Snel en professioneel

Snelle service en goede communicatie Wij monteren steigerwerken en als service De bouwliften erbij. Gaat top Wij als dawservice zijn Zeer tevreden

Beste Daan, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima service.

Prima service. Volgende keer wel graag vermelden dat ook jullie een machinist apart inhuren bij een transport bedrijf. In dit geval hadden wij eventueel ook een machinist gehad.

Vriendelijk, Behulpzaam, snel, last minute onder controle

Beste Henry, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima geregeld, goed materiaal.

Goed geregeld.

Beste Wout, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

top mensen!

Het is goed samenwerken met Hoogwerkservice! Ze staan altijd klaar.

Beste Dirk, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goede service .

Goede service , stipte afspraak ,

Beste Marinus, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Super service

Wat een service!! Echt super. Vriendelijk gesprek aan de telefoon, zeer kundig en bereid alle vragen netjes te beantwoorden

Beste Karin, Wat leuk om te horen! Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

ging wel

Vindt jammer dat je als collega verhuurder geen korting toegepast kreeg. Vindt jammer dat we gebeld werden....machine moet klaar voor transport staan Nog keer bellen of het vroeg kan en nog vroeger kon Uiteindelijk kwamen ze niet Toen ze dag later op zaterdag wel kwamen afhalen Werd ik maandag gebeld ....de rijplaten liggen er nog..... Machine perfect Klant onderhoudt perfect

Beste Pieter, Dank je wel voor je feedback. Transport verzorgen we vrijwel altijd zelf. In dit geval hebben we het transport afvoer uitbesteed. Jammer dat dat niet helemaal goed gegaan is. Verder zullen we bij u langs komen om te kijken of we een goede samenwerking kunnen voortzetten. Gr. team Hoogwerkservice

Materiaal in top conditie. En snelle service

Dit was mijn eerste x , dat ik zaken dee met hoogwerker service , voor een werk was ik opzoek naar een machine . Die makkelijk te bedienen was, en met wat gewicht kon rijden .. en waar het eigen gewicht van de machine niet te hoog lag Daarbuiten moest het op vrij korte termijn gerepliceerd worden ( we leven nu eenmaal in een tijd dat dat een klant iets beslist , en gisteren uitgevoerd wil hebben ) Gelukkig kon hoogwerker service ook snel schakelen

Beste Albert, Dank je wel voor dit mooie compliment. Snelle en flexibele service hebben wij hoog staan. We zien u graag terug. Gr. team Hoogwerkservice

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Beste Gerda, Dank je wel voor dit mooie compliment. We zien je graag weer terug. Gr. team Hoogwerkservice

Goede begeleiding bij keuze hoogwerker. Afspraken worden nagekomen. Klantgericht

Goedendag, Bedankt voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Vooral zo doorgaan!

De onderlinge contacten zijn over het algemeen meer dan uitstekend, graag zou houden :-), het enige waar wat ons betreft iets in te verbeteren valt, zijn de transportkosten bij leveringen die verder weg zijn.

Beste Tom en Henk, Bedankt voor dit mooie compliment. Wij leveren tegen vergoeding, maar afhalen op een van onze locaties is gratis. De koffie staat altijd voor jullie klaar! Gr. team Hoogwerkservice

Tevreden

Tevreden over geleverde diensten.

Beste heer Wezep, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snel en goed geregeld

Beste heer van Dongen, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Snelle service

Top, had de volgende dag een hoogwerker nodig en door het snelle schakelen was duidelijk dat het haalbaar was

Beste Sven, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Goed geregeld, fijn bedrijf om mee te werken.

Samen met hoogwerkservice durf ik het hogerop te zoeken

Goede en snelle service.

Beste Jackey, Dank je wel voor dit mooie compliment. Op naar een hoger niveau. Gr. team Hoogwerkservice

Goede service, op tijd geleverd en netjes opgehaald

We zijn zeer tevreden. Dit is nu de tweede keer dat we gebruik van Hoogwerkservice maken en beide keren zijn we zeer tevreden. Alles wordt volgens afspraak geleverd. Indien nodig/gewenst krijg je uitleg het apparaat. Machine functioneert zoals verwacht. Ook ophalen gaat volgens afspraak.

Geweldig!

Communicatie is goed. Vriendelijk. Netjes op tijd en denken mee met de klant. Echt een aanrader!

Beste, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Uitstekende service en snelle reacties

Uitstekende service en snelle reacties

Beste Robin, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Prima voor elkaar, alles volgens opgave

Zie boven, prima

Beste heer Companje, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Uitstekende service..

Uitstekende service

Beste heer Barendrecht, Dank je wel voor dit mooie compliment. Gr. team Hoogwerkservice

Aanhanger hoogwerker nodig en hierbij is goed advies gegeven over prijs en praktisch gebruik ervan. Dus besteld, prima op tijd afgeleverd. Super service.

Beste Jan, Bedankt voor deze mooie reactie. We zien je graag weer terug als je op hoogte gaat werken. Gr. team Hoogwerkservice