Prima ervaring

Goede spullen, 20 jr geleden kunstof kozijnen afgenomen en nu weer. Monteren ging ook prima en netjes afgewerkt.

• Klant via: Showroom Purmerend

Het resultaat overstijgt mijn verwachtingen

Na uiteraard de nodige internetbezichtigingen afspraak gemaakt met 3 bedrijven. Allemaal leuk maar op 't Hoog is de enige die ook aan de binnenzijde een houtverbindingslook heeft ipv de gebruikelijke 45graden. Plus 1. Daarnaast waren ze ook de enige die een verhuisraam kunnen realiseren in een CITY-raam (vervanger van het oude guilliotineraam). Plus 2. Terwijl de prijzen elkaar weinig ontlopen. Prettig gesprek over de invulling bij hun in Moergestel. Inmeten (eerste globaal voor de prijs, na accoord precies voor productie). Goed contact. Op de hoogte gesteld van de productiestart en 2 weken voor start montage de dagen door gekregen. De montageteams zitten duidelijk al lang in het vak. Kundig en vriendelijk. Alles erin. Oplevering. Super jongens.

• Klant via: Showroom Moergestel

Firma waarvan je op aan kan.

Wederom nette werkwijze. Goed product geleverd. Puntjes op de I worden nog gezet, zoals beloofd. Komt ook goed. Weet ik zeker.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakkapel(en)
  • Klant via: N.v.t.

alles snel en netjes geplaatst en afgewerkt

Monteurs waren op het afgesproken tijdstip aanwezig. Alles werd snel en netjes afgehandeld. Monteurs waren beleefd en netjes. Een probleem met de afstelling van een eerder geleverd raam werd zonder problemen direct opgelost. Keurig.

Supermooi, vakwerk

Op de foto zagen de kozijnen er al mooi uit toen ik ze bestelde, nu ze gemonteerd zijn in mijn huis door vaklui is het alleen maar mooier geworden, mijn complimenten aan de monteurs hoe netjes alles is afgewerkt. Alles ziet er super mooi uit.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Professionele aanpak, helder en goed.

Vanaf begin goed vertrouwen gehad in het verloop. Gedegen aanpak en duidelijke communicatie.

Goede monteurs. Efficiënt en netjes werken. Mooi resultaat

alles volgens afspraak. Netjes op tijd aankomen. Goed voorbereiden en zeer georganiseerd aan het werk en zeer netjes resultaat. Ben weer heel blij met de nieuwe kozijnen. Ben alleen de naam van het bedrijf vergeten die hier de werkzaamheden hebben uitbmgevoerd. Als jullie me die nog kunnen geven, graag.

• Klant via: Showroom Purmerend

Erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden

Los van het vakmanschap zijn de twee monteurs erg klantvriendelijk en houden rekening met de situatie. Leggen zaken goed uit. We zijn erg tevreden. Zelfs onze buren hebben de gegevens genoteerd. Ze vonden de kozijnen mooi en zouden nog hierover contact opnemen. Met vriendelijke groet, Rianne en Marcel van Dam

• Montage traject
  • Nakomen levertijd N.v.t.
  • Klant via: Showroom Moergestel

Het hele traject verliep perfect

Vanaf de aanvraag van een online offerte tot aan de daadwerkelijke plaatsing is alles keurig en zeer professioneel verlopen. Het resultaat is absoluut prachtig, we hebben al veel positieve reacties ontvangen uit onze straat. Als we over een aantal jaar de kozijnen op de benedenverdieping ook gaan vervangen zullen we zeker weer bij Op ‘t Hoog aankloppen.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakkapel(en), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom Purmerend

Snel,vakkundig, netjes en schoon werk.

Planning was 4 dagen, werd in 2 dagen geklaard. Niet afgeraffeld maar netjes en mooi afgewerkt. Rotzooi opgeruimd binnen als buiten, alles schoon achtergelaten. Overleg ging netjes en zonder problemen. Zeer tevreden over de uitvoerders. Ook tevreden over de kozijnen. Jammer de mogelijkheid van geïnteregeerde hor niet besproken, dit alsnog nabesteld. En de voordeur kozijn en voordeur niet meegenomen. Was ik zelf ook vergeten. Komt later nog wel.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en)
  • Klant via: N.v.t.

Het volledige proces is soepel en volgens afspraken gegaan

Ik heb genoten van degene die het uitgevoerd hebben. Prachtig op elkaar ingespeeld, weinig woorden nodig.

