Enthousiaste en actieve groepstrainingen

Goed verzorgde professionele lessen met een fijne team spirit! Uitdagende trainingen voor elk niveau.

• Hoe ervaart u de trainingen? Actief, uitdagend en sfeervol
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Persoonlijke begeleiding en teamspirit

Professionele personal training

Trainen bij Vencera bevalt mij prima. De begeleiding is zeer professioneel en de trainingen zijn nooit voorspelbaar.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? De trainingen zijn uitdagend maar ook passend bij het niveau van de deelnemer :-)
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Dat Harmen er toch steeds weer in slaagt om je te motiveren net dat stapje/gewicht extra te doen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Altijd leuk en productieve trainingen!

Altijd wel uitdagend en op je eigen niveau. Leuke variaties in de trainingen. Iedere spiergroep komt wel aan bod. Sommige trainingen zijn meer op 1 spiergroep gericht. Maar is niet erg, want dan voel je weer eens wat je hebt gebruikt! Ze kijken ook naar hoe het weer is, bij slecht weer naar binnen of overdekt. Bij erg warm weer, lekker naar het strand!

• Hoe ervaart u de trainingen? Leuk en gezellig
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Expeditie Robinson
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Fijne training in de buitenlucht

Altijd leuke, afwisselende trainingen met een leuke groep

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? De trainingen zijn uitdagend ongeacht je niveau.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Naast de sportieve uitdaging is het ook nog eens gezellig
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Coole bootcamp training en gezellige sfeer

Uitdagende oefeningen buiten in de frisse lucht en met veel persoonlijke aandacht

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Gesellig, goed uitgelegd en op de persoon aangepast
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Op een matje in park Valkenberg te trainen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Professioneel, stevige workout en gezellig

De lessen zijn goed verzorgd met veel afwisseling. Veel aanbod zodat je elke dag wel ergens aan kunt sluiten.

• Hoe ervaart u de trainingen? Perfect
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Gezelligheid
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Op maandagavond krijgen we training van Marijn, goede trainer die ervoor zorgt dat alle spieren in meer of mindere mate aan bod komen. Na een uurtje trainen voel je zeker dat je bezig bent geweest. De training is ook meer dan afwisselend waarbij ook de conditie de nodige aandacht krijgt. Kortom prima geregeld, complimenten!

• Hoe ervaart u de trainingen? Heel goed en functioneel
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Cooling down

Superleuke bootcamps!

Superleuke bootcamps. Uitdagend, afwisselend en met goede coaching door Harmen. En dan is het ook nog eens heel gezellig!

• Hoe ervaart u de trainingen? Afwisselend en uitdagend
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

De eerste keer bootcamp bij Vencera is goed bevallen.

Tijdens de training worden de oefeningen duidelijk uitgelegd, wordt je aangemoedigd door de trainer en krijg je tips. Het is een gezellige groep.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? N.v.t.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super leuk en gezellige uitdagende oefeningen

Jammer dat jullie niet in Walcheren lessen geven

• Service N.v.t.
  • Hoe ervaart u de trainingen? Goed
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Met de collega’s sporten
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Fitter en sterker worden (én blijven) door fanatiek buiten te trainen.

Het is heerlijk om lekker stevig buiten te gaan trainen wanneer ik de hele dag al binnen geweest ben op mijn werk. Per week bekijk ik op welke trainingen ik me in kan schrijven in de buurt zodat het goed in te passen is binnen mijn weekprogramma. Door weer en wind trainen gaat echt prima, gewoon het hele jaar door met de seizoenen mee! Juist het buiten zijn is van grote toegevoegde waarde. Ik vind zelf dat de beste resultaten worden bereikt door meerdere keren per week te trainen. Doordat de meeste trainingen in groepsvorm plaatsvinden, ontstaan er uitdagende trainingen waarbij fanatisme aangewakkerd word. Daarnaast is er ook ruimte voor een stukje gezelligheid en humor tijdens de trainingen. Het is mooi om je grenzen te kunnen verleggen en te merken dat je wekelijks vooruit gaat. Natuurlijk vereist dit ook wel een bepaalde discipline en inzet die écht uit jezelf moet komen.

• Hoe ervaart u de trainingen? Positief
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De gezelligheid van het trainen in groepsvorm waarbij ieder zichzelf op eigen niveau uitdaagt. Mijn grenzen verleggen en steeds beter kunnen presteren. Genieten van het buiten zijn waarbij het niet uitmaakt of je een keer vies wordt ;)
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Enthousiast, motiverend, afwisselend en denken mee.

De instructeurs zijn enthousiast en motiverend. Precies dat wat voor een bootcamp nodig is. Geen training is hetzelfde. Daarnaast is er goed meegedacht zodat ik tot ver in mijn zwangerschap (aangepast) mee kon sporten. Ik kijk nu alweer uit naar de lessen na mijn zwangerschap.

• Hoe ervaart u de trainingen? Als motiverend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Dat er ook tijd is voor een grap tussendoor.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Super leuke en effectieve Bootcamp lessen van enthousiaste, toegewijde instructeurs!

Met veel plezier neem ik deel aan de Bootcamplessen van Vencera. Vencera weet als geen ander je te motiveren om je over de streep te tekenen, te overwinnen zoals de naam het zegt. Naast het feit dat de lessen goed zijn voor mijn gezondheid, stimuleert het ook productiviteit, je krijgt namelijk meer energie om te werken. Al met al goede ervaringen, een echte aanrader voor jong en oud.

• Hoe ervaart u de trainingen? Top
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Bootcamp op toffe locaties, zoals op het strand

Lekker zweten

Vanuit m'n werkgever bootcamp bij Vencera. De bootcamp is leuk en gevarieerd. Helaas kan ik er minder aan deelnemen dan ik zelf zou wensen.

• Service N.v.t.
  • Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? N.v.t.

Leuke bootcamp trainingen

Leuke bootcamp trainingen, altijd veel afwisseling. Op sommige punten niet altijd uitdagend genoeg.

• Hoe ervaart u de trainingen? Goed
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De trainingen

Heerlijk Buiten sporten.

De lessen worden vol enthousiasme gegeven en doormiddel van de groepsdynamiek word ik nog meer uitgedaagd om mijn alles te geven. Ik kom van iedere les voldaan thuis.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Motiverend en Sportief.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Gezelligheid tijdens de trainingen.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Fijne trainingen aan te passen aan jouw eigen niveau

Het trainen bij Vencera is afwisselend, op niveau en uitdagend. Het buiten sporten vind ik heerlijk. De trainers hebben verstand van zaken en bij vragen kan je altijd bij ze terecht. Ook met blessures of lijntjes denken ze mee hoe je een oefening anders kan doen. De verschillende keuzes en trainingen maken het aantrekkelijk en de groepjes zijn gezellig.

• Hoe ervaart u de trainingen? Afwisselend en uitdagend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Wanneer je na de training voldaan terug kijkt

Uitdagend sportief bezig zijn

Sporten bij Vencera is jezelf uitdagen om steeds verder te gaan op het gebied van kracht en conditie. Naast sportief is het ook gewoon heel gezellig!

• Hoe ervaart u de trainingen? Zeer goed
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Leuk sportief bezig zijn!

Van wat ik tot nu toe heb gezien en gedaan, is Vencera een top bedrijf!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Leuk en uitdagend!

Kids bootcamp

Leuk, gezellig, gevarieerde spelletjes en je wordt sterker! Anne 11 jaar

• Hoe ervaart u de trainingen? Goed, leuke trainer
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Met warm weer waterspelletjes doen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Leuke en afwisselende trainingen voor elk niveau!

Leuke en afwisselende trainingen. Nooit hetzelfde.. trainer blijft je motiveren om door te gaan als je niet meer kan. Daarnaast goed advies om de oefeningen op de juiste manier uit te voeren.

• Hoe ervaart u de trainingen? Leuk en afwisselend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Afwisseling en combinatie zee in de zomer
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Dankzij Vencera een super leuke ervaring met Zumba!

Bij Vencera word je op een leuke manier uitgedaagd om het uiterste in jezelf naar boven te halen. Er wordt niet alleen aandacht aan de groep in zijn geheel besteed, maar ook krijg je regelmatig feedback over hoe jij jezelf kan verbeteren. Na een uur lekker sporten bij Vencera voel je je weer voldaan!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Ik ervaar de trainingen als positief, iedereen wordt goed begeleid en uitgedaagd tot het uiterste te gaan.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De groep is erg leuk, maar ook de manier waarop de lessen gegeven worden.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Enthousiaste trainers die een programma bieden afgestemd op je persoonlijke kunnen!

Elke week worden we uitgedaagd met leuke oefeningen. Aangemoedigd door de trainer en je teamgenoten verleg je steeds je eigen grenzen om tot het maximale te gaan! Knap dat de trainer elke week al je spieren weer weet te vinden! Ik voel me er fitter door maar los daarvan is het een hele leuke groep en is het elke week gezellig!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Fijne groepstraining die waar nodig individueel wordt bijgesteld
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Na de training... als al je spieren tintelen...heerlijk gevoel!
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Bootchamp is een Leuke sportieve en uitdagende sport

Leuke sportieve gevarieerde bootchamp lessen gehad op een mooie lokatie @ boulevard in bergen op zoom. Je sport op het strand met de zon die langzaam ondergaat. Top

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Goed, hij houd de stand van de lichaams bewegingen goed in de gaten.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Bootchamplessen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Bij Vencera kan je alles uit jezelf halen en lekker in de buitenlucht sporten!

Bij Vencera kan je lekker buiten sporten op elk niveau! Daarnaast is het altijd gezellig en is iedereen bereid om elkaar te helpen. Van Vencera krijg je niet alleen een betere conditie maar ook heel veel positieve energie!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Goed en voor elk niveau
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Elke les is weer een feestje

Meeuwenlaan 5