Prima!

Hans was snel bij ons thuis om de schade op te nemen. Heel leuke en gezellige man. Heeft de boel keurig voor mij afgehandeld. Heel blij mee! Moet er niet aan denken dat ik dit zelf had moeten regelen met de verzekering.

Met grote dank aan krachtletselschade is mijn zaak goed en snel geregeld.

Een vergoeding

Ik ben erg blij met mijn zaak. Volledige professionaliteit. Geweldige mensen die niet onverschillig staan ​​tegenover menselijk letsel. Heel erg bedankt voor het aannemen van mijn zaak. Ik zal het altijd aan andere mensen aanbevelen. Met vriendelijke groeten aan het hele team.

Goede ervaring

We zijn heel goed deskundig geholpen door Hans Torok en Manfred het was een heel lang traject maar uiteindelijk een goede regeling kunnen treffen met de andere verzekeraar. Krachtletselschade is echt een aanrader voor een goede afhandeling !!!

Veel contact en ontzettend goed geholpen. Heel erg bedankt voor uw inzet!

Ik wist na het ongeluk niet wat ik moest doen, via via in contact gekomen met kracht! En deze meneer heeft mij veel gebeld en gemaild om mij zo goed mogelijk te informeren/op de hoogte te houden van de stand van zaken. Erg fijn en heel vriendelijk, en met een maand was het allemaal opgelost. Ontzettend bedankt!

Professioneel en deskundig

Namens mijn moeder bedanken wij Menno van Kracht! voor zijn begeleiding in haar letselschade na een fietsaanrijding. Wij zijn oprecht vol lof over zijn deskundigheid, advisering, professionaliteit en snel acteren op de zaken. Dat heeft het leed wat verzacht.

Uitmuntend bijgestaan!

Na een bedrijfsongeval ben ik in contact gekomen met dhr. Hans Török. Er was meteen een goede klik en met vertrouwen gingen wij samen deze lange, heftige en zware strijd aan. Makkelijk was het zeker niet, en juist dan is het fijn om te ervaren dat met Hans niet te sollen valt. Bijt zich als een pitbull vast en laat pas los bij gerechtigheid. Gaat voor zijn cliënten door het vuur als letselschadeadvocaat, maar is daarbij ook een prachtig mens die jou met zijn humor telkens weer uit het dal weet te trekken en op de been laat blijven als het je even allemaal teveel wordt. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze en zou dhr. Török blindelings bij iedereen van harte aanbevelen die behoefte heeft aan een goede, uiterst professionele en zeer gerenommeerde letselschadeadvocaat die tot het uiterste gaat voor zijn cliënt! Nogmaals heel erg bedankt Hans en het allerbeste voor de toekomst!

Professioneel ontzorgd

We zijn blij dat we in contact zijn gekomen met Kracht! Letselschade. Gedurende het traject zijn we op zeer correcte, betrokken en vriendelijke wijze geïnformeerd over alle zaken die op je pad komen bij de afhandeling van letselschade. Op dat moment is het fijn als je professioneel ontzorgd wordt want het was al snel duidelijk dat dit complexe materie is. Communicatie verliep efficient en we zijn erg tevreden met het resultaat dat Menno voor mijn schoonmoeder heeft kunnen bereiken. We bevelen dit bureau van harte aan.

Buitengewoon indrukwekkend en fantastisch

Nadat ik Kracht! Letselschade een poos geleden benaderde vanwege geleden schade bij een auto ongeluk ben ik buitengewoon goed geholpen. Alle dienstverlening, tips en communicatie was vlekkeloos en verliep zonder problemen. De werkwijze van Kracht! Letselschade getuigt van expertise op hoogst denkbaar niveau. Daarnaast ook nog eens heel vlot. Dit is wat je mag verwachten van iemand die jouw belangen behartigt. Mocht ik ooit iets soortgelijks meemaken, dan hoef ik geen tweede keer na te denken over wie ik benader. Kracht! Letselschade, dank jullie wel!

Zeer professioneel, betrokken en vriendelijk geholpen.

Na een aanrijding buiten mijn schuld achter op mijn auto, wat een wiplash tot gevolg had, ben ik zeer professioneel, betrokken en vriendelijk geholpen door het team van Krachtletsel schade Alkmaar. Na een sterke behandeling van mijn zaak is, tot mijn volle tevredenheid, een passende compensatievergoeding uitgekeerd. Ik wens Menno Weehuizen en zijn team succes met hun bedrijf en zal ze zeker aanbevelen bij een ander.

Luisterend oor en behulpzaam

Toen ik contact had met mijn letselschade deskundige, wist ik niet wat er te wachten stond. Ik ben door mijn hele traject heel goed opgevangen, er werd goed naar mij geluisterd en vooral goed geadviseerd. Zaken waar ik geen helder beeld over had, werd mij glashelder voor ogen gezet. Aan mijn hand vasthoudend zijn we het traject van ruim 5,5 jaren doorgelopen. Ik ben mijn deskundige enorm dankbaar dat hij mij altijd moed, hoop en een goed gevoel heeft gegeven. Want eindelijk kan ik deze zaak achter mij laten en proberen door te gaan met mijn leven dankzij Kracht! Ontzettend bedankt!

Al met al kost het tijd maar geduld is een schone zaak.

Het ongeval heeft in het najaar 2017 plaats gevonden. De mensen van Kracht hebben zich er in vastgebeten en zijn volhoudend aan de slag gegaan. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in de gewenste uitkomst. Bedankt voor jullie kracht en doorzettingsvermogen. Super.

