We kunnen heel gemakkelijk en snel beschikken over de de gunstige financiering

Geen poespas ,geen woorden maar daden. Daar houden wij van. Het is ook snel en gemakkelijk om online de financiering aan te vragen.

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Helemaal mee eens
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Heel tevreden
  • Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? nee

Boven verwachting goed

Duidelijk en vooral efficiënt online proces. Klantenservice is direct beschikbaar bij vragen. Voor en na oplevering wordt er telefonisch nagebeld vanuit klantenservice met uitleg over het proces. Doorlooptijd super kort. Kortom: heel erg tevreden.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? N.v.t.

Binnen 24 uur alles geregeld. Vriendelijke mensen, goed geholpen. Zeer tevreden.

snel geregeld

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? Mee eens

Persoonlijke aandacht en snel reactie

Mijn vragen werden snel beantwoordt, ik voelde me heel serieus genomen. Het ging allemaal heel makkelijk. Het gemak van opnemen en extra kunnen aflossen vind ik fantastisch!

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Snelheid

Super !!

Goede uitleg Alles vragen goed beantwoord die ik had

• New10 heeft het voor mij makkelijk gemaakt om financiering aan te vragen? N.v.t.
  • Hoe tevreden ben jij met het product en de dienstverlening die je hebt ontvangen? Tevreden

Zeer prettig

Het was erg makkelijk om een lening van 220 000 aan te vragen binnen 24 uur was het geld beschikbaar.

prettig en snel

Alles ging enorm soepel zonder moeilijke vragen.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? zonder moeilijke vragen en duidelijk wat er moest worden ingezonden.

Goed gegaan

Prima, snel en soepel geregeld.

Aanvraag gedaan voor een RC faciliteit bij New10. Deze werd snel en soepel geaccepteerd. Rondom de overeenkomsten hadden we enkele vragen. De klantenservice was goed bereikbaar, beschikte over veel kennis en bevestigde desgevraagd de gemaakte afspraken.

Goede partij met een eerlijk aanbod.

De aanvraag verliep vlot, het aanbod was er snel en aantrekkelijker dan bij de concurrent. Online afhandeling lijkt prima tot op heden.

Duidelijke informatie en snelle afhandeling. Zeer aan te raden.

Aanvraag was zonder noemenswaardige en onzinnige vereisten snel geregeld

Voor een gezond bedrijf die extra krediet nodig heeft was het voor mij zeer gemakkelijk om een krediet aan te vragen voor een zeer concurrerende rente.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Het aan vragen van een overschrijving van het krediet duurt te lang zou niet langer dan een halve dag moeten zijn, maar het liefst direct.

Als intermediair snel een scherp aanbod ontvangen

Het aanvraagproces voor intermediair verloopt uiterst soepel. New10 snapt dat samenwerking met het intermediair als ; www.mkb-financieringsoplossingen.nl zeer waardevol is voor het MKB. Snel een scherp aanbod.

Super makkelijk systeem, alles invullen en idd binnen een week alles geregeld. Waar de rabobank alleen maar commentaar had op de cijfers kon New10 hier doorheen kijken

WOW! Wat en snelle actie!

Ik ben ongelooflijk onder de indruk van de efficiency & de snelheid waarmee de toetsingen zijn uitgevoerd. Binnen no time had ik exact de financiering rond die ik nodig heb voor de uitbreiding van mijn Bruidsmodeimperium. Heel veel dank! - ANKii

Eenvoudig en snel

Eenvoudig een snel

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Financiering was minder hoog dan aangevraagd

Snel geregeld

Snel geregeld

Duidelijk in alles en een vlotte afhandeling!

Snel, gemakkelijk

De aanvraag ging soepel, snel en makkelijk, geregeld. Het totaal overzicht van hoeveel je nog kunt uitgeven is makkelijk en overzichtelijk. Het geld staat binnen 2 werkdagen op je rekening.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? Het rente bedrag en terug betaling zijn een beetje terughoudend opgeschreven en uitgelegd, waardoor ik niet goed wist hoeveel rente er uiteindelijk betaald ging worden. Ipv 7.3% rente per jaar is dat dus per maand.

Snelle schakelaars

Extreme marktsituaties zoals deze zich momenteel in onze branche voordoen, zoals daar zijn : "schaarste", lange productietijden en zeer hoge prijzen, nopen een ondernemer soms tot het zoeken naar, al dan niet tijdelijke, externe geldstromen. De snelheid waarmede NEW10, notabene 2x achter elkaar binnen een tijdsbestek van amper een maand, op onze vraag en behoefte is ingehaakt, is door ons als zeer bijzonder ervaren.

Goed en snel geholpen

Top.

Inmiddels twee financieringen afgesloten via New10. Na aanvraag altijd snel goedgekeurd en uitbetaald. Klantenservice lang geopend en reageert snel.

Makkelijk en snel

Binnen een paar dagen geregeld zonder moeilijk gedoe.

• Heb je een voorbeeld waarin New10 (niet) aan je verwachtingen heeft voldaan? op alle vlakken

Goed geregeld snel

Over New10

New10 biedt zakelijke financieringen voor ondernemers. Wij snappen dat je als ondernemer geen tijd hebt voor bankafspraken: bij ons regel je alles online én heb je persoonlijk contact waar nodig. Binnen 15 minuten weet je of je in aanmerking komt voor zakelijke financiering van € 20.000 tot 1 miljoen. Snelheid én gunstige rentes, bij New10 hoef je niet te kiezen.