heel fijn!

goede en fijne communicatie met een persoonlijke touch en kwaliteit

• Bereikbaarheid

He he !! Eindelijk een reguliere garage die ik kan vertrouwen...

Auto gebracht voor een kleine beurt, APK en een "kraakje" bij de voorvering. Alles netjes opgelost en ook allemaal gedaan!. Vooraf netjes geïnformeerd over de te verwachtte kosten. Ik kreeg een tip van een kennis over dit autobedrijf. Ben heel blij met deze tip. Voor het eerst echt het gevoel bij een erkende garage, dat zij alleen datgene uitvoeren wat nodig is. ( En je geen oor aan naaien, wellicht ligt dat aan mij... maar bij vele erkende garages heb ik dit gevoel maar al te vaak wel gehad, en weet ook dat dit gebeurd) Gewoon 2 broers die graag hard willen werken voor een eerlijke prijs en alleen datgene doen, die voor de auto en klant het beste is, rekening houdend met portemonnee en bereid zijn om kosten te spreiden. Er stond netjes een vervangende auto voor mij klaar, voor een redelijke prijs, 20cent per kilometer incl. brandstof! Geen aftanken dus. Ook waren zij bereid om mij persoonlijk en per app te woord te staan bij (wellicht stomme) vragen. Samenvattend ... ik kom graag terug bij dit garage bedrijf. Eerlijke, persoonlijke en goede (betaalbare) service! Mannen bedankt! Groet Ernst Snabel

Adequaat en integer

Snel kunnen handelen bij een kapotte bobine. 's Ochtends gebeld, half uur later onderzoek en in de middag klaar om weer op te halen. Alles voor een prima prijs, blij met de vakkundigheid en relaxte manier van omgang.

• Bereikbaarheid

Erg fijn bedrijf: goede en open communicatie, kwaliteit top!

Al meerdere jaren klant en altijd een fijne ervaring.

Professioneel, klantvriendelijk, flexibel

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs. Flexibel in wanneer de auto langsgebracht kan worden en op verzoek altijd een leenautootje. Kundig, gezellig en professioneel personeel. Top!

Onderhoud Seat Leon

Fijne garage, Leuke leenauto's , Als auto leek word alles prima uitleg, Is er wat met je auto word je gelijk gebeld of geapt. Later of avonds de auto brengen of halen is mogelijk. Voor mijn gevoel voor een prima prijs. Fijne service.

• Bereikbaarheid

Super goed Autobedrijf met zeer goede service!

Fijn autobedrijf wat goede service verleend en goed communiceert wat het extra tegen komt bij je auto.

Goede no nonsens service

Duidelijke afspraken zonder vreemde tegenvallers achteraf. Behulpzaam meedenkend en vriendelijk.

• Bereikbaarheid

duidelijke afspraken en prima gemonteerd

Trekhaak laten monteren. Klein bedrijf, maar alles helemaal naar wens. En dat ook voor een prima prijs, zeker in vergelijking met concurrenten. Aanrader.

• Service N.v.t.

Keurig bedrijf

Net bedrijf wat de klant goed en deskundig behandeld

Gewoon goed

Duidelijk contact, weten waar je aan toe bent

• Bereikbaarheid

Ik word altijd goed geholpen.

• Bereikbaarheid

Fijne garage waar je met betrouwbaarheid je auto kan achterlaten

Hier en daar wat problemen met mijn Vw Polo, laten maken en een erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker terug!

• Bereikbaarheid

Vriendelijk jongens die je graag helpen en houden van extra service

Aardige jongens die betrokken zijn met de klant Zijn altijd goed bereikbaar En doen graag iets extra’s voor de klant

Fijne garage

Goede service Erg lage kosten voor leuke leenauto Fijne garage waar we de volste vertrouwen in hebben,

• Bereikbaarheid

Topgarage, met goede service. Een eerlijk advies voor leken als mijzelf. Gericht op lange termijn klantrelaties i.p.v. korte termijn winsten.

• Bereikbaarheid

Vlotte service, flexibel en snel

Naar aanleiding van een storing mijn auto langsgebracht. De storing werd dezelfde dag nog verholpen. De winterbandenwissel werd gelijk even gedaan, want de auto stond er toch. Nadien werd nog even nagevraagd of de storing weggebleven was. Supergoeie service!

• Bereikbaarheid

Ben te vreden over autobedrijf dasselaar

• Bereikbaarheid

Kundige en aardige mensen !

Je wordt altijd netjes te woord gestaan, aardige en kundige mensen, Zeer aan te bevelen!

Snelle, goede service

Ik kan altijd snel terecht en de problemen aan mijn auto worden altijd snel en voor een eerlijke prijs gerepareerd.

Top bedrijf!

Ik heb meerdere auto's in onderhoud/APK bij de broeders Dasselaar, waaronder een oldtimer BMW uit '84. Dit geeft al wel aan hoe hoog ik de mannen heb zitten. Top bedrijf met goede service!

Fijne garage

Bij deze garage hebben we onze auto in onderhoud. Net voor de kerst was het beter om een andere te kopen. Op kort termijn konden we samen met van Dasselaar bij een andere garage kijken voor de aanschaf van onze nieuwere auto. We komen graag bij je terug , we waarderen de flexibiteit , meedenken en service !!

Top en betrouwbaar!

Afgelopen weekend geholpen met zwaar schakelen en een raar gevoel van de versnellingsbak. Snelle diagnose (zelfs praktisch zonder afspraak) en direct olie bijgevuld. Goede flexibele service en duidelijke uitleg. Kom er graag terug.

• Bereikbaarheid

Werd goed geholpen met deskundig advies

Uitstekende en klantgerichte service

Ik kom bij van Dasselaar voor reparaties en periodiek onderhoud van mijn oldtimer vw bus. De monteurs zijn jonger dan mijn bus, maar ze zijn analytisch sterk, deskundig en eerlijk in wat ze weten of waar ze onderzoek naar moeten doen (ivm de leeftijd van de techniek). Daarmee rijdt de bus sinds zijn motorrevisie al enkele jaren probleemloos rond!

Over Autoservice Totaal