Filters

8

goede service, goed behandeld

Telefonische bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en garantiezaken en service zijn prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Breda
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: afstemming tussen plaatsen kozijnen door op t hoog en overige bouwwerkzaamheden door andere aannemer bleek onmogelijk. Daardoor kozijnen enkel laten leveren. Jammer, ik had ze graag ook door jullie vakkundig laten plaatsen.
  • Bekend van: Internet
9

goede service, goed behandeld

Om te beginnen al een Super goede voorlichting en informatie. Daarnaast duidelijke tekeningen een een duidelijke offerte. Het bezoek aan huis waarbij alles goed doorgenomen wordt. Vervolgens het plaatsen van alle kozijnen, snel , goed en schoon, waarbij het fijn is dat alle restmaterialen door jullie afgevoerd wordt, we zijn in een woord zeer tevreden over de gehele gang van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Utrecht
  • Bekend van: Mond tot mond
8

goede service, goed behandeld

Goede voorlichting, mooi materiaal, goed personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen N.v.t.
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Moergestel
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Een nacontrole bezoek zou wenselijk zijn. Na levering.
  • Bekend van: Mond tot mond
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Moergestel
  • Bekend van: Mond tot mond
10

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hadden een prettig verlopen overleg met Marc van Beek in de showroom in Utrecht. Alles werd goed uitgelegd. Wij kregen goed advies en konden veel keuze maken. Reden te meer dat er nu in het hele huis nieuwe kozijnen en dubbel glas is geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Utrecht
  • Bekend van: Mond tot mond
9

goede service, goed behandeld

Netjes gesloopt, gezellig en net personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Moergestel
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: offerte duurde wat lang
  • Bekend van: Mond tot mond
8

goede service, goed behandeld

De afspraken die gemaakt worden ,zijn ook nagekomen. De deuren, ramen ,het dubbelglas, ziet er prima uit. Komende winter zullen wij dit in de stookkosten wel merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Breda
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Duidelijk zijn, dat wanneer er een aanbouw is en het raam later ingemeten wordt dat dit dan ingepland moet worden, dus op tijd aangeven.
  • Bekend van: Mond tot mond
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Utrecht
  • Bekend van: Internet
8

goede service, goed behandeld

als er iets niet goed sluit of klemt dan komen ze zo snel mogelijk het maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: 's-Hertogenbosch
  • Bekend van: Advertentie
8

goede service, goed behandeld

Duidelijke afspraken,die keurig op tijd werden afgewerkt. De vaklui kenden hun werk en voerden hun wekzaamheden goed uit. Ik zal mijn vrienden en kenissen jullie aanraden. mvr gr

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Eindhoven
  • Bekend van: Mond tot mond
8

goede service, goed behandeld

Komt afspraken na. Levert goed werk af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Moergestel
  • Bekend van: Mond tot mond
8

goede service, goed behandeld

Nette mensen, komen afspraken na, prima afwerking, ben altijd tevreden geweest en nog steeds. Deze keer werd er bovendien gewezen op subsidieregeling van de gemeente.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: 's-Hertogenbosch
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Heb ik niet (gelukkig), maar misschien wel raadzaam om klanten altijd te wijzen op evt subsidieregeling voor dubbel glas bij gemeente. Ik kwam hierop door Timo en uiteindelijk heeft de gemeente de subsidieaanvraag gehonoreerd.
  • Bekend van: Anders
8

goede service, goed behandeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding snelle reactie betreffende offerte, op vragen evt klachten, dit in ons geval door Hr Hans nijssen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Moergestel
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Gelukkig hebben wij geen negative ervaringen
  • Bekend van: Mond tot mond
10

perfect, zeker aan te bevelen

leuke vertegenwoordiger, er wordt netjes gewerkt en alles wordt netjes afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: nvt
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: wij hebben geen negatieve ervaringen
  • Bekend van: Internet
8

goede service, goed behandeld

Goed en vriendelijk advies. Er werd meegedacht en ook op een prettige manier een mening gegeven over bepaalde keuzes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: 's-Hertogenbosch
  • Bekend van: Internet
8

goede service, goed behandeld

Vriendelijke ontvangst in de showroom. Duidelijke informatie over de mogelijkheden en het aanbod. Geen gladde praatjes. De metingen aan huis voor en na het opmaken van de offerte gebeurden nauwkeurig. Geen vervelende verrassingen daardoor gehad tijdens het plaatsen van de kozijnen. De werkmannen kregen binnen de geplande dagen de klus geklaard. De niet geleverde glasplaten voor de voordeurwerden na de bouwvak volgens afspraak alsnog geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Breda
  • Bekend van: Internet
8

goede service, goed behandeld

We werden in de showroom van zeer meedenkend en professioneel advies voorzien. Het plaatsen liet ondanks de drukte en de naderende bouwvak niet lang op zich wachten. En de mannen die de kozijnen plaatsten zijn echte vakmannen. Werken hard, weten heel goed waar ze mee bezig zijn en de kozijnen zijn dus ook keurig geplaatst. Super !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Eindhoven
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Geen.
  • Bekend van: Mond tot mond
9

goede service, goed behandeld

Nette afwerking goed werk geleverd en prima na service. De hordeur wordt later nog geplaatst top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: nvt
  • Bekend van: Mond tot mond
9

goede service, goed behandeld

Deskunigheid en het professionele, klantgerichte optreden van de monteurs. Onze dank gaat uit naar: Hans, Dennis, Willem en Maurits. Breng deze dank nogmaals aan ze over, aub. De nazorg geef ik geen cijfer, omdat ik nog een aantal kleine dingen heb te melden en voor mij nazorg geldt over een langere periode.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Breda
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Ik denk dat we iets te weinig korting hebben gekegen, omdat de "6% btw-regeling voor renovatie en herstel is verlengd tot 1 oktober 2011". Deze onzekerheid heeft ons parten gespeeld met de prijsonderhandeling.
  • Bekend van: Advertentie
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie
  • Showroom: Breda
  • Bekend van: Mond tot mond
9

goede service, goed behandeld

INSTALLATIE VEEL RAMEN EN RENOVATIE DAKKAPEL Snelle reactie, altijd beschikbaar, betrokken bij order en uitvoering WIJ ZIJN DUIDELIJK T E V R E D E N !!!! afspraken zijn afspraken nazorg nog niet nodig gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Moergestel
  • Bekend van: Advertentie
8

goede service, goed behandeld

Enige jaren geleden hebben wij door op 't hoog ook al onze kozijnen laten plaatsen.Daar waren wij toen erg over tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Moergestel
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Na het plaatsen van het velux dakraam zagen wij een beschadiging op de lat en een misgeslagen spijker.deze moet dan nog wel afgewerkt worden door een laklaag maar had ook meteen verholpen kunnen worden,door netjes een nieuwe lat te zagen en deze te vervangen,lijkt ons.De monteur zelf zat het allemaal een beetje tegen naar onze mening zeker toen hij met zijn pursschuim in de ronde spuitte tegen het behang (dit is wel inmiddels opgelost). Na aanraden van de monteurs hebben we na enkele dagen het kozijn van de dakkapel schoongemaakt ,omdat alles goed moest drogen en toen zagen we dat ook daar een lange beschadiging op het kozijn zelf zitten.
  • Bekend van: Anders
7

voldoende, een redelijke ervaring

Na een aantal maanden van zoekwerk terecht gekomen bij filiaal Breda. Goed gesprek gehad met Albert de Blesser die ons een vertrouwd gevoel gaf. Hij heeft ons thuis duidelijk uitgelegd hoe het allemaal zou gaan werken en wij hadden daar een zeer goed gevoel bij. Zeker de manier van werken waarbij er zo min mogelijk schade gemaakte zou worden sprak ons erg aan. In de showroom hadden we de gewenste profielen bekeken en waren daar zeer van gecharmeerd. Toen de kozijnen bij ons werden afgeleverd waren deze nog mooier dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Breda
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: De monteurs stelden zich netjes voor en gingen direct aan de slag met het demonteren (slopen) van de bestaande houten kozijnen. Dit gebeurde met een elektrische schrobzaag in tegenstelling van wat ons was verteld met een zgn. knabbelaar. Op zich niet erg alleen maakte dit wel erg veel troep in huis. Maar de grootste teleurstelling kwam toen het eerste kozijn was geplaatst. Het houten kozijn had een dikte van 115 mm en het nieuwe kunststof kozijn 112 mm. Echter wisten de monteurs het kozijn op ongeveer 4 cm van de bestaande binnenafwerking te plaatsen. Ik ben toen verhaal gaan halen en heb verteld dat dit niet de afspraak was die wij hadden gemaakt met de vertegenwoordiger en dat een renovatiekozijn met bijna dezelfde afmeting als het bestaande zo goed als op dezelfde plek gemonteerd dient te worden. Daar dachten de monteurs toch heel anders over. Het plaatsen van kunststof kozijnen op ongeveer 4 tot 5 cm van bestaande binnenwerk is de normale handelswijze. Zowel de vertegenwoordiger als ik als klant werden toch een beetje voor gek verklaard dat we er anders over dachten, was hun mening. Er werd een onzinnig verhaal opgehangen over de rubber flappen aan de buitenkant van het kozijn die in de spouwmuur zouden verdwijnen als het kozijn dichter op het binnenwerk werd gesteld. Tevens werd er vermeld dat de monteurs meer dan 15 jaar ervaring hadden en nooit anders hadden gewerkt. De klacht van mij hadden ze eerder bij klanten gehoord maar het was nou eenmaal niet anders. De tweede dag heb ik dezelfde discussie gevoerd omdat mijns inziens dit niet de wijze van handelen is bij renovatiekozijnen, maar ik werd nogmaals 'overtuigd' van mijn ongelijk. Puntje bij paaltje zit ik met heel veel schade en tegelwerk in de badkamer waarvan ik twijfel of deze nog uberhaupt te krijgen is. Ik heb een bouwspecialist laten komen en die heeft mijn verhaal bevestigd. DIT HAD NOOIT OP DEZE MANIER GEPLAATST MOGEN WORDEN!! Dit zijn geen kozijnstellers maar doodgewone bouwvakkers.
  • Bekend van: Internet
9

goede service, goed behandeld

Goed om zaken te doen. Altijd afspraken nagekomen. Zeer deskundig, hardwerkend personeel. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Netjes werkend en een perfect product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Breda
  • Evt. Tips/Verbeterpunten: Nog géén negatieve ervaring gehad. Is nog té kort geleden. Dit geldt tevens voor de garantie en nazorg. Ik heb daar nog geen ervaring mee.
  • Bekend van: Mond tot mond
9

goede service, goed behandeld

Fijne kennismaking en goede voorlichting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie
  • Verkoop traject
  • Nakomen levertijd
  • Montage traject
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit kozijnen
  • Tel. bereikbaarheid N.v.t.
  • Nazorg / garantie N.v.t.
  • Showroom: Moergestel
  • Bekend van: Mond tot mond

Bedrijfsgegevens

de Sonman 32

5066 GJ Moergestel

0800 0047

[email protected]

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op:

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.