Uitermate tevreden

Wij hebben onze auto gekocht bij Kragt Automotive en daar hebben we absoluut geen spijt van. Bjorn (de eigenaar) is eerlijk, betrouwbaar en fijn om zaken mee te doen. Hij weet waar hij het over heeft en de auto's die hij verkoopt zijn stuk voor stuk plaatjes. Alle vragen worden beantwoord en er wordt echt de tijd voor je genomen om alle opties van de auto uit te leggen. Je krijgt hierdoor de volledige aandacht die je nodig hebt. Bij aflevering een schone blinkende auto en een heerlijk flesje wijn, ook een detail van professionaliteit. Willen wij ooit een ander auto, gaan wij zeker bij Bjorn kijken of hij iets moois heeft en anders een opdracht uit zetten om te vinden wat we graag willen. Kragt automotive dus een absolute aanrader.

Betrouwbaarheid, transparantie, beleving, passie en stijl

Ik ben enige tijd op zoek geweest naar een vrij specifiek model auto: een Audi S1. Na een aantal proefritten bij andere autodealers, stuitte ik op een vrij exclusief model dat te koop stond bij Kragt Automotive. Ik besloot contact op te nemen, en ben zo doende in contact gekomen met Bjorn. Tijdens het eerste telefoongesprek wist Bjorn al mijn vragen te beantwoorden. Daarnaast straalt hij rust en betrouwbaarheid uit. Ik besloot direct een afspraak te maken voor een proefrit.. Het pand en het aanbod van auto's van Kragt Automotive ademt stijl en exclusiviteit. Bjorn is een echte liefhebber die staat voor zijn bedrijf en zijn auto's. De door hem aangeboden Audi S1 bleek een puntgaaf en exclusief exemplaar. Bjorn wist wederom vrijwel al mijn vragen te beantwoorden, maar is ook eerlijk wanneer hij bepaalde zaken niet weet. Deze zoekt hij direct, of zo snel mogelijk, voor je uit. Na enige bedenktijd mijnerzijds, zijn we diezelfde dag nog tot een overeenkomst gekomen: mijns inziens een uitstekende deal en een eerlijke prijs. Het proces na de verkoop, verliep ook erg soepel. De auto is dezelfde dag nog op naam gezet, en alle benodigde papieren zaten dezelfde dag nog in mijn e-mailbox. Bjorn reageert snel (vaak dezelfde dag nog) op e-mails en zoekt alles voor je uit. Daarnaast is hij, voor wat betreft het daadwerkelijke ophaalmoment van de auto, erg flexibel en servicegericht. Uiteindelijk heb ik de Audi S1 vandaag opgehaald. De auto stond er keurig bij en alles was tot in de puntjes geregeld. Bjorn neemt daarnaast echt de tijd voor zijn klant(en): de koffie staat klaar en hij neemt ruim de tijd voor een goed gesprek (over auto's). Samengevat is mijn ervaring met Bjorn en Kragt Automotive een zeer positieve! Ik raad iedereen met een voorliefde voor (exclusieve) auto's, Kragt Automotive van harte aan!

Daar waar passie gedeeld kan worden met een waar autohart!

Ondanks dat het nu niet tot een deal is gekomen kijk ik alleen maar terug op een bijzondere kennismaking met Björn. Alleen al aan de collectie auto's die hij heeft staan, krijg je een goede indruk van Kragt Automotive. Tevens zegt dit ook iets over de persoon Björn Kragt: uitstraling, degelijkheid en vooral ook betrouwbaarheid. In de gesprekken met Björn herkenden wij beiden de passie voor auto's. Björn neemt de tijd voor zijn klanten en heeft een helder klantinzicht. Hij geeft jou ook het gevoel om in alle rust en vooral niet overhaast tot een besluit te komen. Kortom: wellicht zal mijn volgende auto wel uit de collectie van Björn Automotive komen!

Duidelijke service

Een maand geleden ben ik samen met mijn vriendin langs gegaan voor een proefrit in een BMW i8. Hoewel we eigenlijk alleen voor de proefrit kwamen waren we gelijk verkocht en hebben we dezelfde dag nog de aankoop gedaan. De service was goed. De locatie is mooi en Björn is zeer enthousiast en duidelijk een liefhebben van auto's. Hij neemt goed de tijd en geeft veel uitleg.

Fantastisch assortiment met bijbehorende service waar je als liefhebber blij van wordt!!

