Prima vakwerk verricht.

De medewerkers van Op ‘t Hoog hebben bij ons op de bovenverdieping nieuwe kozijnen en dubbel glas geplaatst. Het contact met de vaklieden was prima en prettig. Er is heel netjes en conform onze wensen gewerkt. Kortom een heel betrouwbaar bedrijf om mee zaken te doen. Ze leveren kwaliteit en komen afspraken na.

• Klant via: Showroom Moergestel

ervaren hardwerkende werklui, goed overleg bij onduidelijkheden. kortom ik ben tevreden.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Zeer goede ervaring

De medewerkers zijn netjes en denken mee. Vanaf de showroom tot de montage en naderhand de service was super.

• Klant via: Showroom Moergestel

Tevreden van begin tot eind.

Goede communicatie. Werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de kozijnen.

• Klant via: Webshop

Super service

Werken hard en netjes, wij zijn blij met het resultaat! Kozijnen zitten er mooi in!

Wij zijn zeer tevreden

Ramenfabriek heeft zich goed aan de afspraken gehouden. De monteurs waren op tijd aanwezig en vriendelijk en hebben netjes gewerkt. De monteurs hebben alle afvalmateriaal afgevoerd en alles netjes achter gelaten. Wij zijn dik tevreden.

• Klant via: Showroom Moergestel

Uitstekend personeel die de klus eerder klaar hadden dan verwacht (2 in plaats van de geplande 4 dagen). Verder was de afwerking perfect, juiste kleur, juiste afmetingen en accessoires. Een klein minpunten: een aantal waterslagen waren verkeerd opgemeten maar dat wordt later hersteld.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)
  • Klant via: Showroom Purmerend

10 jaar geleden was het beter!

Ongeveer 10 jaar geleden ook bij op t hoog kozijnen besteld, Toen was mijn ervaring echt goed. Nu Lange levertijd ( 1 jaar ) toen was je een klant en nu een nummer.

Heel erg tevreden.

- Goede communicatie vooraf. - Flexibiliteit en begrip getoond bij persoonlijke omstandigheden. - Duidelijke werkafspraken gemaakt die werden gecheckt en opgevolgd. - Tijdens plaatsing ook goede communicatie, vriendelijke werkploeg, geen vraag of zorg was teveel. Plaatsing verliep vlot en goed, wat kleine beschadigingen werden mooi opgelost, en alles werd netjes opgeruimd naderhand. - Verdere administratieve afhandeling ook prima verleend.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Overige
  • Klant via: N.v.t.

De ramen en kozijnen zijn echt prachtig

Vanaf het eerste contact, totdat alle ramen en kozijnen zijn geplaatst heb ik als heel fijn ervaren. De hulp en de raad bij het kiezen was heel prettig. Het contact met de monteurs was heel gezellig. Heel vakkundig . Ze hebben heel netjes en hard gewerkt. Helemaal top

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

Goede service en mooi resultaat.

Het duurde lang voordat we aan de beurt waren, maar door de zeer voordelige prijs vonden we het wachten niet erg. Het resultaat is top, en wat na de eerste montagedagen nog niet perfect was hebben ze een paar weken later alsnog gefixt. Er werd altijd snel op mijn mails gereageerd en ook de subsidie-aanvraag verliel goed. Dank!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires
  • Klant via: Webshop

Hier spreekt een tevreden en blij persoon

Gesprek in de showroom, top! Alle communicatie , top! Levering, top!, plaatsing top! Afwerking, top! Ik raad jullie zeker aan

• Klant via: Showroom Purmerend

Wij zijn zeer tevreden over jullie, wijn hebben onze buren ook heen gestuurd en die hebben vandaag ook een bestelling geplaatst bij jullie in Purmerend. Kwadijk 147

• Klant via: N.v.t.

Netjes, vakkundig en snel geplaatst, na een levertijd van één jaar.

Netjes, vakkundig en snel geplaatst, na een levertijd van één jaar. Het enige minpunt is dat het jammer is dat het hier een niet te openen zijraam (onze eigen keuze) op zolder is, die afgeleverd wordt met een vies en van vele sticker(plak) afdrukken aan de buitenkant. Hetgeen door ons niet 1,2,3 schoon te maken is. Dus dit is een aandachtspuntje voor een volgende plaatsing bij klanten.

• Bestelde product(en): Overige
  • Klant via: Showroom De Meern

Nette en zorgvuldige plaatsing en afwerking

Reeds vaker met deze firma gewerkt. Blijft onze nummer één. Vakkundige plaatsing en goede afwerking.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en), Dakvenster(s)
  • Klant via: N.v.t.

Vanaf eerste contact t/m oplevering een geweldig avontuur

De eerste was om onze wensen te bespreken in de showroom te Moergestel, en vandaaruit gezamelijk de mooiste oplossingen af te stemmen die qua uitstraling het beste bij onze woning zou passen. Tijdens het inmeten ook nog een paar praktische zaken duidelijk afgestemd. Na het wachten op de plaatsing kwamen er 4 dagen van montage, en daar hebben we enkel lof over. Vriendelijke techneuten met veel passie en vakkennis, goed overleg over de voortgang en het samen bekijken als er praktische keuze gemaakt moesten worden. Alles werd continue netjes opgeruimd en verzorgt. Ter afsluiting de oplevering en rondgang of er nog vragen waren. Kort samengevat, klasse voor iedereen van Op 't Hoog die bij ons project betrokken zijn geweest.

• Klant via: Showroom Moergestel

Goede, duidelijke en nette service

Duidelijke afspraken gemaakt bij de verkoop. Verkoop tot en met de montage super vriendelijk personeel. Zeer blij met het eind resultaat. Lang voor moeten wachten maar het wachten waard geweest

• Klant via: Showroom Moergestel

Goed product, goede begeleiding.

Geen bijzonderheden.

Goede ervaringen en aftersale

Netjes gewerkt en overleg en uitleg tijdens de montage.

• Klant via: Showroom Moergestel

Ben zeer tevreden over het resultaat

Prettige contacten en goede aanbieding van de offerte. Harde werkers die nauwkeurig en zorgvuldig werkten. Afspraken zijn prima nagekomen.

• Klant via: Showroom Moergestel

Advies en levering was goed geregeld.

• Klant via: Showroom De Meern

prima contact, communicatie en uitvoering

goed/zeer goed.

Geweldig.

Geweldig, ga zo door.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakkapel(en)

een dubbel gevoel

Showroom is prachtig, is het thuis ook zo mooi geworden? Verkoop is helder, er wordt accuraat en snel gereageerd. Interne communicatie is goed en snel. Het is zinvol om afspraken op papier te zetten omdat levertijd lang is, weet je na een jaar niet exact de afspraken meer. Levertijd klopt goed. Montage is ondermaats, er wordt met wisselende teams gewerkt, met een erg hoog gehalte inhuur krachten. Hierdoor ontbreekt bij een aantal mensen enig verantwoordelijkheid gevoel en bouwkundig besef. Hierdoor loopt de montageduur uit, ontstaat onnodige schade en moet er na afloop alsnog iemand terug komen om zaken op te lossen. Dit laatste gaat overigens wel weer prima. Voor de kwaliteit een 6, omdat ik dat moeilijk kan beoordelen, dat moet in de loop der tijd blijken.

Heel tevreden!

Vanaf het moment in de showroom tot en met de plaatsing van de ramen zijn we heel goed geholpen. Er werd netjes gewerkt en het resultaat mag er zijn.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: