Professioneel en vriendelijk

Kundig advies, vlotte service

Beste Arend, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goede service!

Hadden snel een torenkraan nodig, top geregeld binnen een week stond er een op het werk.

Beste Daniël, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Top!!

Snelle actie als het nodig is, levert precies wat we vragen.

Beste Peter, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Afspraak is afspraak

Beste Frans, Zo is het! Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

info ,opgevraagd ,offerte gekregen afspraak gemaakt en netjes uitgevoerd kortom prima

Beste Johan, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Ik ben zeer tevreden over de service en super service door het personeel

Goedendag, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

prima, afspraak goed nagekomen

Beste Gerard, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima geholpen, duidelijke communicatie

Prima geholpen, aanbevelingswaardig

Beste Bertjan, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

goed geregeld

Heb contact gehad met Jan Noordzij die is langs de werkzaamheden gereden om in te schatten welke hoogwerker het zal worden heel prettig vond ik dat.

Beste Ad, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goed advies vooraf maar ook tijdens huur voor iedere vraag bereikbaar

Prettig in het voortraject, vriendelijk bij de afhaling en goed materiaal voor de verhuur

Beste Willem, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

goede service

afspraken goed nagekomen

Beste Davy, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima service: goede contacten en goed materieel!

Prima service: goede contacten en goed materieel!

Beste Jaco, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Makkete reserveren en goede service!

Hoogwerker gehuurd bij dit bedrijf. Telefonisch contact gehad om te reserveren daarna via de mail snelle bevestiging. Machine werd vrijdag al gebracht terwijl we maandag de machine nodig hadden. Dit scheelde weer zo konden we maandagochtend vroeg starten. Het ophalen was ook weer in overleg. Al met al goede service en afspraken!

Beste Frank, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Super goed geholpen

Goede service, ben super geholpen met het huren van een glaslift, na er achter te komen dat ik de verkeerde had(ivm gewicht glas) kon ik zonder moeite de machine omruilen en waren ze heel coulant. Echt top

Beste André, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Glass lift.

Perfect Thanks for everything, I'm so sorry for paying late. I wasn't available. Hoogwerkservice is SEXY.

Hello, Thanks for you compliment! Kind regards, team Hoogwerkservice

snel, flexibel, menselijk, vriendelijk, kwalitiet

geweldig

Beste Theo, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

we zijn erg tevreden met de samenwerking.

we werken prettig samen en kunnen goede afspraken maken, welke ook nagekomen worden.

Beste Jaap, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Een zeer goede ervaring met Hoogwerkservice.

Komen de afspraken na. Indien er wensen van klant proberen ze deze te bewerkstelligen. Gekwalificeerd personeel weten waar ze mee bezig zijn.

Beste Adrie, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

echt goed geregeld!

top

Beste Fred, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima!

Contact was goed, alsook de levering, instructies en ophalen

Beste Bart, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

prima apparatuur, prima service

Ging allemaal prima, wij hadden een klein handbediend voertuigje gehuurd om een groot triple glas raam te plaatsen. Mooi karretje, simpel te bedienen en super handig dat de 325kg contragewicht in delen van 25 kg te verwijderen was. in de afspraak was niet helemaal duidelijk dat het voertuig in schelluinen stond in plaats van in buren, daardoor moesten we een stukje verder rijden, verder helemaal in orde dit

Beste Lucien, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima dienstverlening, prima apparatuur

Wij hadden een wagentje nodig om een groot driedubbel glazen ruit te plaatsen. in principe een karretje met een handmatige motorkraan erop en 4 zuignappen aan een stang. Vrij basic ding, maar werkt als een trein. Tot 325 kilo contragewicht te plaatsen in eenheden van 25 kg. afhandeling was helemaal fijn, enige minpunt is dat mij initieel niet duidelijk was dat het apparaat in schelluinen ipv in buren stond, dus wat langer rijden.