ondanks slecht weer geen enkele vervelende opmerking van de werklui die de kozijnen hebben geplaatst alles ging goed en ook alle kozijnen binnen 1 dag geplaatst, wij zijn tevreden en de andere kozijnen worden ook bij de Ramenfabriek besteld.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires
  • Klant via: Webshop

vakbekwaam personeel, goed advies en goede prijs kwaliteit

goed advies in de showroom duidelijke afspraken mbt levertijd vakbekwaam en beleefd montage personeel

• Klant via: Showroom Moergestel

Vlotte en nette afhandeling van opdracht

Vorig jaar is naar tevredenheid door Opthoog de achtergevel gerenoveerd. Dit heeft geleid tot ons besluit ook de voorgevel door Opthoog te laten renoveren. Ook dat is naar tevredenheid verzorgd. Jammer dat we er zo lang op hebben moeten wachten.

Uitstekende aankoop en service

Van het eerste adviesgesprek tot het plaatsen van de kozijnen, helemaal content !! Goede communicatie vooraf en op de dag zelf professionele mensen in huis die rekening houden met alles en iedereen. Dankjewel en tot de volgende keer :)

Keurig werk gelevert!

Keurig net bedrijf. Zou er zeker nog een keer teruggaan. De offerte zag er netjes uit en was snel binnen. Montageteam was zeer netjes, vakkundig en snel. Dachten goed mee met alles. Enige (kleine) minpuntjes was de communicatie met kantoor/backoffice: Zonder enig overleg inmeetafspraak gekregen, zonder enig overleg montagedatum te horen gekregen. Accentkleur hoefde pas later bepaald te worden, maar was bij de inmeter niets van bekend. Ging dus bijna mis. Maar alles is gelukkig goed gekomen met een prachtig resultaat!

heel goed

de kwaliteit van het product is prima. De plaatsing van de onderdelen is perfect verlopen. De monteurs waren duidelijk en erg netjes. Een paar problemen die horen bij een rolstoel ingerichte woning besproken en opgelost. Dagelijks werden de maatregelen opgeleverd en werd de boel netjes achtergelaten. Wat me wel tegenviel is als je een nabestelling wil plegen er extreme kosten aan verbonden zijn. Het materiaal is een normale prijs maar de montagekosten zijn m.i. extreem. Voorbeeld het leveren van een jalousie montagekosten €253. Op de vraag of het opgehaald kon worden in de winkel werd negatief besloten. Men kon het wel opsturen maar dan waren de kosten €50. Bij elke willekeurige webwinkel betaal je niet meer dan € 8.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakvenster(s), Gevelbekleding, Accessoires

Top!!!!!

Prima werk verricht.Alles correct en netjes afgewerkt.Alles past prima.Geweldige,leuke en correcte vaklui. Aan iedereen aan te bevelen. Ook alles netjes opgeruimd en afgevoerd. Nog een kleine opmerking: Het uithalen en met name het plaatsen van de raamhorren vergt heel veel moeite en kracht.ondanks dat een van de medewerkers het heeft voorgedaan.Is daar iets aan te doen?

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Vlot en netjes afgewerkt

vlot en snel

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakkapel(en)

Gewoon goed.

Alles werd volgens afspraak en heel goed uitgevoerd. De kozijnen en deuren zien er heel goed uit, er is een klein aandachtspuntje gevonden, maar hier is inmiddels een afspraak om dit te herstellen. De monteurs waren prettig in de omgang, al het nodige werd tussentijds besproken.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)
  • Klant via: Showroom De Meern

Zeer netjes kozijn geplaatst. Door net en gezellig kundig personeel.

• Klant via: Showroom Moergestel

Zeer prettige samenwerking van offerte tot uitvoering

Los van top-kwaliteit kozijnen met de laatste technieken, hebben we o.a. voor Op 't Hoog gekozen vanwege de prettige en open manier van werken in het offertetraject. Alles is goed besproken, er is meegedacht en offerte was zeer gedetailleerd. Ook uitvoeringstraject is goed bevallen. Opnieuw zijn we continu goed geïnformeerd en de werkzaamheden zelf zijn netjes uitgevoerd in goed overleg met de monteurs. Werd netjes en met aandacht gewerkt.

• Service N.v.t.

Zeer ervaren en vakkundig

Iedereen waar wij contact mee hebben gehad, van verkoop, maten opnemen, montage en facturatie, ze weten allemaal waar ze het over hebben, zijn zeer deskundig en ervaren. Ook de vriendelijkheid en relaxedheid viel op, het was geen enkele moeite om zaken uit te leggen of om bestaande zorgen bij de klant weg te nemen. Echt heel fijn. Het eindresultaat mag er wezen. Deuren en ramen (van triple glas) zien er mooi en strak uit, de bediening is, ondanks de zware ruiten, zeer licht, de sleutels in de sloten lopen lekker soepel. Ook over de horren zijn we enthousiast.

Professioneel

Ze denken mee, maken heldere afspraken en komen die ook na. Het werk wordt goed en schoon afgeleverd, helemaal tevreden.

Beter dan goed

Goede uitleg verkoper (Hans Nijsen) Ramen met blinde scharnieren Snelle montage

Prachtig produkt

Jullie hebben een prachtige deur geleverd. Het enige wat ik een beetje vreemd vond is dat de monteur begon met het slopen van de oude deur zonder een stuc loper. Bij navraag vertelde hij mij dat ik dat zelf moest leveren. Nu had ik toevallig dat in huis , maar dat is niet het punt. Ik ben van menig dat het een standaard procedure van jullie is voor het afschermen van gevoelige delen. In het laatste schrijven van jullie staat duidelijk dat 3,5m vrij moet zijn voor een stuklopen. En niet dat ik die leveren moet, of ik heb hier overheen gelezen? Lijkt mij wel zo goed dat de monteur deze laag aanbrengt en de.mensen hierniet mee opzadelen. Zoals ik al zei het is een mooi product wat jullie geleverd hebben.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en)

Betrouwbaar en zeer goed

Mij ervaring is dat Ramefabriek een zeer betrouwbaar bedrijf is , dat en alle afspraken keurig nakomt, waar nodig keurige extra afhandeling en de producten zijn een een zeer goede kwaliteit en het wordt allemaal zeer vakkundig bevestigd. Ik heb 4,5 ster gegeven ( er moet iets overblijven )

• Klant via: Showroom Purmerend

Monteurs werken super snel en netjes

Zeer mooie ramen met zonnewering laten plaatsen. Heel erg tevreden mee!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom Purmerend

Installatie boven verwachiting, afhandeling ( nog ) niet zo.

Verkoop in de showroom prima. Helaas een veel langere levertijd dan gehoopt. Installatie prima. Medewerkers waren en werkten netjes, dachten mee met voorkomende problemen. Een inzetpaneel van de voordeur ontbreekt, daar zit een noodpaneel in. 1 glasplaat zitten fouten, zou ik nog iets van horen, tot op heden nog niets van gehoord. Afspraak is dat de laatste termijn pas zou moeten worden betaald als de installatie volledig is afgerond. Tot mijn verbazing krijg ik wel een mail met het verzoek die betaling te voldoen.

• Klant via: Showroom Moergestel

Wij hadden hier een mooi team mensen. Ze zouden er 3 dagen over doen lukte ze in 2 dagen .waren ook leuke mensen veel humor. En vakwerk geleverd .ziet er netjes uit .ik zou zeggen ga zo door groeten patrick en gea

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakkapel(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Klantgericht, komen na wat is afgesproken

Prettige communicatie zowel met kantoor als met uitvoerende ploeg. Luisteren ook naar wens opdrachtgever. Aandachtspuntje: vanuit fabriek controleren op witte veegkrassen, dit is later weer verwijderd.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom De Meern

Topbedrijf!!!!! We hadden het veel eerder moeten doen...

Al bij de verkennende gesprekken gaven de vertegenwoordigers een professionele indruk, met goed advies. Ook het fine-tunen van de mogelijkheden tijdens het offerte stadium verliep vlot (met nodige advies). OK, het duurde lang voordat de nieuwe ramen en deuren geplaatst werden, maar het is blijkbaar erg druk. Het installatie team was professioneel en erg efficiënt. Kleine onvolkomenheden, niet passen deurklink (te breed i.v.m. rolluik) werden meteen opgelost. Ze hebben heel netjes gewerkt, zowat geen schade aan de muren gemaakt. Echt top mensen!!! Ik raad de Ramenfabriek Op 't Hoog dan ook van harte aan..

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires

Prima geregeld, keurig gewerkt

Bij ons vorige huis ook al kozijnen laten plaatsen door Ramenfabriek op 't Hoog en nu in ons nieuwe huis weer en wederom keurig gedaan. Heel blij met het resultaat!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding

Helemaal TOP

Zowel tijdens de aankoop in de showroom waar Albert ons voorzag van goed advies als het inmeten en het plaatsen van de kozijnen in 1 woord prima,we zijn uiterst tevreden De vraag om een foto te uploaden gaat niet lukken ,ik ben niet zo goed met de computer maar het zou de moeite waard zijn.

Zeer slordige bouwers

Met veel vertrouwen akkoord gegaan met offerte. De uitvoerenden bleken echter zeer slordig gewerkt te hebben. Op sommige punten zelfs onkundig en niet capabel. Ook de productie heeft flinke steken laten vallen. Niet dekkende en op sommige plekken beschadigde coating. Heel jammer. Wij hadden een beter product verwacht. Hopen dat alle problemen opgelost gaan worden. Wij zijn niet tevreden met het resultaat.

• Klant via: Showroom Purmerend

Betrouwbaar bedrijf, goed en netjes geinstalleerd door vakmensen.

Van de verkoop, inmeetservice en installatie alles door mensen van de Ramenfabriek. Wij zijn uiterst tevreden!

de Sonman 32

5066 GJ Moergestel

0800 0047 / 06 1507 8012

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: