Kan niet beter

Sinds kort eigenaar van een hele mooie auto uit de collectie van Björn. Bijzondere man, net zoals zijn collectie. Zeer aangename ervaring gehad hij weet wat hij verkoopt. Ben er heel blij mee Succes Björn

Perfect gelopen!

Ik heb via Kragt Automotive een Mercedes GLE-500e gekocht. Bjorn is zeer correct en nauwkeurig en heeft me geweldig geholpen. Iemand met verstand van zaken. Je wordt daar ook zeer goed ontvangen in een prachtig pand. Géén vlugge handel, maar een auto kopen die klopt!. Echt een aanrader!

Zeer vriendelijk en persoonlijk

Mooie auto zien staan via AutoScout en bij Kragt Automotive terecht gekomen. Dit ging alleen op afspraak zodat het allemaal wat persoonlijker werd en meneer Kragt nam alle tijd voor ons. We hebben rustig om tafel gezeten en alles duidelijk besproken. Zeker een aanrader als je hier een leuke auto ziet staan.

Zéér goede, persoonlijke service en expertise!

Ik had nog niet veel ervaring met autobedrijven, maar de ervaringen die ik heb meekregen waren vaak arrogant en onpersoonlijk. Gister heb ik het tegenovergestelde meegemaakt en werd ik ontvangen met een warm welkom en ontmoette ik Björn, een gepassioneerde autoverkoper die er geen doekjes om doet winden. Bij het kopen van een auto verwacht je iemand met expertise en iemand die je niet maar wat probeert aan te smeren. Je krijgt rustig de tijd om de juiste keuze te maken en krijgt alle informatie je nodig hebt. Zie je een auto waar je interesse in hebt? Schroom niet, dit is jouw man!

Nice Buy And CoOperative

Bjorn is an car enthousiast and am really happy i did purchased car from him . Was really helpful and provided more insight on the cars for the Purchase. Overall an nice experience and happy to meet him

• Would you recommend us? Yes

Top bedrijf zeker een aanrader

Moest vandaag een paar platen ophalen voor de verbouwing ,had alleen geen vervoer om ze op te halen ,even langs Kragtbedrijfsauto geweest daar een bus gehuurd voor 2 uurtjes voor een top deal Super bedankt ik raad iedereen aan heb je wat te vervoeren en je hebt de auto er niet voor ga langs Kragtbedrijfsauto daar hebben ze de oplossing Super vriendelijk bedrijf nogmaals bedankt

Eentje voor in de boeken!

Vorige week mijn droomauto gekocht bij Kragt Automotive ( Porsche Cayman S ). Autobedrijven als deze kom je zelden meer tegen!! Bjorn neemt echt de tijd voor zijn klanten en heeft verstand van auto's, dus hij hoeft geen verkooppraatjes te houden. De auto's die hij heeft staan verkopen zich eigenlijk al vanzelf, alleen hij leidt het proces. Na de uitgebreide testrit was het tijd om onder het genot van een heerlijke bak koffie ( meerdere ;-) ) de uitgebreide documentatie van de auto op het gemak te bestuderen. Van A tot Z was er niks op te merken en de deal was dan ook snel beklonken. Bij het ophalen van de auto, twee dagen later, stond de auto dan ook netjes klaar en lagen alle benodigdheden keurig op tafel met een fles wijn als toevoeging. Als klap op de vuurpijl bleek dat Bjorn de auto ook nog gedeeltelijk getankt had, zodat ik niet bij het dichtstbijzijnde tankstation hoefde te stoppen. Kortom: Bjorn is een autoliefhebber met verstand van zaken en heeft hart voor zijn zaak en zijn klanten.

Passie voor mooie auto's

Was al een tijdje op zoek naar een Porsche Targa, Bjorn had er net een te koop, dezelfde dag 's avonds nog de auto bekeken en gekocht. Het pand en aanbod van auto's straalt inderdaad stijl en exclusiviteit uit. Wij hadden gelijk een goed gevoel, hij deelt de passie en is betrouwbaar. Paar dagen later de auto opgehaald, altijd een bijzonder moment wat hij perfect aanvoelt en er uitgebreid de tijd voor neemt. Wij kunnen dan ook Kragt Automotive van harte aanbevelen!

Uitermate tevreden

Wij hebben onze auto gekocht bij Kragt Automotive en daar hebben we absoluut geen spijt van. Bjorn (de eigenaar) is eerlijk, betrouwbaar en fijn om zaken mee te doen. Hij weet waar hij het over heeft en de auto's die hij verkoopt zijn stuk voor stuk plaatjes. Alle vragen worden beantwoord en er wordt echt de tijd voor je genomen om alle opties van de auto uit te leggen. Je krijgt hierdoor de volledige aandacht die je nodig hebt. Bij aflevering een schone blinkende auto en een heerlijk flesje wijn, ook een detail van professionaliteit. Willen wij ooit een ander auto, gaan wij zeker bij Bjorn kijken of hij iets moois heeft en anders een opdracht uit zetten om te vinden wat we graag willen. Kragt automotive dus een absolute aanrader.

Betrouwbaarheid, transparantie, beleving, passie en stijl

Ik ben enige tijd op zoek geweest naar een vrij specifiek model auto: een Audi S1. Na een aantal proefritten bij andere autodealers, stuitte ik op een vrij exclusief model dat te koop stond bij Kragt Automotive. Ik besloot contact op te nemen, en ben zo doende in contact gekomen met Bjorn. Tijdens het eerste telefoongesprek wist Bjorn al mijn vragen te beantwoorden. Daarnaast straalt hij rust en betrouwbaarheid uit. Ik besloot direct een afspraak te maken voor een proefrit.. Het pand en het aanbod van auto's van Kragt Automotive ademt stijl en exclusiviteit. Bjorn is een echte liefhebber die staat voor zijn bedrijf en zijn auto's. De door hem aangeboden Audi S1 bleek een puntgaaf en exclusief exemplaar. Bjorn wist wederom vrijwel al mijn vragen te beantwoorden, maar is ook eerlijk wanneer hij bepaalde zaken niet weet. Deze zoekt hij direct, of zo snel mogelijk, voor je uit. Na enige bedenktijd mijnerzijds, zijn we diezelfde dag nog tot een overeenkomst gekomen: mijns inziens een uitstekende deal en een eerlijke prijs. Het proces na de verkoop, verliep ook erg soepel. De auto is dezelfde dag nog op naam gezet, en alle benodigde papieren zaten dezelfde dag nog in mijn e-mailbox. Bjorn reageert snel (vaak dezelfde dag nog) op e-mails en zoekt alles voor je uit. Daarnaast is hij, voor wat betreft het daadwerkelijke ophaalmoment van de auto, erg flexibel en servicegericht. Uiteindelijk heb ik de Audi S1 vandaag opgehaald. De auto stond er keurig bij en alles was tot in de puntjes geregeld. Bjorn neemt daarnaast echt de tijd voor zijn klant(en): de koffie staat klaar en hij neemt ruim de tijd voor een goed gesprek (over auto's). Samengevat is mijn ervaring met Bjorn en Kragt Automotive een zeer positieve! Ik raad iedereen met een voorliefde voor (exclusieve) auto's, Kragt Automotive van harte aan!

Daar waar passie gedeeld kan worden met een waar autohart!

Ondanks dat het nu niet tot een deal is gekomen kijk ik alleen maar terug op een bijzondere kennismaking met Björn. Alleen al aan de collectie auto's die hij heeft staan, krijg je een goede indruk van Kragt Automotive. Tevens zegt dit ook iets over de persoon Björn Kragt: uitstraling, degelijkheid en vooral ook betrouwbaarheid. In de gesprekken met Björn herkenden wij beiden de passie voor auto's. Björn neemt de tijd voor zijn klanten en heeft een helder klantinzicht. Hij geeft jou ook het gevoel om in alle rust en vooral niet overhaast tot een besluit te komen. Kortom: wellicht zal mijn volgende auto wel uit de collectie van Björn Automotive komen!

Duidelijke service

Een maand geleden ben ik samen met mijn vriendin langs gegaan voor een proefrit in een BMW i8. Hoewel we eigenlijk alleen voor de proefrit kwamen waren we gelijk verkocht en hebben we dezelfde dag nog de aankoop gedaan. De service was goed. De locatie is mooi en Björn is zeer enthousiast en duidelijk een liefhebben van auto's. Hij neemt goed de tijd en geeft veel uitleg.

Fantastisch assortiment met bijbehorende service waar je als liefhebber blij van wordt!!

Fijne ontvangst met absolute kennis van zaken wat een super gevoel geeft en vertrouwen!! Dat heeft mij ertoe bewogen een hele mooie Audi SQ5 aan te schaffen waar ik zeeerrrr tevreden mee ben! Ik zal absoluut het assortiment blijven volgen als autoliefhebber en, zodra ik weer op zoek ga, Kragt Automotive weer contacteren!!!

Professioneel en betrouwbaar

Vorige week hebben we een mooie Porsche gekocht bij Björn en daar zijn wij heel blij mee! Het ontvangst was heel prettig en Björn nam alle tijd voor ons. Na een deskundige uitleg en een proefrit waren we snel overtuigd. We kunnen Kragt automotive zeker aanbevelen.

Professioneel en persoonlijk

Mooie auto’s, zien er allemaal echt mooi en fris uit. Voelt vertrouwd. Voor de 1e maal een auto van Björn gekocht, maar wellicht niet de laatste keer. Tot ziens

Klantvriendelijk en betrouwaar

Vorige week hebben wij een audi gekocht bij Kragt. De ontvangst, de uitleg en het verdere kontact voelde zo vertrouwd, dat wij gelijk tot de aankoop zijn overgegaan. Uiteraard na eerst een proefrit en een gesprek over inruilwaarde en garantie. Wij zijn en rijden nu heel gelukkig rond in onze audi.

Aanrader

Klantgericht, oprecht, neemt uitgebreid de tijd en transparant.

Een droom in vervulling

Na een afspraak gemaakt te hebben was het eindelijk zover, gaan kijken naar een BMW 320i bij Kragt Automotive. Op foto's van een autosite zag hij er prachtig uit, maar dat was nog niets met wat ik zag toen ik oog in oog stond. Ik was gelijk verliefd op die prachtige mooie auto. Na de auto helemaal bekeken te hebben en er in gereden. Was het tijd voor een bakje koffie en een gezellig praatje om daarna tot het gesprek te komen voor de afronding. Ik kan gerust zeggen dat we heel goed en vakkundig geholpen zijn door Björn hij is vriendelijk legt alles goed uit, Kortom Top kan hem echt aanbevelen. 10-11-2020 Rudie ,Vogelwaarde

Klantgericht, professioneel en een zeer mooi aanbod.

Maandag 14 september contact gehad met Bjorn, een afspraak gemaakt voor woensdag de 16e. Wat opviel is de zeer prettige en professionele uitstraling van het pand en de collectie auto's. Meteen een goed gevoel en overtuigd dat we aan het juiste adres zijn voor een prachtige Mercedes GLK, en daar worden er maar weinig van aangeboden. Gedurende het gehele proces van aankoop, inruil en aflevering is dit goede gevoel gebleven. Bjorn is kundig, zegt waar het op staat en komt zijn afspraken na. Kortom zeer aan te bevelen.

PROFESSIONEEL PERFECT

Geweldig en professioneel geholpen door Björn. Super mooie Mercedes CLA shooting brake gekocht! Goed verhaal , correcte deal gemaakt. Aanrader om met Björn zaken te doen als je een goede auto met de juiste opties wil kopen.

Klantvriendelijk, eerlijk verhaal en goede service

Via internet terecht gekomen bij Kragt automotive .Met Björn een afspraak gemaakt.Bjorn is iemand met oog voor mooie auto’s en heel erg klantvriendelijk. Hij neemt alle tijd voor je bij zowel de koop als de aflevering van de auto. ik heb dan ook een goed gevoel bij de koop van de bmw 520i Op dit moment rij ik dan nu een week naar volle tevredenheid in deze mooie auto

Perfect geholpen

Björn neemt de tijd om alles rustig uit te leggen . Mijn vrouw is super blij met haar Mercedes . Mooie auto’s te koop staan .

Al weer een tevreden klant !!!

2 Weken geleden een mooie en superfijne Audi A6 gekocht bij Kragt Automotive. Sterke punten van dit bedrijf zijn klantgerichtheid, persoonlijk, snelle en correcte afwikkeling van de aankoop en goede nazorg. Na de aankoop kwamen we er achter dat Björn Kragt ook bij servicestations en andere klanten bij ons in de buurt, een goeie naam heeft.

Heel fijn zaken gedaan!

Afgelopen maandag heb ik contact gezocht per mail over een een Audi. Hierop besloot Björn mij geheel vrijblijvend even te bellen om zo mijn vragen te beantwoorden. Ook tijdens onze afspraak (nog dezelfde middag) zijn we erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. We kregen alle tijd om op ons gemak de auto te bekijken en een proefrit te maken. Eindresultaat: na een fijn gesprek zijn we eind van de middag super tevreden! met onze prachtige Audi huiswaarts gereden. Björn bedankt!

Een feest om een auto bij te kopen

Zojuist heb ik mijn BMW opgehaald bij Kragt Automotive. Net als bij de eerste keer dat ik binnenkwam heb ik hier wederom een heel goed gevoel aan overgehouden. Absoluut niet opdringerig; hij maakt je juist bewust van het feit dat je een grote aankoop doet en dat dan ook alles moet kloppen. Nou kloppen doet het zeker! Ik wil dit bedrijf dan ook graag aanbevelen en kom hier zeker terug.