Carlo leert me van noten muziek te maken

Vroeger hoorde piano spelen bij de opvoeding; nu neemt Carlo me mee op een muzikale reis waar ik blij van word

Inspirerende lessen van enthousiaste docent.

Carlo van den Beld deelt in zijn lessen ook veel van zijn kennis over muziektheorie, muziekgeschiedenis, componisten, enz. Dat geeft de lessen een extra dimensie. Daarnaast geeft hij heldere adviezen om de pianostukken goed te laten klinken. Na de les heb ik altijd direct zin om thuis ook meteen weer achter de piano te gaan.

Carlo is een goede en fijne leraar, doet zijn best voor de leerling, motiveert en is geduldig. Mijn zoontje gaat met plezier naar pianoles!

Al vele jaren nog steeds veel plezier in pianoles.

Al vele jaren heb ik van Carlo pianoles en het leuke ervan is dat ik nog steeds weer nieuwe en andere muziek speel en leer kennen.

Leerzame, leuke, persoonlijke en vakkundige lessen

Ik heb al een aantal jaar pianoles hier en ga hier nog steeds met veel plezier naar toe. Carlo is zeer betrokken en omdat de lessen 1-op-1 zijn krijg je persoonlijke aandacht. Je werkt niet zomaar methodes af maar als hij merkt dat je ergens moeite mee hebt dan geeft hij extra oefeningen zodat je hier extra op kan oefenen. Je merkt dat hij jarenlange professionele ervaring heeft want vaak kan hij nog extra tips geven of juist een beetje extra verdieping zodat je als leerling echt boven de stof komt te staan.

Aangename en leerzame lessen.

Piano lessen zijn altijd leuk en erg leerzaam. Je bent vrij in de muziekkeuze. Ik kom hier al jaren met veel plezier.

het blijft leerzaam en leuk.

ik blijf leren en ik vind het fijn en leuk dat ik ook eigen liedjes mag kiezen en niet de hele tijd alleen maar uit een leerboek speel.

Heel goed, heb het er al jaren naar mijn zin en speel met veel plezier

Zie boven