Positief

Het contact met diegene die alles doorgesproken heeft en de offerte opgesteld heeft, was prima. Jammer dat bij de definitieve meting toch bleek dat de oude hordeur niet meer past. Moesten alsnog een nieuwe bestellen. Jammer dat de nieuwe hordeur niet geleverd is met het plaatsen van de deur/kozijnen. De horren die nu geleverd zijn, zijn van mindere kwaliteit dan de eerder geleverde. Jammer dat ze ons niet attendeerde op het afplakken van de parketvloer. Wij waren dit vergeten en toen het begon te regenen werd het er niet beter op.

Prima! Dik tevreden

Goede kwaliteit kozijnen. Nette montage. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden over resultaat

Super montage team

Zeer nette werkers alles keurig afgewerkt.

• Klant via: Showroom Moergestel

Prettige aflevering en montage.

Vooral het monteren en de afwerking was prima in orde. De monteurs werkten snel en goed.

• Klant via: N.v.t.

Vriendelijk personeel, goede service

Ivm drukte toch eerder geholpen met nieuw dakvenster ivm lekkage oud raam. COMPLIMENTEN

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakkapel(en), Dakvenster(s), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

ben niet helemaal tevreden.wel op de kozijnen.

de vensterbanken zijn niet volgens afspraak gemaakt ,en de achterdeur moet nog omgewisseld worden ..en er zijn een paar beschadingen .verder ben ik tevreden over het monteren van de kozijnen er is netjes gewerkt,en ziet er strak uit .

Snel, vakkundig en netjes

De werkzaamheden zijn compleet volgens afspraak snel en vakkundig uitgevoerd. Mijn hele huis is in vier dagen tijd, zelfs sneller dan verwacht keurig en netjes helemaal voorzien van nieuwe deuren en kozijnen. Echt vakwerk door deskundige monteurs.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakvenster(s), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

Kozijnen zijn netjes geplaatst en alles is keurig achtergelaten

Goede service en deskundige uitvoering

Degelijke en mooie kozijnen

Hans en Co hebben bij ons het gehele huis van nieuwe kozijnen en deuren. Elke dag werden de werkzaamheden doorgenomen voordat er begonnen werd. Erg fijne vakmensen om het klusje te klaren. In een week tijd is alles vervangen. Dagelijks werden alle oude kozijnen meegenomen en werd alles schoongemaakt. En het eindresultaat mag er zijn. Super degelijk en mooi.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Prettige ervaring zoals verwacht.

Je hebt als klant altijd verwachtingen van een bedrijf en op 't Hoog heeft wat mij betreft hier ruimschoots aan voldaan. Vanaf het eerste contact per mail, daarna per telefoon en de ontvangst en besprekingen in de showroom tot aan het inmeten en uiteindelijk de montage van de kozijnen. Alle medewerkers die ermee gemoeid waren hebben bij mij een fijne indruk achtergelaten. Ik ben erg klantvriendelijk behandeld ook al was ik niet zo'n grote klant voor ze. Maar wie het kleine niet eert..... En dat hebben ze goed in de gaten. Wat mij betreft hebben ze goed en nauwkeurig gewerkt. Dankjewel op 't Hoog voor deze goede service.

• Klant via: Showroom Moergestel

Vriendelijk en goed geholpen.

Afspraken zijn goed nagekomen.

• Ik ben: N.v.t.
  • Klant via: N.v.t.

Prachtig product keurig geplaatst

2 keurige harde werkers hebben onze nieuwe schuifpui geplaatst en alles weer netjes opgeruimd achtergelaten.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Schuifpui(en)

vriendelijke mensen.

zelfs in de kou en met sneeuw komen ze kunstof kozijnen plaatsen. vriendelijke mensen. werken netjes. ze mogen bij ons nog meer kozijn komen plaatsen. een aanrader.

Prachtige Ramen en Kozijnen

Wij hebben begin september al onze kozijnen laten vervangen en ramen. Het ging allemaal erg snel en professioneel. Alles zit er zeer mooi in en is netjes afgewerkt door de installateurs. Familie Abbenhues

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding

Heel tevreden

Resultaat is zoals afgesproken en prima. Aardige mensen, snelle de- en montage.

