Geduldig en mega vriendelijk

Zowel in Eindhoven als in Amsterdam geweest en bij beide zeer vriendelijk geholpen. Kreeg echt de tijd en de rust om de kunstwerken te bekijken. Ook het verhaal achter de werken werden erg leuk en goed verteld. Ik was geen kunstliefhebber maar deze positieve ervaringen hebben mij zeer enthousiast gemaakt en ga nu zelf een Bram Reijnders aanschaffen. AbrahamArt bedankt.

• Provincie waar u woont Gelderland

Vriendelijk, komen afspraken na.

Komen op tijd. Geven goed advies. Ik ben er blij mee.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Weinig aanbod van mooie betaalbare kunst.

Graag zouden wij eens willen wisselen van werk maar er zit niets voor ons tussen.

• Kunst Aanbod Onvoldoende
  • Service Voldoende
  • Provincie waar u woont Noord-Holland

Beste Artlover, Bedankt voor u review. we stellen het erg op prijs dat u hiervoor moeite heeft genomen. Dit is de tweede keer dat u deze review achterlaat. Op onze eerste reactie hebben we helaas niks vernomen. We begrijpen dat u niet tevreden bent en willen dit graag oplossen. wellicht kunnen we een (bel)afspraak inplannen en kijken welke werken bij uw smaak en voorkeuren past. Hoop spoedig iets van u te horen. Mvg, Jonie Oostveen AbrahamArt

Super vriendelijke en correcte benadering.

Alles volgens afspraak en op tijd. Bereidt om even mee te kijken, omdat ik ook even een vraag had over het ophangen van een foto. Blij met het kunstwerkje van Mo Cornelisse.

• Kunst Aanbod Voldoende

Tevreden

Alles zeer vlotjes verlopen

• Provincie waar u woont - België

Leuke ondersteuning bij je keuze op locatie (thuis).

• Provincie waar u woont - België

Prettig ontvangen in een ongedwongen sfeer

Eind 2018 heb ik een paneel gekocht van kunstenaar William Malucu. Ik heb rustig rondgekeken in de galerie en ben goed geholpen door een medewerkster. Daarna een afspraak gemaakt op mijn woonadres. Vervolgens heeft een medewerker van Abraham Art een aantal kunstwerken meegenomen om in mijn huis te kijken welke ik het mooist vindt passen. Daar heb ik een mooie paneel uitgekozen!

Top geregeld.

Goed geregeld. Juist advies. En nog heel erg blij met het kunstwerk!! Nog lang niet uitgekeken.

• Provincie waar u woont Limburg

Geweldig! Professioneel, deskundig, plezierig en perfecte service.

Wij bezochten AbrahamArt in Eindhoven tijdens het carnaval weekend. Wij wilden ons oriënteren op werken van Malucu. Toch kregen wij het advies om eerst eens rustig rond te kijken. Daar namen wij de tijd voor. Wij realiseerden ons dat wij onvoldoende waren voorbereid, wij hadden namelijk geen foto’s van ons interieur bij ons. We kwamen in gesprek tijdens een kopje koffie. Er werd goed naar ons geluisterd. Een kunstwerk van Dario Bosa sprak ons beiden aan. Wij aarzelden, omdat de maten 200 x 100 wellicht te groot zou zijn voor onze wand. Al luisterend en doorvragend werd er ook nog een kunstwerk van SR Rodrigues getoond. Wij zagen in totaal 5 werken van nabij. Keuzestress! Geen probleem voor AbrahamArt, want de dinsdag daarop bezocht Stijn Verstralen ons in Drenthe. Hij had meerdere werken bij zich. Hing de werken op mogelijke plaatsen ,wisselde af en toe van plaats. Niets was hem te veel. Wij waren zeer content en enthousiast. Het resultaat; wij kochten maar liefst drie werken. Tot op de dag van vandaag genieten wij er elke dag van. Zo’n goede service is wel een lang review waard

• Provincie waar u woont Drenthe

Heel goed!

Fijne mensen, snelle plaatsing. Geen probleem als je wat wilt ruilen. Groot aanbod. Duidelijke uitleg. Met andere woorden, een dikke 10.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

mooi aanbod en professioneel advies

aangename ontvangst in de winkel; vlotte proefopstelling en professionele afhandeling thuis.

• Provincie waar u woont - België

zorgvuldig, veel kennis en goed advies

veel kennis en goed advies over wat zou kunnen passen in mijn huis.

• Provincie waar u woont Gelderland

Vriendelijk, flexibel en meedenkend

Prettige en service-gerichte ontvangst! Goed bereikbaar met ruime parkeergelegenheid. Groot en gevarieerd aanbod van kunst, met een relatief klein aanbod in een introductie-segment, d.w.z. voor beginners en kunstliefhebbers met een smalle beurs!

• Provincie waar u woont Limburg

Goede service en vriendelijk

Goed betrouwbaar uitgebreid assortiment en zeer prettig geholpen

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

mooie collectie, en voldoende ruimte tussen de werken.

uiterst behulpzame en kundige medewerkers.

• Kunst Aanbod Voldoende
  • Provincie waar u woont Noord-Brabant

Goede service, denken mee en aangekochte werken worden keurig conform afspraak gebracht en met zorg opgehangen.

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

mooie galerie met veel keuze en deskundige ondersteuning

genoten van het bezoek aan de galerie met een gevarieerde keuze van kunst. deskundige ondersteuning en professionele levering en plaatsing

Geweldig tevreden

Prachtige schilderijen, professioneel opgehangen, in huis komen passen, anders had ik het nooit aangedurfd zulke grote stukken te kopen

• Provincie waar u woont - België

Een kunstzinnig artistiek mooie ervaring.

Erg mooie collectie die spreekt tot de verbeelding. Vakkundig en tevens enthousiast team!

• Provincie waar u woont Noord-Brabant

Warm welkom en veel kennis van de kunstwerken.

Vriendelijke ontvangst, er werd veel aandacht besteed aan de uitleg en het laten zien van de kunst. Daarna gratis thuisbezorg en de verkoop geschiedt op afbetaling. Prima geregeld.

snel, flexibel en professioneel

De eerste kennismaking met AbrahamArt was uitstekend, professionele aanpak en goed advies. Wij zijn zeer tevreden met de huidige collectie en kijken uit naar het vervolg.

Prettig

Goede service waarbij goed de tijd genomen wordt en goede adviezen worden gegeven. De automatische incasso formulieren waren iets onduidelijk in vergelijking tot dergelijke formulieren van andere bedrijven.

• Provincie waar u woont Zuid-Holland

De aanvulling op onze keuze was zo goed dat we nu 2 werken hebben hangen!

Stijn Verstralen kwam met een aantal extra schilderijen van Casper Faassen, van wie we een specifiek schilderij op zicht wilden. We kregen ruimschoots de tijd om te beslissen. Het aanbod maakte de keuze in eerste instantie moeilijker voor ons, tot we besloten er twee te huren en dit jaar een definitieve keuze te maken.

Geweldige service

Na contact te hebben gehad voor een afspraak om 2 kunstwerken te huren..waren jullie binnen 1 week ter plaatsen met een bus vol kunstwerken ..2 gekozen en laten ophangen...zeer tevreden

Uitstekend!

ik mijn schilderij ging aanschaffen was super behulpzaam. Het proefhangen en de verdere afwikkeling was uitstekend geregeld.

Over AbrahamArt

AbrahamArt is de grootste galerie en kunstuitleen van de Benelux. Een enorme variëteit van bekende en opkomende kunstenaars, te koop te huur en te sparen middels onze flexibele kunstuitleen. Er is een groot aanbod van top kwaliteit in hedendaagse kunst, fotografie, pop en abstract. Kom langs in het centrum van Amsterdam, Van Baerlestraat 26 of Eindhoven, Stratumsedijk 79.