Een maatwerk format met veel flexibiliteit!

Na meer dan 30 jaar gevoetbald te hebben was het even zoeken naar iets nieuws. Het leek me goed om hierbij een stuk begeleiding te vragen. Harmen ken ik nog vanuit het verleden en zodoende heb ik een proefles bij hem geboekt. Ik wil graag snel meters maken en hierbij uitgedaagd en begeleid worden. Er is veel ruimte om de training af te stemmen op mijn doelen en tevens is er veel flexibiliteit bij het plannen van de trainingen. Kortom een goede match!

Fijne samenwerking!

Sinds september werk ik samen met Harmen als mijn personal trainer. Dit gaat naar volle tevredenheid. 1 x per week samen en dan nog 3 sessies alleen per week. We boeken resultaat en Harmen stelt waar nodig het programma bij. Harmen heeft kennis van voeding en op de goede manier je krachttraining uitvoeren. Kortom: dik tevreden!

• Hoe ervaart u de trainingen? Top
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Maandagmorgen

Prettige samenwerking

Ik heb Vencera ingeschakeld voor een bedrijfsevenement. We hebben op het strand van Grevelingen Expeditie Robinson nagespeeld en de volgende dag stonden in de vroege ochtend op het strand van Renesse een boks- en yogales op het programma. De communicatie met Harmen verliep heel goed. Het is prettig samenwerken met hem en zijn collega's/trainers. De teamactiviteit was erg leuk en af en toe zelfs hilarisch. Onze groep was wel wat groot voor twee begeleiders, we hebben niet alle 'proeven' kunnen afmaken vanwege tijdgebrek. Al met al een fijne ervaring en zeker aan te raden voor bedrijven die een actieve teambuilding willen organiseren.

Alles in één

Ik ken Harmen via werk vroeger. Op de socials van Vencera zag ik een actie(instagram) waar ik me voor heb aangemeld. Hij heeft toen direct een videogesprek ingepland waarin gekeken werd naar mijn huidige leefstijl, sport ritme en eetgewoontes. De volgende dag had ik een nieuw voedings- en sportschema. De apps die ze hiervoor hebben zijn heel gebruiksvriendelijk. Je kan ook makkelijk dingen toevoegen of aanpassen. Er is veel feedback vanuit Vencera m.b.t. het invullen van de app voor je voeding en coaching voor je trainingen. Waar nodig wordt er gekeken voor oplossingen die beter passen indien nodig. Ik zou Vencera zeker aanbevelen als een start van een nieuwe levensstijl of voor puntjes op de "i" zetten in je huidige schema!

Veel variatie

Ik ben bij Vencera gekomen via een actie op social deal. Na mijn amputatie been had ik zoiets van ik moet gezonder en fitter worden. 1e les meegedaan en het was zwaar! Maarja dat is logisch als je niets meer gewend bent. En nu bijna 1 jaar later zit ik er nog, met veel plezier en vooruitgang. Veel variatie , van BBB , bootcamp, boksen etc. En je kan zowel s ochtends, 's middags en s avonds. Relaxte sfeer tussen de anderen deelnemers en erg gezellig, de trainingen worden goed gegeven met goede uitleg om natuurlijk blessures te voorkomen en een goeie dosis humor. Ik raad het iedereen aan ook als je geen ervaring hebt want echt je komt er wel !.

• Hoe ervaart u de trainingen? Uitstekend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Alles
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Een vrijblijvend, divers aanbod aan gezamenlijke sportmomenten onder begeleiding.

Vencera heb ik leren kennen via een collega. Al snel werd ik opgenomen in de groepschat en werd mij uitleg gegeven over hoe het in te schrijven bij het diverse aanbod aan gezamenlijke sportmomenten onder begeleiding. Door het diverse sportaanbod en de verschillende dagen waarop de trainingen plaatsvinden had ik al snel een fijn ritme ontwikkeld. Ik vind het prettig dat het sporten in de buitenlucht plaatsvindt, maar dat er wel rekening wordt gehouden met de weersvoorspellingen. Daarnaast, het sporten in groepsverband onder begeleiding maakt het gezellig en effectief, waardoor het sporten goed vol te houden is. Je wordt vrijgelaten in en gestimuleerd om op je eigen tempo en in eigen moeilijkheidsgraad te trainen. Naast het wekelijkse sportaanbod, organiseert Vencera ook regelmatig andere activiteiten, zoals teambuilding, raften, (golf)surfen en mountainbiken, waaraan je vrijblijvend deel kunt nemen. Al met al verwacht ik nog zeker een tijd gebruik te blijven maken van het sportaanbod bij Vencera!

• Hoe ervaart u de trainingen? Gezellig en effectief
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Bootcamp, BBB, mountainbiken, beachvolleyballen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Geweldig, leuke sfeer en helemaal kapot gegaan!

Een leuke sfeer, lekker actief en de oefeningen zijn heel leuk! Je hebt echt het idee dat je goed bezig bent geweest. Ook de groep was zeer positief over de bootcamps bij Vencera.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Heel leuk!
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Actieve trainingen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Professionele trainingen met leuke trainers

Vencera heeft ons (groep van 10 dames) uitstekend begeleid tijdens een sportweekend in Zeeland. Van te voren samen een mooi programma gemaakt en tijdens het weekend toptrainingen met genoeg uitdaging voor ieder niveau verzorgd.

• Hoe ervaart u de trainingen? Uitdagend en vol humor
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Alle trainingen die we hebben mogen volgen

Goede begeleiding

Iedereen kan meedoen. De begeleiding is erg goed en super fijn dat je niet met vaste tijden zit maar in kunt schrijven wanneer je kunt.

• Hoe ervaart u de trainingen? Goed
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Als het gelukt is
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Elke keer weer een verassing

De trainingen zijn lekker pittig en iedere keer verrassend nieuw. Knap dat elke training uniek is op zich.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Zoals eerder omschreven. Pittig maar elke keer verrassend anders.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Het sociale contact, iedere training een nieuwe boost, en ff je hoofd leeg maken.
  • Raad u Vencera bij andere aan? N.v.t.

Leuke trainingen met enthousiaste trainers.

Afwisselende trainingen die goed worden uitgelegd. Goede mix qua intensiteit. Ga zo verder!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Prettig, gezellige groep.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Afwisselend programma en enthousiaste en motiverende trainers

Sinds kort sport ik bij vencera. Ik ben enthousiast en wist niet dat sporten zo leuk zou zijn. Door corona aangepast programma maar echt super leuk en afwisselend en grens verleggend!

• Hoe ervaart u de trainingen? Positief uitdagend en motiverend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De trainingen

Variabele, motiverende trainingen.

Zelf sport ik nog maar kort bij vencera, maar ik ben al helemaal enthousiast. De trainingen variëren elke keer waardoor je steeds nieuwe dingen leert en andere onderdelen traint. Door het corona virus zijn de lessen iets aangepast. Ondanks dat nog steeds top en gezellig!

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Heel positief! Je word uitgedaagd steeds je grenzen iets te verleggen.
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De trainingen
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Intensieve, gevarieerde en effectieve bootchamples bij Vencera.

De boorchamp lessen van Tippi en Jesse zijn iedere x opnieuw gevarieerd, intensief en leuk. Daarnaast houden ze beide goed in de gaten of de bewegingen op de juiste manier wordt uitgevoerd. Top. !!!

• Hoe ervaart u de trainingen? Afwisselt, intensief en ontspannen
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? De manier hoe les gegeven wordt.

Goed geregeld

Het is allemaal goed geregeld. Harmen doet het met veel enthousiasme.

• Hoe ervaart u de trainingen? Prima
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Als je met een fit en voldaan gevoel thuis komt.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Leuke, afwisselende trainingen. Fijn dat er ondanks de Corona maatregelen geprobeerd wordt zoveel mogelijk mensen (in kleine groepjes) te laten sporten.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Leuke, afwisselende trainingen.

Leuk en uitdagend.

Leuk en gevarieerde trainingen waar bij je uitgedaagd word om toch meer te geven dan je zelf denkt te kunnen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Hoe ervaart u de trainingen? Uitdagend

Leuk, motiverend en buiten

Laagdrempelig, makkelijk in/uitschrijven en keuze mogelijkheden. Het buiten sporten maakt het extra aantrekkelijk

• Hoe ervaart u de trainingen? Uitdagend
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Leuke groep

Toppers

Goed, eerlijk en vooral professionals

• Hoe ervaart u de trainingen? Toppers
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Enthousiaste en professionele groeps trainingen

Altijd uitdagende lessen, leuke team spirit en heerlijk in de buitenlucht

• Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Goede begeleiding en fijne lessen

Hele fijne en afwisselende lessen met de juiste begeleiding.

• Begeleiding
  • Hoe ervaart u de trainingen? Heel goed, je hebt echt het gevoel goed bezig te zijn geweest
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Afwisselend sporten in de buitenlucht

Het sporten bij Vencera is afwisselend en leuk. Het maakt niet uit of je nu ervaren bent of een beginner, iedereen kan op zijn eigen niveau en fanatisme meedoen. In principe vind ik het heerlijk dat je iedere avond terechtkunt en dat zelfs op verschillende tijdstippen. Dat maakt het laagdrempelig en toegankelijk.

• Hoe ervaart u de trainingen? Prima
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Het trainen op het strand is het lekkerst.
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Fijn dst we de mogelijkheid hebben voor fitness

Met onze groep is het altijd een moment we naar uitzien

Enthousiaste, professionele trainingen

Intensieve trainingen waarbij de oefeningen duidelijk worden uitgelegd. Buitensporten is heerlijk!!

• Hoe ervaart u de trainingen? Intensief , professioneel, leuk
  • Wat zijn uw leuke momenten bij Vencera? Tis een gezellige groep, en je motiveert elkaar!
  • Raad u Vencera bij andere aan? Ja

Alles goed geregeld en het is hartstikke leuk om te doen Ga zo door

• Hoe ervaart u de trainingen? Goed

Meeuwenlaan 5 4306BS Nieuwerkerk