Dit is het bedrijf, precies wat we zochten.

De perfecte BMW gekocht, de keuze was het moeilijkst, 4 x schitterende BMW Touring 520 in in de showroom. Toch gekozen voor een sjieke uitvoering en geen sportieve, maar de verleiding was groot. Wij zijn er zeer tevreden mee. Gewoon een bedrijf zoals we bedoelen, afspraken nakomen, enthousiast, aflevering een ontspannen wijze. Complimenten

Fijne betrouwbaar autobedrijf

Zojuist een fantastisch mooie BMW 520d gekocht. Super service en advies gehad. Mijn volgende auto ga ik hier ook kopen.

Enige weken geleden een gebruikte mercedes gekocht . Dhr.Kragt denkt actief mee om samen tot een goede deal te komen . In een ontspannen sfeer fijn zaken gedaan. Hoop er nog eens terug te komen

Uitstekende communicatie en een prettige onderneming.

Onze ervaringen zijn uitstekend, prettige communicatie en je komt na wat je doet. Zeker aan te raden!

een openbaring

Bjorn is een prettig persoon om zaken mee te doen. Hij kan je oprecht enthousiast maken voor een auto. Prima service, ga zo door en ik kom zeker weer terug. Ik zal hem zeker aanbevelen bij vrienden.

uitstekend

wat een uitstekend ervaring..... eenmanzaak, straight to the point, geen smoesjes or rare verhalen. had gelijk een " vertrouw" gevoel bij. ik heb een BMW serie 5 bij Bjorn gekocht. afspraak aan de telefoon gemaakt, gelijk over prijs overheen gekomen en naar Deurne gereden ( nb 130km rit). proefrit gemaakt en gelijk gedaan. Auto was precies zoals verwacht en geadverteerd op de site. Valt absoluut niks te zeggen over dit autoBedrijf. perfekte auto en perfekte service nogmaals bedankt Bjorn or nog beter..........grazie mille e arrivederci! ik zal zeker in de toekomst terug komen ciao Alberto

Altijd vriendelijk, goede service en zeker aan te bevelen.

Wat een prachtig bedrijf! Na binnenkomst gelijk persoonlijk benaderd, er werd goed mee gedacht en alles is na mijn wensen voldaan!