Super service

Klantvriendelijk service gericht en weer een geweldige ervaring blijft een leuk moment met een oldtimer rijden

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? N.v.t.

Geweldige auto!

Alles vlot en soepel verlopen bij het huren van de Porsche. Veel mails met informatie enzo! T enige was dat de kachel en ventilator niet werkten in de Porsche. Hierdoor besloegen de ramen continu. Levens gevaarlijk op de snelweg! En mega koud!!! Ook deed de handrem het niet. Lastig starten als je op een helling staat en je ook gas moet geven!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 11-1-22
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche

ondanks de regen toch een hele fijne dag gehad.

een leuk verjaardag cadeau. Goed verzorgd. compliment.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16 november
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Chevrolet

Een fantastische dag met veel bekijks!

In corona tijd hebben we een andere manier bedacht om onze medewerkers te bedanken voor hun inzet van het afgelopen jaar. In de VW Bus Blue Sky T1 AM-86-68 zijn we door het land gegaan om onze mensen te bezoeken. Een geweldige ervaring met een aangeklede bus met een kerstboom op het dak en lichtjes op het dashboard. Erg vriendelijk geholpen, super service!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 16-12-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Bus Blue Sky T1 AM-86-68

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze T1 Volkswagenbusje! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Wij hebben met ons gezin een hele leuke dag gehad met het touren in de T1 blue lagoon We misten 1 ruitenwisser, die we helaas door het druilige weer wel nodig hadden. We hebben contact op genomen, en het werd gelijk opgelost. Ze konden de ruitenwisser niet maken. Maar we konden verder met een T2. Ook heel leuk! Geweldig goede service en een mooie ervaring!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 12 december 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Blue lagoon

Geweldige dag gehad

Ik had voor mijn 50ste verjaardag van mijn familie een toer rit in een mooie Volkswagen T1 gekregen. Geweldige dag gehad ! Enig minpunt was dat de bus niet afgesloten kon worden.

• Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW Bus Blue Sky T1

Geweldige dag gehad

Mijn familie had voor mijn 50ste verjaardag een Volkswagen T1 gehuurd om een hele dag mee rond te toeren. Geweldige bus (wel iets te laag waardoor we over drempels stuiterde) en een geweldige dag gehad. Enig minpunt was dat de bus niet afgesloten kon worden.

• Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Volkswagen T1

Geweldige dag gehad!

Ik heb na wat mail contact een Volkswagen Kever gehuurd. De diamond blue, het is een erg mooie auto en echt een plezier om in te rijden. We kregen zelfs een thermoskan met heet water mee zodat we koffie, thee en chocolade melk konden maken, echt super lief! De auto had wat kleine mankementjes, maar dat kan ook niet anders met zo'n oude auto.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22-11-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Volkswagen kever diamond blue

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Diamond Blue kever! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Hele leuke ervaring

We hadden een vw busje gehuurd als verjaardagskado voor onze moeder. Ze vond het geweldig. Ook omdat ze in haar jeugdjaren ook zo een busje hadden dus nostalgie voor haar. Alles verliep prima en zeer vriendelijk.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 11/11 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? De sweet minty

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met ons T2 Volkswagenbusje Sweet Minty! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Vriendelijk en super geholpen.

Het contract door een misverstand via de mail en na schade aan de nog te huren VW T1 voor een andere VW T1.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 01-11-21
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? VW T1 Sky bleu

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met ons T1 Volkswagenbusje Blue Sky! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Het was echt een leuke dag!

We hadden een mooie route (Lek en Linge) in een oldtimer vw bus. We hebben enorm genoten

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 4nov
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Sunshine

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van de Lek & Linge route met ons T2 Volkswagenbusje Miss Sunshine. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Echt een nostalgisch avontuur!

Samen met mijn broer huurden we een "lelijk eendje" om een deel van de fortenroute te rijden. Eerst een oranje eend maar die bleek zijn langste tijd wel gehad te hebben helaas. Er kwam rook naar binnen en hij lekte olie dus dat was geen succes. Had denk ik ook niet verhuurd mogen worden in die staat. Daarna met een andere de route kunnen afmaken zonder problemen. Bezoek aan fort Everdingen was ook bijzonder; prachtig fort en een brouwerij die het beheert! Eend rijden is echt leuk als je het eenmaal onder de knie hebt. Voor wie de luxe auto's van nu gewend is is het een extra belevenis!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 31-10-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Citroën 2 cv

Bedankt voor de feedback Paul. Het klopt inderdaad dat het klepje om de olie bij te vullen helaas door ons niet goed genoeg was gesloten voor jullie vertrek. Uiteraard nogmaals onze excuses voor dit ongemak, we zullen hier in de toekomst zeker beter op letten! Fijn om te horen dat het andere Eendje wel goed is bevallen en jullie alsnog een mooi avontuur hebben kunnen beleven. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Geweldig!!!!

Super gave dag… wel veel regen maar dat kon de pret niet bederven

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 21-10
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche 911 uit 1973

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Porsche 911. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastische ervaring

Om mijn vader te verassen die 65 jaar werd hebben wij een old timer gehuurd. Dit was een geweldige ervaring! We hebben ontzettend genoten en overtrof onze verwachtingen. Wij genieten nog heerlijk na van dit avontuur.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 19 oktober 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang Cabrio

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Nogmaals van harte gefeliciteerd met de 65e verjaardag van je vader. Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Ford Mustang. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Fantastische dag met Porsche Speedster

Van onze kinderen hadden wij een voucher gekregen. We zijn daarvoor een dag op stap geweest met de Porsche Vintage Speedster. De dag begon wat fris, dus vertrokken we met de kap er op. Maar na een uur konden wij de verleiding niet weerstaan om de kap er af te halen. Veel leuker. Route gereden langs Lek en Linge over prachtige dijkwegen. We waren bij vertrek voorzien van een picknickmand met gevulde thermoskan voor koffie/thee/choco een koek, waarvan we dankbaar gebruik hebben gemaakt. De auto verkeerde in prima staat, en we kregen veel opgestoken duimen onderweg. Een prachtige roffel bij het gas geven maakte de beleving helemaal compleet! Kortom een topdag en aanrader!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 17-10-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche Vintage Speedster

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Porsche Speedster. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Zeer goed verzorgd

Keurige ontvangst , en terugkomst. Vriendelijk en deskundig personeel. Lekker mandje vol koffie en thee en heerlijke biscuitjes met chocola.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 17-10-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Dolly de 2cv

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met één van onze Eendjes. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Meedenkend in gewijzigde situatie. Coulante oplossing.

Na overname nieuwe situatie. Genereuze oplossing voor het probleem. Leuke auto om te rijden.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 22 en 23 september.
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? MGB

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze MG B. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? In de regio
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Cv eend

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met één van onze 2CV's! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Ge-wel-dig !!!

Voor de 2 de maal komen wij uit België naar jullie voor een ritje met de Porsche Targa . Reserveren verliep vlot . Onthaal was super , we voelden ons echt welkom . En wat een showroom . wauw !!! Komen zeker nog eens terug !

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 26 september 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche Targa

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Porsche Targa. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Wat een bekijks!

We hebben de bus ingezet om in de arbeidsmarktregio Zwolle op bezoek te gaan bij werkgevers. Gedurende 4 dagen heeft de bus bijna alle hoeken van de regio gezien. We trokken nogal wat bekijks en een aantal collega's en relaties lieten zich graag voor en in de bus fotograferen. Onze 'WSP's Regiotour' is mede door Mr. Blue Sky een succes geworden!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 20 t/m 23 september 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mr. Blue Sky

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat onze Blue Sky zo de aandacht heeft getrokken tijdens jullie Regiotour. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Super toffe ervaring!

Wij hebben een dag Mr. Orange gehuurd. Het was een super toffe ervaring om in zo'n oude bus te rijden. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 14 september 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mr Orange

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Mr. Orange. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

De auto van We Love Oldtimers maakte onze dag helemaal af!

Goede uitleg gehad over het rijden in deze oldtimer. Het rijden ging soepel en echte eyecatcher! Mijn eigen auto stond na de bruiloft weer netjes voor de deur van onze trouwlocatie. Top geregeld!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 15-09
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Porsche Speedster

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van onze Porsche Speedster als jullie trouwvervoer. Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Prachtige auto om te zien, iets minder om in te rijden.

Wij vonden de auto heel mooi. We hebben hele mooie foto's gemaakt met de Mustang. Alleen het rijden in de Ford was niet zonder risico. De remmen werkte heel slecht. Als je ooit een noodstop moet maken denk ik niet dat je optijd kunt stoppen. Misschien handig om de remmen even te checken.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 14-09-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang crème.

Bedankt voor de feedback Stefan. Wat jammer om te horen dat de oldtimer niet volledig naar behoren reed, onze excuses daarvoor. We gaan zeker direct je genoemde punt nalopen en verbeteren / aanpassen waar nodig! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Superleuk verjaardagscadeau!

Vorig jaar 23 april een nacht weg met camperbusje Mr. Orange als verjaardagscadeau gekregen. Door 'omstandigheden' konden we pas dit jaar, 11 september, daadwerkelijk op pad. Voor vertrek kregen we uitgebreid uitleg over het gebruik van en rijden met de bus. Dat was wennen maar vooral heel leuk. Vanuit Hoogblokland zijn we o.a. via Culemborg naar het Eiland van Maurik gereden waar we 1 nacht op de camping hebben gestaan: prima locatie! Kortom: een aanrader om er op deze manier even helemaal tussenuit te zijn!!

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 11 september 2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Mr. Orange - camperbus

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze Mr. Orange camper. Klinkt als een ontzettend leuke route die jullie hebben gekozen naar de camping. Wie weet tot een volgende keer! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers

Een dag om nooit te vergeten !!

Geweldig, bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen. Na een tijdje praten gingen wij op pad. De auto reed super, het geluid was ook al helemaal geweldig! Wij hebben de ‘zwoele zomeravond’ route gereden, zeer goed uitgestippeld en langs mooie plaatsten gereden waar je anders nooit komt.

• Wanneer zijn jullie op avontuur geweest? 13-09-2021
  • Met welke oldtimer zijn jullie op avontuur geweest? Ford Mustang cabrio ( rood )

Hartelijk bedankt voor deze beoordeling, daar zijn we uiteraard erg blij mee! Super om te lezen dat jullie zo genoten hebben van jullie avontuur met onze rode Ford Mustang! Met avontuurlijke groet, Team We Love Oldtimers