Uiteindelijk toch goed gekomen

Uiteindelijk toch allemaal goed gekomen , het montage team heeft veel goed gemaakt. Miscommunicatie of misverstand in de verkoop over het al dan niet inbegrepen afwerking van de kozijnen , vak taal en termen niet of niet helemaal vertaald zodat de klant het begrijpt. Dit hebben we uiteindelijk niet inbegrepen gedaan omdat we een stukadoor hadden , alleen betreffende het hier niet de herstel werkzaamheden aan de muur maar de ruimte tussen het kozijn en de muur. Ik mijn beleving is de binnen maat van de kozijn "bewust" kleiner gehouden zodat deze altijd zouden passen en er nu grote naden ontstaan met veel puur als afwerking/montage.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding, Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Prima bedrijf met een heel goede service na verkoop.

Prima bedrijf met een heel goede service na verkoop.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding

Keurig

Nette en goede kozijnen geplaatst door vakkundige mensen. Voortraject is ook zeker goed te noemen. Afspraak is afspraak

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding

Professionals

afspraken nagekomen netjes optijd strak gemonteerd en afgewerkt en opgeruimd Wat wil je nog meer

• Klant via: N.v.t.

Vanaf eerste contact in d showroom in De Meern tot en met de oplevering: uitstekende service.

In december 2019 zijn bij ons op de begane grond en de eerste verdieping alle kozijnen, ramen en deuren vervangen. Bij alle contacten daaraan voorafgaand met Dennis van de showroom in De Meern zijn wij uitstekend geadviseerd. We hebben meerdere leveranciers benaderd en de keuze voor Op 't Hoog is voor een belangrijk deel daaraan te danken. Ook voor de oplevering zijn we goed geïnformeerd. De oplevering, die 4 dagen duurde, werd uitgevoerd door 2 echte vakmannen met veel ervaring die uitstekend werk hebben geleverd. Iedere avond waren de puien weer dicht en werd alles opgeruimd. Niets dan lof!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires, Overige
  • Klant via: Showroom De Meern

Afgezien van de doorlooptijd alles naar wens

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing vond ik het tijdschema erg ruim. De uitvoering van de werkzaamheden liet naar mijn mening niets te wensen over.

Snel en vakkundig

Terzake monteurs, hadden ook nog een foutje ontdekt en ter plekke hersteld. Goede uitleg en netjes in de omgang. Top! En het ziet er weer schitterend uit! Groet Peter

Geweldig en vakkundig geplaatst

In 4 dagen hebben ze onze tussenwoning boven en beneden de kozijnen, voordeur en van een keukenraam hebben ze mooie openslaande deuren geplaatst. We hebben geen rommel gezien want alles werdt meteen door hun afgevoerd. Na afloop werdt alles gecontroleerd en hadden we nog bijzonderheden dan werdt dit ook meteen uitgevoerd. We zijn allemaal zo tevreden dat ze van ons 5 sterren ontvangen.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Overige

Fantastisch montageteam!!

Recentelijk een 2-tal opdrachten verstrekt, zakelijk en privé. Communicatie verliep soepel en vlekkeloos. Prijs was interessant. Het team wat de montage deed was zeer gedreven, professioneel en hardwerkend, dit visitekaartje liet een goede indruk achter.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Gevelbekleding

Net werk geleverd

De monteurs hebben alles, waar nodig in overleg, netjes gemonteerd. Ben hier zeer tevreden over

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Goed product, slecht contact.

Wij zijn geholpen in de showroom in Moergestel. Helaas vonden wij de verkoper toen chagrijnig overkomen. Daarnaast ging hij heel snel door de 'stof' heen terwijl wij geen idee hadden wat voor opties er waren. Door zelf door te vragen kwamen we er wel uit, maar het heeft ons moeite gekost. Wij liepen dan ook enigzins met een dubbel gevoel de winkel uit. Daarnaast was het contact via de mail erg slecht. De offertes die wij opgestuurd kregen klopte niet, of er was weer wat anders mee. We hebben 10x een gewijzigde offerte gehad. Het was echt een rommeltje. En zo waren er nog een aantal situaties waar wij niet tevreden over waren in het klantencontact. Maar dan wordt toch eindelijk het product geplaatst en zijn we heel erg blij met het eindresultaat! | Al met al heeft dit bedrijf nog wat te leren in het omgaan met de klanten, maar kunststof deuren maken en plaatsen kunnen ze wel!

• Klant via: Showroom Moergestel

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf

Toppers die volendammers

Top ramen top montage

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom Purmerend

Goed werk geleverd, alleen de service daarna is matig.

Na plaatsing en het schoonmaken van de ramen constateerde we een paar beschadigingen van het kunststof en krassen op het glas. Na melding hiervan is de reparatie van het kunststof goed uit gevoerd alleen de krassen op het glas is nog niet verholpen.

• Klant via: Showroom De Meern

Alles prima en volgens afspraak gemaakt

Tevreden over hele proces van orientatie tot aan oplevering.

• Klant via: Showroom Moergestel

Correcte en snelle levering en plaatsing en een juiste prijs product verhouding.

Prettige mensen, correcte en snelle plaatsing van de ramen en het belangrijkste zeer mooie kozijnen. Ik ben zeer tevreden over service, plaatsing van de kozijnen en kan Ramenfabriek op 't Hoog van harte aan iedereen aanbevelen aanbevelen.

• Klant via: Webshop

Wat beloofd is werd waar gemaakt

Zie bovenstaande uitspraak

• Service N.v.t.

Ben tevreden

Was mijn eerste keer dat ik ramen heb besteld, maar het viel me erg mee. Mensen in de showroom als ook de timmerlieden waren erg vriendelijk en beantwoordden al mijn vragen. Alles is netjes geplaatst, denk ik, maar ik ben geen deskundige

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

professioneel en vakkundig geplaatst

Het team van Ramenfabriek op 't Hoog was er op de afgesproken tijd. Ze gingen vakkundig en netjes te werk. De oude kozijnen en ramen verwijderd en de nieuwe zaten er in de middag in. Alles keurig afgewerkt. Wat een verschil, het houdt heel veel geluid tegen en het voelde gelijk een stuk warmer in de kamers. Hartelijk dank voor de goede service.

Een goede service

Goed en vriendelijk geholpen

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Overige

• Verkoop traject N.v.t.
  • Klant via: Webshop

Blij dat we met de "Ramenfabriek" in zee zijn gegaan

Hele huis voor en achter, boven en beneden, inclusief voor en achterdeur en zolder dakramen laten vervangen. De hele klus in vier dagen netjes geklaard. Na een opmerking betreffende een stukje onder de vensterbank dat niet was afgewerkt is er onmiddellijk een afspraak gemaakt om het direct te komen repareren. Dit is zoals het hoort te zijn maar helaas niet altijd gebeurt. Super tevreden!!!

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Dakvenster(s), Accessoires
  • Klant via: Showroom De Meern

had ik jaren eerder moeten doen!

hele mooie kozijnen en ramen, zeer geluiddicht. tezamen met rolluiken, ideaal voor een slaapkamer. rustig en donker.

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Overige

Uiteindelijk wel tevreden

Ik vind dat er netjes is gwerkt , Een stofzuiger op de zaag machine zou een verbetering zijn ,Komt er geen plastic in het milieu Voorkomen van kleine beschadigingen op het kozijn zou ook gewenst zijn Deze zijn minimaal maar toch . Verder is de afwerking keurig Bij elkaar genomen toch wel tevreden. Bij het bezoek aan de showroom was het warm buiten Was wel prettig als er iets te drinken was aangeboden

Super bedrijf👍

Vanaf het begin tot het eind super tevreden, hebben ons goed geholpen en geadviseerd. De monteurs werkten erg netjes en ruimden alles op, super leuke mensen uit Tilburg 👍zijn echt om aan te raden.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires, Overige

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: