Vanaf het eerste moment vertrouwd en persoonlijk

Voor het overlijden van onze moeder heb ik al contact gelegd met Aster. Na wat informatie legde ik de telefoon neer met een gevoel van vertrouwen en respect naar wat er komen ging. Micke heeft ons erg goed begeleid met het voorbereiden van de uitvaart in een heel korte tijd. Het was mogelijk om na het overlijden op zondag de woensdag daarna al het afscheid te plannen. Erg fijn na zware tijden van depressie van bijna 30 jaar. Tijdens het voorgesprek kwamen er uiteindelijk ook mooie en fijne herinneringen naar boven. Ondanks die lastige jaren heeft Mincke er een mooi afscheid van gemaakt. Zij stelde voor om het informeel te houden. Een manier waar iedereen van onder de indruk was. En het een stuk minder heftig en zwaar was. Dankbaar voor het fijne contact met Aster, in het bijzonder Mincke en Richard. En de prachtig verzorgde uitvaart.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een vriend
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Fijn en respectvol

De service en begeleiding was meer dan ik had verwacht

De begeleiding vanaf het moment van overlijden tot aan de begrafenis en daarna is zeer soepel verloopt;open. Met name de communicatie en snelheid van handelen is als zeer prettig ervaren.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Rechtstreeks
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zeer goed

Precies zoals we wilden en een beetje meer

Afscheid nemen is zwaar maar wat is het fijn als er mensen zijn zoals Paula die met je mee denken. En niet alleen meedenken maar ook heel veel uit handen nemen. Aan de kleinste dingen die achteraf heel belangrijk zijn wordt gedacht. Ik kan een ieder hun aanbevelen voor een mooi warm waardevol afscheid. Bedankt dat we hier met warme gedachten aan kunnen terug denken. In ons geval een 10 met een griffel.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een open dag
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Zeer persoonlijk en warm

Uitstekende en persoonlijke zorg

We zijn uiterst tevreden over de sympatieke, persoonlijke en professionele begeleiding tijdens het hele proces na het overlijden van mijn moeder. Aster is een kleine organisatie die heel makkelijk voegde in onze wensen. Mincke dacht met ons mee, kwam met ideeën.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Internet
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Persoonlijk, kleinschalig, perfect

Fijne benadering

Onze moeder is overleden maar door de fijne en goede zorg van caroline is het een mooie uitvaart geworden bedank Joke tineke sophia

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Wegens eerdere zorg
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Goed

Een warm bad in moeilijke tijden

Binnen een half jaar 2 uitvaarten regelen van (schoon)ouders. Best heftig. Maar wat kom je in een warm bad bij Aster. Van het eerste contactmoment tot uiteindelijk het ophalen van de urn. En alle tijd daartussen. Ze zijn vriendelijk, altijd bereikbaar, denken enorm mee en kijken naar de mogelijkheden om het voor iedereen een waardig afscheid te laten zijn. Zelfs als het een hele kleine uitvaart is weet Aster er een speciaal moment van te maken. Voor ons was het vooral Paula, die altijd voor ons klaar stond en met ideeën kwam. Maar ook Marcel & Richard waren fijne betrokken mensen. Aster is echt een aanrader in moeilijke tijden.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? via een flyer bij de reclamefolders
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Heel persoonlijk en heel prettig

Het hele proces van afscheid nemen is gegaan zoals het paste bij mij.

Met dit schrijven wil ik mijn dankbaarheid tonen aan mijn begeleidster, Mincke van Schuppen. Mincke; door jouw warme, liefdevolle uitstraling en de rustige manier van richting geven, kon ik in vol vertrouwen bewust bezig zijn om afscheid nemen van mijn maatje/partner. Je meebewegen met mijn verlangens/wensen maakte dat het harmonieus voelde, vanaf dag 1 tot de 10de dag van de crematie. Ik vind je een topvrouw die weet hoe te handelen omdat je afgestemd bent op de ander. Een dankwoord ook voor Richard; altijd stond de favoriete muziek klaar wanneer ik in de familiekamer kwam. Ik vind je erg attent en behulpzaam. Ons samenzijn bij de intieme crematie bij Finavita was warm en liefdevol.We zijn respectvol en integer benaderd door Marcel. Ik ben dankbaar voor je geduld bij het ovengebeuren. Naast het verdriet om mijn maatje, kijk ik ook met een warm hart terug op deze periode.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Jaren geleden een krantenknipsel bewaard
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zorgzaam, zorgvuldig, meedenkend, warm

Caroline is professioneel, betrokken en uiterst liefdevol!

