Gewoon goed

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en)
  • Klant via: Webshop

Keurige, vriendelijke en net werkende monteurs

Hoewel er tijdens de montage erg veel rommel naar beneden viel is dit keurig opgeruimd voor de monteurs vertrokken.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Dakvenster(s)
  • Klant via: Showroom Purmerend

Vlekkeloos in gemak, communicatie, montage en kwaliteit

Van het offerteproces waar je alles online nog kunt aanpassen, tot de transparantie in pricing, goede communicatie, duidelijke facturatie alles in het voortraject was zeer professioneel en eenvoudig. Het ging om 9 ramen (2 grote en 7 kleine) op onze hele eerste verdieping. De monteurs Frank en Nick waren zeer (klant)vriendelijk, professioneel en netjes. Alle oude kozijnen en verpakkingen e.d. keurig afgevoerd. Half sterretje minder op levertijd want die is erg lang en ik heb begrepen nu nog langer geworden zoals je overal ziet. Kortom: het is dat ik het budget nog niet heb maar de volgende kozijnen worden weer van jullie!

• Service N.v.t.
  • Klant via: Webshop

Alles naar wens verlopen.

Goed. Prettig gegaan eindresultaat is naar wens.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Schuifpui(en)
  • Klant via: N.v.t.

Mooie producten en een hoog service niveau

Vorig jaar zomer hebben wij voor ons hele huis nieuwe kozijnen besteld. Na meerdere offertes te hebben opgevraagd hebben we de showroom in Moergestel bezocht en zijn we geholpen door Dennis. Het verkoopproces was erg transparant, vriendelijk en behulpzaam tegen een nette prijs. Na bijna een jaar wachten zijn de kozijnen geleverd en geplaatst door een ervaren team wat netjes werkt en de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden. Helaas waren wat kleine beschadigingen opgetreden. dit is na enkele dagen ook netjes verholpen door het serviceteam. Het hele proces van begin tot eind is zeer goed bevallen en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de kozijnen. Over het hoge niveau van kwaliteit en klantbeleving is niks gelogen.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en)

tot volle tevredenheid uitgevoerd

Alles was ruim van tevoren gepland en aan mij medegedeeld. Daarna is alles tot volle tevredenheid volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Ook de sloop van het oude kozijn ging prima, er werd niets beschadigd. Na montage werd alles keurig afgewerkt en opgeruimd! Een echte aanrader dit bedrijf!

Mooie kozijnen vakkundig geplaatst

Van bestelling tot montage is alles goed verlopen. We zijn zeer tevreden met het resultaat. Bij vragen zijn we altijd vriendelijk te woord gestaan. De mannen van de montage hadden duidelijk ervaring en werkten zorgvuldig en netjes. We zijn heel blij dat we voor Op ‘t Hoog gekozen hebben!

Kwalitatief goed werk geleverd

De mannen van Op het Hoog hebben heel netjes en rustig gewerkt. Geen ruw sloopwerk , maar rustig op een nette manier gewerkt. Hierdoor zijn er ook geen beschadigingen aan vensterbanken of muren gebeurd , waarvoor complimenten. Ook de binnen afwerking is zeer netjes gedaan , ondanks het dat bij een kozijn niet van te voren bekend was hoe het uit kwam te zien bij het demonteren oud kozijn. M.a.w. dik tevreden, dit zijn mannen welke weten wat kwaliteit en service betekent. TOP gedaan , en ik ben heel tevreden.

Goede service prima kwaliteit

super heel tevreden

keurig zo als alles geregeld was en keurige levering en afwerking is voor herhaling vatbaar

• Klant via: Webshop

Ramenfabriek op 't Hoog komt zijn afspraken na.

Professionele aanpak vanaf advies in de showroom tot aan de montage. Speciale dank voor de vakkundige montage door Frank en Nick de Kok van Fenn Montage uit Tilburg. Zij zijn pas tevreden als de klant tevreden is. Flexibele werkhouding en goed overleg tijdens de werkzaamheden. Aan het eind van de werkdag kort overleg over de werkzaamheden voor de volgende dag. Elke dag de werklocatie schoon achtergelaten.

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires

Positief !!!!

4 jaar geleden de eerste kozijnen /deur laten plaatsen Dus weer gespaard om een ander deel van het huis te doen Namelijk 2 kozijnen en een dakkapel renovatie Na het bezoek in de showroom en goede uitleg alles op papier gezet en de bestelling gedaan Helaas is het zo druk dat we even geduld moesten hebben Maar dat was voor ons geen probleem De 1e dag werden de kozijnen geplaatst door een team van 4 man deze mannen verdienen en dik compliment zeker toen het ook nog ging regen ,gingen ze door tot een geweldig eindresultaat De 2e dag kwam het zelfde team weer en werd het dakkapel onderhanden genomen Dit was voor ons best wel spannend van hoe het eind resultaat zou worden Nou ze hebben ons overtroffen en het is een prachtig geheel met het huis geworden en wederom hebben de heren en de dakdekker super hard gewerkt Alles is zeer goed en ordelijk verlopen van de verkoop tot het plaatsen Ook een klein probleempje werd gelijk een paar dagen na plaatsing opgelost 'T Hoog bedankt en hopelijk snel tot de volgende plaatsing van de laatste kozijnen

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakkapel(en)

Erg tevreden

De communicatie vooraf aan het plaatsen van de kozijnen was professioneel. De uitvoering was netjes en snel en de service achteraf was ook goed. Erg tevreden dus.

Keurig

Heel het proces, van showroom, email contact, installatie keurig verlopen. Met uitstekende monteurs, netjes, overleg en alles keurig opgeruimd. Voorbeeld voor vele bedrijven.

• Nakomen levertijd
  • Kwaliteit Product(en) N.v.t.
  • Klant via: Showroom Moergestel

Dik tevreden; prachtige kozijnen en goede service

We hebben alle kozijnen in ons huis laten vervangen, inclusief de voordeur en zijn heel tevreden. Tijdens het verkoopproces werden we prettig geholpen, er werd meegedacht, afspraken werden nagekomen en het meten werd zeer nauwkeurig gedaan. Het plaatsen van de kozijnen ging snel, netjes en vakkundig en het resultaat is echt schitterend en zijn we dik tevreden mee!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding

Fijne ervaring

Heb nieuwe kunststof kozijnen laten plaatsen voor 2 ramen in mijn slaapkamer. Ben er heel blij mee, het hele proces verliep soepel en het resultaat is heel mooi. Precies volgens verwachting. Monteurs waren kundig, snel en werkten netjes. Hadden alleen op het eind wel even de boel mogen aanvegen.

• Klant via: Showroom De Meern

Netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Alles volgens afspraak geleverd, netjes uitgevoerd.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding

Tevreden

Vriendelijke monteurs, die hard en nauwkeurig werken. Een niet passende hor moet nog worden nageleverd. Helaas klemt na ruim een week de achterdeur; gemeld en benieuwd hoe snel dat wordt opgelost. Tijdens de bestelling het recht gekregen op een cashback van 850 Euro, die zou worden voldaan, nadat ik aan mijn verplichtingen had voldaan. Ik wacht er nog op! Enkele dagen geleden telefonisch contact gezocht met de verkoop om de factuur van een nabestelling van raamdecoratie te combineren met bovengenoemde cashback. De telefoniste zou een terugbelnotitie opstellen maar ik moet nog worden teruggebeld!

Goede kwaliteit en service

Makkelijk tekefonisch bereikbaar. Duidelijke informatie en afspraken. Mooi priduct.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Dakkapel(en)

Fijn bedrijf

Netjes geholpen. Goede kwaliteit!

hele goede organisatie

komen alle afspraken goed na! Prachtige schuifpui.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Schuifpui(en)

Gewoon goed!

In eerste instantie was onze aanvraag door omstandigheden niet in behandeling genomen. Maar naar een reclamatie hierover is het prima opgepakt en zijn we positief over de service en de geleverde producten.

• Montage traject N.v.t.
  • Bestelde product(en): Overige
  • Klant via: N.v.t.

Goede en snelle plaatsing van Velux ramen.

Van de bestelling tot de plaatsing van de Velux ramen is alles professioneel afgehandeld. De verkoper en de monteurs waren zeer vriendelijk en bereid op elk moment informatie te geven.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Dakvenster(s)

Geweldige service

De medewerkers zijn vriendelijk en vertrouwen op de klant. Zomaar een product zonder betaling meegeven en vertrouwen dat de klant de factuur gaat voldoen. Waar maak je dit nog mee.

• Montage traject N.v.t.
  • Bestelde product(en): Accessoires

Prima product

Zeer ervaren monteurs. Gezellige mensen.

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: