Fantastisch!

Na een verkeersongeval ben ik ontzettend goed bijgestaan door de heer Harry Tehubijuluw van Kracht! Letselschade Hoorn. Harry Tehubijuluw was meteen bereid mijn belangen te behartigen en dat heeft Harry op een zeer integere, bekwame en vakkundige manier gedaan. Bij het eerste kennismakingsgesprek met Harry thuis, voelde het contact direct vertrouwd en was Harry heel betrokken, dat was heel fijn. Harry en Lilly (van het secretariaat) hebben mij gedurende het onderzoek steeds in kennis gesteld over het verloop. Door de inzet en doortastendheid van Harry is mijn zaak nu positief afgehandeld, waarvoor hartelijk dank! Kracht! Letselschade (en speciaal Harry Tehubijuluw) beveel ik van harte aan bij slachtoffers die kundig advies en een goede begeleiding nodig hebben. Nogmaals DANK!!

Top service van Kracht Letselschade!

Door de bijzonder meelevende en meedenkende steun van Harry Tehubijuluw is de traumatische gebeurtenis (namelijk aanval en bijten van mij en onze hond door een losgebroken Pitbull) heel goed en adequaat afgehandeld. Ik zal uw bedrijf zeker met enthousiasme aanbevelen. Nogmaals heel hartelijk dank voor alle goede zorgen.

De begeleiding is laagdrempelig, eerlijk en deskundig.

Ik heb het privilege gehad om begeleid te worden door Hans, een uitzonderlijk deskundige letselschade jurist. Vanaf het begin heeft Hans zich ingezet om mij bij te staan met zijn diepgaande kennis en empathische benadering. Zijn professionele en persoonlijke aanpak heeft het hele proces soepeler en begrijpelijker gemaakt. Voor iedereen die op zoek is naar een letselschade jurist die echt om zijn cliënten geeft, is Hans zonder twijfel de beste keuze. Dankzij hem heb ik niet alleen juridische ondersteuning gekregen, maar ook het gevoel dat iemand oprecht aan mijn kant staat. Sterk aanbevolen!

Professioneel en gedreven

Dankzij kracht en Letselschade kwam ik niet met lege handen te staan na mijn ongeval. Na een ongeval komt er zoveel op je af ,Harry van kracht en Letselschade heeft mij enorm goed bijgestaan waardoor ik me volledig kon richten op mijn herstel . Mijn dank is dan ook bijzonder groot !

Wat een geweldige steun heb ik ontvangen van Harry. Kracht! Letselschade B.V

Wat een hele fijne en goede begeleiding heb ik ontvangen na mijn verkeersongeval, ik ben Harry daar heel dankbaar voor. De rust en de gesprekken die Wij hebben gehad hier door .heeft mijn erg goed gedaan. Uiteindelijk is alles nu geweldig opgelost, daar ben ik heel blij over en kan het afsluiten

Ben zo goed geholpen door Hans en Wilfred. Ik heb er zelf geen omkijken naar gehad en hoefde me nergens zorgen over te maken! Zijn allebei heel erg betrokken. Hans is tot het uiterste gegaan! Super bedankt voor jullie goede zorg!

uitstekend

Ik ben via via bij Kracht letselschade terechtgekomen en het was direct een prettige ervaring. Harry was echt in het belang van mij bezig en luisterde goed naar wat ik ook wilde en vooral niet wilde. Ik ben ontzettend blij met het resultaat van de afwikkeling van de letselschade en zal Kracht letselschade zeker aanbevelen. Je bent bij Kracht in zeer goede handen. Ontzettend bedankt , Shirley van der Meij

Zeer prettige samenwerking

Sergio Schouten is niet alleen een daadKRACHTige man maar denkt en voelt goed met je mee.

Het hebben van een goede adviseur is voor mij kunnen rekenen op deskundig advies, bereikbaar zijn en een luisterend oor. Mijn verwachtingen zijn volledig overtroffen met de daadKRACHT van Hans! Zeer professioneel en een steun in moeilijke tijd. Spreekt duidelijke taal, zeker richting de tegenpartij en schetst heldere verwachtingen. Hij gaat een confrontatie absoluut niet uit de weg en zorgt dat recht gedaan wordt aan de situatie. Met krachtige groet Rachid

Deskundig en Betrokken

Na een aanrijding achter op mijn auto met whiplash tot gevolg. Hebben wij Kracht letselschade benaderd, Harry was al snel op huisbezoek. Gedurende het traject komt er zo veel op je af,voor jezelf en partner waar je onwetend in ben. Door de deskundigheid en betrokkenheid van Harry,was het super fijn dat ik kon werken aan mijn herstel. En Harry alles regelde, dit ook altijd in overleg. Na 2 jaar is het naar tevredenheid afgesloten. Wij zijn Kracht letselschade dan ook zeer dankbaar voor het bijstaan. Ik raad kracht letselschade dan ook iedereen aan die te maken heeft met letselschade.

Een goed en plezierige samen werking

Er is goed naar mij geluisterd en zeer goed naar gehandeld.

Een goed en plezierige samen werking

Er is goed naar mij geluisterd en zeer goed naar gehandeld.

Uitstekend, vakkundig werk en bijstand !

Na een zeer ernstig bedrijfsongeval met letselschade tot gevolg, heeft Harry van Kracht ! Hoorn, na een gesprek, mijn zaak op zich genomen en daar erg tevreden en blij mee dat gedaan te hebben. Er komen veel medische en financiële punten bij kijken, ook eventueel voor de toekomst, waar jezelf geen weet van hebt en goed, juridisch geregeld moet worden, ook al is de werkgever (die als het goed is, er voor verzekerd is) er misschien niet zo blij mee. Mijn zaak is door Harry zeer vakkundig behartigd en zeer goed geregeld allemaal en nu na 5 jaar, met onder voorbehoud van eventueel nog in de toekomst lichamelijke gevolgen, uitstekend afgesloten.

Ontzettend dankbaar voor de goede hulp

Mijn dochter is in juni van achter aangereden door een auto. Gelukkig is zij er goed vanaf gekomen ( geen blijvend letsel) maar waren er wel zaken die financieel geregeld moesten worden. Op advies van onze wa verzekering hebben wij een letselschade bedrijf gezocht en kwamen we bij Sergio Schouten van Kracht Letselschade terecht. Wat een fijne man, verstand van zaken en altijd vlotte antwoorden op vragen per telefoon of mail. Hij hield ons op de hoogte van de stand van zaken en dacht steeds mee. Ik ben heel blij dat we bij hem zijn gekomen en alles nu goed is afgerond.

We zijn zeer goed geholpen door Sergio. Mijn dochter was aangereden en had daarbij letsel opgelopen en de automobilist was doorgereden. Gelukkig door het noteren van zijn kenteken heeft Sergio verhaal kunnen halen bij de tegenpartij. Hij heeft er veel tijd en energie ingestopt. We zijn hem zeer dankbaar . Zeer goede communicatie en Sergio hield ons goed op de hoogte van al het mail verkeer met de tegenpartij.

Erg goede hulp bij mijn zaak!

Sergio heeft mij uitstekend geholpen in mijn letselschadezaak. De aansprakelijk gehouden partij deed er alles aan om te vertragen, maar Sergio volhardde en draaide de duimschroeven bij ze aan. Uiteindelijk heeft deze volhardendheid gecombineerd met de rust die Sergio had in de correspondentie ervoor gezorgd dat er aansprakelijkheid is erkend. Ik raad Kracht letselschade aan iedereen aan!

Fantastische pleister op de wonde na een nare ervaring, welke ikzelf nooit had kunnen realiseren.

Na een ongeval ben je voornamelijk bezig om te herstellen en je leven weer op te pakken. Daarbij ga je vaak voorbij aan de rechten die je eigenlijk hebt, zeker als je goed verzekerd bent. Op zo’n moment is het geweldig als een vakman als Harry je wijst op deze rechten en voor je aan de gang gaat. De kosten hiervoor worden ook op de verzekeraar verhaald, dus blijft de uiteindelijke uitkering volledig besteedbaar. Ik ben dan ook heel erg blij en dankbaar dat Kracht! voor mij in de bres is gesprongen.

Snel en goed geholpen met persoonlijke aandacht

Na een vervelende val met complex schouderletsel tot gevolg ontstond een langdurig en slepend traject bij mijn rechtsbijstandverzekering. Er werd slecht naar me geluisterd en ik moest zelf overal achteraan. Via via ben ik bij Sergio Schouten van Kracht! Letselschade terecht gekomen. Sergio deed meteen een huisbezoek, iets wat bij mijn vorige verzekeraar nooit is opgekomen. Er werd naar me geluisterd en mijn situatie werd eindelijk serieus genomen. Daar waar mijn zaak zich al meer dan tweeëneenhalf jaar voortsleepte, werd het nu door Sergio binnen een zeer korte tijd vakkundig en adequaat geregeld. Ik werd overal bij betrokken en de communicatie verliep uiterst prettig. Door Kracht! Letselschade, en dan met name door Sergio, zijn mijn belangen uitstekend behartigd. En ik voelde me eindelijk gehoord. Dank je wel!

Zij hebben mijn belangen met hart en ziel behartigd!

Auto ongeluk, pijn, Covid, zelfstandig......een hele complexe situatie. Los van de professionele bijstand was kracht letselschade mijn steun en toeverlaat in een periode dat ik even niet mijn eigen "krachtige zelf" kon zijn. Want de taal die de verzekering spreekt kun je er eigenlijk zelf niet bij hebben als je je kwetsbaar voelt. Dankzij de mediation van Kracht weet ik me fair behandelt. Want daar letten ze op. Fairness, geen Amerikaanse toestanden waar je er zo veel mogelijk uit probeert te slepen, want daar prikken ze ook doorheen. Kortom, competent en credible door hun jarenlange ervaring en een fijne houding die warmte en begrip uitstraalt, zodat je jezelf op de genezing kunt richten.

Krachtletselschade zet zich 100% in voor je

Ruud en Marianne / zwaar ongeval met de boot Nadat ik ( Rujud ) in 2014 een ongeval kreeg met de boot waarbij mijn been blijvende zware schade heeft opgelopen hebben wij zojuiste te horen gekregen dat na 8 jaar de zaak heden is afgerond, uiteraard naar ieders tevredenheid. Wij hebben toendertijd direct contact op genomen met Harry Tehubijuluw toen nog bij Jurilex werkzaam, wij zijn daarna met Harry meegegaan naar zijn eigen buro KrachtLetselschade. Al deze 8 jaren lang is Harry Tehubijuluw onze steun en toe verlaat hierin geweest, Harry heeft ons altijd direct op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen ook is Harry vaak bij ons op bezoek geweest om als weer een "buro " kwam dit eerst met ons door te nemen en aanwezig te zijn bij het 1e gesprek. De nauwe samenweking hebben wij als zeer prettig ervaren, zoals iedereen kan begrijpen is 8 jaar best lang, echter Harry heeft nooit opgegeven en zich altijd geweldig ingezet voor onze zaak, waarvoor zeer grote DANK !

Mijn ervaring is erg positief. Je wordt serieus genomen. Alles wordt gecommuniceerd. Hans is professioneel, deskundig, positief en sterk.

Doet zijn naam eer aan.

Na kennismaking met Hans T. voelde ik mij zeer gehoord, Hans T. is als een pitbull, hij zet zijn tanden ergens in en geeft heel deskundig advies en veel hulp van het betreffende letsel waarvan ik zonder Hans niet had geweten wat ik had moeten doen. Deskundig, Sterk. Positief. Doorzetten. Dit zijn de woorden die in mij opkomen als ik terugdenk aan de samenwerking.

Professioneel met aandacht.

Na het ongeval gaan er toch wel emoties door je heen. Mijn eerste gedachten gingen niet uit naar letselschade. Op advies uit mijn omgeving werd mij geadviseerd met Harry (Kracht) in contact te treden. Dat heb ik gedaan en heb voor Kracht gekozen. Harry nam de tijd voor het intake gesprek en heeft het verdere verloop, samen met Lilly, professioneel begeleid. De adviezen en begeleiding hebben het voor mij mogelijk gemaakt het ongeval en plekje te geven. Harry en Lilly bedankt.

Zerr vakkundig geholpen

Mijn moeder is door een verkeerde behandeling een zeer grote fout van Thebe Heel ziek geworden nu 16 maanden verder nog steeds last van door de goede hulp van de Heer Harry van letselschade hebben ze het nu eindelijk erkend

Veel expertise met persoonlijke aandacht

Wij bedanken graag de heer Weehuizen voor al zijn inzet en hulp bij het behartigen van de zaak door een verkeersongeval met letsel. Met alle geduld en vertrouwen altijd zeer betrokken, inlevend, praktisch en vakkundig geweest. Voor ons goed verwoord en geformuleerd en daarmee hard gemaakt voor onze belangen met na vijf jaar een tevreden afsluitend resultaat.