Professionele begeleiding

Na een motorongeluk, zijn wij ontzettend goed en professioneel geholpen door Harry! Hij kwam bij ons op bezoek om ons verhaal en drama aan te horen. Hij heeft alles met de verzekeraar doorgesproken. Wat mij het meest bijgebleven is, dat wij als 'normale' burger niet alle wettelijke regels weten. Kracht! Letselschade B.V. is daarvan op de hoogte en helpt je met alles.

Deskundige en to-the-point ondersteuning na een autobotsing

Expertise werd kort na het ongeval zorgvuldig ingebracht met een afhandeling sneller dan ik had verwacht

De Toppers van Nederland

Krachtletselschade gaan door waar een ander ophoud. Dus met andere woorden krachtletselschade onderhandeld met de harde hand als het echt nodig is.

Na aanrijding uitstekend geholpen

Na een aanrijding ben ik via Otterlo financieel advies in Koedijk doorverwezen naar Menno Weeshuizen en werd al het juridische gebeuren uit handen genomen, wat uiteindelijk voor een zeer nette schadevergoeding heeft gezorgd. Nogmaals hartelijk dank, gr Niels

Uitmuntend

Snel handelen, snel thuis bezoek, snel geld uitgekeerd

Perfect geholpen door Hans Törok.

In 1

Wat ben ik geweldig bijgestaan in mijn schadezaak door Menno. Hij heeft echt wat mij betreft het maximale er uitgehaald. Dit had ik nooit zelf kunnen bereiken. Menno, nogmaals mijn hartelijke dank!

Niet gewenst noodzakelijk maar wel uitstekend

Door fietser kreeg ik een ongeval. Brak mijn hiel en kon niets meer. Moest in rolstoel.. Krukken en de hele mikmak. Maar dankzij kracht alles vergoed. Hoefde maar bon te sturen en klaar. Ook tijdens revalidatie geen kopzorgen over kosten en papieren. Via mail, telefonisch en ook paar keer life contact. Ik was hier erg blij mee. Ook legde hij alles uit M. B. 'T. het vakjargon Ook de afwikkeling van het hele gedoe ging super. Ik hoefde alleen te besluiten en heb nu een pot voor alles wat misschien nog nodig is voor mijn voet tot mijn 85e.... En dat duurt nog wel even

Buiten gewoon uitstekend

De werkwijze van kracht is uiterst klant vriendelijk en buiten gewoon efficiënt ,ook op momenten dat de tegenpartijen moeilijk doen zijn ze niet van hun stuk te brengen ,wij zijn enorm geholpen en hadden dit niet gered zonder de hulp van kracht gewoon helemaal top

We zijn hier ontzettend goed geholpen door Hans. Als het nodig is zullen we zeker weer naar jullie gaan. We gaan jullie zeker aanbevelen bij familie, vrienden etc

Op een deskundige en empathische wijze maakte u het overzichtelijk, waardoor leed verzacht werd.

Een vriendelijke, meelevende en meedenkende inzet. Een heel gedoe werd mij uit handen genomen. Er wordt altijd serieus en duidelijk op vragen gereageerd, hoe dom deze soms ook zijn. U was aanhoudend bij de verzekering van de tegenstander, al moet er wel eens om gevraagd worden. De tegenstander is immers niet altijd welwillend. U zocht mee met mogelijkheden voor ondersteuning. Ik kreeg duidelijk uitleg van rechten en voorwaarden. Alles tezamen: zeer betrokken, deskundig en met grote ervaring! Dank voor alles.

zeer professioneel en volhardend.

Ik wil jullie bedanken voor je voortdurende inspanning om mijn belangen te behartigen. Verzekeraars willen middels bemiddeling je zo lang mogelijk aan het lijntje houden zodat je er moedeloos van wordt. Hier worden allerlei zogenaamde deskundigen en niet zinvolle en vaak kostbare oplossingen bijgehaald. De echte klachten lijken dan naar de achtergrond te verdwijnen en het blijft pappen en nat houden. Jullie moet wel een bijzondere gave bezitten om zoveel geduld te hebben om altijd weer de strijd aan te gaan met de verzekeraars en hun met de juiste argumenten va repliek te dienen. Dat dit traject een aantal jaren duurt is een bijna onoverkomelijke periode. Een alternatief is een rechtszaak aanspannen maar dit kan ook lang duren en de uitkomst blijft zeer ongewis door onvoorspelbare factoren. Kracht weet goed de balans te vinden tussen bemiddelen en tot een acceptabel eindresultaat te komen.

Professioneel

Via een vriendin ben ik in contact gekomen met de heer Tehubijuluw. Hij heeft haar in het verleden geholpen bij een ongeval. Zelf heb ik ook een auto ongeluk gehad in oktober 2019. De heer Tehubijuluw heeft mij hierin volledig gesteund en is professioneel te werk gegaan met de informatie die hij van mij heeft ontvangen. Als u op zoek bent naar een oprechte man die weet hoe hij de zaken op orde kan krijgen zonder zelf de last op je schouders te brengen, raad ik de heer Tehubijuluw zeker aan. Hij staat er altijd voor open om je te helpen. Ik hoop dat ik dit niet meer nodig zal hebben in de toekomst maar ik weet bij wie ik terecht kan. Net als in mijn e-mail naar Kracht! toe, wil ik de heer Tehubijuluw bedanken voor zijn inzet, moeite en tijd die hij in mij heeft gestoken de afgelopen maanden en ik zal zeker mijn omgeving informeren mochten zij ooit in dezelfde situatie als ik terecht komen.