perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs gestrand met mijn auto, waar andere garages mij niet konden helpen maakte Goedbloed Auto\'s rijd vrij in hun planning om mij op vakantie te helpen! Fantastisch bedrijf en nogmaals dank voor het snel en vakkundig oplossen van ons probleem.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant en wordt keurig geholpen, behulpzame werknemers en bovendien wordt er altijd een reparatieadvies gegeven over toekomstig onderhoud zodat je weet wat eraan komt in de toekomst!\r\nIk kom hier al jaren en blijf graag nog jaren komen!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bizar slechte manier van werken: geen keuringsrapport, geen mogelijkheid van bezwaar, geen enkele aanspraak op regels mogelijk. Auto werd afgekeurd op diverse punten die geen afkeur waren. Wel betalen! Bezwaar bij RDW niet mogelijk omdat er geen keuringsrapport wordt afgegeven. Auto is inmiddels elders gekeurd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Voortreffelijke service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn man en ik zijn zeer tevreden over het bedrijf Goedbloed Auto\'s te Zierikzee. Er wordt altijd gekeken hoe de klant het beste geholpen kan worden en ik vind het zeer correct dat er bij een reparatie altijd eerst wordt gebeld,zodat je nooit voor een verrassing komt te staan. Verder spreekt de kleinschaligheid van het bedrijf ons erg aan, de werknemers zijn goed zichtbaar voor de klanten en je ziet altijd dezelfde mensen.

Oudeweg 1

4301 TC Zierikzee