Voor de eerste keer teleurstellend

Altijd meer dan tevreden geweest dus hopelijk nu een incident. Eerste keer niet het juiste materiaal en weken later bij de volgende reparatie blijkt hetgeen wat verholpen zou worden maar gedeeltelijk is gedaan waardoor er voor de 3e maal gesleuteld moet gaan worden aan hetzelfde euvel!

Deskundig en hulpvaardig!

Garage Geerts staat altijd klaar om te helpen.

Betrouwbaar en goede service

Ik kom er al jaren nog nooit een probleem ondervonden. Werken met goede materialen en een jaar garantie op reparaties.

• Bereikbaarheid

Goede service altijd druk daar maar voor spoed word je heel snel geholpen

Altijd goed geholpen

We kunnen er na overleg altijd snel terecht en de reparaties zijn altijd goed. Al jaren onze vaste garage Dikke 10

• Bereikbaarheid

Bart en zijn kleine crew denken heel goed mee met de klant en verlenen geweldige service. Top!

Zie hiervoor

Top garage!

Top service!

Deskundige man die zijn vak kent. Ik kwam voor een vakantie check. Ook vroeg ik last minute of de bougies vervangen konden worden. Dit was geen probleem. Uit eindelijk rijdt mijn Lexus weer als een zonnetje! Bedankt Bart!

Uitstekende service en communicatie

Betrouwbare garage waar je niet voor verrassingen komt te staan. Er wordt altijd contact met je opgenomen als er iets niet goed is.

vlot, vriendelijk en voordelig

Al jaren vaste klant voor al het onderhoud aan mijn auto. Gemakkelijk plannen van afspraak en een vriendelijke, vakkundige dienstverlening. tegen een betaalbar prijskaartje.

Klantvriendelijke persoonlijke benadering.

Ik ben al vele jaren, naar tevredenheid, klant bij Garage Geerts. De persoonlijke benadering, open eerlijke houding, goede service en deskundigheid zorgen dat ik hier terug blijf komen.

Goeie garage

Met goede service.

Geweldige service

Kom er al 13 jaar altijd goede service en vriendelijk personeel ga zo door Bart met je team

Deskundige open werksfeer

In de jaren dat ik bij dit garagebedrijf kom, is het steeds drukker geworden. Het bedrijf is gegroeid van een eenmanszaak naar een garage met enkele medewerkers. Toch blijven eigenaar en medewerkers persoonlijke aandacht voor je hebben. Met betrekking tot onderhoud van mijn auto hanteren zij een open en eerlijk overleg t.a.v noodzakelijke, geadviseerde en wenselijke onderhoudswerkzaamheden. Dit is een bedrijf waar ik met plezier en vertrouwen naar terug ga.

Vriendelijk, deskundig en goed

Al jaren trouwe klant bij Bart cs voor APK en onderhoud. Ook voor bandenwissel en opslag. Fijne kleinschalige garage met prima service!

• Bereikbaarheid

Een betrouwbare garage waar ik met een gerust gevoel mijn auto achterlaat

Vriendelijke eerlijke garage waar met zorg mijn auto van tijd tot tijd in onderhoud is. Je betaald wat je krijgt, niets minder

Deskundig, vriendelijk en goed

Al jaren trouwe klant bij Bart cs voor APK, onderhoudsbeurten en bandenwissel. Plezierig en betaalbaar garagebedrijf.

Goede garage

Kom hier al jaren als tevreden klant.

• Bereikbaarheid

Prima garagebedrijf. Goed en netjes!

Ben al jaren trouwe klant met mijn bejaarde limousine voor onderhoud, APK en bandenwissel. Mede door het prima werk van Bart en zijn mannen rij ik al ruim 10 jaar nagenoeg klachtenvrij!

Afrikalaan 12 D

5232 BD Den bosch