Redelijk goed

Plus punten. Op tijd leveren mooi produkt. Vrindelijke mede werkers. Min punten. Afwerking kan beter . Totaal geen info over subsidie, wat voor veel mensen toch zeer belangrijk is,

• Nakomen levertijd
  • Kwaliteit Product(en) N.v.t.
  • Klant via: N.v.t.

Uitstekend werk geleverd

• Klant via: Showroom Moergestel

Helemaal top en een huiskamer sfeer

Contact bij verkennen van verschillende bedrijven als zeer prettig ervaren daarom de bestelling gedaan bij de ramenfabriek. Het bestellen, inmeten, de definitieve in meting en daarna de montage zijn echt top gegaan met een zeer leuk en professioneel team. (ze vragen tijdens het werk of er op dat moment al punten zijn die beter kunnen in onze ogen). Ik zou zeker aanraden om een kijkje te nemen in de showroom

• Klant via: Showroom Purmerend

Vanuit mijn eerdere ervaringen met Ramenfabriek op 't Hoog was ook dit project weer tot in de puntjes verzorgd. Afspraken worden nagekomen en het resultaat is prima. Kwaliteit is uitstekend en straalt degelijkheid uit.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Fantastische werkzaamheden.

Een uiterst voorkomende installatieploeg die de werkzaamheden uiterst vakkundig en netjes heeft afgeleverd.

• Verkoop traject N.v.t.
  • Nakomen levertijd
  • Kwaliteit Product(en) N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom Moergestel

Goed geholpen met een goed resultaat

Na goed geholpen te zijn in de showroom gingen we naar huis met het gevoel van was het maar al zover. Uiteindelijk waren wij in oktober aan de beurt. Om precies 7.30 uur kwamen de werk lui met drie man binnenstormen en ging al vrij snel de zaag erin. Voorstellen was er niet bij en koffie wilde de mannen pas om 9.30 uur. Het leek wel een tsunami zo snel als alles ging. Ook de oude voordeur ging eruit en boven de dakrame. Ik zei nog tegen mijn vrouw, ze gaan vandaag alles in 1 dag doen! Achteraf waren we daar uiteraard erg blij mee! Wat een fantastisch resultaat, alles af, netjes achtergelaten en stoepje geveegd. Komplimenten hoe dit verlopen is!

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)
  • Klant via: Showroom Purmerend

hij zit er goed in

Niet duidelijk uitgelegd hoe het eruit komt te zien, nu zit het er goed in, nog een keer terug geweest ze waren vergeten af te kitten.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Dakvenster(s)
  • Klant via: Webshop

Goede ervaring, goede hulp bij bestellen, mooi product.

Voor ons dakkapel hadden wij 2 kozijnen nodig (zelfmontage) en zij bij op t Hoog uitgekomen. Prima webshop, zeer mooie showroom en prima prijs. Goede uitleg door verkoper. Sneller geleverd dan verwacht (binnen 4 weken) ipv 6-8. Enig nadeeltje is dat je in de webshop niet bij de kozijnen horren en roosters kunt aanvinken, deze moet je dan los bestellen, maar zelf weet je die binnenmaat niet precies, maar is toch goed gekomen.

• Montage traject N.v.t.
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Goed gestructueerd bedrijf wat betreft afspraken . Communicatie zeer goed. En duidelijke informatie. Wat betreft uitvoering montage zeer tevreden. Op tijd aanwezig . En alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Voor ons een aanrader voor iedereen. Prijs/kwaliteit verhouding een 10.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Dakkapel(en)
  • Klant via: N.v.t.

Prettige ervaring. Goede prijs en prima installatie.

• Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en)

Goed gedaan

Alles heel prima gedaan alleen jammer dat de dag bij het rechter raam boven en de dag bij de linkerraam boven daar is stucwerk losgekomen dat ze niet op konden oplossen omdat de gaten te groot waren om te repareren Nu moeten we iemand zoeken die dat beetje stucwerk wil komen doen. Verder alles goed gedaan.

nette schuifpui

Alles volgens afspraak geplaatst, netjes afgewerkt

• Service N.v.t.
  • Bestelde product(en): Schuifpui(en)
  • Klant via: Webshop

Heel goed geholpen door Dennis in De Meern, Op de dagen van de montage kwamen deze vaklui elke dag op tijd en leverde klasse werk en op een hele leuke manier. Heb mijn huis (3 verdiepingen) voor en achter van kozijnen, deuren, vensterbanken, rolluiken en waterslagen laten voorzien. En over het resultaat meer dan tevreden. Mijn buren hebben inmiddels hierdoor ook verschillende ramen en kozijnen laten vervangen. Ik ben blij dat ik na verschillende offertes met Ramenfabriek op ‘t hoog in zee ben gegaan. Dank jullie wel.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires, Overige

Heel erg goed gedaan

De Mannen Waren Op Tijd en Heel Netjes en alles netjes opgeruimd zelfs in De Kamer Kwamen ze nog een beetje vegen omdat het een open keuken is. Alle Ramen aan de Voorkant Gedaan en heeeel erg tevreden.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Gevelbekleding
  • Klant via: Showroom De Meern

11jaar geleden kozijnen gekocht bij op 't Hoog nu een aanbouw geplaatst waar kies je dan voor?

Een mooi bedrijf waar een goed product wordt gemaakt. Prettige medewerkers van begin tot eind resultaat. De eerste kozijnen 11 jaar geleden gekocht en nog steeds erg tevreden hierover. Nu met het plaatsen van een aanbouw aan de woning geen moment getwijfeld over de leverancier voor de nieuwe kozijnen. Goede kwaliteit en een prima service. Op 't Hoog een bedrijf om aan te raden. Familie van den Biggelaar, Middelbeers

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Accessoires

Schitterende kozijnen

Vorige week zijn bij ons de kozijnen achter vervangen. Ze zijn echt schitterend geworden. Wat we voor fijn vonden waren de vakmannen die het kwamen plaatsen. Deze werkte erg netjes en precies.

• Klant via: Showroom Moergestel

Een goede service en prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn tevreden met de aankoop van onze kunststofraamkozijen op onze bovenverdieping. Van offerte tot en met plaatsen is alles naar wens verlopen.

Mooi werk

Goed werk afgeleverd,door goede vaklui.

• Klant via: Showroom Moergestel

Kwaliteit van begin tot aan het eind

Vanaf voorlichting door de verkoper in de showroom tot aan de aflevering en montage door bekwame vakmensen zijn wij zeer tevreden en content .

Geweldig.

Erwin en zijn mannen waren er om half acht en om 13.45 uur hele voorkant van 4 ramen met luxaflex tussen de ramen voorzien en klaar en tussenplaat van kunststof vernieuwd en netjes aangeveegd en alles mee genomen van oude ramen .Geweldige gasten en goed werk geleverd. GEWELDIG

super

Zeer netjes gewerkt en afgewerkt, stelletje vakmannen, plus de service was geweldig ,nog geen uur na oplevering was er iemand om alles na te lopen , wij zullen jullie zeker aan bevelen bij de mensen, klasse

• Klant via: Showroom Moergestel

Voordeur hangt er netjes in. Klink moeten ze nog wel vastzetten maar tot op heden is er nog geen contact opgenomen?

• Verkoop traject N.v.t.
  • Kwaliteit Product(en)
  • Bestelde product(en): Deur(en)
  • Klant via: Showroom Moergestel

Heel mooi afgewerkt, Dave en zijn team waren vriendelijk, er werd nagedacht en besproken wat de beste en mooiste oplossingen waren In een woord: geweldig

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Deur(en), Schuifpui(en), Accessoires
  • Klant via: Showroom Moergestel

Maakt waar wat ze zeggen.

Alles liep volgens afspraak, vriendelijke mensen, hebben zin in hun werk.

Heel prettige ervaring

Een heel prettige ervaring van verkoper tot aan installateurs en service achteraf. Iedereen denkt op elk moment in het proces met je mee. Tijdens de installatie ook ter plekke nog wat dingen anders gedaan om het optisch toch mooier te maken. Kortom een heel prettige ervaring.

• Bestelde product(en): Kozijn(en), Accessoires

Over Ramenfabriek op 't Hoog

Ramenfabriek op 't Hoog heeft de ontwikkeling en fabricage van kunststof kozijnen vanaf begin 1986 meegemaakt en mag zich met recht al jaren de best beoordeelde kozijnleverancier van Nederland noemen! Door de ruime keuze in specifieke vormen, verschillende verbindingen en kleurcombinaties, kunnen zij u altijd dat type kunststof kozijn bieden wat het beste bij uw woning past. Bezoek één van onze showrooms of kijk voor meer informatie op: