Filters

9

Gewoon goed in alle onderdelen van bedrijf waar ik mee te maken had

Goede en duidelijke communicatie met mij vanuit receptie. Ik zou eerst wachten bij garage zelf , maar werkzaamheden liepen vertraging op . Degene die alles coordineert vanuit receptie, Sylvan, regelde meteen de thuisbrengservice . Al heel lang , ervaar ik vanuit deze garage dat er helder en transparant met mij wordt overlegd en gecommuniceerd; en dat er door de monteurs evenzo goed en kundig onderhoudswerk wordt gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Goede service

Garage met goede en vlotte service en deskundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

Goed

Informatief, duidelijk en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Eenjarenlange tevreden klant

Mijn Twingo en ik zijn inmiddels van respectabele leeftijd en Daarom zijn we dankbaar dat we vanaf Texel de reis naar ABD in Sneek nog steeds vrolijk kunnen maken. Ook deze keer voor beurt en APK lukte dat. We worden altijd vriendelijk ontvangen en wachten met koffie rustig Tot alles weer inorde is. Blij en tevreden gaan we weer terug naar ons mooie eiland. Medewerkers ook deze keer weer hartelijk bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snelle vakkundige reparatie

Door meedenken en begrip zijn de reparatie kosten lager dan de prijsopgaaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
7

Service loopt terug

Allereerst vind ik een wachttijd van 2 maanden voor een onderhoudsbeurt veel te lang. De aankleding van de nieuwe garage vind ik minder dan de vorige ; er ontbreekt een sfeer van gezelligheid. Een paar jaar geleden werd na de onderhoudsbeurt meestal mijn auto gewassen opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
3

Aankoop nieuwe auto rommelig en niet professioneel.

Ben inmiddels 7 jaar vaste klant bij ABD na aankoop nieuwe Kadjar. Tot nu toe goede ervaringen gehad met het bedrijf qua service en onderhoud. Nu waren wij toe aan een nieuwe 2e auto voor mijn vrouw, zonder inruil want de jongste dochter kreeg de 2e auto binnen de familie mee omdat ze uit huis ging. Natuurlijk internet doorgenomen incl. de site "gaspedaal.nl". Hierop kwamen wij uit op de Dacia Sandero en er werd een nieuwe aangeboden door ABD Sneek. Hierheen om te vragen voor een proefrit. Dit werd goed geregeld en binnen de kortste keren reden wij rond in een vergelijkbare Sandero. Dit beviel goed, dus gingen we het gesprek aan met de verkoper. We kwamen al gauw uit op de Sandero die wij wilden kopen, natuurlijk de vraag gesteld wat deze moet kosten zonder inruil wel vaker gedaan en meestal kreeg ik dan 2% korting op de aanschafprijs. Volgens de verkoper was er niets mogelijk en liep ook nog naar de bedrijfsleider die hem weer weg stuurde met lege handen (komt bij mij over dat je niet bevoegd bent om beslissingen te nemen). Kreeg geen serieus tegenvoorstel en onverrichte zaken naar huis gegaan. Ca. week later weer op Gaspedaal.nl gekeken en tot mijn verrassing een aanbieding bij ABD Sneek met een Sandero met extra voor de prijs die in onze offerte stond. Dag erop weer naar ABD Sneek getogen en dezelfde verkoper getroffen. Deze was erg druk met andere dingen dan de verkoop van auto's dus ik moest een tijdje wachten. Zocht het zelf ook na en kon de aanbieding niet meer vinden, weer ging de verkoper navraag bij de bedrijfsleider doen en kwam met het wazige verhaal terug dat dit nog een auto van vorig jaar was die inmiddels verkocht is. Onverrichte zaken weer weg. Week later weer naar ABD Sneek, andere verkoper (uit volgens mij vestiging Leeuwarden) vriendelijke jongeman en hier de voorraadauto Sandero Stepway gekocht, voor de prijs die op het kaartje stond. Die avond op site gaspedaal.nl blijkt deze auto 500 Euro goedkoper bij ABD Sneek.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
1

Een halve ster is nog teveel !!!

Voor mijn moeder een Clio uit 2019 bij ABD in Sneek gekocht . Dichtbij huis want voor haar voelt dat veilig en vertrouwd. Voor de zekerheid ook nog maar een Bovag garantie van €695,- want stel je voor dat er later iets mis zou zijn, dan was dat volgens de verkoper dan gedekt. Helaas bleek de accu niet goed te zijn . Ze mocht hem wel langs brengen en dus ging ze er vanuit dat dit geregeld zou worden. Helaas viel dit niet onder een Bovag garantie. Er werd te weinig km mee gereden?! Na uitleg dat het wel meeviel met de km lag het aan een verkeerd geïnstalleerde marter verjager? Dus kosten bleven voor haar zelf . Er werd een 60 Amp accu in geplaatst van maar liefst € 329,- ?? Ze kwamen haar tegemoet en mocht nu 180 euro betalen . De 10 min arbeids kosten hadden ze niet gerekend! Ik heb hem er weer uit laten halen en bij Ype kramer een 75 A accu gehaald voor €79,- Voor het eerst sloeg nu haar auto af voor het stoplicht . Ze bleek een start stop systeem in haar auto te hebben. Dit systeem heeft dus vanaf dag 1 nooit gewerkt met de slechte accu , waar ABD sneek niets van wil weten en het dus op km en of een marter verjager gooide . Helaas bleef het hier niet bij . In haar Bovag garantie zat een service beurt. Dit heeft ze helaas zelf opgevat opgevat als een kleine beurt . En daar kreeg ze de rekening van gepresenteerd ( een kleine beurt die gemiddeld op internet € 125 - € 150 ,- moet kosten ) olie verversen , een filter en een dop betaal je bij ABD in Sneek €319,- ?? Uiteraard heeft ze hier vragen over gesteld , maar persoon in kwestie die haar kan helpen is op vakantie, of in gesprek en of belt wel terug. Zoals verwacht laat ABD sneek niets van zich horen . TRIEST dat je zo met vaste klanten om gaat !!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
10

uitstekend

Vorige auto ingeruild voor een nieuwe. De verkoper was Erik Jan Klein Wassink. We zijn uitermate tevreden over hem gedurende de informatie, het traject van bestellen t/m de aankoop en levering. We kregen gevraagd en ongevraagd veel en duidelijke informatie over alles wat nodig was. Ook gaf hij aan dat we hem altijd konden bellen als er achteraf nog vragen mochten zijn. Kortom een dikke 10. Voldeed helemaal aan onze verwachting en ervaring die we met ABD hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

betrouwbaar en klantvriendelijk

Vriendelijk en meedenkend personeel. Heb de indruk mijn auto zonder onnodige kosten te kunnen afgeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Top

Fijne medewerkers, doen alles om het naar je zin te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Perfect geregeld.

Alles volgens planning en afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Andere reden
9

Heel tevreden

We zijn goed ontvangen en een goed gesprek gehad met de verkoper. We zijn heel tevreden over de auto die wij gekocht hebben..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
6

Klantbenadering is niet wat ik gewend ben.

Tussentijds bij wachten (2,5 uur) geen praatje cq contact. Koffie zelf geregeld. Nieuwe gezichten. Actie bij onderhoud was niet meer voorradig. Kom alle jaren vanuit Anna Paulowna voor de beurten de dijk over, maar of dat nog een toegevoegde waarde heeft? Bij aflevering vorig jaar van auto is ook e.e.a. misgegaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

super goed geregeld, net en aardig personeel

kan niet beter super service zoals altijd!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Vriendelijk en vakkundig geholpen, erg blij met onze nieuwe dacia.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
3

Slechte service

Ik had een afspraak gemaakt voor het vervangen van een band inclusief een nieuw busje vulmiddel voor noodgevallen. De afspraak was 3 weken later. Bij controle na de bandvervanging constateerde ik dat er geen nieuw busje vulmiddel was geleverd. Bij navraag bleek deze in "backorder" te staan. Blijkbaar lukt het niet om met 3 weken zo'n busje binnen te krijgen. Nu moet ik dus terugkomen om het busje apart op te halen. Dat doe ik dus niet omdat ik dan weer 40 km moet rijden hetgeen met de huidige benzineprijzen zo'n € 15 kost. Daarom geen goede service temeer daar het mij bij de aflevering na de vervanging niet is verteld. Ik moest zelf controleren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Uitstekend

Ervaar klantvriendelijke benadering met duidelijke informatie. Bij problemen een goed oplossend vermogen. Positieve en goede bejegening van alle medewerkenden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Naar volle tevredenheid geholpen.

Had Renault Captur bij ABD Drachten gekocht en was binnen twee weken niet tevreden over rijgedrag. Had op de site een andere Captur in Sneek gezien. Kon zonder vermindering van aankoopbedrag deze omruilen met bijbetaling van verschil.Met dank aan verkoper Mats Veenstra.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Super geholpen door Robert!!!!!

Heel vriendelijk en behulpzaam, goede uitleg. Perfect!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

probleem op een heel prettige manier opgelost

Storing in het systeem opgelost en op een prettige en snelle manier opgelost op de afgesproken tijd en een leen auto stond klaar, helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

Zie kader onder

Op 5 nov. 2022 hebben wij de Renault Megane Plug-In Hybrid besteld; de verwachte leverdatum was febr. 2023. Wij realiseren ons dat dit door onvoorziene omstandigheden soms later kan worden. Op 21 april ben ik bij de garage langs geweest om te informeren wanneer de Megane zou komen. Men vertelde mij dat hij dat weekend zou arriveren, waarna we in de loop van die week hoorden dat we de auto op 29 april konden ophalen. Wij vinden het jammer dat we niet tussentijds geïnformeerd zijn over de aanmerkelijk latere afleverdatum. Vanuit eerder bij de garage gekochte auto’s hebben wij hiermee andere ervaringen. Op zich hebben wij, zoals al eerder vermeld, best begrip dat de leverdatum later wordt dan afgesproken, maar wij vinden het wel correct daarover geïnformeerd te worden. Bij aflevering ontvingen wij een presentje dat o.a. bestond uit een doos met een paar flesjes bier. De Megane staat op naam van mijn vrouw, zij drinkt geen bier ……………………………………. Bij de aflevering werd beloofd dat een tankpas ter waarde van € 150,00 nagestuurd zou worden. Ruim drie weken later hebben we deze tankpas echter nog niet ontvangen. We hebben tot nu toe eigenlijk altijd positieve ervaringen gehad met ABD. Het is jammer dat het met de aankoop van de Megane, naar onze mening, op een paar punten niet helemaal correct is verlopen. Gelukkig bevalt de Megane prima. Wij reageren nu pas omdat we net terug zijn van vakantie, zo hebben we wat meer kilometers kunnen afleggen om de Megane beter te kunnen beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede comunicatie werkplaats en klant.

er moest wat vervangen worden, en kwamen direct te zeggen met de wat het moest kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima geholpen door adviseur Mats Veenstra.

Heel professioneel en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Heel goede service!!

Ondanks verandering van tijdstip toch snel en vakkundig geholpen. Bovendien matten geklopt en door d wasstraat. Wat een service!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Kolenbranderstraat 7

8601 VC Sneek

0515413291

[email protected]

Over ABD Renault

Sinds het ontstaan in 1975 is ons bedrijf alleen maar gegroeid en momenteel zijn we in heel Friesland vertegenwoordigd met de merken Dacia, Nissan en Renault. U vindt ons in Dokkum, Drachten, Heerenveen, Leeuwarden en Sneek. Kwaliteit en zekerheid, dat staat bij ons voorop. Wij wonnen maar liefst 10 keer de Dealer of the Year Award, een prijs voor de beste dealer van het land met het hoogste percentage tevreden klanten!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.