Ontspannen, gezellig, relaxed en proffesioneel.

Spannend, na tien jaar wachten tijd voor een nieuwe badkamer. Na wat speurwerk kwamen we uit bij Sanidrome. Wij dachten even binnen te stappen, spullen uit te kiezen en klaar maar dat ging even anders! Kleine showroom, maar alles aanwezig en veel keus, ook in prijs. Na een ontspannen eerste gesprek over wat we precies wilde kwam Theo bij ons thuis langs. Hij wilde zelf de badkamer en de toilet zien, meten en foto’s maken. De volgende afspraak konden we kiezen uit drie opstellingen, onze eigen bedachte opstelling zat er ook bij, maar die viel snel af, Thea heeft er toch meer verstand van ;). Meteen weer een kopje koffie om bij de gekozen opstelling nog wat dingetjes te veranderen. Bij thuiskomst kregen we de 3d foto’s, zodat het even op ons in kon werken. Zo relaxed hadden wij het niet verwacht en na elke stap kregen we de 3d tekeningen. Na het kiezen van de tegels ( deze kwam hij ook thuis even laten zien voor het licht) het meubilair en alle accesoires was het tijd voor de verbouwing! 2,5 week afzien, nou ja afzien, we vluchtten gewoon vaak naar de camping:) De zzp’ers waar Theo gebruik van maakte waren proffesioneel en vriendelijk. Theo kwam ook zelf elke ovhtend even langs om de mannen een handje te helpen met sjouwen, een bakkie koffie te doen en een update te vragen. Vooral K was een gezellige en relaxte man en kwam voor elk wissewasje meteen terug om het op te lossen. Al met al een hele fijne ervaring met een prachtige badkamer en toilet als eindresultaat! Bedankt allemaal! Groetjes Gijs en Monique

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Internet (website/social media)
  • Anders, namelijk: We hadden zelf Sanidrome al gevonden en toen gaf mijn schoonzus toevallig ook aan dat ze tevreden was over Sanidrome Gouda.

Voortvarend, en creatief meedenkend!

Vanaf het eerste moment voelde ik het enthousiasme om er samen wat moois van te maken, en dat is bewaarheid.

• Levertijd* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Via vrienden/familie/kennissen
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Het hele traject van tekentafel tot aflevering heel plezierig.

• Waar kent u ons van? Sanidrõme huis-aan-huis folder

Betrokken maat- en vakwerk

Een badkamer bestellen is een wervelwind van mogelijkheden en keuzes. De gekozen badkamer realiseren naar het gedroomde eindplaatje vergt een enorme inspanning. Zeker als toeleveranciers het geplande spel niet helemaal meespelen. Sanidrõme Papendrecht beheerst dit spel. Zij weten het proces van ontwerpen tot realiseren met niet aflatende inspanning en betrokkenheid succesvol te doorlopen.

• Anders, namelijk:

Wij zijn heel tevreden met de snelle levering van de douchecabine

Wij zijn heel tevreden met de snelle afhandeling,

• Advies/ontwerp/offerte traject*
  • Prijs/kwaliteit verhouding* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair

Perfect!!!

Alles is precies volgens planning gegaan. Foutje, door de muur gegaan, werd zonder meer direct geregeld. Laat dit maar over aan Theo Riske en het team wat hij om zich heen heeft gecreërd.

• Waar kent u ons van? Anders
  • Anders, namelijk: winkel in eigen woonplaats

De vorige leverancier had ons met een onopgeloste klacht laten zitten. Ondanks dat dit voor hun maar een kleine order betrof heeft Sanidrome Papendrecht perfect meegedacht over een oplossing en met vakmensen uitgevoerd.

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject*
  • Prijs/kwaliteit verhouding* N.v.t.
  • Levertijd* N.v.t.
  • Ervaring met: Tegels, Installatiewerk

Ongekende service

Bij de realisatie van onze nieuwe badkamer is alles van tevoren nauwkeurig doorgesproken. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Ook werd er advies gegeven over zaken waar we niet aan gedacht hadden. Elke morgen kwam Theo Riske langs om met ons en de uitstekende vaklieden de voortgang te bespreken. Zelfs problemen waar hij niet verantwoordelijk voor is, worden opgelost. We werden echt ontzorgd.

• Waar kent u ons van? Sanidrõme huis-aan-huis folder
  • Anders, namelijk: Sanidrome folder

Geweldig!

Theo Riske is een echte vakman. Qua kennis en inzichten en zeker ook qua communicatie en klantgerichtheid. Theo denkt mee, denkt vooruit, komt met suggesties en heeft het gehele proces; advies, aankoop, uitvoering en nazorg ( .. en de mensen die het uitvoeren) op een plezierige manier onder controle.

• Anders, namelijk: N.v.t.

een zaak waar je vriendelijk en deskundig wordt geholpen

deskundig advies en ook de uitvoering en begeleiding bij de installatie van de gekochte artikelen was uitstekend.

• Anders, namelijk: via de woonwinkel van Riske

Van begin tot eind zonder zorgen alle beloftes waargemaakt

De heer Riske heeft bewezen dat hij voldoende (bouwkundig) inzicht/ ervaring heeft om met creatieve oplossingen te komen. Door dagelijks bezoek op het werk en overleg met het (vaste) personeel en ons, werd het werk probleemloos volgens planning uitgevoerd.

• Ervaring met: Badkamers/sanitair, Tegels, Installatiewerk
  • Waar kent u ons van? Ineternet (website/social media)

Geweldige service

Wij zijn zeer goed geholpen door Theo met onze badkamerspiegels en we kunnen Sanidrome Papendrecht van harte aanbevelen.

• Kennis en informatie*
  • Advies/ontwerp/offerte traject* N.v.t.
  • Levertijd*
  • Personeel (monteurs)* N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers/sanitair
  • Waar kent u ons van? Ineternet (website/social media)

Bestelling netjes thuisbezorgd.

De door ons via Sanidrõme van een externe leverancier bestelde zaken werden door de vriendelijke eigenaar netjes bij ons thuis afgeleverd.

• Inrichting showroom* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Anders, namelijk: via Looox

Over Sanidrõme Papendrecht

Sanidrõme Papendrecht is úw badkamerspecialist die u van A t/m Z ontzorgt. Onze kernwaarden: * U wordt van A t/m Z ontzorgd tijdens het verbouwen * U bent verzekerd van vakbekwame badkamermonteurs en tegelzetters en een kwalitatief hoge badkamer * U kunt rekenen op een betrouwbare en persoonlijke service voor, tijdens en na de badkamerverbouwing. * Één aanspreekpunt en alles onder één dak. Dat werkt niet alleen snel en efficiënt, maar ook nog eens erg prettig. Als er bijvoorbeeld ergens een muurtje gebouwd moet worden of een wandje gestuukt, zorgen wij ervoor dat dat geregeld wordt. Nergens draaien wij onze hand voor om. Wij zijn er voor u. Tot ziens bij Sanidrõme Papendrecht!

Over Sanidrõme

Sanidrõme is een coöperatieve vereniging, waarbinnen 30 zelfstandige installatiebedrijven met badkamershowroom samenwerken. Gezamenlijk staan wij voor “de betere badkamer” in de breedste zin van het woord. In de Sanidrõme badkamershowrooms worden complete badkameropstellingen gepresenteerd met producten van verschillende A-merken. De Sanidrõme vestigingen hebben alle disciplines in eigen beheer, van levering, advies, ontwerp tot en met de installatie, waardoor de klant één aanspreekpunt heeft en de kwaliteit van het geleverde werk gewaarborgd is. Sanidrõme realiseert de betere badkamer van A t/m Z: van ontwerp t/m de oplevering.