Fantastisch

Ik ben ontzettend blij en tevreden met mijn kunststof kozijnen en voordeur. Vanaf het eerste moment fijn contact met Ralp in filiaal Purmerend en duidelijke uitleg over alle mogelijkheden. Ook de webiste is zeer prettig, waar je alle opties en mogelijkheden van te voren kunt bekijken en direct een duidelijk beeldf hebt bij het prijsplaatje. Mocht je ondanks deze prima website toch nog vragen hebben, dan kun je altijd langs in eén van de filialen. Uiteraard wordt er door de installateur een nameting gedaan van de opgegeven maten. De installatie is zeer vakkundig en binnen 1 dag uitgevoerd (gehele voorgevel met 1 voordeur, keukenraam, badkamerraam en slaapkamerram). Zeer netjes afgewerkt (allemaal zelf te selecteren op de website). Geen beschadigingen aan bestaand stuc/pleisterwerk, dus helemaal geen nazorg op dit gebied. Indien je niet van roosters in de ramen houdt, kies dan voor vensters/ramen met de zogeheten 'parallel' stand (aanvullend op de kantel/kiep-stand) , waarbij er dus sprake is van een ventilatiestand zonder roosters.

Perfect!!

Goed op tijd , alles volgens plan ,gewoon heel goed gedaan

• Service N.v.t.
  • Klant via: Showroom Moergestel

Fijne en vakkundige werknemers.ZEER mooie kozijnen.

Zeer goed en netjes werk afgeleverd , alles werd netjes opgeruimd en afgevoerd. Mocht ik ooit nog een keer kozijnen willen kom ik zeker bij op "t Hoog terecht.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakvenster(s), Accessoires

Een aanrader, super bedrijf

Verkoper erg aardig, meedenkend en snel. Belt meteen terug, past meteen offerte aan. De montage verliep vlekkeloos, door echte vaklui. Deze zijn dan ook nog eens vriendelijk. Laten alles netjes achter. Wat wil je meer! 100% tevreden. Een aanrader voor iedereen. Niet de goedkoopste, maar zeer zeker niet de duurste ( offertes gehad van 7 bedrijven).

• Klant via: Showroom Moergestel

Uitstekende afwerking en afspraken 100% nagekomen.

• Nakomen levertijd
  • Kwaliteit Product(en) N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

Super service

Er werd zo netjes gewerkt en zeker ook super hoe de oplevering was van mijn dakkapel! Aan de binnenkant was het zo netjes afgewerkt ook! Echt top

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom Moergestel

Het feit dat ik voor de 3de keer klant ben zegt genoeg….

Snelle reactie in offertestadium. De montage verliep ook snel en netjes. Alles werd keurig opgeruimd en aangeveegd. Chapeau!

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom Purmerend

Prima producten, helaas wel lange levertijd

• Klant via: Showroom Moergestel

Tot 3 x toe een goede ervaring,!

Wij hebben het huis in 3 keer aangepast aan kunststof. Fijn dat we niet meer hoeven te schilderen. Er wordt snel en netjes gewerkt en kleine dingetjes worden meteen opgelost! Wij zijn heel tevreden over de communicatie vooraf (Ralph) en de uitvoering door de heren uit Volendam.

Moeizaam

Nadat opdracht is gegeven tot het bouwen van een dakkapel krijg ik een offerte waarin staat wat er geleverd gaat worden, wat het gaat kosten en daarbij worden de leveringsvoorwaarden meegestuurd. Nadat ik heb laten weten dat er gebouwd mag worden en de bouwvergunning is goedgekeurd wordt er een paar weken voor de meegedeelde bouwdatum hals overkop ingemeten. De datum van bouwen wordt niet overlegd maar meegedeeld. Een paar dagen voordat de bouw zal plaatsvinden krijg ik via een mail te horen dat de bouw niet door gaat omdat er geen bouwvergunning is ontvangen! Na alsnog een kopie van mijn vergunnig te hebben toegestuurd krijg ik te horen dat de tijd te kort is om nu nog voor de bouwdatum een dakkapel te bouwen. In de algemene voorwaarden staat vermeld dat de opdrachtgever verantwoordelijk is voor de vergunning en Op 't Hoog daar geen bemoeienis mee heeft. Zonder vergunning gaat men echter niets doen. Zonder enige schroom of excuus wordt er afgezegd, wederom slecht een meededeling. Men zal kijken of er nog een datum te raliseren is om de dakkapel te plaatsen. Per mail wordt mij wederom zonder enig overleg meedegedeeld wanneer er geplaatst gaat worden. Ik mag schijnbaar blij zijn dat de heren alsnog komen. De bouw zelf gebeurt snel en professioneel. Helaas is er door een niet goede afdichting van de loodslap flinke lekkage die ik zelf maar heb opgelost.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Dakkapel(en)

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: