volgens afspraak
Het handigste is de haal en brengservice van de auto, met twee kinderen en al het geregel er omheen, komt abd je auto halen en na reparatie terug brengen. Scheelt toch snel een uur in de planning thuis. Tijdsindicatie hoelaat de auto wordt gehaald zou fijn zijn. Terugbrengen was iets later dan afgesproken, deze tijd had ik ingecalculeer, dus ook daar geen probleem.
Yn goed in oere is de bannenwiksel en simmerchec regele.
Zie hier boven Plus prettige ontvangsy en begeleiding in de showroom ga vaker een beurt laten doen omdat mijn Captur van binnen en buiten schoongemaakt is Een dikke pluim
Niks mis met renault
Prima service en leenauto. Goede afspraken en een rapport bij het ophalen van de auto.
Heel gemakkelijk en afspraak kunnen maken Had er een leen fiets bij gevraagt maar werd binnen een half uur gebeld dat de fietsen helaas al weg waren Er werd gelijk aangeboden de auto thuis op te halen en terug te brengen! Bij terugkeer was de auto zelfs gewassen!
Kofje dronken en de auto krige syn ûnder hâlds beurt en tachellyk klear
Tevreden
Altijd vriendelijk ontvangen en verder koffie met oranjekoek waar vind je dat nog deze klantenservice. SUPER
Tja, wat is er gebeurd? Een APK-keuring. Met wat gevolgen: Het starten is duidelijk optimaal geworden. De kentekenverlichting achter, daar heb ik niet zo veel mee. De veiligheidsgordel loopt extreem soepel. De vervangen band rolt als geen ander. En toch, en toch heb ik de sensatie dat de auto heerlijk rijdt, als nieuw.
Toen de afspraak was gemaakt via de telefoon. Ging alles prima. Helaas had ik een dag er voor een afspraak gemaakt via de website en dat was niet goed doorgegeven/-gekomen.
aanrader
In de winter wilde mijn Clio met diesel motor niet starten, net of de motor vast zat, probleem van Renault Probleem op een heel prettige manier opgelost zonder kosten voor mij. Super service van ABD
goede garage maar wel duur
Het probleem vakkundig en uitstekend geregeld en verholpen
Positief
Goede service,goed geholpen, ook de autotelefoon werkt weer, mooie schone auto terug en vriendelijke hulpvaardige monteurs!!
Super service en ondanks een miscommunicatie in data kon mijn auto gewoon voor onderhoud en APK.
Prima personeel dat altijd bereid is om je problemen op te lossen.
I.v.m. jaarlijkse onderhoudsbeurt had ik ook een paar zaken gemeld om naar te kijken: * Auto gaat niet altijd automatisch op slot. Ook vorig jaar gemeld, konden ze toen niet vinden. Nu zeiden ze dat de deurkruk bleef hangen en dat e.e.a. nu opgelost is. Helaas niet opgelost want vandaag ging de auto weer niet op slot. Deur even op en dicht doen en dan gaat ie wel op slot. * Verwarming niet goed te regelen. Ook vorig jaar gemeld, maar hoorde zo kreeg ik te horen. Duurde altijd wel minuut of 10 voordat verwarming goed te regelen is. Nu weer gemeld en bleek dat er een weerstand kapot was. Op de vraag of dit dan garantie was omdat ik het vorig jaar ook al gemeld had, was het antwoord: Nee. * Dodehoek sensor blijft bij regen knipperen. Ook hier bleek de sensor kapot te zijn. * Navigatiesysteem reageerde vorig jaar niet meer. Heb ik over gebeld maar konden ze niet oplossen dus moesten ze de auto hebben. Daarop heb ik even op internet gezocht om te zien of er meer mensen hetzelfde probleem hadden. En ja dat ware er vele. Simpele oplossing: 5x op home knopje drukken en dan reset het systeem zich weer. Dat klopte en heb het dus zelf hersteld. Deze informatie moet de garage toch ook weten?? Ook nu na de beurt bleef het navigatisysteem op zwart staan en reageerde nergens meer op. Dit was helaas ook niet gemeld. Slordig. Zelf het systeem maar weer gereset. Al met al hou ik hier geen goed gevoel bij over. Dit is mijn eerste Renault maar tevens mijn laatste. Ik heb de auto nu 2 jaar en hij is 3 jaar oud. Na 2 jaar al zoveel gebreken. Ik heb hiervoor 10 jaar een Mazda gehad. Heb nu al meer kapot gehad dan in die 10 jaar van de Mazda. Ook de zaken die kapot gaan vindt ik niet kunnen. Ik had er meer van verwacht. Groet Marco Wennink
heegoed
Schrok van de toch wel lage inruil voor mijn VW Up uit 2017 op een VW Polo. Geen idee wat de reden hiervan was. Op internet voor aanmerkelijk hogere bedragen.
prima
Zeer netjes geholpen
Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.