vriendelijk en behulpzaam personeel
Zoals boven omschreven
Staan meteen voor je klaar ik kom hier al sinds 2008 daar ik mijn auto bij hun heb gekocht, vriendelijk behulpzaam, en originele onderdelen
zeer behulpzaam, denken met de klant mee
Eerlijke en betrouwbare adviezen Geen opdringere benadering van de klant. Goede service.
Al meer dan 20 jaar een tevreden klant. Dit autobedrijf gaat iets verder in hun service dan enkel verkoop en reparatie.
Wij zijn heel fijn geholpen door Rene bij de aanschaf van onze Toyota Yaris. Afspraken zijn netjes nagekomen en tot nu toe alles prima in orde.
Zeer behulpzaam en adviserend, absoluut niet opdringerig. Er was alle tijd voor ons om te kijken, om proef te rijden en een keuze te maken. Was zeer aangenaam om hier een auto te kopen. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen.
prima
Klantvriendelijk, betrouwbaar en deskundig.
Bij aankoop auto aantal keer contact gehad. Er werd tijd genomen om mij goed te informeren. Afspraken worden goed nagekomen.
Altijd bereid om te helpen. En eerlijk advies. Kortom:prima
Vanaf het begin dat ik bij Jan Bakkes kom ben ik een tevreden klant. Monteurs die weten wat ze doen, en met een tevreden resultaat. Altijd een vriendelijk woord, ze nemen tijd voor je, een kopje koffie als je moet wachten. Hier heb ik niet het gevoel (zoals bij vele andere grotere garages) dat ik genept wordt. Houden zo !!
Zoals boven vermeld.
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn auto. Advies was dus goed.
Afspraken worden hier keurig nagekomen en je weet vooraf wat de kosten zijn, en er staat indien nodig nog vervangend vervoer voor je klaar. Er zijn in mijn woonplaats meer dan voldoende garages, maar ik rij graag de extra kilometers naar Posterholt.
Ze doen wat ze zeggen en als er iets is wordt je gebeld zodat je weet wat er is en blijf je op de hoogte.
,
Heel goed geholpen bij mijn beurt en alles volgens afspraak. Op mijn vraag achteraf of er iets aan een kras gedaan kon worden, werd hier meteen actie ondernomen.
Airco rook niet erg fris, dus naar de garage gegaan, ik kon de auto gelijk daar laten en hem over een uur weer komen ophalen. Toen ik hem ging ophalen was het nare geurtje verdwenen en rook weer lekker fris.
Ik ben hier al vele jaren klant en dat tot grote tevredenheid. Er worden geen “reparaties” uitgevoerd die overbodig zijn. Een kleinigheid aan de auto wordt zonder kosten verholpen.
correct de apk keuring gedaan
Goede garage
Goede service en zeer goed en kundig personeel.
Jarenlange uitstekende ervaring met Autobedrijf Bakkes in alles
Roermondseweg 16
6061 GB Posterholt
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.