Slecht

Picknick tafel besteld .was op voorraad . Zou twee. Weken later bezorgd worden .werd een dag voor bezorging gebeld met de mededeling dat hij niet op voorraad was . Zou 4 dagen later worden . Tot mijn verbazing was hij op de website op voorraad.nu het mooiste een kennis belt een uurtje later of die picknick tafel op voorraad is en ja hoor ze kon hem gelijk ophalen .hoe ga je met je klanten om ? Niet zo dus

Goede service en kwaliteit

We hebben een overkapping met steal look zijkanten gekocht bij daalder en zomer2021 geplaatst . We zijn bij het bestellen en aanpassen van maatwerk en ontwerp heel goed geholpen en men dacht goed mee mbt ontwerp . Ook het plaatsen is is vakkundig gedaan . Kortom heel blij met deze stevige mooie overkapping in onze tuin

Vandaag vanuit Haarlem naar Breezand gereden om Douglas vlonder delen te kopen. Fijn bedrijf en vriendelijke mensen. Hout netjes op maar gezaagd. Kortom een goede ervaring. Was zeker de rit vanaf Haarlem waard. Heb mij alleen wel een probleem op de hals gehaald,ik heb beloofd om de volgende keer dat ik daar hout haal wat van de snackbar Fons Hof mee te nemen. Lol het is ze gegund.

Amateurs

Hout besteld voor een schutting en aanbetaald. Week na week kwam het hout niet binnen en ik moest zelf telkens erachteraan bellen. Het antwoord was elke keer: we hebben geen zicht op leveringen. Het zou inmiddels al een aantal keer binnengekomen moeten zijn. Na 4 weken maar weer eens gebeld of het hout is binnengekomen, helaas. Een update via mail had netjes geweest! Zeer incapabel en onaardig personeel. Bij het terugvragen van mijn geld kreeg ik als antwoord dat ik een aantal weken moet wachten omdat een collega op vakantie is. Zeer amateuristisch bedrijf, slechte service.

We zijn helemaal blij niks op aan te merken het is super mooi geworden en erg aardige mensen.

Ik ben er Zo blij mee

Harde werkers, en nauw keurig, mij tuin ziet er weer mooi uit. Ik ben weer voor een aantal jaren weer klaar, Dankjewel Roel en Olie

Blokhut met veranda

Netjes afgewerkt en snel neergezet.

goed advies en nette uitvoering

Wij hebben zeer deskundig advies gekregen en er is goed meegedacht over de beste oplossing. Het plaatsen van de schuur ging zeer vakkundig en er is netjes gewerkt.

Geweldig!!

Wij zijn heel tevreden. Prima service en vriendelijk, vakkundig personeel. Een heel mooie showroom.

Positief maar met een behoorlijk negatief randje

Een mooie blokhut hebben wij besteld bij Daalder. Over de service, communicatie, levertijd en afspraken zijn wij positief. Wij hadden, gezien de tijd van het jaar, de houten delen geschilderd besteld. Er zou twee maal geschilderd worden en daar was de prijs dan ook naar, 1100,—. Het schilderwerk was teleurstellend uitgevoerd, de timmerman gaf aan dat hij zeer betwijfelt of er twee maal is geschilderd. Na contact met Daalder zou men dit onderzoeken en zouden wij bericht krijgen maar helaas, nooit meer iets gehoord. Dit doet wel afbreuk aan de verder positieve ervaring....

Goed product en prima ondersteuning

Ik heb een maatwerk blokhut aangeschaft die ik zelf heb geplaatst. Ik zou een 5 sterren beoordeling gegeven hebben als alles gelijk goed zou zijn geleverd. Nu was het verder geen probleem omdat het snel hersteld werd.

Meer dan tevreden over Houthandel Daalder en Zn BV

Wat ik besteld heb, is 100% geleverd en opgebouwd. Toen het klaar was, was het nog mooier dan ik gedacht had. Houthandel Daalder en Zn BV J is zeer zeker aan te bevelen.

Prima.

Afspraken goed nagekomen en keurig volgens afspraak bezorgd. Nazorg prima geregeld en vragen prima beantwoord.

goede service

wordt daar altijd vriendelijk en goed geholpen . kom daar zeker weer terug.

Over Houthandel Daalder en Zn BV J

Timmerbedrijf en Houthandel J. Daalder & Zn BV maakt inmiddels al zijn recreatiehuisjes, blokhutten, zomerwoningen, priëelen, bergingen, veranda's en terrasoverkappingen zelf in eigen fabriek. U bent hierdoor verzekerd van een kwaliteit product. Hierdoor zijn wij in staat om op korte termijn aan al uw wensen te voldoen. Dus heeft u een leuk ontwerp gemaakt wat nergens standaard te verkrijgen is, neemt u dan contact met ons op en vraag een vrijblijvende offerte aan.