Onvergetelijk

Super fijne mensen, heerlijke dag gehad. De liefde voor auto’s straalt er van af tijden uitleggen. We hebben een super mooie ervaring gehad!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 31 augustus 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Rode mustang cabrio

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en de mooie complimenten! Super om te horen dat het een mooie ervaring voor jullie was! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Terug naar Woodstock

Heerlijk om het hippie gevoel te mogen ervaren. Terug naar vervlogen tijden, wat heerlijk om op dit flowerpower gevoel te mogen herbeleven.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 30 augustus 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Woodstock

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten met onze Mr. Woodstock. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super gaaf

Na een mailtje van we Love oldtimers besloten om de nieuwe escape vroom te spelen. We hebben er een auto bij gehuurd om lekker mee te rijden. En wat was het leuk, de escape vroom was super leuk gemaakt. Met allemaal verschillende opdrachten die je onderweg moest doen om er achter te komen wie het had gedaan. Echt een aanrader om te gaan doen.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 29 augustus 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Eendje

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie onze Escape Vroom zo leuk vonden. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldig ervaring rijker!

Na wat uitleg over de auto ,de picknickmand en een routeboek mee kon ik op pad. De eerste kilometers was het flink wennen qua sturen en schakelen maar zo de dag door komt goed. Wat een leuke reacties levert zo'n klassieke auto op, duimpjes, een glimlach of een praatje! Supergaaf om iemand cadeau te geven.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Donderdag 25 augustus 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche speedster

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Zo'n opvallende auto levert inderdaad heel wat bekijks op. Leuk dat je een dagje toeren cadeau hebt gegeven! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een zalig ritje in een coole oldtimer.

Was fijn een T2 busje te huren bij weloveoldtimers. Alles was in orde en de communicatie vooral liep vlot. Werden vriendelijk onthaald en ook daar ging alles vlot.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 24/08/2023 halve dag
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Minty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Leuk om te horen dat het huren bij ons een positieve ervaring voor jullie was. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldig!!!!!!!!

Onze beste dag ooit! Voor ons huwelijk was dit echt een eye catcher!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22-08-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche Speedster 356

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Erg leuk en gezellig

Leuke dag gehad. Route was er onduidelijk. er stonden allerlei punten aangegeven maar niet in een volgorde, als je een adres in tikte kreeg je natuurlijk de snelste weg, over de rijksweg, wat niet leuk is met zo n oldtimer. Dat mag wel verbeterd worden en de lunch die erbij zou zitten kun je beter achterwege laten want dat stelt niets voor. Geef dan niets mee. Voor de rest een gave dag gehad.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16 aug 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? MGB

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! We bieden verschillende routes aan. Sommige routes zijn helemaal voor jullie uitgestippeld en sommige routes bieden jullie inderdaad allerlei leuke stops in de omgeving aan waarmee jullie zelf een route kunnen uitstippelen. Dit staat ook duidelijk op het voorblad van de desbetreffende routes vermeld. Het is inderdaad veel leuker om binnendoor te toeren dan over de snelweg. Daarom raden we ook aan om de navigatie op 'vermijd snelwegen' te zetten. Jammer dat dit jullie dagje toeren negatief beïnvloed heeft. Vanuit ons wordt er geen lunch aangeboden. Wij geven slechts een picknickmandje met koffie/thee en koekjes voor onderweg mee. Dit is dus slechts een kleinigheidje dat wij er gratis bij leveren. Zo staat dit ook op onze websites en offertes vermeld. Fijn om te horen dat jullie ondanks de punten die anders uitpakten dan jullie hadden verwacht toch een leuke dag hebben gehad met onze MG B! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super gaaf!

We hadden het gele T2 busje gehuurd voor het 25-jarig huwelijksjubileum van mijn ouders. Met de familie hetzelfde rondje gereden als 25 jaar terug, alleen toen was het in een oude gele postbus. Hele fijne en bijzondere dag gehad, met heel veel blije gezichten!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 14-08-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? T2 Miss Sunshine

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk dat jullie hetzelfde rondje hebben kunnen rijden als 25 jaar geleden. Dat was vast een nostalgische dag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een fantastische rit in een classic cabrio oldtimer, onvergetelijk!

We Love Oldtimers is professioneel: men communiceert goed en snel en heeft vriendelijke en servicegerichte medewerkers. De gereserveerde cabrio oldtimer stond al glanzend klaar voor ons incl. een picknickmandje op de achterbank voor thee/koffie/koekjes/kleedje. We hebben genoten van een mooie route, van het prachtige weer, de bewondering van voorbijgangers en het authentieke motorgeluid van deze super auto!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16-08-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en de mooie complimenten! Leuk om te horen dat jullie hebben genoten met onze Ford Mustang. Als je daarmee rijdt, wordt de aandacht inderdaad altijd wel naar je toe getrokken! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldig nostalgisch

Ongeveer 45 jaar geleden was ons eerste autootje een VW Kever en van de kinderen een bon voor ons 40-jarig huwelijk gekregen om een ritje in een old-timer te maken. Was ontzettend leuk en het weer zat fantastisch mee en kon de kap open. Beslist een aanrader.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16-08-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever Cabriolet

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat een leuke nostalgische dag! Fijn dat het weer ook mee zat en de kap lekker open kon. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een dag van ultieme vrijheid, allure en ontspanning

Wij hadden voor 1 dag een de Minty kever gehuurd en dat was echt geweldig. Het is heerlijk cruisen met het dak open, maar ook met de kap dicht. Het voelt als ultieme vrijheid om lekker te kunnen touren en de vele leuke adresjes te bezoeken die op de 'Zwoele Zomertocht route' stonden aan gegeven. Als je erin rondrijdt voelt het heel erg rijk en ontspannen. De dag vloog voorbij!!! We zouden zo weer terugkomen om een dagje met een andere oldtimer te boeken! Super leuk om eens te gaan doen! Kleine kanttekening: wij hadden een picnicmand besteld bij Bakkerij Margriet waarmee ze een link hebben, alleen kwam de lunch niet de beloofde leuke mand en zonder leuk picnic-kleed, wat wel de sfeer en de setting maakt. Gelukkig had weloveoldtimers zelf een mand en picnickleed (een simpelere zwarte) meegegeven, dus we konden ermee vooruit, maar vonden het wel jammer voor net die finishing touch.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 15-8-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever - Minty Cabrio

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie zo hebben genoten met onze Minty Kever. Jammer dat de picknickmand van Bakkerij Margriet tegenviel. Dat gaat verder buiten ons om, dus wij hebben daar zelf helaas geen invloed op. Gelukkig hadden jullie toch nog een mandje en picknickkleed van ons. We zien jullie graag nog eens terug voor de huur van een andere oldtimer! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een super leuke dag!!

We hebben heel erg genoten in de groene T1 bus. Het weer was top, dus op veel plekjes gestopt om af te koelen in het water.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 14-08-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? T1 pistache

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat fijn dat jullie hebben genoten met onze Mr. Pistache en dat het ook lekker weer was. Dat maakt het allemaal natuurlijk nóg leuker! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super leuke dag

Gezellig de hele dag met Sweet Minty door de Betuwe gereden en leuke plekken bezocht. Super leuk met zo'n oude Volkswagen bus op pad.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 10-08-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Sweet Minty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad. Dat horen we natuurlijk graag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Onvergetelijke dag

We hebben een hele mooie bruiloft gehad met de mini cooper als onze trouwauto. We hebben een prachtige dag gehad en veel complimenten over onze leuke trouwauto. Hij ging alleen wat lastig in de achteruit met het koppelen, maar verder niets op aan te merken. Aanrader!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 12-8-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mini cooper

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en gefeliciteerd met jullie huwelijk! Super om te horen dat jullie een mooie bruiloft hebben gehad met onze Mini Cooper. Het schakelen gaat bij zo'n oldtimer soms inderdaad allemaal wat minder soepel dan we met onze moderne auto's gewend zijn. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

geweldig

heel leuk om dit te ervaren .Jammer dat de middag snel voorbij was. Wij hadden nog wel langer willen toeren

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 13 augustus 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? seatle

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Een middagje toeren vliegt inderdaad voorbij. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Jullie zijn natuurlijk van harte welkom nog eens terug te komen ;) Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Leuk bedrijfsuitje gehad!

De planning was 5 juli maar ivm de storm konden we voor ons werk Amsterdam niet verlaten. Zonder problemen is het uitje verzet naar 9 augustus. We hebben in drie teams de speurtocht gedaan. We hadden drie verschillende voertuigen mee. Ik heb op het laatste moment nog 1 voertuig kunnen omwisselen voor een busje ivm uitbreiding van het team, dit was ook geen probleem. We hebben een geweldige dag gehad en genoten van de mooie auto's, de lunch, de omgeving, aardig personeel en we hadden ook nog eens mooi weer. Zeker een aanrader!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 9-8-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? mustang, volkswagen busje en witte volkswagen

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad met de rally speurtocht in onze oldtimers en dat jullie ons aan zouden raden. Erg fijn dat het zonnetje ook lekker scheen. Dat maakt het natuurlijk extra leuk! Met avontuurlijke groet, We Love Oldtimers

Voor herhaling vatbaar!

Mijn vriendin verrast voor haar verjaardag, met een dagje toeren in een VW busje. En alles was gewoon geslaagd. Vriendelijk ontvangen, duidelijke instructies gekregen, busje was goed in orde, gekozen route was goed voorbereid en lekker drankje en snack meegekregen voor onderweg. Een minuscuul detail was dat ze op het einde niet meer wisten of ik het busje al had binnengebracht. Maar zeker niets erg. Dit was zeer snel telefonisch opgelost. Bedankt voor alles! We vonden het geweldig!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zaterdag 05/08
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Miss Sunshine

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Leuk om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad. Onze excuses voor het ongemak! Gelukkig was de verwarring telefonisch snel verholpen. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Vroemen, toeren en puzzelen

Het was een bijzondere ervaring om eens in een wagen te rijden die ouder is dan ikzelf. Voor mijn vader en reisgenoot was het een hernieuwde ontmoeting met de Kever die hij vroeger ook zelf gereden heeft. Het is lawaaiiger, zwaarder, minder comfortabel en spartaanser dan een moderne auto, maar dat hoort erbij en is wel een mooie ervaring. Al toerend over de dijken voel je je helemaal het mannetje. Het tempo ligt niet hoog, 60 voelt al als boven de 90, maar dat is juist de charme ervan.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 21-05-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever Black Beauty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Onze oldtimers zijn inderdaad niet zo comfortabel als de moderne auto's waar we tegenwoordig in rijden, maar zoals je ook zegt; dat geeft het toeren juist z'n charme. Leuk om te horen dat jullie het een mooie ervaring vonden! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastisch lekker rijden in een oldtimer cabrio

Leuke MG-B gehuurd. Alles was super goed geregeld en netjes mailing met info voor en achteraf. Dit verliep vlekkeloos! De auto stond netjes klaar met mandje met drinken en koekjes! Ook fijn was dat we een kaart met route konden mee krijgen, daardoor was navigeren makkelijk. Wel aandachtspunt is dat de remmen als echt slecht werden ervaren. Goed anticiperen en ver vooruit kijken is essentieel om de auto weer veilig terug te brengen.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 1 Augustus 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? MG-B

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk om te horen dat alles goed is verlopen en dat jullie een leuke dag hebben gehad. Bij oldtimers werken de remmen inderdaad vaak wat minder direct dan we tegenwoordig met onze moderne auto's gewend zijn. Daarom zijn het ook auto's om lekker rustig mee te toeren en niet al te hard te rijden. Al onze oldtimers worden nauwkeurig onderhouden en de remmen voldoen gelukkig nog wel aan de normen die hiervoor gelden. We kunnen ons echter goed voorstellen dat het even wennen is om hiermee te rijden. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldige ervaring

Erg leuke ervaring, mooie route! Volkswagen busje ziet er gezellig & schoon & netjes uit! Zeker een aanrader

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 31 juli
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? volkswagen busje

Bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat het busje en onze route jullie goed zijn bevallen en dat jullie ons aan zouden raden. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Netjes alle afspraken nagekomen

Netjes alles volgens afspraak. Auto deed het goed ondanks het regenachtige weer. We hebben een mooie dag gehad en onze ouders verrast op hun 50 jarig huwelijk jubileum. Met de zelfde auto als waar ze 50 jaar geleden mee begonnen. Hartelijk dank

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 27 juli
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Rode kever

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat een leuke verrassing voor jullie ouders! Fijn om te horen dat jullie, ondanks de regen, toch een mooie dag hebben gehad. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimeres

Top auto,top experience,duur maar value for money

Top dag gehad,rijden was even wennen,geen stuur bekrachtiging,geen rem bekrachtiging, dus echt ouderwets rijden en dat was geweldig,cabrio open, was een geweldige dag kan ik iedereen aanbevelen!!!!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 26 July 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang light blue

Hartelijk bedankt voor deze review! Het is inderdaad zeker wel even wennen om in zo'n oude Amerikaan te rijden. Dat zijn we met de moderne auto's van tegenwoordig niet meer gewend. Leuk om te horen dat jullie een geweldige dag hebben gehad en dat jullie ons aan zouden bevelen! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Mooi bedrijf alles super geregeld

Top dag gehad verrassings uitje voor onze vrienden voor hun 50e verjaardag het bedrijf had de cabrio leuk versierd met een 50 ballon echt super

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 25-7-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Cabrio minty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat de verrassing voor de 50e verjaardag zo goed is uitgepakt! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Ik voelde mij een vrije vrolijke vogel

Wij hebben een mooie gezellige tocht gemaakt over de binnenwegen. Je hebt natuurlijk bekijks en waar we overnachten willen mensen graag even kijken en een praatje maken. Alles zit in de camper en je moet wel van kamperen houden Wij hadden een pracht weekend en mooie herinneringen gemaakt

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22 en 23 juli 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Camper VW

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Super om te horen dat jullie mooie herinneringen hebben kunnen maken met onze Mr. Orange. Het is echt ouderwets kamperen inderdaad, dus daar moet je wel van houden. Uiteindelijk geeft dat het hele avontuur natuurlijk ook juist zijn charme. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Goed georganiseerd!

Het was een heel leuke ervaring om gezellig met zijn tweetjes een kort ritje te maken met chauffeur ter gelegenheid van ons huwelijk. Het was een ritje van 1 tot 2 km in het totaal. De afgesproken tijd van begin uur en einduur werd gerespecteerd. We zijn wel ontgoocheld over het factuur dat we nadien gekregen hebben en waren verrast dat iemand, Paul, 373 km moet afleggen om in Château Neercanne 1 á 2 km te rijden aan 45,00 € per uur en 122,00 € kilometer vergoeding. Als wij op voorhand geweten hadden dat deze man van zover moest komen, hadden wij dat nooit vastgelegd, dit is voor ons een beetje decadent... en smaakt bitter... Dus alleen de communicatie kan hierover duidelijker...

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Op 23/07/2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Met een 2 CV

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Fijn dat jullie het een leuke ervaring vonden om met ons Eendje te rijden. Erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de chauffeursdienst. We kunnen ons voorstellen dat de factuur een tegenvaller was, als je deze niet zo had verwacht. Op zowel jullie offerte als op de huurfactuur staat echter duidelijk vermeld dat een chauffeursdienst €45 per gewerkt uur kost en dat de start- en eindtijd in Hoogblokland ligt, zie onderstaand citaat: "Chauffeursdienst trouwvervoer binnen openingstijden (8.00 tot 21.00 uur). € 45,- per gewerkt uur (excl. gereden kilometers en brandstofkosten). Kosten zijn per oldtimer, met start- en eindtijd Hoogblokland." Heel vervelend dat bovenstaande informatie bij jullie niet duidelijk was, maar in onze optiek is dit dus wel naar jullie gecommuniceerd. We hopen dat jullie toch terug kunnen kijken op een mooie dag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers