Eerlijk advies.

Drowa gevraagd even langs te komen voor een beoordeling, wat netjes afgesproken, en gedaan werd. Eerlijk advies, en gelijk ook info over subsidie meegekregen. Top geregeld, en vriendelijk personeel. Geen aanmerkingen kunnen opnoemen. Ook een vriend doorverzen, en die heeft ook een eerlijk advies gekregen. Top !!

Mooi en makkelijk te verwerken product

Snel geleverd en gemakkelijk te verwerken. De 2e keer wel met de “kliko” erbij. Ideaal om zelf te kunnen doen. Vinden het een mooi product. Zo kun je nog relatief goedkoop zelf je vloer isoleren.

Zeer tevreden over het hele proces, zo wel de uitleg als uitvoer. Keurig werd alles weer opgeruimd en in 2 uur was alles klaar. We zijn zeer tevreden ook over het resultaat het voelt n.l erg comfortabel aan in huis. We zijn blij dat we hiervoor hebben gekozen en kunnen het alleen maar aanbevelen.

TOP!

Snel geleverd en alles netjes en schoon achter gelaten.

Snelle en goed service van Drowa

Afspraak met Drowa gemaakt om te kijken hoe de kruipruimte onder onze woning geïsoleerd kon worden, dit was al vrij snel duidelijk en kon direct advies en prijsopgaaf doornemen met hun vertegenwoordiger. Vervolgens een afspraak gemaakt en de bodem isolatie zat er diezelfde week nog in. De mannen van Drowa waren snel klaar met het vullen van de kruipruimte en hebben alles netjes achtergelaten. Via de mail nog een mooi rapport met foto's ontvangen wat allemaal gebruikt kan worden voor de subsidie aanvraag. Al met al een zeer goede ervaring en kan iedereen aanraden Drowa in te schakelen bij het isoleren van je woning.

Super nette levering

Eerlijk advies Erg nette aflevering. Vriendelijke jongens die langskwamen. Lieten het ook in zeer nette staat achter.

Fijn materiaal, fijne mensen

Het isolatiemateriaal van Drowa zijn een soort achtjes, wat ik fijner vind dan kleine korrels. Het hele proces, vanaf de eerste afspraak, het meedenken, het advies en de uitvoering heb ik als prettig ervaren.

Goed werk, dit is de derde woning welke voor ons is geïsoleerd

Vriendelijk en correct personeel

Een fijn bedrijf met vaklui, ben heel tevreden!

Mijn kruipruimte was volgens andere bedrijven niet goed toegankelijk, Ik woon in een huis van begin 1900. Isoleren was lastig en het zou enorm in de papieren lopen omdat eerst al het zand eruit geschept zou moeten worden. Maar de mannen van Drowa trokken een overal aan en namen een schep mee en keken goed, bleek echt mee te vallen, alleen het het eerste stukje is wat zand verplaats zodat ze de ruimte hadden. Ze maakten doorgangen van de ene naar de ander kamer zodat alle ruimtes toegankelijk waren en binnen een paar uur was de klus geklaard en was alles weer netjes opgeruimd. Mijn vloer was altijd heel koud, dat is nu niet meer aan de orde, moet natuurlijk nog afwachten hoe het van de winter zal zijn maar ik heb er alle vertrouwen in.

respect voor de mannen onder de vloer

Groot respect heb ik voor de twee mannen die urenlang met maskers op in de vochtige kruipruimte van 60 cm hoog, 150 m2 DROWA chips hebben aangebracht en daarna, geheel besmeurd met modder, toch nog vrolijk uit de kruipruimte tevoorschijn te komen. Volgens mij zijn de werkzaamheden uitstekend uitgevoerd want er is totaal bijna 90 m3 aan isolatiemateriaal gebruikt en bij het openen van het kruipluik heb ik geconstateerd, dat er geen chipje meer mijn kan.

Super snel geregeld

Ook het aanbrengen hebben ze snel en netjes afgehandeld

Zeer prettig

Hele aardige en bekwame medewerkers, duidelijke uitleg en alles was zeer snel voor elkaar

heel goed

Goed advies, snelle en nette uitvoering. Positief effect van het isoleren van de ontoegankelijke kruip ruimte resulteerde direct in een warmere vloer en aanzienlijke besparing van gas. Wij zijn dus zeer tevreden

Fantastisch.

Hele fijne medewerkers. Zeer vriendelijk. Bij vragen: goede uitleg. Dat we in een klein straatje wonen was geen probleem. Overal is een oplossing voor. En binnen een korte tijd alles gefixt. Dank.

Zeer tevreden!

Fijne communicatie, snel in werking gezet, heldere offerte, fijne medewerkers. Zeker aan te bevelen!

Na maar 2 weken wachttijd, de vloer geïsoleerd. Schone en nette afwerking

Geweldig ! vakbekwaamheid, netheid en vriendelijkheid

Niets meer aan tot te voegen ! vanaf intakegesprek , inplanning en uitvoering werkzaamheden is top verlopen .

Superrrrr

Mooi avontuur om met deze gasten aan de slag te gaan

snel en goed geleverd- keurig gewerkt

Aandachtspuntje: m2 opgegeven en berekend. Altijd goed met elkaar afstemmen.

Snel, schoon, professioneel en kundig

Na een goed advies de knoop doorgehakt om de kruipruimte vol te storten met chips. De mannen van Drowa kwamen keurig op tijd. Na het afdekken van de vloerdelen zijn ze gestart met het volspuiten van de kruipruimte. Binnen een uur, inclusief koffie, was alles weer opgeruimd, is uitleg gegeven en was het net of ze niet waren geweest. Erg tevreden. Op naar de volgende winter.

Er werd heel hard gewerkt. Zeer klantvriendelijk Alles netjes afgewerkt en opgeruimd

Zeer professioneel en snel klaar alles van Atot Z geregeld. 2maanden na aankoop kregen wij een nieuwe vloer en hier werd een vochtmeting gedaan en deze was nog maar 0,01 procent. Dus echt super blij mee

Netjes gewerkt hoop dat het het resultaat geeft waar we get voor gedaan hebben merk er nu nog niet v

Hoop dat het het resultaat geeft wat we er van verwachten.

Goed werk geleverd

Keurig en netjes werk geleverd

Doen wat ze beloven

Na de afspraak, datum gepland en de werkzaamheden netjes en schoon opgeleverd