Een droom in vervulling

Na een afspraak gemaakt te hebben was het eindelijk zover, gaan kijken naar een BMW 320i bij Kragt Automotive. Op foto's van een autosite zag hij er prachtig uit, maar dat was nog niets met wat ik zag toen ik oog in oog stond. Ik was gelijk verliefd op die prachtige mooie auto. Na de auto helemaal bekeken te hebben en er in gereden. Was het tijd voor een bakje koffie en een gezellig praatje om daarna tot het gesprek te komen voor de afronding. Ik kan gerust zeggen dat we heel goed en vakkundig geholpen zijn door Björn hij is vriendelijk legt alles goed uit, Kortom Top kan hem echt aanbevelen. 10-11-2020 Rudie ,Vogelwaarde

Klantgericht, professioneel en een zeer mooi aanbod.

Maandag 14 september contact gehad met Bjorn, een afspraak gemaakt voor woensdag de 16e. Wat opviel is de zeer prettige en professionele uitstraling van het pand en de collectie auto's. Meteen een goed gevoel en overtuigd dat we aan het juiste adres zijn voor een prachtige Mercedes GLK, en daar worden er maar weinig van aangeboden. Gedurende het gehele proces van aankoop, inruil en aflevering is dit goede gevoel gebleven. Bjorn is kundig, zegt waar het op staat en komt zijn afspraken na. Kortom zeer aan te bevelen.

PROFESSIONEEL PERFECT

Geweldig en professioneel geholpen door Björn. Super mooie Mercedes CLA shooting brake gekocht! Goed verhaal , correcte deal gemaakt. Aanrader om met Björn zaken te doen als je een goede auto met de juiste opties wil kopen.

Klantvriendelijk, eerlijk verhaal en goede service

Via internet terecht gekomen bij Kragt automotive .Met Björn een afspraak gemaakt.Bjorn is iemand met oog voor mooie auto’s en heel erg klantvriendelijk. Hij neemt alle tijd voor je bij zowel de koop als de aflevering van de auto. ik heb dan ook een goed gevoel bij de koop van de bmw 520i Op dit moment rij ik dan nu een week naar volle tevredenheid in deze mooie auto

Perfect geholpen

Björn neemt de tijd om alles rustig uit te leggen . Mijn vrouw is super blij met haar Mercedes . Mooie auto’s te koop staan .

Al weer een tevreden klant !!!

2 Weken geleden een mooie en superfijne Audi A6 gekocht bij Kragt Automotive. Sterke punten van dit bedrijf zijn klantgerichtheid, persoonlijk, snelle en correcte afwikkeling van de aankoop en goede nazorg. Na de aankoop kwamen we er achter dat Björn Kragt ook bij servicestations en andere klanten bij ons in de buurt, een goeie naam heeft.

Heel fijn zaken gedaan!

Afgelopen maandag heb ik contact gezocht per mail over een een Audi. Hierop besloot Björn mij geheel vrijblijvend even te bellen om zo mijn vragen te beantwoorden. Ook tijdens onze afspraak (nog dezelfde middag) zijn we erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. We kregen alle tijd om op ons gemak de auto te bekijken en een proefrit te maken. Eindresultaat: na een fijn gesprek zijn we eind van de middag super tevreden! met onze prachtige Audi huiswaarts gereden. Björn bedankt!

Een feest om een auto bij te kopen

Zojuist heb ik mijn BMW opgehaald bij Kragt Automotive. Net als bij de eerste keer dat ik binnenkwam heb ik hier wederom een heel goed gevoel aan overgehouden. Absoluut niet opdringerig; hij maakt je juist bewust van het feit dat je een grote aankoop doet en dat dan ook alles moet kloppen. Nou kloppen doet het zeker! Ik wil dit bedrijf dan ook graag aanbevelen en kom hier zeker terug.

Top ervaring kom zeker terug in de toekomst.

Alle vragen die wij hadden zijn duidelijk en heel rustig besproken, we zijn blij met de BMW 520 en komen in de toekomst zeker nog eens terug. KRAGT automotive raad ik zeker aan bij vrienden en kennissenkring. Ontzettend bedankt, meneer KRAGT

Geen standaard verhaal, maar met gevoel

Geen standaard auto verkoopverhaal, maar een liefhebber voor mooie auto's. Heldere en duidelijke benadering. Kortom een prettige ervaring. Ik heb de auto gekocht met een goed gevoel en daar gaat het om. Bjorn bedankt!

Fijn zaken gedaan.

Ik kwam een auto van Kragt tegen op autotrader en kwam zo bij zijn mooie scherp geprijsde collectie. Na een prettig gesprek en een bezoek was het zo beslist. Ik zou direct weer bij Kragt gaan kijken.

Super ervaring, eigenaar met passie voor mooie en goede auto's

Vandaag mijn BMW 530I X-Drive Touring opgehaald. De manier waarop Björn zich inzet voor zijn bedrijf is fantastisch. Mijn ervaring is dat je je direct op je gemak voelt, en dat er daar waar mogelijk in alle redelijkheid ook zeker ruimte is voor onderhandeling. Ook de aflevering van de auto is keurig afgehandeld zoals vooraf besproken. Kortom ik kan iedereen aanraden hier een auto te kopen, en zal ook zeker zeker familie en vrienden adviseren hier eens een kijkje te nemen. Björn nogmaals dank voor de fijne samenwerking.

Customer experience journey

Afgelopen maart mijn 'jongensdroom' opgehaald. Een 520i M Sport Touring. Super blij mee. Auto voldoet helemaal aan de verwachtingen, rij-eigenschappen zijn subliem. Maar ook het aankoopproces was top ! Een 'customer experience' zoals het hoort: prettige sfeer, open, transparant, meedenkend vanuit mijn beleving...en kennis van zaken. Top, Bjorn ! Dank je wel.

Met een goed gevoel een hele mooie auto gekocht!

Bjorn heeft verstand van waar hij over praat en deelt zijn kennis met je. Helder over geschiedenis van de auto met bewijs erbij. Verder zien alle auto's er super netjes uit, kan je ze vrijwel direct meenemen na aankoop en kan ik niets anders zeggen dan ontzettend goede service! Bedankt voor de fijne samenwerking Bjorn!

Het kan dus ook anders...

Veel is al gezegd als je ook de eerdere reviews leest. Daar sluit ik me volledig bij aan. Waar Kragt Automotive het verschil maakt is de plezierige en kleinschalige opzet in combinatie met de persoonlijke benadering (en advies) t.o.v. de vele grote autobedrijven. Een verademing. Bedankt Björn! > BMW 520i M (2019)

No nonsens autobedrijf

Afgelopen vrijdag mijn BMW520iM opgehaald. Echt een hele mooie auto. Alles is perfect verlopen en volgens afspraak. Het fijne aan Kragt Automotive | Bjorn is dat alles heel gemoedelijk verloopt. Geen fratsen maar heel duidelijk. Verder neemt hij de tijd om samen tot een goede deal komen. Zodat beide er een goed gevoel aan overhouden. Bjorn heeft een goede smaak voor auto's. Alles wat er staat is met zorg uitgekozen en dat zie je. Dank je wel en tot de volgende auto. Ciao

Dit is het bedrijf, precies wat we zochten.

De perfecte BMW gekocht, de keuze was het moeilijkst, 4 x schitterende BMW Touring 520 in in de showroom. Toch gekozen voor een sjieke uitvoering en geen sportieve, maar de verleiding was groot. Wij zijn er zeer tevreden mee. Gewoon een bedrijf zoals we bedoelen, afspraken nakomen, enthousiast, aflevering een ontspannen wijze. Complimenten

Fijne betrouwbaar autobedrijf

Zojuist een fantastisch mooie BMW 520d gekocht. Super service en advies gehad. Mijn volgende auto ga ik hier ook kopen.

Enige weken geleden een gebruikte mercedes gekocht . Dhr.Kragt denkt actief mee om samen tot een goede deal te komen . In een ontspannen sfeer fijn zaken gedaan. Hoop er nog eens terug te komen

Uitstekende communicatie en een prettige onderneming.

Onze ervaringen zijn uitstekend, prettige communicatie en je komt na wat je doet. Zeker aan te raden!

een openbaring

Bjorn is een prettig persoon om zaken mee te doen. Hij kan je oprecht enthousiast maken voor een auto. Prima service, ga zo door en ik kom zeker weer terug. Ik zal hem zeker aanbevelen bij vrienden.

uitstekend

wat een uitstekend ervaring..... eenmanzaak, straight to the point, geen smoesjes or rare verhalen. had gelijk een " vertrouw" gevoel bij. ik heb een BMW serie 5 bij Bjorn gekocht. afspraak aan de telefoon gemaakt, gelijk over prijs overheen gekomen en naar Deurne gereden ( nb 130km rit). proefrit gemaakt en gelijk gedaan. Auto was precies zoals verwacht en geadverteerd op de site. Valt absoluut niks te zeggen over dit autoBedrijf. perfekte auto en perfekte service nogmaals bedankt Bjorn or nog beter..........grazie mille e arrivederci! ik zal zeker in de toekomst terug komen ciao Alberto

Altijd vriendelijk, goede service en zeker aan te bevelen.

Wat een prachtig bedrijf! Na binnenkomst gelijk persoonlijk benaderd, er werd goed mee gedacht en alles is na mijn wensen voldaan!