Onze ervaring met Aster was vanaf het eerste moment liefdevol en perfect geregeld. Caroline luisterde naar onze verhalen en was zeer geïnteresseerd. Ze dacht enorm mee, was erg vriendelijk, maar ook duidelijk. Niks was haar teveel. Ze was altijd bereikbaar voor vragen en praktische zaken werden snel opgelost. Een warm persoon!

• Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Uitstekend

Een mooi en waardig afscheid

Bij Aster regel je alles met dezelfde persoon, wij hadden een fijn contact met Tessa. Het afscheid van onze moeder Dinie was in een mooie locatie in Huissen zand op 08-08-2023. Een fijn nagesprek gehad, en een goede afhandeling. Team Aster bedankt!

• Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? goed

Professioneel met goede kennis van zaken en mogelijkheden

Tijdens het ziekbed van mijn moeder hebben we al contact gezocht met Tessa. Ze bracht ons op de hoogte van waar er aan moesten denken als het moment daar was. Wij gaven aan wat onze wensen waren en Tessa goot het in een mooi programma voor de uitvaart. Vooral de mogelijkheid om 24/7 bij mijn moeder te kunnen zijn op hun locatie, vond ik heel prettig. Het vertrouwen van de sleutelafgifte voelt goed! Tijdens de uitvaart waren de medewerkers professioneel, attent en meedenkend. Ook chapeau voor de jonge dragers die met alle eerbied hun werk deden! Naast Tessa hebben Marcel en Richard mijn moeder verzorgd. Ook hierbij was alles mogelijk. Eventueel meehelpen of toekijken was geen probleem en gebeurde met veel respect. Op mijn verzoek zijn er vingerafdrukken genomen. Ook hiervoor waren de spullen meegenomen. Als het nodig was werd er op gepaste wijze afstand gehouden. Er was ons volop tijd gegeven. De locatie in Elst is prachtig en heel licht. Dat maakt het condoleren ook een stuk minder zwaar beladen. Ik kan en wil Aster zeer zeker aanbevelen!!!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Jullie woonden naast mijn ouders
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Als professioneel en vakkundig. Met ruimte voor een lach en een traan.

Geweldig om met 1 persoon alles te regelen.

Hele fijne samenwerking tussen ons en de uitvaart onderneming. Al onze wensen zijn ingewilligd en het was precies zoals wij het als familie wilden hebben. En dat voelt goed.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een kennis
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Heel goed.

Door persoonlijke, oprechte aandacht van iets intens verdrietigs naar een prachtige herinnering

Het team van Aster Uitvaartzorg heeft er - door de persoonlijke, oprechte aandacht die ze ons gaven - voor gezorgd dat wij het afscheid van onze vrouw/moeder volledig naar onze wens vorm konden geven. Geen vraag was te veel en geen verzoek werd in de wind geslagen. Of het nu woensdagochtend 07.00u, vrijdagavond 21.30u of zondagmiddag 12.00u was: het team van Aster (en in het bijzonder Paula) stond altijd voor ons klaar. Als klap op de vuurpijl beschikten we over een bezoekkamer die 24/7 tot onze beschikking stond. Geweldig! Mede hierom kijken we terug op een prachtig afscheid. Wij willen Paula, Tessa, Richard, Amy, Marcel en de rest van het team van Aster Uitvaartzorg bedanken voor alles wat zij voor ons gedaan hebben. Jullie hebben ervoor gezorgd dat iets intens verdrietigs een prachtige herinnering geworden is.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Familie
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Zeer persoonlijk,

Zeer professionele mensen die precies weten waar het om gaat!

Mijn/ onze ervaring met Aster was zo PERFECT dat alles van A tot Z tot in de puntjes was geregeld!

• Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? PERFECT met geschreven!

Warme en persoonlijke begeleiding

Onlangs is mijn moeder overleden. We zijn door Tessa en collega's van Aster Uitvaartzorg zeer goed begeleid. Mijn moeder overleed s'avonds laat en binnen een half uur na ons telefoontje waren Richard en Caroline bij ons. Samen met Caroline hebben we mijn moeder mogen verzorgen en aankleden. Dit gebeurde op een respectvolle manier en rekening houdend met onze wensen en emoties. Ook in dagen daarna zijn we fantastisch bijgestaan. We hebben de begeleiding van Tessa en haar collega's als erg warm, persoonlijk en professioneel ervaren. Tessa luisterde goed, dacht met ons mee en kwam met passende ideeën voor het afscheid. het afscheid was persoonlijk, afgestemd op onze wensen en alles was mogelijk. Tessa stond gedurende deze emotionele en zware periode voor ons klaar en we konden altijd bellen voor advies. Team Aster, bedankt voor jullie lieve en warme zorgen. Hierdoor kijken wij dankbaar terug op een mooi afscheid van mijn moeder. Jullie hulp wordt nog steeds enorm gewaardeerd.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een eerdere uitvaart
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Zeer prettig

Bij deze willen we onze dank uitspreken voor de zorgvuldige wijze waarop Tessa van Aster Uitvaartzorg de dagen na het overlijden van onze moeder tot en met de evaluatie na de crematie heeft begeleid. Ze heeft naar de verhalen over onze moeder geluisterd en dit op een herkenbare wijze verwerkt in woorden waarmee Tessa de crematie dienst vorm heeft gegeven. We kijken met een warm gevoel terug op deze periode waarbij elke keuze hoe klein ook met ons is besproken. Nogmaals dank hiervoor. Familie Van Heck

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via een bekende
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Goed

Vriendelijke en persoonlijke begeleiding

wij zijn door asteruitvaartzorg zeer goed en heel vriendelijk, met veel warmte en liefde voor hun werk begeleid. Wij zijn ondanks het verdriet, zeer tevreden over alles. Een speciale dank aan Paula voor alles wat ze voor ons gezin heeft gedaan.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via tennisvereniging Angeren
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? zeer Prettig

Liefdevolle, warme en zeer betrokken mensen

Voor een afscheid binnen mijn familie op zoek gegaan naar een mooie afscheids locatie in de regio Arnhem. Ver buiten mijn eigen werkgebied. (ik ben als uitvaartbegeleider werkzaam in regio Rotterdam-Rijnmond) De dames hebben ons hier zo fijn en liefdevol geholpen. Kleinschalig, met zoveel warmte. Een hele dikke aanbeveling voor jullie! Dankjewel voor alle goede zorgen en het meedenken.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Internet
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? N.v.t.
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Rustig, liefdevol en warm

Kan me geen betere uitvaartzorg bedenken!

Na een tip van een vriendin vroegen we Aster resp. Tessa de uitvaart van onze moeder te begeleiden. We zijn allen heel positief en onder de indruk van hoe Tessa en haar team dit gedaan hebben. Ze luisterde goed, dacht goed mee, kwam met mooie ideeen passend bij onze behoeften. Ze nam zo nodig initiatief, maar bleef ook op de achtergrond als dat beter was. Ze simuleerde ons soms om zelf initiatief te nemen. En dit alles op een rustige niet opdringerige manier. Haar rust in deze toch hectische en emotionele dagen straalde ook op ons uit. Ze werkte nauwgezet en ook doortastend zodat de deadlines gehaald werden. Deze positieve feedback geldt het hele team. Allemaal prettige en vakbekwame mensen. Kortom: wij zijn heel tevreden. Het heeft voor ons het definitieve afscheid van onze moeder gemakkelijker gemaakt.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? via een vriendin met ervaring met Aster
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? heel positief en passend

Heel prettige , professionele begeleiding

De keuze voor Aster was een gok maar deze pakte beslist goed uit! We werden goed door de verschillende stappen begeleid. De betrokkenheid en laagdrempeligheid is groot. We kozen voor een 24 uurs kamer waardoor we met eigen sleutel binnen konden wanneer we maar wilden. Geen tijdsdruk of regeltjes. Er werd goed geanticipeerd op de deelname van (klein)kinderen. Wij kijken terug op een mooie, goed verzorgde en intieme uitvaart!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Reclamebord en van horen zeggen
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Erg prettig

Warm en betrokken

In verband met het plotselinge overlijden van mijn beste maatje Harrie, heb ik direct contact gezocht met Tessa . Vanwege mijn werk was ik al bekend met Aster uitvaartzorg en heb vaak gedacht dat wanneer nodig ik Tessa zou inschakelen. Uiteraard had ik dat nog heel ver vooruit geschoven, maar helaas mocht het niet zo zijn. Tessa denkt in mogelijkheden en heeft mij en mijn gezin gesteund in de keuzes die gemaakt zijn mbt het afscheid. Mooier had voor ons het afscheid niet kunnen zijn.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? via mijn week
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Warm en betrokken

Paula is fantastisch!

Op een donkere dag in ons leven stapt Paula binnen. De rust, vriendelijkheid, medeleven en begrip vallen als een warme deken over ons heen. Ze luistert naar ons verhaal en is geïnteresseerd in wie de overledene was. Daarna moeten we in de praktische stand en moeten er dingen geregeld worden. Paula is rustig, vriendelijke en duidelijk. Niks is haar te gek en veel is mogelijk. Ze is altijd bereikbaar voor vragen of overleg, de lijntjes zijn heel kort. Wij hebben de samenwerking met Paula als meer dan zeer tevreden ervaren en zouden Paula ook zeker aanraden! Een warm persoon in een donkere tijd.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via andere uitvaartondernemer
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Paula: rustig, warm, vriendelijk, duidelijk, fantastisch!

Oprecht betrokken, warm en zorgzaam

Paula was oprecht betrokken en had alle aandacht voor ons als nabestaanden, zelfs na de crematie. Ze nam echt de tijd voor ons, alles werd goed geregeld, hield ons goed op de hoogte, er werd veel uit handen genomen en ze was altijd benaderbaar en bereikbaar. De 24 uurs toegankelijkheid van de rouwkamer heeft ons ook enorm geholpen, een mooie, huiselijke ruimte waar later ook een heel mooi afscheid plaatsvond. De uitvaart hebben wij als heel prettig ervaren, fijne en mooie omgeving waar veel zorg aan besteed werd. Ontzettend bedankt voor de fijne en warme begeleiding!

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Eerdere uitvaart
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? warm, zorgzaam, respectvol, heel laagdrempelig

Warm en meedenkend

Bij een uitvaart moet er veel en snel geregeld worden. Met de ervaring en hulp van Paula kwam alles op orde. Zij toonde zich betrokken en hield ons goed op de hoogte over haar werk voor ons.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Van een bekende
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? warm, correct, professioneel

Super geholpen

Alles na wens verlopen. Ze denken met je mee en geven een goed advies. Lokatie is prima.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? Via internet en mondeling reclame.
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Warm ,meedenkend, goed

Warm, persoonlijk, veel mogelijkheden

Wij hebben Aster uitvaartzorg ervaren als heel warm, persoonlijk en professioneel na het alsnog plotselinge overlijden van onze (schoon)vader op Nieuwjaarsdag. Binnen een half uur na ons belletje waren Richard en Melanie bij ons, wat heel fijn was. Samen met Melanie hebben we mijn vader mogen verzorgen en aankleden, alles ging op een fijne en respectvolle manier. Mieke heeft ons daarna geweldig bijgestaan. Zij nam alle tijd, luisterde naar onze wensen en zij dacht op een prettige manier met ons mee. En waar wij niet aan dachten, daar dacht Mieke aan. Vrijwel alles was mogelijk, en zij voelde goed aan wat wij nodig hadden in deze verdrietige tijd. Het team van Aster deed steeds dat stapje extra, de kleine dingen die het grote verschil maken. De uitvaart is prachtig geworden, en we kijken hier met warme gevoelens op terug. We kunnen Aster uitvaartzorg van harte aanbevelen.

• Hoe bent u in contact gekomen met Aster uitvaartzorg? schouwarts
  • Heeft Aster uitvaartzorg de uitvaart naar wens vormgegeven? Ja
  • Hoe heeft u de benadering van Aster uitvaartzorg ervaren? Warm, hartelijk, persoonlijk en professioneel

Over Aster Uitvaartzorg

Aster uitvaartzorg is een kleinschalige en betrokken uitvaartonderneming, werkzaam in regio Overbetuwe, Lingewaard, Nijmegen en Arnhem. We verzorgen unieke, stijlvolle uitvaarten waarin aandacht in alles voorop staat. Onze werkwijze is zeer betrokken; nabestaanden hebben altijd te maken met een vast contactpersoon die hen begeleidt in het gehele proces van afscheid. Samen met nabestaanden werken we stap voor stap toe naar een passend afscheid. Hierin denken we graag met u mee en adviseren in de keuzes die gemaakt moeten worden. Ons doel is een uitvaart te verzorgen dat meer is dan een afscheid alleen: het mag troostrijke herinnering zijn om mee verder te kunnen gaan.