Niet in 1 zin maar in 1 woord; top

Kundig, professioneel en netjes geplaatst en afgewerkt. Niets op aan te merken.

Erg blij met deel 2 van de aanpassing van onze kozijnen naar kunststof

Het was fijn om te zien dat de medewerker die eerder al enkele kozijnen bij ons vervangen heeft nu voor deel 2 kwam. Dat maakt de communicatie een stuk gemakkelijker omdat je elkaar al 'kent'. Er werd keurig gewerkt en als er iets overlegd moest worden dan werden we er bij groepen. Na afloop alles keurig achtergelaten, erg blij mee. In Mei komt deel 3 en wij hopen dat we dezelfde monteur weer zien komen tzt.

• Service N.v.t.
  • Klant via: Showroom Moergestel

Zeer goede service en plaatsing van kozijn

Vanaf aanvraag offerte die zeer gunstig was een duidelijke en goede begeleiding. Alle mondelinge afspraken gemaakt bij huisbezoek voor inmeten etc. zijn correct uitgevoerd en nagekomen.

Vakwerk

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom Purmerend

Over de afgelopen jaren alle kozijnen laten vervangen. Prima service met vriendelijk personeel. Zowel verkoop service als monteurs. Een echte aanrader dus.

• Klant via: Showroom Moergestel

Vriendelijk en deskundige service en een kwalitatief goed product

Wij zijn zowel in het begin traject als bij de uitvoering prima begeleidt! Vriendelijke medewerkers en montageploeg. Wij hadden bij meerdere partijen offertes aangevraagd waarbij Op 't Hoog niet als goedkoopste uit de bus kwam maar wij kregen hier wel het beste gevoel bij, achteraf kunnen we zeggen dat we de juiste keuze gemaakt hebben!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Vakmanschap is meesterschap

Als de planning uitkomt op plaatsing van de kozijnen op 4 en 5 januari kan je van alles verwachten qua weersomstandigheden. En ja hoor, op beide dagen regen maar niet te koud. Ondanks de regen hebben de monteurs Peter, Willem en John zich daar niet van laten weerhouden om in die 2 dagen te buffelen zoals ik dat gewend ben van Op 't Hoog. De oude kozijnen waren er zo uit en na de 1e dag was het huis glasdicht. De 2e dag liep ook voorspoedig en hebben we nu het hele huis, boven- (10 jaar geleden) en beneden in kunststof kozijnen en gevelbekleding van Op 't Hoog. Ik hoef nooit meer te verven en reparaties uit te voeren. Ik wil de fabriek en met name ook de monteurs en Erwin van Wijnen bedanken voor hun inzet. Jullie zijn toppertjes!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

De mannen denken goed mee!

Wij zijn heel tevreden met het resultaat!

Prima maar

Het kistwerk is hier en daar ondermaats, daarnaast lag er nog ijzervijlsel/boor afval onder in de ramen. Een dag later bij het schoonmaken, kit moest eerst drogen, was dit geoxideerd en heeft dit lelijke vlekken achtergelaten! Voor de rest zeker tevreden!

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig gezet door de monteurs. Goede afwerking en netjes

Toppers….

Na een deskundig advies en bespreken kleuren en (on)mogelijkheden in de showroom te de Meern, besloten we nieuwe kozijnen, deuren en ramen aan te schaffen. Wachttijd was behoorlijk lang, maar de montage kon toch een maand vervroegd worden. Begin januari begonnen de werkzaamheden. Er werd een container neergezet voor het afval en na een kopje koffie begonnen Randy en Richard met de klus. Je kan merken dat ze verstand van zaken hebben en goed op elkaar zijn ingespeeld. Ze denken mee in oplossingen en zijn niet te beroerd iets extra’s te doen. Zelfs veel gelachen met ze. Na 3 dagen was alles keurig klaar, opgeruimd en bezemschoon opgeleverd. We kregen 3 nieuwe deuren en 3 nieuwe raamkozijn-units. Vooral de ramen waar de luxaflex IN het raam zit, zijn heel mooi. Kort erna werd te container al opgehaald. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen. Mooie producten en goed personeel.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Overige
  • Klant via: Showroom De Meern

Goede service, duidelijke en eerlijke communicatie

Prettige communicatie, afspraken worden nagekomen. Alles krijg je duidelijk op de mail. Aardige medewerkers. Levertijd is ook verkort dat is altijd fijn! De monteurs stonden 's morgens om 6.20 uur op de stoep. Als je dan de deur opendoet en je hoort:' goedemorgen, en ik ben Wesley ben ik op het juiste adres om deur te monteren", dan is dat meteen goed. Erg aardige monteurs. de rand van de deur was niet in de juiste kleur. werd netjes gemeld, er was al gebeld en er komt een nieuwe deur. Ze maakte alles netjes schoon nadien. Schot buitenkant bij garage hadden ze hetzelfde als de buren gemaakt. met de opmerking: 'ik heb even gekeken en jullie hebben alleen kunststof dus ik maak het hetzelfde dan heb je een mooi geheel. Dat noem ik meedenken! Alle lof voor deze mannen!

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en)
  • Klant via: N.v.t.

Goed materiaal, vriendelijke monteurs, maar zeer lange wachttijd, slechte manier afspraak maken

Het plaatsen ging voorspoedig. Alleen heeft het 14 maanden geduurd terwijl de verkoper aangaf dat het maximaal 11 maanden zou duren. Er is een afspraak ingepland zonder dat wij zijn geraadpleegd. Het is normaal om de klant te bellen en gezamenlijk een afspraak voor plaatsing in te plannen. Dat dit op deze manier zou gaan is nooit met ons besproken. De datum medegedeeld ipv overlegt.

• Klant via: Showroom Moergestel

Super tevreden met de voordeur

Blij met mijn schitterende nieuwe voordeur, ziet er heel chic uit. Was wel een beetje bang hoe een en ander zou worden afgewerkt aan de binnenkant ivm met mijn stucwerk. Maar alles heel mooi aan de binnenzijde afgewerkt en niet te zien dat er een andere deur heeft gezeten. Super tevreden over de monteur en de werkzaamheden. Daarbij werd de deur een half jaar eerder geleverd als was afgesproken bij de offerte, ook altijd prettig

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Nette monteurs, mooie afwerking en snelle service: Gebreken snel doorgegeven aan bedrijf: Moeten nog wel worden verholpen: maar daar heb ik alle vertrouwen in:

uitstekend geholpen

alles is goed en netjes verlopen.

• Verkoop traject N.v.t.

Volledig ontzorgd.

Zeer tevreden met het traject, van verkoop, inmeting tot en met de montage. Hierdoor zijn geen noemenswaardige problemen ontstaan. Helaas waren een tweetal ramen stuk aangeleverd en moeten deze nog vervangen worden.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding, Accessoires

Prima !

Alles keurig netjes gedaan! Nog wel wat beschadigingen waarvan ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Mijn vcomplimenten aan de monteur Wesley !

professioneel

Montage keurig gedaan, de kozijnen zien er goed uit. Gr. Pepijn

• Verkoop traject N.v.t.
  • Klant via: Webshop

Heeft meer dan 1 jaar geduurd voordat de 3 ramen geleverd en geplaatst konden worden, maar toch nog gelukt om 2 maanden eerder te leveren dan verwacht. (andere leveranciers hadden ook dezelfde levertijden). Het eerste kontakt in de showroom was zeer positief, heldere uitleg en eerlijk advies, zeer klantvriendelijk behandeld. De installatie door een ervaren en zeer vriendelijk team van 3 personen verliep op rolletjes en was binnen 6 uur ondanks de storm zonder beschadigingen afgerond. Alles werd netjes opgeruimd en tiptop achtergelaten. M.a.w. een zeer positieve ervaring!

Zeer tevreden.

Erg tevreden over het eindresultaat. Netjes gewerkt door personeel en goede kwaliteit van verwerkte producten.

wederom fantastisch!

Ook bij deze woning ( 2 jaar geleden ook al kozijnen door Op t Hoog laten plaatsen) weer een top ervaring! Fijne communicatie, meedenken in begin-traject, tot vak-mensen bij de plaatsing. Iedereen die zonder zorgen kunstof kozijnen wil uitkiezen en laten plaatsen dan moet je zeker bij Ramenfabriek op 't Hoog zijn!!!

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Schuifpui(en)

Zoals gepland en afgesproken in 1 dag keurig geplaatst

Schuifpui en keukenraam- en deur laten vervangen. Spannend om met een kraan voor de deur in een eenrichtingsstraat de schuifpui over het huis te zien gaan en dan binnen een paar seconde te zien dat het perfect past. Dit gold gelukkig ook voor de keukendeur en het raam. Heel weinig reparatiewerk aan het stucwerk nodig. Goed ingemeten en fijne monteurs.

• Service N.v.t.

Ook nu weer zeer tevreden Op Ramenfabriek Op ‘t Hoog

Op afgesproken tijdstip aanwezig. Werknemers waren terzake kundig. Hebben alles keurig geplaatst en afgewerkt. Na de klus hebben zij alles weer keurig netjes opgeruimd. Alles oude materialen zijn door hen meegenomen, waardoor wij weinig rommel over hadden. Op ‘t Hoog wat ons betreft een aanrader. Was wachten meer dan waard.

• Klant via: Showroom Moergestel

Alle afspraken zijn stipt nagekomen!

Vanaf eerste contact is er duidelijk gecommuniceerd en zijn de afspraken stipt nagekomen. De kozijnen zijn nauwkeurig en goed ingemeten en geproduceerd als afgesproken (afmetingen, kleuren, afwerking) en binnen een dag geplaatst door vakbekwame en vriendelijke mensen! Prima dus!

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: