Een goed en mooi bedrijf

Klantvriendelijk bedrijf, alles is top geregeld

Geen lange wachttijd. Zorgvuldige afstemming met de klant. Werken netjes.

Top geregeld

Ze kwamen śmorgens op de afgesproken tijd En onder een bakje koffie hebben wij nog wat uitleg gehad over de isolatie En alles is netjes en vlot verlopen

alles was prima voor elkaar

nette werklieden/ vaklieden en vriendelijk

Vakkundige medewerkers

Uitstekend advies en duidelijke offerte

Bij aankomst met de heren besproken wat ze gingen doen. Ze zij bezig gegaan en hadden gezegd dat ze met anderhalf uur klaar zouden zijn en dat was ook zo alles weer netjes opgeruimd je kont niet zien dat ze waren geweest alles was weer netjes. Ga zo door

zeer tevreden na gedane werkzaamheden

super tevreden, alles uitgelegd zeer netjes gewerkt, vriendelijk personeel.

Geen enkele klacht. Alles perfect

Geen enkele klacht. Alles perfect geregeld

Erg tevreden

Exact op de afgesproken tijd waren drie medewerkers hier, vriendelijk en deskundig. Snel gewerkt en bij vragen rustig uitgelegd. Ze hebben geprobeerd om alles schoon achter te laten, maar dat is niet helemaal gelukt. Dat had beter gekund. Ook de buurtbewoners die ook de isolatie lieten doen hadden dezelfde ervaring. Nog een tip: geef bij andere klanten vooraf aan dat wanneer er openingen moet worden gemaakt er enorm veel stof vrijkomt bij het boren. Als wij dat vooraf hadden gehoord hadden we veel spullen weggehaald.

Goed en snel geholpen!

Alles liep eigenlijk zeer goed, van de eerste contacten tot offerte tot uitvoering. Aanrader.

Super bodem/vloer isolatie snel en netjes aangebracht

Had al sinds 2010 de halve kruipruimte vol liggen met bodem isolatiechips en heb nu de kruipruimte volledig laten afvullen met de DrowaChips om een nog betere isolatie te bewerkstelligen. (Deze manier van isolatie geldt overigens nu als vloerisolatie waar je ook subsidie op krijgt!) Kan nu al merken dat het werkt, de vloertemperatuur ligt nu 0.5 graden onder de gemeten kamertemperatuur, voorheen met halfvolle kruipruimte isolatie was dat 1.0 tot 1.5 lager dan de gemeten kamertemperatuur.

Super bedrijf

Meedenkend,service gericht Top spul, volgende dag al duidelijk merkbaar, in de loop der dagen resultaat steeds duidelijker. Kan nu lekker met blote voeten in huis rondlopen zonder koude voeten te krijgen.

Zeer tevreden over het hele proces, zo wel de uitleg als uitvoer. Keurig werd alles weer opgeruimd en in 2 uur was alles klaar. We zijn zeer tevreden hiervoor te hebben gekozen en kunnen het alleen maar aanbevelen.

zeer goede service

Dit was even een spoedklus, omdat de vloerverwarming werd geplaats maar super dat we er even tussen door konden Heel het huis geisoleerd , en alles weer netjes opgeruimd

Alles netjes en volgens afspraak geleverd

Direct contact en op laatste moment ook nog direct de Blowa geleverd ook al had ik dat pa last minute gevraagd. Top bedrijf. Je krijgt ze ook gewoon aan de telefoon voor advies!

Goed en snel gewerkt

Goed en snel gewerkt

Komt afspraak en de juiste hoeveelheid na . Dat geeft vertrouwen

Volle tevredenheid

Correcte afspraak voor uitvoering, stipte aankomst, zorgzame en schone uitvoering door zeer vriendelijke medewerkers. Goede documentatie van de werkzaamheden.

Gewoon doen echt de moeite waard!!!

Zeer tevreden, wij hebben echt vakmensen thuis gehad. Vriendelijk, duidelijk en professioneel en zij laten alles netjes en schoon achter .Nogmaals zeer tevreden en je merkt duidelijk verschil nu de kruipruimte gevuld is met Drowa chips. Met vriendelijke groeten, De familie de Graaf.

Meedenken oplossen problemen.

Meedenken oplossen problemen hoogte kruipruimte . Goed gewerkt.

Degelijk

Aardig aan de telefoon. Goed geregeld. Professionele installateurs. Goede afwikkeling

Uitstekend werk geleverd!

Vriendelijk en zeer net werkend personeel. Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden.

Een goede snelle vloerisolatie service.

Twee vriendelijke mannen kwamen onze vloer isoleren in onze eerste koopwoning. Hele fijne ervaring gehad, ook waren ze binnen een uur al klaar. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd.

Losse zakken laten bezorgen is erg duur, 10 euro per zak meer!

Viel me tegen dat bezorgen als jullie toch in de buurt zijn dat er dan per afgeleverde zak 10 euro per geleverde zak meer rekenen!! En dat als oude klant, ter aanvulling.

Hardwerkende toppers!

De jongens van Drowa waren mooi optijd! Vriendelijk,netjes en ook collegiaal voor elkaar! Goed werk geleverd!