Allround sport en gezondheidscentrum

Ze zijn hier van alle markten thuis en doen het allemaal voor één zeer schappelijke prijs. Het personeel is opgewekt en vriendelijk en altijd bereid om je te woord te staan en/of te helpen. Ze bieden een breed scala aan mogelijkheden om hier met jezelf aan de slag te gaan en dat op een leuke, prettige en ontspannen manier. Maar jezelf uitdagen kan hier ook prima! Ik las in de nieuwsbrief dat er zonnepanelen op het dak geplaatst gaan worden, zo zie je maar weer 'Eigen haard is goud waard'.

• Wat vind je van de hygiëne?

Leuke sportschool met vrij uitzicht

Leuke sportschool, alleen uitleg over de app zou beter kunnen. En permanent iemand in de fitness zaal zou geen overbodige luxe zijn. En praatje met de leden tijdens sporten , lijkt mij zeer aangenaam. Daardoor voel je je gezien en heb je het idee dat men blij is dat je er bent.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling en feedback Sjaak, daar gaan we mee aan de slag.

Prettige sportschool met persoonlijke aandacht en begeleiding...

Graag zouden wij weer op zaterdag het buikspierkwartiertje terug willen zien zoals Jan dit altijd in het verleden heeft gedaan. Wij waren onder zijn bezielende begeleiding altijd met 8 tot 10 deelnemers wat als zeer prettig werd ervaren. De afwisseling in oefeningen voor buik, rug en in het algemeen versterken van de core was heel effectief en had een goed effect op de conditie. Graag van 11.00 tot 11.15 uur. Heb al meerdere gegadigde hiervoor gepolst.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review en feedback Rudolph! Goed nieuws: vanaf 15-10 is het buikspierkwartier terug, van 10:45 uur tot 11:00 uur op zaterdag.

Mijn ervaring bij physique was goed, je wordt naar geluisterd

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Goed & behulpzaam

Ze zijn klantvriendelijk, behulpzaam, betrokken, aardig

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review Em, goed om te horen!

Goede begeleiding

Goede begeleiding, en zeer aan te bevelen voor andere mensen.

• Wat vind je van de hygiëne?

Dankjewel voor de positieve beoordeling Fer, fijn dat je het zo naar je zin hebt!

Tot nu toe prima. Prettig is dat er personeel rondloopt dat vriendelijk is en hulp /tips/advies geef

Het enige minpunt isdat de sprotaccomodatie pas om 08.45 open gaat en niet om 07.00. Ik het verleden, bij een andere sportschool, ging ik 5 kaar per week om 07.00 lekker sporten. Als ik nu thuis kom naar de fitmess is de ochtend al bijna voor bij.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor de positieve beoordeling Marika! En wat betreft de openingstijden, we openen doordeweeks om 7:45 uur en in het weekend om 8:00 uur. Dus je kunt een uurtje eerder komen als je wilt!

Top !

Genoeg ruimte om alle spiergroepen even aan te pakken. Fijn personeel erg aardig en de juiste begeleiding voor wie het nodig hebben.

• Wat vind je van de hygiëne?

Wat een goede beoordeling, dankjewel Quincy!

kort,vriendelijk en duidelijk

goed geholpen, vriendelijk personeel, alles is duidelijk uitgelegd.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling Minus, fijn dat je het zo naar je zin hebt!

veel mogelijkheden om te sporten, vriendelijk personeel, gemêleerde bezoekersgroep

Ik sport hier al 5 jaar. Er zijn veel verschillende groepslessen om uit te kiezen. De medewerkers zijn altijd bereid om vriendelijk vragen te beantwoorden. De plek is prettig, met genoeg ruimte en de bezoekersgroep bestaat uit veel verschillende soorten mensen. Prijs is aan de dure kant.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je goede review José! Fijn dat je al zo lang lid bent :)

Prima, prettige sfeer.

Ik train al lang bij Physique, en vind dat een prettige omgeving. Apparaten zijn soms lang buiten gebruik en ik vind dat ook de hygiene wel iets beter kan. Maar ik blijf positief!

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling en verbeterpunten Mark, we gaan ermee aan de slag!

Grote keuze in aanbod

Er is bijna altijd een instructeur om vragen te kunnen stellen Het zou prettig zijn wanneer instructeurs ook ongevraagd houding adviezen geven. Soms lopen er teveel stagiairs . Onduidelijk wie van fysio is en wie sport instructeur is. Je moet altijd inschrijven voor groepslessen.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor jouw positieve review en feedback Suzanne!

Prima instituut.

Nu al 21 jaar lid vanaf de ruimte onder het zwembad met Pepijn, die mij in 3 maanden van mijn hernia afhielp. wel wordt het parkeren steeds lastiger en moest ik 2 maal weer zonder sporten naar huis. soms mis ik de oude, vertrouwde apparaten maar het went. hoop nog lang te kunnen sporten (91 jaar).

• Wat vind je van de hygiëne?

Wat fijn dat je al zo lang tevreden bent Jacques, bedankt! In de toekomst komt er meer parkeergelegenheid op de plek van het oude zwembad, we hopen dat dan de parkeerproblemen opgelost zijn. Anders kan er eventueel geparkeerd worden op de parkeerplaats achter Physique (5 min lopen).

Goede begeleiding

Ik krijg een goede begeleiding en adviezen. Ook heel fijn dat ik tijdens het traject gebruik kan maken van de faciliteiten.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review Saskia!

Vriendelijk, professioneel, gevarieerd aanbod

Plezierige en ontspannen atmosfeer, je wordt gezien

• Wat vind je van de hygiëne?

Fijn dat je de sfeer bij ons zo fijn vindt Clara, dat vinden we erg belangrijk!

Veel aandacht voor de klacht. Goede oplossingen

Mijn ervaring is dat er zeer goed wordt geluisterd naar de klacht en er ook goede gerichte voorstellen worden gedaan om de klacht op te lossen

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling Hans!

Prima plek voor een workout.

Mijn vaste routine (2x per week) bestaat uit een dubbel rondje e-gym en 30 minuten op een crosstrainer, soms nog een enkel los toestel erbij. Doel: spierversterking, algemene conditie en een beetje afvallen. Deze activiteiten heb ik uit eigen initiatief opgepakt na mijn pensionering en zij zijn solitair; met andere aspecten van Physique heb ik niet te maken gehad. De apparaten in de zaal zijn prima en de klimaatbeheersing ook.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling Toon!

Fijne gemoedelijke sportschool

Fijne sportschool met ruim voldoende groepslessen mooie fitness

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review Monique!

Helemaal top

Ik voel me er goed bij helemaal top

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling George!

Prettige locatie met een fijne sfeer en persoonlijke aandacht.

Ik doe momenteel alleen de E-gym, voor mij de perfecte manier om driemaal per week met mijn lijf en gezondheid bezig te zijn.

• Wat vind je van de hygiëne?

Fijn dat de eGym zo goed bevalt Annemieke, bedankt voor de positieve review!

Superprofessioneel

Heel veel sport, fitness, fysio, ontspanningsmogelijkheden . Bij consequente trainingen : behoud je echt meer kracht en vitaliteit.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review Mo, heel fijn om te horen!

Fijne plek om te sporten en fijne medewerkers

Fijne plek om te sporten, minpuntje :wel eens geen toezicht in de zaal. Fysio:prima fijne mensen. Balie: ook hele aardige mensen. Hygiëne: de zaal is niet altijd schoon : stof- en haarplukken onder apparaten en op de mat!! En de schermen vd Egym app zijn ook vaak aardig vies. Dus dit laatste punt vereist wel enige aandacht! Verder voel ik me er thuis.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve review en feedback Gaby, we gaan er mee aan de slag!

Rustige en relaxte sfeer

Intake en uitleg e gym vond ik wat minder. Maar dat is heel persoonlijk. Te kort en weinig geïnteresseerd. Baliemedewerkers zijn uiterst vriendelijk.

• Wat vind je van de hygiëne?

Bedankt voor je positieve beoordeling en feedback Nicole. Mocht je in de toekomst nog wat extra begeleiding bij de eGym willen dan kun je daarvoor altijd een afspraak inplannen met een van onze instructeurs.

Een heel fijne sportschool, relaxte sfeer

Een heel fijne sportschool, relaxte sfeer, ik kom hier graag om te fitnessen. Vriendelijk personeel en een breed aanbod groepslessen

• Wat vind je van de hygiëne?

Fijn dat je tevreden bent Marieke, bedankt voor je positieve beoordeling!

Gewoon goed

Fijne sportschool Aardig en gastvrij personeel En ruime keuze aan materiaal en groepslessen

• Wat vind je van de hygiëne?

Wat een goede beoordeling Anthonia, dankjewel!

Over Physique Preventiecentrum BV

Physique preventiecentrum BV is dé specialist in Arnhem voor PT, Fitness, Groepslessen, Fysiotherapie en Leefstijl. Wij werken met een multidisciplinair team dat bestaat uit: sportartsen, fysiotherapeuten, diëtisten, leefstijlcoaches, sportinstructeurs en personal trainers. Wij begeleiden jou optimaal en staan voor resultaten. Wat je doel ook is: afvallen, meer spierkracht en/of conditie. Ook bij medische beperkingen kunnen we je professioneel begeleiden met jouw sport en gezondheidsdoelen. Verder geldt bij Physique; - 7 dagen per week open; - Trainen en sporten in een klimaat beheerste omgeving; - Meer dan 80 groepslessen per week. Ervaar het zelf met een gratis proefweek.