Super Bedrijf, Zeer tevreden

Via internet een mooie auto gezien bij Jan Bakkes. Naar het bedrijf gereden, gevraagd om een proefrit. Dit was geen probleem. Erg vriendelijk behandeld. Na de proefrit was het oog van mijn vriendin gevallen op een andere auto ( schakelmodel, voor haar). hier ook maar gevraagd om proefrit, wat ook geen probleem was. De verkoper ook maar gevraagd om de zelfde soort wagen , maar dan als hybride-automaat alvast buiten te zetten. Na de proefrit van de schakelwagen beviel deze ook goed. Toch maar de inmiddels klaargezette hybride te testen op de weg. Deze beviel beter. Uiteindelijk dus 2 auto's gekocht. Na enkele leuke onderhandelingen gedaan te hebben zeer tevreden huiswaarts gekeerd, en over een paar dagen de beide auto's afhalen . Naar alle waarschijnlijkheid gaan we ook hierna terug voor onderhoud en reparaties ( mocht dat in de toekomst nodig zijn) . MAW 2 super te vraden klanten tot nu toe :).

• Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto