Goed, gedegen, vriendelijk, deskundig

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel; deskundig en meedenkend. Mooie collectie kunstwerken te koop, huur onder prima voorwaarden.

Een prachtige ervaring!

Een prachtige ervaring! Zeer professioneel. Ik heb de aankoop gedaan in mijn woonplaats in de Verenigde Staten. Het stuk kwam zonder problemen aan. Ik zou AbrahamArt in de toekomst zonder enige aarzeling gebruiken.

• Provincie waar u woont Drenthe

Deskundig geholpen door Randy, met vragen heeft zij gelijk actie ondernomen

Zeer goed geholpen door Randy toen ik wat vragen had, gelijk heeft zij actie ondernomen , top

• Provincie waar u woont Limburg

Uitstekend, vriendelijk, behulpzaam prettig en zeer deskundig

zie bovenstaande.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

Zeer klantvriendelijk!Thuis nog eens kunnen kijken voor de juiste keuze, perfect Heel blij mee!!Een aanrader!!

Deskundig en bevlogen

Zijn deskundig en bevlogen geholpen met onze zoektocht naar een kunstwerk voor ons huis.

Prima snelle service

wist wat ik wilde maar men nam de moeite om thuis toch nog een ander schilderij te proberen.

wat teleurgesteld

had gevraagd om het teveel betaalde terug te storten. Wat is ook zeg/schreef, dit ging niet gebeuren terwijl ik geld heel goed kan gebruiken

• Service Goed
  • Provincie waar u woont Groningen

Mooie galerie professionele adviseurs

Wederom feest om er te zijn. Hebben een mooie ruime collectie en het is weer gelukt om een top kunstwerk als uitleen te krijgen.

Oplichting

Ik voelde mijzelf opgelicht omdat ik de bron heb kunnen achterhalen van de Newman foto, die in werkelijkheid hooguit een tiende representeert van de waarde, zoals opgegeven door uw kunstuitleen. Zeer, zeer slecht vind ik dat.

• Service Goed

Ik ben tevreden

Jarenlang gehuurd en nu 2 stukken gekocht! Ben tevreden

• Service Voldoende
  • Provincie waar u woont Noord-Brabant

"om enthousiast van te worden"

Zonder vooraf bedacht te hebben dat we meteen tijdens het eerste bezoek aan de galerij een kunstobject zouden gaan kopen, toch erg enthousiast geworden én vervolgens een mooi kunstwerk aangekocht. Mooie galerij met een aangename sfeer en veel variëteit in kunstwerken. Zeker te benoemen het erg vriendelijk ontvangst van Randy die ons goed heeft geïnformeerd.

vriendelijk onthaal

vriendelijk onthaal

• Provincie waar u woont - België

Meedenkend en goede service

Fijne samenwerking en uitstekende service

• Provincie waar u woont Noord-Holland

Mijn ervaring is super goed. Suus heeft de opdracht direct opgepakt en heeft meegedacht in wat ik graag wilde. Contact is goed verlopen. Ook Raoul heeft mij alles goed uitlegt en dacht mee op locatie. Naast het mooie werk van Bram blinken de medewerkers echt uit in klantbeleving. Deze medewerkers snappen hoe het werkt.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Ruime keus en uitstekende service! Er wordt tijd voor je genomen !

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Een vriendelijke en adequate uitvoering van de opdracht

Na de vraag online gesteld te hebben werd rr dezelfde dag contact opgenomen om de opdracht uit te werken. Een collega kwam met mijn voorkeur en een paar alternatieven bij mij thuis en hebben we een plaats gevonden om het werk van Jef Poldervaart op te hangen

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Mooie zaak en mooie kunst

Mooie hedendaagse kunst en smaakvol tentoongesteld

Goed advies

We zijn ontzettend goed geholpen met het maken van een keuze uit verschillende kunstwerken. We zijn zeer tevreden en erg blij met het kunstwerk wat wij hebben uitgekozen.

• Provincie waar u woont Overijssel

Goed geslaagd hier

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

De aankoop van een schilderij en een aantal keramiek objecten verliep uitstekend alsmede ook het ophangen van de objecten in ons huis. Uitstekende service en deskundig en vriendelijke medewerkers. Abraham Art weet ons altijd te verrassen met hun mooie aanbod!

GE-WEL-DIG!!!!

Prachtige kunst! Topservice van Raoul!

• Provincie waar u woont Limburg

Niet zoals ik van u gewend ben.

1. Spraakverwarring tussen Amsterdam en Eindhoven over kunstwerk, nadeel Amsterdam aan tel.als je Eindhoven belt. 2.kunstwerk 200€ duurder dan bij Christie's. 3. De doos van kunstwerk correspondeert niet met inhoud. Het is een doos die past bij een gelijk kunstwerk maar andere kleur Mijn zoon belt u hier nog over vanuit Berlijn. Voor juistheid kunstwerk groot probleem. 4. Onder het kunstwerk staat made in China. Kan zijn dat de kunstenaar dit als grap bedoeld maar zaait twijfel over de echtheid. Zeker ook omdat volgens U de kunstenaar geen certificaat wil afgeven. 5. Volgens mijn zoon heeft U toen hij bij U in Eindhoven was een lagere prijs genoemd. Kan hier niet over oordelen was er niet bij maar mijn zoon kennende is hij hier zeer allert op. 6. Het restbedrag kon niet in de vorm van kunstuitleen, moest meteen contant betaald worden. Hier zet ik vraagtekens bij. Voor mijn zoon die ook geïnteresseerd is in kunst geen reclame voor herhaling. 7. Ik heb door de jaren heen 6 werken bij U gekocht met volle tevredenheid. De laatste aankoop is teleurstellend gezien bovenstaande. Hopende Abraham Art zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet mevrouw C.M.A Troost - Smulders.

• Service Voldoende

Uitstekende begeleiding

Altijd een feest als we een nieuw werk hebben gevonden bij AbrahamArt. Vanaf het moment van contacteren tot het moment van aflevering een fijne ervaring.

• Provincie waar u woont Noord-Holland

zeer tevreden

Het bezoek aan de Galerie in Eindhoven is erg prettig, je krijgt alle tijd en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Over AbrahamArt

AbrahamArt is de grootste galerie en kunstuitleen van de Benelux. Een enorme variëteit van bekende en opkomende kunstenaars, te koop te huur en te sparen middels onze flexibele kunstuitleen. Er is een groot aanbod van top kwaliteit in hedendaagse kunst, fotografie, pop en abstract. Kom langs in het centrum van Amsterdam, Nieuwe Spiegelstraat 7 of Eindhoven, Stratumsedijk 79.