen dat noem ik SUPER KLANTVRIENDELIJK!!! Prettig geholpen en totaal niet opdringerig, ook dat is heel fijn. Wij zijn nu eigenaar van een prachtige Mini Cooper Cabrio.

Over BMC Cars

BMC Cars&Classics is een autobedrijf gespecialiseerd in voornamelijk mini. We zijn gevestigd in Almelo, verzorgen zowel aankoop, onderhoud en reparatie.