Hele leuke ervaring leuk rijgedrag ( al mis ik wel de stuurbekrachtiging)

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 23-07-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? T1bleu lagoon

Tja, je moet inderdaad wel even wat harder werken dan met de luxe auto's van tegenwoordig. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Hele gave ervaring

We hebben een fantastische dag gehad. Heerlijk rond gereden en van de auto genoten. Enige minpunt is dat in de omgeving op maandag en dinsdag bijna alles gesloten is. Wij stonden dus op 1 locatie na overal voor een dichte deur. Dat had wel wat duidelijker in de routes mogen staan. Dus een tip: wil je een route volgen, huur dan niet op een dinsdag. Anders kan je beter een eigen route of zonder route gaan rijden zoals wij deden.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 23 juli 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang cabrio creme

Bedankt voor deze review! Het klopt inderdaad dat er veel gesloten is op maandag en dinsdag. Onze routes zijn echter natuurlijk slechts een gratis toevoeging op jullie dagje toeren en de omgeving hier is erg mooi, dus er is alsnog genoeg te zien! Uiteraard zijn er hier en daar wel gewoon restaurantjes open om even een kopje koffie te drinken of te lunchen. We kunnen hier altijd extra tips in geven. Op onze routes en de klantenpagina van onze website staat als tip wel vermeld de openingstijden van locaties even te checken. We zullen nog eens kijken of we dit op een nog duidelijkere manier kunnen vermelden. Bedankt voor de tip en fijn om te horen dat jullie alsnog een leuke dag hebben gehad! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super service!

Zeer prettige en transparante communicatie. Helaas is onze trouwauto een dag voor onze bruiloft kapot gegaan. Dat is overmacht en is niets aan te doen. Gelukkig kwam de vriendelijke medewerker direct met een oplossing, namelijk dezelfde auto maar dan in een andere kleur. Super opgelost dus! Alle afspraken zijn nagekomen en ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte communicatie en afhandeling.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 6-7-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang

We balen er natuurlijk enorm van als zo kort van tevoren blijkt dat we de oldtimer toch niet kunnen leveren. Zo heel af en toe komt dat helaas wel eens voor. Gelukkig hadden we nog wel een zelfde Mustang beschikbaar voor jullie. Erg fijn om te horen dat jullie ondanks alles toch tevreden zijn over het huren bij ons. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super gaaf

Wij hebben een super leuke familiedag gehad met de Oldtimers. Wij hadden een 2cv en een kever gehuurd. Mijn moeder van 82 heeft vroeger veel in een kever gereden en vond het enig om dit nog een keertje te doen. Verder hadden we 2 mannen bij ons die alleen maar luxe wagens gewend zijn. Ook zij vonden het super gaaf om dit te doen. Al met al hebben wij een top dag gehad. Was ook allemaal prima geregeld.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 21-07-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 2CV en Kever

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Leuk dat jullie je moeder een nostalgisch dagje cadeau hebben kunnen geven op deze manier. Extra leuk dat jullie daar ook allemaal van mee hebben kunnen genieten ;-) Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een onvergetelijk verjaardagsfeest!

Ter ere van de 70e verjaardag van mijn beide ouders, hebben we hen een middag rondtoeren in een Oldtimer als cadeau gegeven. Met z'n allen in een oude Volkswagen! Het is een hele leuke familieherinnering geworden. Het geronk van de motor, de geur van de benzine, de spiraalvormige veren die we een klein beetje in onze rug voelden - het maakte de beleving compleet. Het contact met de mensen van het bedrijf verliep heel plezierig. Hartelijk dank voor deze heerlijke middag!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 10-07-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Minty

Wat een mooie beschrijving van het rijden in ons busje. Erg leuk dat jullie dit cadeau hebben gedaan aan jullie ouders. Dat zal vast mooie herinneringen opleveren! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Zo’n simpele auto

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Woensdag
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Kever

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Prima verzorgd

Een aan te bevelen adres. Goed verzorgd. Netjes geregeld. Ontvangst en uitleg zeer duidelijk en netjes. Ook de afwikkeling ivm borg is netjes afgehandeld

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 07-07-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW T1 rood

Wat een mooie complimenten. Hartelijk bedankt! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Heerlijk dagje

Een geweldige bus mee om een dagje op pad te gaan. Genoeg keuze in routes om te rijden met tips voor alle leeftijden. Kortom een topcombinatie voor een gezellig dagje touren

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 7-7-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mr Woodstock

Wat leuk om te horen! Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad met onze Mr. Woodstock. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Leuke dag gehad

Super leuke Oldtimers! zagen er netjes verzorgd uit. De puzzeltocht met de rit is niet haalbaar in 3 uur. Ons idee over het pizza buffet was wel anders. Helaas was het echt eten uit de doos zonder bordjes. Het drinken was ook op eigen bediening en niet duidelijk verteld waar het was. Zou leuker zijn als er 2 mensen op zo'n grote groep rond lopen voor drank aan te bieden en het allemaal te organiseren.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 03-07-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Volkswagen busjes

Bedankt voor deze beoordeling! Wat jammer om te horen dat niet alles helemaal naar wens is verlopen. Het klopt inderdaad dat onze puzzelroute niet volledig te rijden is binnen 3 uur, het is een route van 105 km. Voordat jullie de reservering rondmaakten bij ons hebben we dat telefonisch met jullie besproken. Gelukkig kan het laatste stuk van de route gemakkelijk afgesneden worden, waardoor de route ook te rijden is wanneer er minder tijd beschikbaar is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de pizza's zo uit de hand gegeten worden. Onze collega's zijn in jullie geval helaas vergeten de borden etc. klaar te zetten. Onze excuses daarvoor en voor het feit dat zij misschien niet duidelijk genoeg aan hebben gegeven waar jullie drinken konden pakken. We zijn geen horecagelegenheid, dus hebben inderdaad geen mensen rondlopen die serveren. Iedereen is vrij zelf pizza van het buffet en drinken uit de koelkasten te pakken. We zullen dit intern oppakken en kijken of we hier misschien een andere oplossing voor kunnen vinden. Bedankt voor de tip! Gelukkig zijn de oldtimers jullie wel goed bevallen en hebben jullie, als ik mijn collega's moet geloven, nog een gezellige avond gehad met z'n allen. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Onze avond was fantastisch!

Voor mijn werk als fotograaf heb ik contact opgenomen met WeLoveOldtimers. In het verleden vaker samengewerkt en jawel... ook deze keer stond er een fantastische auto voor ons klaar! Samen met een verliefd koppel heerlijke foto's gemaakt met de MG in het mooie Gorinchem... Als je het aan mij vraagt als fotograaf; de perfecte combinatie! Een ritje in een prachtige oldtimer (oh en ze rijden ook nog eens fantastisch!) en prachtige foto's! Op naar nog meer fijne samenwerkingen! Lieve groet, Sjanine-fotografie

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 2 juli 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? MG

Super tof dat je een shoot hebt gedaan met onze MG B en wat zijn de foto's onwijs leuk geworden! Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en graag tot een volgende keer. Met avontuurlijke groet Team We Love Oldtimers

Kwam de auto halen stond klaar goede uitleg gehad alles goed geregeld zeker en aanbevelingen

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 2 juli
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche 356 speedster

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Dit horen we natuurlijk graag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastisch!

We hebben een hele fijne en leuke dag gehad. Echt een beleving. Begeleiding en service van de medewerkers was ook zeer duidelijk en zeer vriendelijk. Echt voor herhaling vatbaar.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 30 juni 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Bus Mr. Pistache T1

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie het voor herhaling vatbaar vinden. Graag tot ziens! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Leuke bruiloftservaring

Voor vrienden als verrassing de VW Kever 'Miss Black and White' gehuurd. Topidee! Heel veel leuke reacties. Voorbereiding van WLO heel goed. Kever in goede staat en een fijne afhandeling achteraf.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 26 juni 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Miss Black and White

Leuk om te horen dat de verrassing is geslaagd! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldige leuke dag

Ontzettend leuke dag gehad met de oldtimerbus. Genoten van de omgeving waar we lekker rustig zijn doorgereden en regelmatig gestopt om een stukje te lopen of iets te bezichtigen. Het was een topdag!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 23 juni 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ocean blue

Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Dat horen we graag :-) Bedankt voor jullie beoordeling. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastisch en vriendelijke bedrijf!!!!

