Weer een geweldige ervaring bij inruil en koop

Na zes mijn C 4 Cactus ingeruild en prima adviezen en gemaakte afspraken perfect nagekomen. De banden, die nog slechts een paar maanden oud waren zonder problemen op de nieuwe auto (weer een Cactus) overgezet zonder extra kosten. Dit was de 7e auto die hier werd aangeschaft en wederom een prima service en een compliment aan het hele team.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vooraf eerlijke informatie m.b.t. de vermoedelijke kosten

Al jaren vaste klant bij dit bedrijf waar je nog als klant en niet als nummer wordt behandeld. Er staat altijd een bakkie koffie/thee klaar en het hele team geeft je een goed gevoel.

Goede en snelle service

Maandag bij Goedbloed geweest i.v.m. vervangen kenteken verlichting. De werkzaamheden waren eerder afgerond, dan ik kopje thee op had. De service en vriendelijkheid van de medewerkers is altijd goed. Het is ook niet erg om even naar de garage te rijden.

Goede en snelle service

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Wederom perfect geholpen en advies gekregen bij aanschaf en montage nieuwe banden

Afspraak gemaakt om i.p.v. banden wissel over te stappen naar all weather banden en deze laten monteren. Kon op gewacht worden en tevens kapot lampje vervangen en olie bijgevuld. Weer klasse van het Goedbloed Team en tot de volgende keer.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Klantvriendelijk en altijd beschikbaar met prima vakmensen

Het zal je maar gebeuren, dat de verlichting het opgeeft. Met een belletje was het zo geregeld en kreeg ik gelijk het advies om beide koplampen te vervangen. Binnen een half uur alles geregeld onder het genot van een bakkie. Klasse garage met dito personeel

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Heel prettig geholpen. Klantvriendelijkheid is top! Gelijk meedenken. Camper thuis ophalen en terugbrengen. Telefonisch overleg over de reparatie en kosten. Via de mail gelijk info over de werkzaamheden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Snel, professioneel en klant gericht

Netjes een verwacht kosten overzicht gekregen. De reparatie was snel uitgevoerd en binnen de prijs opgave. Gedurende de dag op de hoogte gehouden, en de auto werd keurig thuis afgeleverd met nieuwe APK keuring. Voor ons persoonlijk een vertrouwd adres wat veel beter presteert en communiceert dan een merk gebonden auto-dealer wat ons niet eens een prijs indicatie kan geven.

Uiterst tevreden

Zeer goede ervaring. Netjes , vriendelijk en deskundig geholpen. Ook de duidelijke en transparante factuur.

Toppie

Al jaren klant blijft goede service

vertrouwelijk

Goede heldere communicatie.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Snel en adequaat geholpen

Het team Goedbloed heeft in korte tijd de verlichting van mijn auto weer in orde gemaakt. Ik ben blij dat ik nu ook in het donker weer goed zicht heb. Ondertussen werd ik goed en vriendelijk op de hoogte gehouden van kosten en reparatiefase.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Geen praatjes maar duidelijk verhaal

Wij hebben een auto gekocht bij Goedbloed. Geen praatjes en verzinsels maar een duidelijk verhaal over de achtergrond en onderhoudshistorie van de auto, waardoor we met vertrouwen deze auto konden kopen. Daarnaast een jaar garantie op een schoongepoetste en netjes onderhouden auto voor ons. Zeer tevreden!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Volgens afspraak

Zoals altijd weer keurig en op tijd geholpen

Top garage

Fijne garage in Zierikzee, jammer dat die voor mij zover zit

• Reden bezoek: N.v.t.

Snel, eerlijk en duidelijk overzicht in de reparatie en kosten hiervan.

Afspraak was snel gemaakt zonder lange wachttijd. Thuis ophalen en terug brengen is een extra service. Probleem was snel gelokaliseerd, en evt. kosten werden overlegd. Al met al prima service weer zoals we hier gewend zijn. In tegen stelling van een Officiële VW dealer waar je pas na 1,5 week terecht kan, en onduidelijke diagnose word gesteld zonder goede kosten inzicht !

Geweldige service

Al een paar jaar hebben wij de auto's in onderhoud bij Goedbloed. Perfecte service. De auto wordt thuis opgehaald en teruggebracht. Het onderhoud wordt goed en eerlijk uitgevoerd, pechhulp is inbegrepen bij onderhoud. Als vervangend vervoer nodig is, regelen ze dat ook goed. En is de auto een keer vuil, is de kans groot dat deze schoon terugkomt als extra service. Een aanrader dus.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel geholpen voordat we op vakantie gaan en we een kapotte accu hadden. Vriendelijke medewerkers.

Deskundigheid

Je kan met vertrouwen je auto achterlaten. Zij denken mee zowel in materiële zin dan in financiële zin.

Prima, vriendelijk, professioneel

Heel tevreden over de communicatie, de snelheid en het prettige personeel.

Geweldige service

Heel vriendelijk personeel, heel behulpzaam. En goed en vakkundig geholpen.

Pech langs de weg

Naar Goedbloed geweest, we werden vriendelijk ontvangen en vrijwel direct geholpen. Super service dus!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke prijsopgave vooraf, ze zijn niet te beroerd een stapje extra te lopen voor hun klanten!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn nieuwe Citroën aangeschaft bij deze klantvriendelijke mensen. Alle kennis in huis en echt naar mijn wensen geluisterd en naar wat ik nodig had. Onafhankelijk van de importeur hebben zij mijn droomauto geleverd, bedankt!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto