Fantastische service

Ik ben ontzettend blij met de onlangs aangeschafte kunstwerk bij AbrahamArt. Ik heb het kunstwerk eerst een periode gehuurd en uiteindelijk -dankzij de huur en spaar constructie -besloten om het werk te kopen. Dit kan ik aan iedereen aanraden. Mijn complimenten voor de goede service in winkel (in 2017), bij ons thuis, telefonisch en per mail.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Prettige service en prima selectie kunstwerken.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Prachtige kunstwerken gemaakt met speciale technieken

Op een zondagmiddag naar Amsterdam gereden om de pop up galerie van Bram Reijnders te bekijken. Leuke, niet al te grote expositie. Wat er hangt geeft een mooi beeld van wat Bram maakt. Door Teun Jansen goede uitleg gehad. Besloten om twee werken thuis te laten zien. Een werk gekozen en meteen op laten hangen. Top!

Mooie kunst, goede service

Snelle reactie op vragen. Vlotte levering. Persoonlijk opgehangen! En natuurlijk een prachtig kunstwerk van Bram! Love it!

Super goed bevallen.

Ik heb een prachtig kunstwerk aan de muur. Service is goed en we zijn goed geadviseerd. Ik ben helemaal te vrede.

• Provincie waar u woont Limburg

Prima begeleiding bij aankoop en huur

Topservice!

- komen hun afspraken na; - denken met je mee; - gevoel voor stijl; - zeer vriendelijk.

• Provincie waar u woont Noord-Holland

Goede hulp en aardige mensen

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Absoluut een prima formule!

Ik heb meerdere kunstwerken aangeschaft middels de huur-koop formule. Dat is me uitstekend bevallen, want je spreidt de kosten. En als het kunstwerk tegenvalt, kan het 'gewoon' terug. Ook de service in de vorm van het aan huis of op kantoor 'proberen' of een kunstwerk staat, is uitstekend. Ik ben vol lof over Abraham Art en ben nu eigenaar van twee prachtige kunstwerken.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Vriendelijk ontvangst bij de galerie. Leuk gesprek met de kunstenar

Goede service aan huis

• Service Goed
  • Provincie waar u woont Utrecht

Altijd prima geholpen

• Service Goed
  • Provincie waar u woont Utrecht

Heel goed!

Wij hebben nu het tweede kunstwerk van Abraham Art, elke keer als we daar zijn is het leuk om daar te zijn. Ze geven goed advies, komen het schilderij zelf ophangen. Willen met meerdere Werken langs komen om te kijken welke er het beste hangt.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Prachtig schilderij, een verrijking voor onze werkomgeving!

Over smaak valt niet te twisten, maar het aanbod is breed. De proefplaatsing is super, want visualiseren is niet voor iedereen makkelijk. Bij het plannen hiervan is AbrahamArt flexibel en nemen zij een paar vergelijkbare schilderijen mee, wat je beslissing makkelijker maakt.

Super goede service

Wij zijn super blij met ons schilderij en de goede service.

Prima geholpen

Erg prettige ervaring. Hopelijk komt er een vervolg mbt een zoekopdracht.

Heel relaxed

Bij binnenkomst werden we erg vriendelijk welkom geheten. We kregen alle ruimte om rond te lopen en daarna nam Randy ons onder haar hoede om de kunstwerken die onze interesse hadden te bespreken. Raoul is de persoon die de kunstwerken bij ons thuis liet zien. Ook hier weer heel relaxed en niet gehaast. Erg plezierig.

• Provincie waar u woont Limburg

Prachtige kunst en galerie, met vriendelijke medewerkers.

Mooi kunstwerk gekocht, wat ik een week op zicht mocht hebben. Ook werd aangeboden om een adviseur te laten kijken of het beeld wel in ons interieur zou passen en waar het het beste tot zijn recht komt. Wij zijn blij met het beeld van Sjaak Smetsers.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Mooie collectie, verl keuze. Goede hulp.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Totaalconcept met flexibiliteit en hoge mate van klantgerichtheid

Opnieuw een prettige ervaring gehad met AbrahamArt. Er is een ruime keus uit verschillende kunstobjecten. M.n. de service aan huis word door ons als prettig, ongedwongen ervaren. "AbrahamArt is echt een aanrader"

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Al jarenlang een prettige en uitstekende ervaring opgedaan.

Bij bezoek goed te woord gestaan, er wordt ruimte gegeven, krijg advies. Thuis, kunst wordt gebracht gehangen en daarbij advies over hoogte, kleur enz.

• Provincie waar u woont Limburg

Knap concept in combinatie met goed advies

Vanaf het eerste moment een goed contact met een volhoudende Raoul. Concept klopt aan alle kanten en maakt kunst daardoor toegankelijker.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Mooie hedendaagse kunst van kunstenaar naar klant door een professioneel bedrijf

We hebben vorige week het vierde kunstwerk door AbrahamArt laten ophangen.Steeds weer heel professioneel en goed. Mooie kunst vanuit een professionele galerij.

Geduldig en mega vriendelijk

Zowel in Eindhoven als in Amsterdam geweest en bij beide zeer vriendelijk geholpen. Kreeg echt de tijd en de rust om de kunstwerken te bekijken. Ook het verhaal achter de werken werden erg leuk en goed verteld. Ik was geen kunstliefhebber maar deze positieve ervaringen hebben mij zeer enthousiast gemaakt en ga nu zelf een Bram Reijnders aanschaffen. AbrahamArt bedankt.

• Provincie waar u woont Gelderland

Vriendelijk, komen afspraken na.

Komen op tijd. Geven goed advies. Ik ben er blij mee.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Weinig aanbod van mooie betaalbare kunst.

Graag zouden wij eens willen wisselen van werk maar er zit niets voor ons tussen.

• Kunst Aanbod Onvoldoende
  • Service Voldoende
  • Provincie waar u woont Noord-Holland

Beste Artlover, Bedankt voor u review. we stellen het erg op prijs dat u hiervoor moeite heeft genomen. Dit is de tweede keer dat u deze review achterlaat. Op onze eerste reactie hebben we helaas niks vernomen. We begrijpen dat u niet tevreden bent en willen dit graag oplossen. wellicht kunnen we een (bel)afspraak inplannen en kijken welke werken bij uw smaak en voorkeuren past. Hoop spoedig iets van u te horen. Mvg, Jonie Oostveen AbrahamArt

Over AbrahamArt

AbrahamArt is de grootste galerie en kunstuitleen van de Benelux. Een enorme variëteit van bekende en opkomende kunstenaars, te koop te huur en te sparen middels onze flexibele kunstuitleen. Er is een groot aanbod van top kwaliteit in hedendaagse kunst, fotografie, pop en abstract. Kom langs in het centrum van Amsterdam, Van Baerlestraat 26 of Eindhoven, Stratumsedijk 79.