Wat een behulpzame en vriendelijke mensen werken hier! We hebben onze oude trouwauto gehuurd bij ze. Hij stond keurig gepoetst klaar met een leuk thee / koffie mandje dat maakte het plaatje helemaal af! We hebben een heerlijk rond gereden met onze oude trouwauto nu wel met twee kids op de achterbank! Ze hebben verschillende routes klaar liggen voor in de omgeving om zo een dag vullend programma te hebben. Dus wil je een leuke dag hebben in je favoriete oldtimer twijfel dus niet en maak snel een boeking bij dit bedrijf

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zondag 23 juni
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Vw kever cabrio

Wat onwijs leuk dat jullie nu met 2 kids erbij jullie trouwdag hebben kunnen herleven. Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad met onze Kever. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Was heel leuk

Even wennen met de koppeling ,voor de achteruit dat ging moeizaam ,veders veel bekijks ,een hele leuke ervaring .

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 23-06-24
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.

Bedankt voor deze beoordeling! Het is inderdaad wel even wennen om in zo'n oldtimer te rijden. Dat schakelt wel even anders dan we tegenwoordig gewend zijn. Dat geeft de auto natuurlijk ook juist wel weer zijn charme. Bedankt voor deze beoordeling! Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Goed georganiseerd bedrijf

We hebben een leuke ervaring gehad met de busjes. Een aanrader.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 20 juni
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 2 busjes

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Fijn om te horen! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een hele leuke dag gehad

Duidelijke communicatie vooraf met veel informatie over mogelijke routes. Handig instructiefilmpje over de auto. Vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Mooie omgeving met veel mooie weggetjes, o.a. langs de Linge en de Lek. We hebben de fortenroute gedaan, zeker een aanrader.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zondag 16 juni
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Black Beaty

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad met onze Black Beauty en de Fortenroute. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Terug in de goeie ouwe tijd!

Geweldig weer te mogen rijden in een VW camper busje die we zelf ook ooit hadden. Helemaal gelukkig word je als je tussen de oldtimers doorloopt aan het adres van We love oldtimers. Maar nog gelukkiger om er zelf in te mogen rijden. Doen! Voordat het te laat is en je dit soort auto’s nooit meer tegenkomt in de toekomst. Het was een topdag!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zondag 16 juni
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Woodstock

Wat leuk dat jullie na al die jaren weer in een VW busje hebben kunnen rijden. Onze vrolijke busjes zorgen inderdaad altijd voor blije gezichten. Bedankt voor deze beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Leuke ervaring

Bij aankomst moesten wij even wachten omdat de t1 bus die wij hadden gehuurd niet op tijd terug gebracht was . We werden vriendelijk gevraagd even te wachten en kregen daardoor een Halfuur extra tijd erbij . Toen de bus kwam werd er door het personeel hard gewerkt om de bus schoon te maken . We konden gaan !!! Helaas was de bus defect en moesten wij de bus terug brengen . Er stond een nieuwe bus klaar voor ons . En we konden zo overstappen . Helaas was dit geen t1 bus waardoor het eigenlijk minder leuk werd . Maar de service vinden wij echt top . En we hebben zelfs nog wat vergoed gekregen . De routes vonden we echt heel leuk en duidelijk.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16-6-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Blue lagoon en Minty

Wat vervelend dat jullie hebben moeten wachten en dat het door jullie gehuurde busje onderweg een defect had. We onderhouden onze oldtimers natuurlijk zo goed mogelijk, zodat dit weinig gebeurt, maar het blijven natuurlijk toch erg oude auto's. Er gaat zo af en toe toch wel eens iets kapot. Fijn dat onze collega's jullie snel weer op weg hebben kunnen helpen met een ander busje. We kunnen ons voorstellen dat het wel even tegenviel dat dit geen T1 bus was. Hopelijk hebben jullie ondanks alles toch kunnen genieten van jullie dagje uit! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Top geregeld

De organisatie en het busje waren tiptop geregeld. De routes waren handig. Lastig was het dat de route van qua tekst en op de plattegrond niet volledig correspondeerden. Wat ik niet fijn vond, was dat ik vanaf achterin niet uit de bus zou kunnen in een noodsituatie. Ook omdat er geen lifehammer aanwezig was.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 9?juni 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Oranje vw

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en de tips die je geeft. We zullen eens kijken wat hier mogelijk in is. Fijn dat jullie toch een leuke dag hebben gehad! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

We hadden een hele leuke dag.

Het rijden met de eend was heel leuk. Ik heb 1 kritisch punt over de voorbereiding. Ik vond jullie telefonisch niet goed bereikbaar. Ik vond die speciale inlogpagina nogal een gedoe. Eigenlijk vond het te digitaal allemaal. Vooraf had ik wat meer persoonlijk contact gewild. Ook had ik vooraf willen weten dat de route geplastificeerd aanwezig zou zijn. Dat jullie een mandje met koffie en thee had gemaakt, was wel weer een leuke verrassing. Dat ik nu persé mijn naam moet doorgeven (staat bij verplicht veld), vind ik ook onnodig. Dat zou een keuze moeten zijn. Ik wilde aanvankelijk de evaluatie hierdoor niet invullen, maar vond de feedback wel belangrijk om te vermelden.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 8-6-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? mint groene eend

Wat vervelend om te horen dat het contact met ons jullie niet goed is bevallen. Wij zijn iedere dag telefonisch bereikbaar van 9.30-12.30u en van 13.30-16.30u. Als het druk is, kan het natuurlijk zijn dat je er daardoor niet goed doorheen kwam. In principe bellen we iedere gemiste oproep altijd terug. Mocht dat bij jullie niet gebeurd zijn, onze excuses daarvoor. Op onze website staat bij iedere route vermeld dat deze uitgeprint voor jullie klaarligt op locatie. De gegevens die ingevuld moeten worden voor het schrijven van een beoordeling zijn vanuit KlantenVertellen verplicht. Daar kunnen wij dus helaas niets aan veranderen. Bedankt voor je feedback! We gaan hier zeker mee aan de slag. We streven er namelijk juist naar persoonlijk contact te hebben met onze avonturiers. Helaas is dat in jullie geval niet goed overgekomen. Hopelijk kijken jullie, ondanks de minpuntjes, toch terug op een leuke dag met onze 2CV. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Goed rijdende prachtige oldtimer VW bus

Dit weekend zijn we met 6 ondernemende vrouwen op vlogtour geweest door ’t Gooi met Mr Woodstock: de donkerbruine bus met vrolijke hartjes en peace-tekens. Onderweg hebben we allemaal leuke video’s gemaakt. Dat was erg leuk! We waren een bezienswaardigheid. De bus zag er top uit van buiten goed in de lak, mooi gepoetst. Van binnen schoon en retro interieur. Je waant je in de jaren ‘70. De bus reed, schakelde en veerde ook goed. Helemaal blij mee. Bedankt weer voor de zoveelste keer, We Love Oldtimers. Laura Elsman Online videocoach

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zondag 9 juli 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mr Woodstock

Super leuk dat jullie met onze Mr. Woodstock op pad zijn geweest om video's te maken. Dat zal inderdaad voor heel wat bekijks hebben gezorgd. Fijn dat het rijden in ons busje jullie goed is bevallen. Graag tot ziens! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Top dag!

Wat een goede service en soepel contact! Wij hebben van onze dag genoten!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Volkswagen T1 blue lagoon

Wat fijn om te horen dat onze service jullie goed is bevallen en dat jullie hebben genoten met onze Blue Lagoon. Bedankt voor het compliment! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Heek leuk, erg uniek

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Hoge Giessen 9 A

4221 MA Hoogblokland