Grote waardering voor het doorzettingsvermogen van Menno Weehuizen.

Ik wil Menno Weehuizen hartelijk bedanken voor zijn expertise en daadkracht met betrekking tot de schade afhandeling. De schulderkenning van de tegenpartij werd klip en klaar bevestigd maar de schade-uitkering, m.b.t. tot twee gebroken polsen, verliep uiterst moeizaam vanwege de starre en botte werkwijze van de tegenpartij! Door zijn doorzettingsvermogen van Menno heeft hij een goede schade-uitkering uit het vuur gesleept, waarvoor mijn grote waardering. Ik beveel een ieder aan Menno in te schakelen om uw zaken te behartigen. Ik ben ook zeer verheugd dat ik deze gebeurtenis kan afsluiten. Liesbeth Poelman

Perfecte begeleiding 7 jaar lang!

Van af het moment dat meneer Harry 7jaar geleden binnen kwam was het gevoel erg goed. Het letsel dat ik opgelopen heb was een trauma ervaring . Meneer Harry heeft ons zeer goed geholpen . Als ik iets niet begreep kwam hij gelijk even langs of stuurde hij een zeer duidelijk mail. Ook mijn partnerheeft hij altijd serieus genomen en met raad en.daad bijgestaan. Eind conclusie is , wij zijn meneer Harry zeer dankbaar voor alles wat er in de afgelopen.7 jaar gepasseerd is. Zelfs nu dat het einde van.het proces inzicht is staat hij hij nog klasr voor ons . Harry bedankt !

Mijn ervaring met de heer weehuizen was prima

Mijn ervaring met kracht letselschade is uitstekend de afwikkeling was snel en goed ik ben zeer tevreden

Goede en duidelijke hulp

Een goede ervaring kan je wel zeggen. Top communicatie, neemt altijd direct de telefoon op. Bespreekt alle mogelijkheden en opties in het proces zorgvuldig met je door.

Ontzettend dankbaar voor Kracht !!

In februari een nare aanrijding (buiten mijn schuld om) met zowel schade aan de auto als lichamelijk. Op advies heb ik contact opgenomen met Harry van Kracht Letselschade Hoorn. De volgende dag stond hij al bij mij op de stoep, wat erg fijn was, ik hoefde zelf de deur niet uit. Alles is mij uit handen genomen vanaf dat moment, waardoor ik mij volledig kon concentreren op mijn herstel. Harry bleef mij goed op de hoogte houden van de vorderingen. Dat was erg fijn. En zo heb ik alle rekeningen afkomstig van de aanrijding en herstel netjes kunnen betalen zonder mij daar druk over te maken. Al met al zou ik Kracht voor 100% aanraden aan iedereen!! Dank jullie wel ..

Zijn erg doelgericht!

Na een aanrijding heb ik 20 maanden bij een letselbureau gezeten waar ik zelf steeds achter dingen aan moest en er maar geen actie ondernomen werd! Via via heb ik gehoord over Hans en heb ik Kracht letselschade gevraagd of ze mijn dossier over wilden nemen. Na het insturen van wat documenten heeft Hans dit ingelezen en wilde deze pad met mij bewandelen. Hij heeft een hele fijne en snelle manier van communiceren. Dit blijkt ook wel want wat een ander in 20 maanden niet is gelukt heeft Hans in 4 maanden tijd een knoop kunnen doorhakken! Ik ben Hans en zijn team erg dankbaar! Ga zo door TOPPERS!!

Geweldige steun in lang proces

Kort na mijn motorongeluk in 2011 ben ik in contact gekomen met Hans. Hij behartigde in het vroege stadium mijn belangen met het oogpunt om voor mij het beste eruit te halen. Ik heb Hans altijd kunnen bellen met de vragen of problemen waar ik mee zat. Er werd dan ook direct kundig op gereageerd en waar nodig acties uit gezet. Alles werd er aan gedaan om het beste te realiseren voor mij. Het proces was langdurig maar ik ben blij dat Hans mij de afgelopen 10 jaar heeft bijgestaan.

Zeer goed!

Onze ervaring met Kracht! Letselschade is zeer goed. Persoonlijk contact, directe hulp en snelle afhandeling. Als ik ooit nog eens hulp nodig heb, zullen we zeker terug komen.

Ik ben op prettige en vakkundige wijze geadviseerd en begeleid door Kracht Letselschade.

In november 2019 werd ik als fietser door de bestuurster van een personenauto, die mij geen voorrang gaf op een rotonde, aangereden. Ik liep ernstig letsel op aan mijn schouder, heup en oor. Per ambulance ben ik overgebracht naar het ziekenhuis en daar behandeld. Via een fietsmaat van mijn man kwam ik in contact met Hans Torok van Kracht Letselschade. Al een paar dagen later kwam hij bij mij thuis voor het eerste gesprek. Hans heeft mij van begin tot eind en gedurende anderhalf jaar op prettige en vakkundige wijze begeleid en geadviseerd, de contacten onderhouden - en onderhandeld met de verzekering van de tegenpartij. Hans heeft mij veel administratieve rompslomp uit handen genomen, ik kon altijd bij hem aankloppen en ben Hans dan ook veel dank verschuldigd. Ik beveel Kracht Letselschade van harte aan.

Zeer proffesioneel , mijnheer Weehuizen .

Verkeersongeval ( ketting botsing) Bij mijnheer Weehuizen terecht gekomen en eigenlijk meteen goed contact , na ruim twee jaar een bevredigende oplossing gevonden zodat ik er financieel er in ieder geval niet op achteruit gegaan ben . Dus kortom een fijn proffesioneel contact . Erg blij mee

Zeer ervaren en professioneel

Ik heb meneer Weehuizen na eerst met een andere letselschade advocaat wat ons niet beviel gebeld . Via een collega aan het nummer gekomen. Vanaf het eerste moment meteen professioneel. En begreep direct de ernst van de zaak . Tot het einde van de zaak goed begeleid en het maximale eruit kunnen halen na letsel.

Geweldig geholpen en afgehandeld

Bij een zeer groot arbeidsongeval waar ik daarna invalide werd heb ik Kracht Letselschade gebeld en hulp ingeroepen Waarbij ik zeer vriendelijk en kundig ben geholpen en t uiteindelijke resultaat is naar volledige tevreden heid afgehandeld Harry en lilly onze welgemeende dank en respect voor t geduld met ons Met welgemeende dank en vooral vriendelijke groet Hans Koppenol En olivia koppenol

grote steun in moeilijke tijd

Hans heeft mij fantastisch bijgestaan na een bedrijfsongeval met blijvend letsel. Terwijl ik in de kreukels lag, heeft hij mij uitgelegd wat mijn rechten zijn, mij gerust gesteld, mij aangehoord. Dit alles zonder zich op te dringen. Alles wat Hans mij heeft toegezegd, is hij nagekomen. Ik ben goed voorgelicht, heb goede adviezen gehad, maar heb ook vaak mij verhaal kunnen vertellen aan Hans. Lang verhaal kort: ik kan Hans (en Kracht! letselschade) iedereen aanbevelen. Het wasmijn beste zet na mijn ongeval. Bedankt voor alles!!

Kordaat en compleet ontzorgt rondom de letselschade

De dag na het ontslag uit het ziekenhuis vanwege een fietsongeluk met hersenletsel kwam Hans Török langs voor een eerste gesprek. Hij besteedde ruim tijd aan een complete inventarisatie van de situatie voor het ongeval, hoe ik er nu aan toe was en waar we weer terug hoopten te komen. Hij gaf concrete adviezen over de te verrichten medische testen om een medisch onderbouwde uitgangssituatie te hebben. Hij legde contact met de tegenpartij en deed bemiddeling met de verzekeraar, om de zaak financieel te behandelen. Hij vroeg om frequente updates over het herstel en communiceerde adequaat over zijn vorderingen. Na een goed jaar de letselschade zaak met de tegenpartij afgesloten. Kortom, ik werd compleet ontzorgt rondom de letselschade.

Eerlijk en duidelijk en snel contact nemen

Eerlijk en duidelijk en snel contact nemen

Last van mijn schouders

Hans heeft mij fantastisch geholpen met het afhandelen van een bedrijfsongeluk. Hij heeft al het werk op zich genomen, zodat ik hier rustig van kon revalideren.

Vriendelijk en correct

Komt afspraken na en is vriendelijk

Kracht is echt een licht in de donker, zoals in gevallen dat je slachtoffer bent geworden van een ongeluk en niet goed weet hoe je moet handelen. Ongelofelijk vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers.

Zeer goede en professionele ondersteuning

Na het opnemen van de Schade (door een verkeersongeval) via een persoonlijk gesprek bij mij thuis is alles netjes voor mij geregeld en werd ik goed ontzorgd.

Bijzonder goed

Leen ,slachtoffer verkeersongeval Ik ben zeer goed geholpen door jullie ,de vorige letselspecialist had alles laten verzaken maar toen jullie het overnamen is alles goed gekomen,het was een juiste beslissing door met jullie verder te gaan ,bedankt voor alles

Een klantvriendelijke organisatie met “kracht”

Dank jullie wel voor de goede zorgen, de service die jullie verlenen, en de inzet die er getoond wordt dat is gewoon super.

Zeer deskundige afhandeling van mijn letselschade dossier

Hans heeft zeer deskundig mijn schade afgewikkeld met de aansprakelijke tegenpartij. Als slachtoffer is het naast verwerken van een ongeval het erg moeilijk om de schade op de juiste wijze verhaald te krijgen. Kracht! Letselschade en met name Hans Török heeft mij hierbij enorm goed geholpen, waarvoor dank!

Prima!

Hans was snel bij ons thuis om de schade op te nemen. Heel leuke en gezellige man. Heeft de boel keurig voor mij afgehandeld. Heel blij mee! Moet er niet aan denken dat ik dit zelf had moeten regelen met de verzekering.

Met grote dank aan krachtletselschade is mijn zaak goed en snel geregeld.

Een vergoeding

Ik ben erg blij met mijn zaak. Volledige professionaliteit. Geweldige mensen die niet onverschillig staan ​​tegenover menselijk letsel. Heel erg bedankt voor het aannemen van mijn zaak. Ik zal het altijd aan andere mensen aanbevelen. Met vriendelijke groeten aan het hele team.