top garage

We gingen kijken voor een toyota chr hebben een proefrit gemaakt geweldig bas nam alle tijd voor ons en als hij even iemand te woord moest staan kwam peter bij ons zitten echt top. We hebben de auto gekocht en eind november opgehaald en weer hebben ze alle tijd voor ons genomen echt super. Bas je hebt een pracht zaak en ga zo door.

super serice

super service, klantvriendelijk, mooie aflevering van de auto. prima bedrijf doen wat ze beloven

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Eerlijke mensen, goede service, zeer deskundig en klantgericht.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

perfect

staan altijd voor je klaar trekken je geen poot uit alles wordt besproken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima bedrijf met mooie auto's voor een fantastische prijs!

Op zoek naar een zeer recente Toyota Rav stuitte wij op het zéér breed (unieke?) en aantrekkelijke aanbod bij Garage Doggen. Na telefonisch contact werden wij uitgenodigd voor een proefrit. Een transparant, goed en helder verhaal en eigenlijk direct een prima deal kunnen sluiten. Zowel voor de koop als na de aanschaf een prima contact gehad met de Dhr Doggen die alles keurig in orde heeft gebracht. Geen moeilijke afspraken en ingewikkelde verhalen maar een prima adres voor een eerlijke auto tegen zéér concurrerende prijzen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

goed geholpen tegen een nette prijs

Ik zocht een auto en kwam uit bij autobedrijf Doggen. Ik werd vriendelijk ontvangen en werd professioneel geholpen. Veel auto's op voorraad tegen betaalbare prijzen. uiteindelijk ook geslaagd met een mooie occasion!!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

perfect, zeker aan te bevelen