Fijne ontvangst met absolute kennis van zaken wat een super gevoel geeft en vertrouwen!! Dat heeft mij ertoe bewogen een hele mooie Audi SQ5 aan te schaffen waar ik zeeerrrr tevreden mee ben! Ik zal absoluut het assortiment blijven volgen als autoliefhebber en, zodra ik weer op zoek ga, Kragt Automotive weer contacteren!!!

Professioneel en betrouwbaar

Vorige week hebben we een mooie Porsche gekocht bij Björn en daar zijn wij heel blij mee! Het ontvangst was heel prettig en Björn nam alle tijd voor ons. Na een deskundige uitleg en een proefrit waren we snel overtuigd. We kunnen Kragt automotive zeker aanbevelen.

Professioneel en persoonlijk

Mooie auto’s, zien er allemaal echt mooi en fris uit. Voelt vertrouwd. Voor de 1e maal een auto van Björn gekocht, maar wellicht niet de laatste keer. Tot ziens

Klantvriendelijk en betrouwaar

Vorige week hebben wij een audi gekocht bij Kragt. De ontvangst, de uitleg en het verdere kontact voelde zo vertrouwd, dat wij gelijk tot de aankoop zijn overgegaan. Uiteraard na eerst een proefrit en een gesprek over inruilwaarde en garantie. Wij zijn en rijden nu heel gelukkig rond in onze audi.

Aanrader

Klantgericht, oprecht, neemt uitgebreid de tijd en transparant.

Een droom in vervulling

Na een afspraak gemaakt te hebben was het eindelijk zover, gaan kijken naar een BMW 320i bij Kragt Automotive. Op foto's van een autosite zag hij er prachtig uit, maar dat was nog niets met wat ik zag toen ik oog in oog stond. Ik was gelijk verliefd op die prachtige mooie auto. Na de auto helemaal bekeken te hebben en er in gereden. Was het tijd voor een bakje koffie en een gezellig praatje om daarna tot het gesprek te komen voor de afronding. Ik kan gerust zeggen dat we heel goed en vakkundig geholpen zijn door Björn hij is vriendelijk legt alles goed uit, Kortom Top kan hem echt aanbevelen. 10-11-2020 Rudie ,Vogelwaarde

Klantgericht, professioneel en een zeer mooi aanbod.

Maandag 14 september contact gehad met Bjorn, een afspraak gemaakt voor woensdag de 16e. Wat opviel is de zeer prettige en professionele uitstraling van het pand en de collectie auto's. Meteen een goed gevoel en overtuigd dat we aan het juiste adres zijn voor een prachtige Mercedes GLK, en daar worden er maar weinig van aangeboden. Gedurende het gehele proces van aankoop, inruil en aflevering is dit goede gevoel gebleven. Bjorn is kundig, zegt waar het op staat en komt zijn afspraken na. Kortom zeer aan te bevelen.

PROFESSIONEEL PERFECT

Geweldig en professioneel geholpen door Björn. Super mooie Mercedes CLA shooting brake gekocht! Goed verhaal , correcte deal gemaakt. Aanrader om met Björn zaken te doen als je een goede auto met de juiste opties wil kopen.

Klantvriendelijk, eerlijk verhaal en goede service

Via internet terecht gekomen bij Kragt automotive .Met Björn een afspraak gemaakt.Bjorn is iemand met oog voor mooie auto’s en heel erg klantvriendelijk. Hij neemt alle tijd voor je bij zowel de koop als de aflevering van de auto. ik heb dan ook een goed gevoel bij de koop van de bmw 520i Op dit moment rij ik dan nu een week naar volle tevredenheid in deze mooie auto

Perfect geholpen

Björn neemt de tijd om alles rustig uit te leggen . Mijn vrouw is super blij met haar Mercedes . Mooie auto’s te koop staan .

Al weer een tevreden klant !!!

2 Weken geleden een mooie en superfijne Audi A6 gekocht bij Kragt Automotive. Sterke punten van dit bedrijf zijn klantgerichtheid, persoonlijk, snelle en correcte afwikkeling van de aankoop en goede nazorg. Na de aankoop kwamen we er achter dat Björn Kragt ook bij servicestations en andere klanten bij ons in de buurt, een goeie naam heeft.

Heel fijn zaken gedaan!

Afgelopen maandag heb ik contact gezocht per mail over een een Audi. Hierop besloot Björn mij geheel vrijblijvend even te bellen om zo mijn vragen te beantwoorden. Ook tijdens onze afspraak (nog dezelfde middag) zijn we erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. We kregen alle tijd om op ons gemak de auto te bekijken en een proefrit te maken. Eindresultaat: na een fijn gesprek zijn we eind van de middag super tevreden! met onze prachtige Audi huiswaarts gereden. Björn bedankt!

Een feest om een auto bij te kopen

Zojuist heb ik mijn BMW opgehaald bij Kragt Automotive. Net als bij de eerste keer dat ik binnenkwam heb ik hier wederom een heel goed gevoel aan overgehouden. Absoluut niet opdringerig; hij maakt je juist bewust van het feit dat je een grote aankoop doet en dat dan ook alles moet kloppen. Nou kloppen doet het zeker! Ik wil dit bedrijf dan ook graag aanbevelen en kom hier zeker terug.

Top ervaring kom zeker terug in de toekomst.

Alle vragen die wij hadden zijn duidelijk en heel rustig besproken, we zijn blij met de BMW 520 en komen in de toekomst zeker nog eens terug. KRAGT automotive raad ik zeker aan bij vrienden en kennissenkring. Ontzettend bedankt, meneer KRAGT

Geen standaard verhaal, maar met gevoel

Geen standaard auto verkoopverhaal, maar een liefhebber voor mooie auto's. Heldere en duidelijke benadering. Kortom een prettige ervaring. Ik heb de auto gekocht met een goed gevoel en daar gaat het om. Bjorn bedankt!

Fijn zaken gedaan.

Ik kwam een auto van Kragt tegen op autotrader en kwam zo bij zijn mooie scherp geprijsde collectie. Na een prettig gesprek en een bezoek was het zo beslist. Ik zou direct weer bij Kragt gaan kijken.

Super ervaring, eigenaar met passie voor mooie en goede auto's

Vandaag mijn BMW 530I X-Drive Touring opgehaald. De manier waarop Björn zich inzet voor zijn bedrijf is fantastisch. Mijn ervaring is dat je je direct op je gemak voelt, en dat er daar waar mogelijk in alle redelijkheid ook zeker ruimte is voor onderhandeling. Ook de aflevering van de auto is keurig afgehandeld zoals vooraf besproken. Kortom ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen, en zal ook zeker zeker familie en vrienden adviseren hier eens een kijkje te nemen. Björn nogmaals dank voor de fijne samenwerking.

Customer experience journey

Afgelopen maart mijn 'jongensdroom' opgehaald. Een 520i M Sport Touring. Super blij mee. Auto voldoet helemaal aan de verwachtingen, rij-eigenschappen zijn subliem. Maar ook het aankoopproces was top ! Een 'customer experience' zoals het hoort: prettige sfeer, open, transparant, meedenkend vanuit mijn beleving...en kennis van zaken. Top, Bjorn ! Dank je wel.

Met een goed gevoel een hele mooie auto gekocht!

Bjorn heeft verstand van waar hij over praat en deelt zijn kennis met je. Helder over geschiedenis van de auto met bewijs erbij. Verder zien alle auto's er super netjes uit, kan je ze vrijwel direct meenemen na aankoop en kan ik niets anders zeggen dan ontzettend goede service! Bedankt voor de fijne samenwerking Bjorn!

Het kan dus ook anders...

Veel is al gezegd als je ook de eerdere reviews leest. Daar sluit ik me volledig bij aan. Waar Kragt Automotive het verschil maakt is de plezierige en kleinschalige opzet in combinatie met de persoonlijke benadering (en advies) t.o.v. de vele grote autobedrijven. Een verademing. Bedankt Björn! > BMW 520i M (2019)

No nonsens autobedrijf

Afgelopen vrijdag mijn BMW520iM opgehaald. Echt een hele mooie auto. Alles is perfect verlopen en volgens afspraak. Het fijne aan Kragt Automotive | Bjorn is dat alles heel gemoedelijk verloopt. Geen fratsen maar heel duidelijk. Verder neemt hij de tijd om samen tot een goede deal komen. Zodat beide er een goed gevoel aan overhouden. Bjorn heeft een goede smaak voor auto's. Alles wat er staat is met zorg uitgekozen en dat zie je. Dank je wel en tot de volgende auto. Ciao