• Klant via: Webshop

Prima vanaf het voortraject tot en met de uitvoering

Snelle opvolging in de communicatie vanaf de het eerste contact tot en metselt laatste contact. Je kunt hooguit de doorlooptijd tussen de opdracht en de uitvoering wat aan de lange kant vinden, maar men was daar wel vooraf duidelijk over. Zowel intake als bezoek in Moergestel met Hans Nijsen, degene die kwam inmeten als de uitvoering door vader en schoonzoon waren uitstekend. Er wordt goed naar de wens van de klant gekeken en op een positieve wijze feedback gegeven en ook tijdens de uitvoering werd regelmatig bij bepaalde keuzen de mogelijkheden eerst aan ons voorgelegd en onze keuze werd dan ook steeds uitgevoerd. Keurig werk zonder veel rotzooi en alles werd keurig opgeruimd.

Zeer tevreden!

Ramefabriek Op 't Hoog is vanaf de offerte aanvraagt tot oplevering op en top services! Bedankt!

Zeer tevreden!!!

De kwaliteit is hoog....van de deuren/kozijnen, maar ook van het geleverde werk. Erg tevreden over hoe alles verlopen is....een aanrader voor iedereen die kwaliteit wil!

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakkapel(en), Dakvenster(s), Gevelbekleding, Accessoires

top klasse

snel vakwerk met een vriendelijke lach.

• Klant via: Showroom Moergestel

Uitstekend, goede en nette montage

Vriendelijk, meedenkend, snel en netjes werken

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding, Accessoires

prima werk verricht

alles is netjes gemonteerd en achtergelaten. alleen de kiep/kantelramen kunnen we niet op een klein opening zetten zoals de andere ramen die wij 2 jaar geleden hebben laten zetten

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Overige
  • Klant via: N.v.t.

Een mooie plus aan het wooncomfort in ons huis

Goede, tijdige levering. Kwaliteit die jaren meegaat.

Goede producten en informatie

Ik heb een slotcilinder bijbesteld op sleutelnummer. Door Op 't Hoog ben ik prima op de hoogte gehouden van de levertijd en van het moment van verzenden. Prima service en kwaliteit van producten.

• Montage traject N.v.t.
  • Bestelde product(en): Overige
  • Klant via: Webshop

nabestelling hor

15 jaar na plaatsing van de kozijnen wilde ik nog een hor erbij hebben. Helaas was mijn dossier niet meer te vinden, maar na zelf inmeten kon ik toch het hor bestellen. Daarbij nog expliciet gevraagd of deze op de showroom De Meern afgeleverd kon worden (net als eerdere horren die ik destijds in Utrecht had opgehaald). Dat was na enig over-en-weer mailen gelukkig wel mogelijk. Na gereedkomen het hor opgehaald en past prima.

• Montage traject N.v.t.
  • Nakomen levertijd N.v.t.
  • Bestelde product(en): Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

Gewoon goed zoals ik al eerder heb ervaren.

Prettige verkoper die Hans Nijssen. Ook in de showroom alles goed geregeld. De afgesproken levertijd en uur van afspraak klopte precies. De monteur was vakbekwaam, en nam er zijn tijd voor om alles perfect af te ronden. Kortom "weer een tevreden klant"

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Deur(en)

Wederom prima kwaliteit!

Wederom prima kwaliteit

• Klant via: Showroom Moergestel

Hoge kwaliteit kozijnen en vakkundig geplaatst en heel goed afgewerkt zowel binnen als buiten.

Heel goed

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakkapel(en)
  • Klant via: Showroom De Meern

Goede kwaliteit en correcte afhandeling

*Tijdens onze 1e afspraak in de showroom kwamen alleen OBUK-deuren aan de orde. Pas tijdens een 2e gesprek kwam (na aandringen) ook een andere optie naar voren. Opmerking: *Bij oplevering zou de deur wel (grotendeels) schoongemaakt mogen worden, ondanks dat de kit nog helemaal uitgehard is,

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Deur(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

goed personeel en mooi op tijd alleen als je belt over een raam dat niet goed sluit en ze zeggen dan dat je terug gebeld wordt ,dan hoor je niets meer en als je na 3 dagen nog een keer belt voor hetzelfde euvel is het precies het zelfde verhaal dus de nazorg is een stuk minder.

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: