Geen gedoe.gewoon duidelijk in communicatie. We hebben genoten

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 24 April
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Kever cabrio

top geweldig

een buitengewoon mooie ervaring een plaatje op onze bruiloft heel mooi om zelf te rijden en een super service

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Bruiloft
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang Cabrio Creme

Mooie rit gehad

Was weer ouderwets om in een VW bus te rijden oude tijden herleven, we hebben genoten bedankt hier voor . P S misschien een opstapje om in de bus te komen voor vrouwen of mannen die slecht ter been zijn, hartelijke groet Dirk Jan Hop.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 24 04 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Blue ocean

Ontzettend leuke familiedag gehad!

Wat een leuke middag zo met de familie , voor de 80ste verjaardag van ons moeder/oma. Met twee busjes ieder zijn eigen weg (rally/speurtocht) Onderweg hadden we zelf een stop geplanned en deze was in de route meegenomen! Het weer was ons gekukkig ook gezind! We hebben het allemaal als een erg leuke middag ervaren en Oma helemaal!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zondag 14 april 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW busje Peach & Yellow

Wat een leuk cadeau voor oma! Super om te horen dat jullie plezier hebben gehad met onze rally speurtocht. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

We hebben een superleuke dag gehad!

Een vriendelijk ontvangst, een supergaaf busje, een leuke route en het zonnetje aan de hemel. Alles wat je nodig hebt voor een dagje touren met je gezin. Het was een superdag die veel te snel voorbij ging.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 10-04-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Woodstock

Super om te horen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad met het gezin! Erg fijn dat het zonnetje jullie ook toelachte tijdens de rit. We zien jullie graag nog eens terug! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Heb een geweldige dag gehad

Ik heb deze dag van mijn kinderen gehad was al jaren mijn droom om dit mee te maken ....nou die droom is uit gekomen ....in 1 woord GEWELDIG!!!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Zondag 7-4-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW bus

Ontzettend leuk teamuitje!

Als teamuitje hebben wij bij jullie 2CV's gehuurd met een speurtocht. We hebben er van genoten. Het contact verliep soepel en ook toen we de 2cv niet meer aankregen werden we snel geholpen. Bedankt voor de goede service!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 27-03-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 7 x 2CV

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling! Wat vervelend dat jullie problemen kregen met één van onze 2CV's. Gelukkig konden jullie snel weer op pad. Leuk om te horen dat jullie teamuitje geslaagd was! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldig avontuur!!

Heerlijke middag in VW Cabrio. Wat een ervaring weer om na ongeveer 50 jaar weer een Kever te besturen. Een déjà vu!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 25 maart 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever Cabro Miss White

Wat leuk dat jullie na al die jaren weer eens in een Kever hebben kunnen rijden! Hartelijk bedankt voor deze beoordeling. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een solide auto als je eenmaal het schakelproces door hebt!

Lekker rijden in een old mobile door het mooie landschap, heerlie de peerlie!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16/03/2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? De mintgroene VW bus als sweet minty

Bedankt voor deze beoordeling! Het schakelen is inderdaad wel even wennen, maar na een tijdje gaat het gelukkig vanzelf. Goed om te horen dat jullie lekker hebben kunnen toeren. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super dag met het hele gezin gehad.

Wij hebben de Elfstedentocht gereden, een mooie route met verschillende stops onderweg. Heerlijk weer en leuk dat we met z'n allen in het busje pasten.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 03-03-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? T2 Miss Sunshine

Wat een geluk dat jullie mooi weer hadden onderweg! Leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad met onze Miss Sunshine en de Elfstedentocht. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldige ervaring ondanks het slechte weer.

Mr Woodstock stond al klaar, wat een plaatje. Overigens alle busjes. Vriendelijke mensen die goede uitleg gaven. Kregen paraplu's mee vanwege het slechte weer. Mochten in de loods alvast versieren, wat heel fijn was. De trip was super, allemaal genoten. Bedankt voor de goede service.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Februari
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mr. Woodstock

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Super om te horen dat jullie ondanks het slechte weer toch zo hebben kunnen genieten! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldig!!!!

We zijn echt leuk ontvangen.. Ondanks dat het regende hebben we zo ontzettend genoten . Veel gezien..We komen zeker een keer terug.. Bedankt ☺️

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Valentijn 2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Eend

Wat leuk om te horen dat jullie het ondanks de regen toch zo naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zien jullie graag nog eens terug! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

We hadden een mooie oude rode eend gehuurd voor filmopnames bij ons in de studio. Het contact met het team van We Love Oldtimers was erg prettig. Ze waren betrokken en erg persoonlijk. Zowel aan de telefoon, als per email erg goed bereikbaar. Bij het ophalen en wegbrengen van de auto ook een mega goede service, leuk en vriendelijke personeel. In de winterkou kregen we een warme kruik en dekens mee om ons in de oude eend warm te houden, echt top!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 15-01-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 2CV Rood 2

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling en de mooie complimenten! Gelukkig hebben jullie de sneeuw veilig kunnen trotseren en is het huren bij ons jullie goed bevallen. Graag tot ziens! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldige dag met de Mustang!

We hebben een dag getourd met een Mustang Cabrio en ondanks dat we met vrieskoude temperaturen op weg gingen, hebben we een hele mooie dag gehad! Van tevoren was er een kacheltje in de auto gezet, dus het was warm van binnen toen we weggingen. De sloten van de deuren werkten (door de kou denken wij) niet helemaal goed, maar hier werd meteen actie op ondernomen toen we belden. Hierdoor konden wij onbezorgd onze dag vervolgen. Kortom: Top service en een prachtige auto!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 11-1-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mustang Cabrio Blauw 1967

Wat leuk om te horen dat jullie ondanks de kou een mooie dag hebben gehad met onze Ford Mustang! Bedankt voor deze positieve beoordeling. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

In één woord geweldig!

We hebben onze vijf kleinkinderen meegenomen in de prachtige VW bus Blue Lagoon T1. Het was een geweldige ervaring, zowel voor hen als voor ons.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 28 december 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Blue Lagoon

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat gezellig dat jullie met de kleinkinderen op pad zijn geweest! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Je waant je even in een heel andere tijd!

We hebben genoten van onze rit met de kever! Wat bijzonder dat er een kerstboom op het dak lag. Zelf werden we er vrolijk van, maar ook mensen die we tegen kwam zagen we lachen. TIp: Laat mensen eerst even bij jullie over het terrein rijden om een beetje te ervaren hoe de auto reageert. Remmen ging toch wel anders dan in moderne auto's. En leg een wisser in de auto. Wij hadden slecht weer en de voorruit was constant beslagen.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 19-12-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Kever Black Beauty

Het is inderdaad een mooi gezicht; zo'n Kever met een kerstboom op het dak. Wat leuk om te horen dat jullie hebben genoten met onze Black Beauty! Normaal gesproken bewerken we de ramen van onze oldtimers voor vertrek met speciale anti-condens spray. Mogelijk zijn we dat bij jullie destijds vergeten. Het is natuurlijk erg vervelend om met beslagen ramen te moeten rijden. Daar zullen we in het vervolg dus extra goed op moeten letten. Bedankt voor de tips! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastisch teamuitje

Wij hebben met ons team de Rally Speurtocht gedaan in de oude Eendjes. De voorbereiding verliep al heel soepel, prettig contact gehad met de medewerkers en alles was mogelijk. De dag werd aangepast zodat het perfect paste in onze planning. Fijn om zo geholpen te worden. De prachtige (lelijke) eendjes stonden voor ons klaar en we werden ontvangen met koffie/thee en lekkers. Goede start van een leuke middag. De uren vlogen voorbij tijdens de speurtocht. Vooral doordat de te zoeken punten soms best uitdagend waren, bleef de spanning hoog tot het einde. Leuk dat er ook een echte prijsuitreiking was! Ik zou deze speurtocht maar zeker ook We Love Oldtimers meer dan aanbevelen voor alle teamuitjes/familiedagen of vriendenfeestjes. Top dag gehad, dank jullie wel! Hartelijke groeten, Marjolein Roots Premium Gym

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 17-12-2024
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 2CV

Super om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! We vonden het leuk om jullie te mogen ontvangen. Bedankt voor deze mooie aanbeveling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastisch!

Wij hebben de auto gebruikt voor een zakelijke fotoshoot. Het was ze tof! Ze geven er leuke routes bij en zijn heel vriendelijk bij de verhuur. Bedankt!!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 30-11-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang cremé

Wat leuk dat jullie een toffe fotoshoot hebben gehad met onze Ford Mustang. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Vriendelijke en enthousiaste mensen en uitstekend onderhouden oldtimers.

We hebben een hele leuke morgen (zondag 2 december) gehad en met de VW T1 heerlijk langs de Linge richting Leerdam en Asperen gereden. Het vroor buiten en deze super authentieke 'bus' heeft geen verwarming. Dat had men 54 jaar geleden niet.... Met koude voeten zijn we vanuit Asperen weer terug gereden. In de zomer gaan we nogmaals lekker touren. Het is hartstikke leuk.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? zondag morgen
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? blue lagoon (VW T1)

Wat leuk om te horen dat jullie nog eens terug willen komen! Het is inderdaad wel fris in zo'n oldtimer zonder goede verwarming. Gelukkig houden de fleecedekentjes en kruikjes die we voor onderweg meegeven iedereen toch nog een beetje warm. Bedankt voor deze beoordeling! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

In een woord geweldig

Vanaf het moment boeken tot de dag zelf was er steeds contact heel erg fijn en het ontvangst tot de volkswagen bus T1 was heel goed geregeld en alles klopte wat we geboekt hadden en helemaal niet duur!!we zouden zo weer willen boeken!!en zeker andere mensen jullie aanraden

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? Maandag 27 november 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Red velvet volkswagen busje T1

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat het huren bij ons jullie zo goed is bevallen. We zien jullie graag nog eens terug! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Gegarandeerd een leuke dag!

Leuke dag in geweldig, mooie bus. Mooie routes om uit te kiezen. Wij hebben ons uitstekend vermaakt!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22 oktober 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Red Velvet

Bedankt voor deze beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie je zo goed hebben vermaakt met onze Red Velvet. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Van offerte tot eindafrekening prima verzorgd - Leuk dagje uit

In oktober 2023 heerlijk dagje uit gehad met de MG B 2.0. Auto als omschreven, ruime keuze aan routes ter plaatse. Vanaf eerste contact m.b.t. offerte tot en met de eindafrekening uitstekende communicatie. Fijn was dat vooraf een contactpersoon op de huurdag werd gedeeld. Daardoor konden wij per app gemakkelijk laten weten dat we iets later waren dan gepland. Heldere instructie van de auto op de dag zelf. Terugstorting borg binnen enkele dagen geregeld.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16-10-2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? MG B 2.0

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat het gehele huurproces jullie goed is bevallen. Dat horen we graag! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Wat een leuke ervaring en fijne mensen!

Wat een prettige samenwerking met We Love Oldtimers. Fijne mensen, goede communicatie en een ervaring die onze dag helemaal af maakte.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16 okt
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Verschillende

Wat fijn om te horen! We vonden het leuk een bijdrage te kunnen leveren aan jullie dag. Bedankt voor de mooie complimenten! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een super leuke gezellige competitie-achtige dag gehad met de hele familie

Wij zijn prima ontvangen op de startlocatie. Koffie, thee, fris en overheerlijk gebak. Vervolgens met 3 busjes en 3 eendjes op pad voor de leuke avontuurlijke tocht door een mooie omgeving. Onderweg een lunch en bij aankomst een drankje en de ‘prijsuitreiking’. Iedereen van de familie heeft een top dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt team ‘We love Oldtimers’.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22 Oktober 2023
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? 3 busjes, 3 eendjes

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Super dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad met onze Escape Vroom. We zien jullie graag nog eens terug! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Opa verrast met zn 70ste verjaardag. Hik vond het geweldig. Mooie dag gehad.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 19 oktober
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Vw t1

Wat leuk dat jullie opa zo hebben kunnen verrassen! Fijn dat het uitje goed in de smaak is gevallen. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers