Zoals altijd weer top

Uitlaat begaf het spontaan. Binnen de kortste leren weer vakkundig gerepareerd door Coen!

Vriendelijk, goede service

Heb een Xantia gekocht, deze zou al een tijdje stil hebben gestaan, er rammelde wat, de teller deed het niet etc, maar daar was de prijs naar en verder een prima auto en onderweg naar huis ging hij het steeds beter doen, zelfs de teller draait weer. Het is dat ik niet om de hoek woon, anders kwam ik zeker terug voor onderhoud. Vriendelijke mensen.

Goeie service

OP de dashboard brande een lampje heen gegaan ik werdt goed geholpen ,de auto moest een dagje daar blijven kreeg een leen auto en de volgende dag was de auto op tijd klaar

Klantgericht en goede service

Voor reparaties kan ik altijd snel bij Coen terecht, 1 belletje of appje en kan vaak de zelfde dag of volgende werkdag nog terecht. Ook als er wat kleinigheidjes zijn onderzoekt hij dat en maar daar waar nodig de boel weer in orde.

• Bereikbaarheid

Keurig nette service, vakbekwaam, en goede prijs kwaliteit verhouding Garage waar de klant nog koning is.. En waar afspraak, afspraak is

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar adres, altijd goed geholpen en prima service!

Wij komen al enkele jaren bij coen's autotechniek. Zoals altijd worden we goed geholpen en is het een zeer betrouwbaar adres. Hier geen gekke fratsen van grote dealers. Reparaties zijn conform afspraak en geen vervelende verrassingen achteraf. Kortom een aanrader!

Over Autoservice Totaal