De kunststof ramen zijn prachtig!

Wij zijn heel blij met de kunststof ramen die vorige week bij ons geplaatst zijn en willen over ruim een jaar de volgende ramen komen bestellen. Het ziet er allemaal prachtig uit. We hebben een paar kleine schoonheidsfoutjes geconstateerd, maar die worden vrij snel al opgelost.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding
  • Klant via: N.v.t.

Top klasse, goed materiaal geplaatst door vakmensen. Iedereen is vriendelijk en kundig.

Ik kan iedereen jullie aanbevelen, oude kozijnen verwijderd zonder beschadigen van muren en stucwerk. Op’t Hoog heeft top personeel

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires

alles volgens afspraak

wederom heeft op t hoog kunststof kozijnen voor mij geplaatst en alles zoals ik gewend ben volgens afspraak. op naar de volgende!!

• Klant via: Showroom Purmerend

Alles keurig netjes geregeld.

Alles naar onze tevredenheid verlopen! Er was transportschade bij de levering van kozijnen/ruiten. Geen probleem; ruit is snel vervangen door kundige vakmensen van Op 't Hoog! Wij zijn erg blij met de kozijnen en achterdeur!

vakmensen

Duidelijke offerte, goede planning en communicatie en echte vakmensen die de kozijnen komen plaatsen. Er is geen schade ontstaan bij het plaatsen van de kozijnen! Zelfs niet in het tegelwerk van de badkamer. Absoluut aanbevolen!

Goed werk !

We zijn echt tevreden met de plaatsing van de kunststof kozijnen en het nieuwe glas. Mooie showroom, goede uitleg en plaatsing op de afgesproken dagen en tijdstippen. De monteurs waren vriendelijk en werken hard. Ze stonden open voor vragen en geven goede uitleg. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakvenster(s), Accessoires

Ik ben helemaal tevreden

Alles verliep voorspoedig. Service top. Plaatsing verliep soepel. Het enige nadeel is de lange wachttijden, maar hierover zijn wij van te voren wel goed geïnformeerd.

• Klant via: Showroom De Meern

Super werk geleverd, alles netjes in overleg geplaatst en afgewerkt. 2 vakmensen over de vloer gehad die top werk hebben geleverd.

• Klant via: Showroom Moergestel

Mooie kozijnen en netjes plaatst

De kozijnen zijn heel netjes geplaatst en afgewerkt.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

Goede communicatie, goede service, keurige monteurs die netjes en schoon werken

We hebben bijna een jaar moeten wachten voordat we aan de beurt waren dat alles geplaatst kon worden, maar het resultaat is zeer goed te noemen. Men komt de afspraken na, zeer goede monteurs die de klant tevreden willen stellen en goede vragen stellen tijdens de montage. Helaas is er een ruit gebroken, maar ook dat is binnen 3 weken vervangen. Topservice! Ik ben meer dan een tevreden klant

• Klant via: Showroom Moergestel

Het hele lange wachten is zeer zeker beloond, keurig werk.

Weliswaar enorm lange levertijd van 14 maanden maar uiteindelijk is het resultaat echt heel netjes. Geen schade aan stuc werk of i.d. Echt heel netjes gewerkt. Erg tevreden over de afwerking. Na de plaatsing voor rolgordijnen terug geweest maar dat vinden we toch echt buitenproportioneel duur. Dus daarvoor een andere keuze gemaakt.

• Klant via: Showroom Moergestel

Blij met het resultaat, maar moeizame communicatie

We hebben bijna alle kozijnen, ramen en buitendeuren laten vervangen door Op ‘t Hoog en we zijn heel blij met het resultaat. De vakmensen werken snel en efficiënt. De communicatie met het kantoor gaat wel heel moeizaam. Vaak meerdere keren moeten bellen om bijvoorbeeld een afspraak te maken voor het inmeten, een reparatie en het ophalen van glasbokken. Dat kan zeker verbeterd worden.

• Klant via: Showroom Moergestel

Degelijk werk en een tevreden klant

Het was even geduld hebben op de uiteindelijke uitvoering (besteld in januari 2023 en montage in januari 2024) maar dan heb je ook wat. Prima product en vakkundig geplaatst. Fijne en vriendelijke monteurs. Goede communicatie over de te nemen voorbereidingen alsmede de start van de werkzaamheden.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding, Accessoires

De begeleiding is prima

De afspraken prima nakomen

• Ik ben: N.v.t.

vakmannen

bij mij zijn er 2 monteurs geweest die perfect op elkaar waren ingewerkt. Alles ging vlotjes. Ze hebben netjes gewerkt en de oude kozijnen/ ramen afgevoerd.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Uitstekend! Nette mensen, snel geplaatst.

Er valt niets op aan te merken. Bij de oplevering is beloofd dat 2 beschadigde ruiten nog vervangen worden. Ik ga ervan uit dat dit ook naar tevredenheid gebeurt.

• Klant via: Showroom Moergestel

Heel veel vertrouwen en kunde

De ramenfabriek heeft bij ons zowel kozijnen vervangen als een dakkapel geplaatst in twee losse sessies. Bij beide opdrachten was de communicatie heel erg fijn. Ze zijn goed benaderbaar en er wordt meegedacht. Er lag bijvoorbeeld onverwacht een elektriciteitskabel in de weg en daar werd van tevoren netjes over meegedacht en mee gezocht naar oplossingen. Alle afmetingen en wensen zijn dubbel gecontroleerd. Dit heeft allemaal heel veel vertrouwen gegeven. De werklui waren bij beide opdrachten ook heel fijn om over de vloer te hebben. Ze geven duidelijk aan wat er gaat komen en werken hard en grondig. Bij twijfel wordt netjes gevraagd hoe je het wil hebben. Al met al fantastisch en absoluut aan te bevelen.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakkapel(en)

Heel tevreden klant

Alles verliep perfect. Binnen 7 uur waren de 4 kozijnen en de vensterbanken op de 1ste verdieping aan de voor- en achterzijde van de woning geplaatst, was alles afgewerkt en werd bezemschoon opgeleverd. Dit door vriendelijke en deskundig personeel. Later bleek een draaikiepraam moeilijk te openen en te sluiten. 's Avonds via de website een serviceaanvraag gestuurd. Al de volgende dag werd een afspraak met me gemaakt. Binnen enkele dagen was het probleem verholpen.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Geduld werd beloond met snel en goed werk.

Wachttijd op nieuwe voordeur was een jaar. Dat was even doorbijten. Voordat montage begon werd er goed gecommuniceerd over de voorbereiding. Nu dat ie er in zit; binnen een paar uur, prachtig, mooi afgewerkt. Fijne communicatie met monteurs.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

goed vakmanschap en super service

De werkzaamheden zijn super uitgevoerd, goed communicatie met kantoor en de monteurs, super mooi resultaat.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en), Dakkapel(en)
  • Klant via: N.v.t.

Net bedrijf dat doet wat het moet doen!

Wij zijn goed geïnformeerd, contact was goed, plaatsing was goed. Kortom, ik kom hier nog eens terug.

Flitsend geïnstalleerd

Wij hebben alle ramen, kozijnen en deuren in ons huis laten vervangen. Helaas hebben wij lang moeten wachten totdat het geïnstalleerd kon worden, maar op de afgesproken dagen ging het allemaal zeer flitsend. Wat voor 4 dagen was gepland, is in 2+ dagen vakkundig geplaatst. Wij zijn zeer blij met onze mooie nieuwe ramen en deuren.

• Klant via: Showroom Purmerend

Prima product, volgens plan geleverd, schone montage en goede after sales

Prima product, volgens plan geleverd, schone montage en goede after sales

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en), Schuifpui(en)

Prima gewerkt

Weleen lange wachttijd.

• Verkoop traject N.v.t.
  • Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakvenster(s)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Vakkundig en nette en duidelijke communicatie

Ik ben zeer tevreden met de service van op het hoog

• Service N.v.t.

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: