Uitstekende ervaring

1. helder verhaal van de verkoper voordat ik over ben gegaan tot het uitzetten van de opdracht tot een nieuwe voordeur en keukenraam 2. hele goede showroom 3. prijzen die fors lager liggen dan de andere aanbieders (die ik toendertijd heb gesproken) 4. uitstekende montage, helemaal niks op aan te merken 5. goede, vriendelijke monteurs die zelfs toen het aan het sneeuwen was buiten, vrolijk aan het werk waren en snel klaar waren 6. uitstekende service --> een bestelde slimme slot kon de eerste keer niet worden geinstalleerd, dit is netjes doorgecommuniceerd, op de mail gezet en meteen een afspraak ingepland voor de week erna. Toen kon het weer niet worden geinstalleerd, en weer netjes bovenstaand proces herhaald en de week erna teruggekomen en goed opgeleverd, zonder dat er moeilijk werd gedaan over betalen. Al met al een enorm goeie ervaring, de wachttijden zijn lang, maar dan krijg je ook waar je voor betaald hebt.

Deskundig, klantvriendelijk, goede kwaliteit

Afspraken zijn nagekomen, ramen zijn geplaatst door vriendelijke en deskundige medewerkers

• Service N.v.t.

Vakkundig geplaatst

Hans en Co hebben vakkundig en netjes gewerkt. Echter bij het schoonmaken van de voor deur zagen wij aan de binnenkant links boven in de hoek een grote kras,of misschien een breuk.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom De Meern

Gewoon weer een uitstekende presentatie gelevetd

Zie bovenstaande tekst

• Verkoop traject N.v.t.
  • Klant via: Showroom Purmerend

Alles wederom prima geregeld!

Professioneel

Klantvriendelijke website Duidelijke offerte Goed contact Goede service Goede prijs Duidelijke afspraken Beleefd en netjes montageteam Uitvoering montage uitstekend

• Klant via: Webshop

Goede producten en goede service

Mooie showroom in Moergestel waar je een goede keuze kunt maken. Je wordt er heel goed geholpen en geadviseerd en de installatie is verder prima in orde. Momenteel lange levertijd, maar daarover is men zeer transparant en afspraken worden duidelijk nagekomen.

correct

In de laatste dagen van juni 2022 heb ik een balkondeur besteld. Tot mijn verbazing werd aangegeven dat de levering in augustus 2023 plaats zou vinden. Daar had ik geen rekening mee gehouden! Maar in het najaar 2022 bleek dat de deur in januari2023 geplaatst zou kunnen worden en dat is dus vorige week gebeurd. Heel netjes en correct heeft de monteur de deur geplaatst. Hij was alleen. Fijne communicatie, niet opdringerig. Correct. Jammer dat de levertijd in eerste instantie zo lang was. Het schrok me wel af. Kon er geen reëlere inschatting gemaakt worden?

Ervaren personeel, prima service

Altijd goed via de mail op de hoogte gehouden, ook voor afspraak montage. Bij levering altijd vriendelijk en adequaat personeel. Had twee keer een scheur in glas, maar werd telkens prima opgelost. Kreeg nieuwe ruit in deur.

• Klant via: Showroom Moergestel

Lange levertijd maar een mooi resultaat

Het duurde even maar de geleverde pui met deur is van een prima kwaliteit. Er is keurig werk afgeleverd

• Klant via: Showroom De Meern

Super mooi gemaakt en ik super tevreden

• Klant via: Showroom Moergestel

Ziet er prima uit en snel gemonteerd

In principe liep alles prima. Kwaliteit en montage prima. Drie minnetjes: 1) Afgesproken was, dat gelijk een slot in een andere deur zou worden vervangen, die afspraak was bij de monteurs niet bekend; 2) Pas een dag later bleek, dat een steen, voor de nieuwe deur gebarsten is. De barst is een beetje provisorisch dichtgesmeerd; 3) Na de montage van de deur was deze behoorlijk vuil, hij had wel iets netter achtergelaten mogen worden, temeer daar de monteurs al vroeg klaar waren.

• Klant via: Showroom Moergestel

Goede voorbereiding werpt vruchten af.

Na een gedegen voorbereidingsproces zijn vandaag de ramen geplaatst. Er moeten nog een paar puntjes op de i gezet worden, maar het resultaat mag er nu al wezen. Jammer dat de rubbers altijd zwart zijn. Dat geeft soms een beetje een rouwkaart idee als je room witte deuren en kozijnen hebt.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Overige

Zeer betrouwbaar

5de keer bij mij thuis geweest. Nu is mijn huis compleet met mooie kozijnen van OptHoog. Nog nooit problemen gehad met maken van afspraken, altijd goed werk geleverd, komen afspraken na en zeer betrouwbaar. Foto ha,ha geen eindresultaat daar zijn er genoeg maar een hardwerkende medewerker.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Nette ontvangst in showroom, nette monteur en mooie degelijke deur

In januari 2022 bestelden we hier een achterdeur. In de showroom werd ruim de tijd genomen om de mogelijkheden uit te leggen. Een wel heel groot voordeel van Op 't Hoog is dat ze zijn aangesloten bij een garantiefonds zodat bij faillissement je geld niet weg is. Niet dat we dat verwachten bij Op 't Hoog maar met levertijden van een klein jaar weet je maar nooit. De deur werd in juli, wegens onze vakantie vervroegd, opgemeten en er werd gecontroleerd of onze wensen allemaal uitvoerbaar waren. In december 2022 werd de deur (met kozijn uiteraard) door een medewerker van Op 't Hoog geplaatst. De medewerker was heel vriendelijk en nam de tijd om de deur zo "mooi mogelijk" te plaatsen. Dit omdat de aanbouw waarin de deur is geplaatst iets was verzakt (dijkwoning). De medewerker was bijzonder kundig en heeft de deur heel netjes geplaatst. Hij gaf nog wat tips voor de afwerking (die we zelf verzorgen volgens afspraak). Kortom, als we ooit nog kozijnen of deuren nodig hebben zal dit de leverancier worden.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Zoals het hoort te zijn!

Vakkundige monteurs. Netjes geplaatst. Redelijke prijs.

• Klant via: N.v.t.

TOP bedrijf

Goed materiaal voor een uitstekende prijs, echt heel tevreden!!

• Montage traject N.v.t.
  • Bestelde product(en): Overige
  • Klant via: Webshop

gewelding mooi geworden en zeer netjes gewerkt!

Het hele proces vanaf de showroom, tussentijds aanvullingen en aanpassen wensen liep gesmeerd. Met verkoper op vakantie alles netjes overgenomen door collega's. Afspraken m.b.t. tot levering en plaatsing netjes nagekomen. En het resultaat mag er wezen. Zeer tevreden en zeer mooi geworden. Waarom maar 1 foto kunnen uploaden als het hele huis gedaan is? Willen graag alles laten zien.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires, Overige

Prima.

Op tijd begonnen. Vriendelijke mensen. Er is netjes gewerkt. Alle afval is meegenomen. De kozijnen zien er goed uit. Goede instructie gehad.

Uitstekend werk geleverd

Monteurs zijn zeer efficiënt in het plaatsen van de kozijnen,en leveren alles af volgens afspraak,begeleiding en contact met de verkoper filiaal (Purmerend) vriendelijk en correct behandeld. Het.geheel perfect en schoon afgeleverd,wij zijn meer dan tevreden over Ramenfabriek.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)

super tevreden

ook deze keer weer super tevreden met het geleverde werk. monteurs zijn vrolijke en hardwerkende mensen. kortom super tevreden.

• Verkoop traject N.v.t.
  • Klant via: Showroom Moergestel

Ik ben uiterst tevreden over de levering en plaatsing

Een heel goede ervaring

• Klant via: Showroom Purmerend

Net en hard werkend personeel.

Al het werk is netjes en zorgvuldig gedaan.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Purmerend

Uitstekend werk en heel vriendelijk personeel

Goede service en heel goed werk. Geen zooitje na de werkzaamheden. Personeel werkt hard en is erg vriendelijk. Na werkzaamheden werd alles doorgesproken en kleine 'how to do' dingetjes voorgedaan. Helemaal blij mee!

De volgende keer weer.

Perfecte plaatsing,snel en vakkundig. Heel blij met het geheel. Wel duur.

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: