Laat niets te wensen over!

Hele traject van aankoop tot montage is uitstekend verlopen. Tijdig geïnformeerd en altijd iemand beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Allemaal even behulpzaam en vriendelijk.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Schuifpui(en)

Geweldig!

Uitstekende communicatie, nette mensen, professioneel, kwaliteitsproduct en prima after sales service. Komen afspraken goed na en ruimen alles netjes op.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Dakkapel(en)
  • Klant via: Webshop

Goede kwaliteit producten en een goede service

Producten zijn zoals verwacht. Bij het plaatsen waren de monteurs professioneel en kundig en was er genoeg ruimte om zaken te bespreken. Service vanuit kantoor goed en vakkundig. Goede begeleiding bij het de offerte fase en selecteren van het product. Ook tijdens afronding goede begeleiding en staan altijd open voor vragen.

• Klant via: Showroom Moergestel

Super tevreden. Vaklui aan het werk. Van begin tot eind perfect.

Prima geregeld. Alles van begin tot eind perfect verlopen. Vaklui aan het werk. Top

• Klant via: Showroom Moergestel

Via buren bij Ramenfabriek op 't Hoog gekomen. Fijn gesprek met Ralph over de mogelijkheden in de winkel. Plaatsen ging heel vlot en soepel. Alles in 1 dag klaar. Helaas wel een kleine beschadiging en wat purschuim vingerafdrukken op het nieuwe witte kozijn. Dit werd na contact met het servicecentrum de week erna helemaal in orde gemaakt, door de meest vriendelijke Brabantse man.

Prima geregeld!

Na een eerdere ervaring, opnieuw op 't Hoog een offerte gevraagd. Deze was opnieuw concurrerend met de andere aanbieders. Het inmeten verliep soepel en op mijn verzoek werd er een tweede inmeet bezoek ingepland. De plaatsing verliep erg soepel en er werd waar nodig overleg gepleegd. Al met al: vanaf het eerste oriënterende bezoek tot en met de plaatsing dik tevreden, zowel over het product als over de medewerkers.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Mooie deuren en kozijnen met super snelle montage

Wij hebben een paar maanden moeten wachten maar dat was op zich geen probleem. Tijdens het kiezen van de kozijnen en deuren zijn wij erg goed geholpen in showroom. Onze kozijnen en deuren werden super snel in één dag gemonteerd. Het ziet er allemaal netjes en mooi uit en wij zijn er erg blij mee!

• Klant via: Showroom Purmerend

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Na mijn bezoek aan de showroom waar ik informatie kreeg over hetgeen ik nodig had. Daarna thuis via de webshop mijn onderdelen besteld. Na twee weken kon ik het bestelde ophalen. Zeer tevreden over de afhandeling tijdens het ophalen. Zeer tevreden over het eindresultaat.

• Montage traject N.v.t.
  • Nakomen levertijd N.v.t.
  • Bestelde product(en): Gevelbekleding

uitstekend

Uitsteken geplaatst door een vakman en uitstekend administratief geregeld.

• Montage traject
  • Nakomen levertijd N.v.t.

Erg blij mee!

Ik heb een jaar geleden mijn nieuwe kozijnen en schuifpui besteld en die hebben ze in juli geïnstalleerd. Het duurde wat lang voordat de kozijnen geleverd en geplaatst konden worden maar dat is gebruikelijk in deze tijden. Over het resultaat, de installatie en de opvolging ben ik super tevreden. Hele vriendelijk mensen die echt weten wat ze doen.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Schuifpui(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

In 2 jaar tijd alle kozijnen in het huis vervangen door Op 't Hoog. Zeer tevreden over het eindresultaat. Dankzij meedenken van de monteurs toch een schuifpui wat eerst niet zou kunnen. Vriendelijk monteurs, ruimen alles netjes weer op. Snelle reacties op vragen via telefoon en op mails.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

Uitstekend geregeld en gemonteerd.

Uitvoering door leuke en vakkundige mensen.

Mooie kozijnen

Het voor traject ging goed. Goed geholpen in de showroom nu meer dan een jaar geleden. Zowel boven als beneden kunststofkozijnen laten zetten. Toch zijn er wat kleine dingetjes zoals *geen hordeur geleverd *Kleine beschadigen *Afwerken op sommige plaatsen niet netjes. *Tijdens montage niet altijd opgeruimd, heb ik zelf gedaan met name de 1e dag waarbij ik breekmesjes vond in mijn achtertuin terwijl ik 2 honden heb lopen. *Jammer dat ze de kozijnen na plaatsen niet schoonmaken, kitresten en ander spul wat erop zit. Probleem voor mij is dat wij de bovenverdieping de ramen en kozijnen niet kunnen schoonmaken aan de buitenkant. Ik kan niet meer op een ladder helaas. Het is dan ook onmogelijk om te beoordelen of alles goed is aan de buitenkant. 2 beschadigingen zijn gelijk de volgende dag verholpen, wat ik perfect vind. Voor de rest zullen we moeten wachten tot na de vakanties vermoed ik. Ondanks deze punten ben blij en trots op onze kozijnen. Het ziet er echt gaaf uit. Gezien de reputatie van het bedrijf zal alles goed komen.

• Klant via: Showroom Moergestel

zeer goede produkten, vriendelijk personeel en professionele monteurs

Na een goed gesprek met de verkoper werden de beide dakramen door hem besteld en nadien door de monteurs vakkundig gemonteerd. Nadien werden door hen de werkplekken zowel binnen als buiten gereinigd. Mijn complimenten !! Door VELUX waren wij bij ramenfabriek op 't Hoog uitgekomen. Het was een uitstekende aanbeveling

• Klant via: N.v.t.

Uitstekende service en kwaliteit

Mijn ervaring is in alle opzichten uitstekend te noemen.

• Klant via: Showroom Moergestel

Kwaliteit en service zoals gewoonlijk

Afgelopen week zijn de kozijnen in de keuken aangepakt. Sinds de aankoop van de woning waren deze eigenlijk al aan vervanging toe. Dit was ook gelijk een mooie gelegenheid om het grote glasoppervlak aan de achterkant wat te verminderen. Zelf een ontwerp gemaakt en dat is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Frank en Nick de Kok waren verantwoordelijk voor de uitvoering en ze hebben keihard moeten werken om alles binnen de drie dagen geregeld te krijgen. Een paar kleine schoonheidsfoutjes daargelaten, hebben ze fantastisch werk verricht. De laatste puntjes op de i zijn door Maurits en (andere) Frank in de week daarna opgelost. Nu zijn we hard aan het sparen, want de volgende klus is een nieuwe voor- en achterdeur. Waarschijnlijk gaan we dit in de komende maand aanvragen, want de wachttijd voor montage loopt aardig op.

• Klant via: Showroom Moergestel

Top product, installatie was vakwerk

Het was het maanden wachten meer dan waard. Supermooie deur met kozijn welke in een halve dag door 2 man professioneel werden geïnstalleerd. Nog een paar dagen wachten voor nalevering van de boven- en zijlichten. Vriendelijk personeel, ze hebben zelfs de brievenbus opgehangen en de deurbel verplaatst. Familie en kennissen zijn allen enthousiast en vinden het een prachtige deur. Mijn buurman heeft de folder meegenomen en overweegt ook een deur van Ramenfabriek op 't Hoog. Afsluitend: het kost wat maar dan heb je ook wat......

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en)

Goede advisering en uitvoering

Prima advisering. Bij het plaatsen is heel netjes gewerkt. Mijn tuin is helemaal in tact gebleven, niets kapotgegaan. Ook is al het afval heel netjes afgevoerd.

• Klant via: Showroom Moergestel

Ik vond het vervangen van alle kozijnen heel erg spannend! De monteurs die kwamen waren super vriendelijk en hebben net werk afgeleverd. Helaas wel een tegen gebroken in de tuin (die net 3 mnd geleden gedaan was) maar dan komt de service om de hoek kijken. Snelle reacties, doorpakken en afhandelen. Daar hou ik van!

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Gevelbekleding, Accessoires

snel gemonteerd

weinig spraakzaam , maar zeer snelle werkers nadeel :er is maar een persoon die nerderlands sprekt

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en)

Netjes en snel gemonteerd

Goede producten. Netjes, vakkundig en snel de nieuwe dakramen geplaatst.

• Klant via: Webshop

De fabriek heeft een gelukkig een goede servicemonteur

Mijn ervaring zijn met ramenfabriek niet positief. Vraag gesteld bij verkoop of eigen personeel zaken komt plaatsen ant. ja feitelijk nee allemaal zzp-ERS. Dag van plaatsing al diverse beschadigingen gemeld geen reactie ook niet van het bedrijf. Volgende dag door regen en niet goed waterdicht maken waterschade in andere kamer dan waar gewerkt werd. Dit gemeld werd ter kennisgeving aangenomen wel werd gezegd door verkeerde bevestiging zeil waterschade. Dakkapel waren gips platen tegen de wanden gepleurd dit is door service monteur hersteld. De waterschade afhandeling blijft over. De totale waterschade is €1400,- vergoed word een schappelijke €875,- uit coulance. Het Managment begrijpt het niet helemaal. De directeur wilde dat ik mijn eerste review weghaalde bij deze wel aangepast stukje van de stroeve communicatie maar weg gelaten. Ik hoop dat deze review wel blijft staan.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakkapel(en), Dakvenster(s)
  • Klant via: Webshop

Beste heer Bondzio, Erg spijtig te moeten vernemen dat u nog steeds niet tevreden bent over de afwikkeling van uw problemen. Dit terwijl onze service afdeling en directie meerdere malen met u contact heeft gehad en u gezamenlijk tot een oplossing bent gekomen. Hoe u nu aan een nieuwe schadepost van € 1.400,- komt is ons volstrekt onduidelijk en zouden wij graag van uw horen. Serviceteam Ramenfabriek op 't Hoog

Volledig tevreden. Er is helemaal niets mis gegaan of tegen gevallen.

Alles op tijd volgens planning geleverd en geïnstalleerd met heel weinig overlast, troep of zo. Monteurs op tijd, zoals afgesproken. Vriendelijk en vakkundig. Ruim op tijd klaar.

• Klant via: Showroom De Meern

Helemaal prima, dik tevreden!.

Verkoop / advies, prima. Voorbereiden / inmeten, prima. Uitvoering, montage, prima. Dik tevreden klanten. Dit geldt trouwens ook voor de buren, Beukenhof 3 Wij zullen een foto sturen als de woningen helemaal klaar zijn.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Een super resultaat zoals beloofd.

Van het begin tot het einde een duidelijke gang van zaken. We wisten van te voren dat er een lange levertijd op zou zitten. Kleine beschadigen binnen een week verholpen en hersteld. Uiteindelijk super tevreden met het eind resultaat. Mooie kozijnen en vensterbanken binnen en buiten.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Overige

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: