Leuke lessen, ervaren docenten met veel kennis

De lesstof wordt prettig overgebracht, de docenten hebben duidelijk veel kennis en praktijkervaring. Heel fijn dat er de mogelijkheid was om de lessen online te kunnen volgen.

Alles goed georgeniseerd

Leuke lessen en goed opgeleide docenten uit de praktijk, alles goed georganiseerd, (ook tijdens de Coronamaatregelen),

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk module A

Kwaliteit docenten wisselend

Over het algemeen waardeer ik Tinley Academie ruim voldoende. De lesstof is interessant en de docenten zijn zeer bevlogen en enthousiast. En ze hebben een grote vakkennis. Ze komen ook allemaal uit het werkveld wat ik een toegevoegde waarde vind. Didactisch gezien en qua digitale vaardigheden is er echter bij een aantal docenten winst te behalen. Met name dat laatste is (in deze tijd waarin de lessen allemaal online gaan) wel een punt van aandacht. Ook het tijdig aanleveren van de lesmappen en inhoud ervan zou beter kunnen.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Gedragstherapeut kat

Erg leuke en leerzame lesstof waar ik in de praktijk al heel veel plezier van heb gehad.

Eerlijk gezegd zijn dit de leukste cursussen die ik ooit gevolgd heb. Dat komt deels voor mijn interesse in de hondenneus, maar zeker ook door de interessante lesstof en zeer goede docenten die de stof helder uitleggen met veel voorbeelden. Een mooie mix van theorie en hoe toe te passen in de praktijk, met veel nadenken over de stof. Ik heb in de praktijk al veel plezier gehad van de geleerde principes, en mijn manier van denken over geur en geurwaarneming is voor altijd veranderd.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk 1 en 2

Goede voorbereiding op de praktijk

Goed opgeleide docenten uit de praktijk, alles goed georganiseerd, (ook tijdens de Coronamaatregelen), leuke medecursisten, mooie mix tussen theorie, praktijk en ook samenwerken, prettig aantal lesuren.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk Module 1 en 2
  • Als je geen student bent(geweest) waarop baseer je dan deze review over Tinley Academie N.v.t.

Hele leerzame cursus!

Leuke lessen en de docenten weten heel veel over de onderwerpen die aan bod komen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja

Zeer dier en mens vriendelijk

Zeer kundige documenten met veel kennis. Die het dieren welzijn geen moment uit het oog verliezen.

Tevreden

Ik heb Neuswerk module 1 gevolgd waar ik erg tevreden over was en daarom nu ook gestart met Neuswerk module 2. De locatie waar de cursus wordt gegeven is een fijne locatie en alles rondom de cursus is goed verzorgd. De docenten zijn gemotiveerd en geven duidelijk uitleg en tips.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk module 1 en Neuswerk module 2

Fantastische opleiding (Kynologisch instructeur)

Het niveau van de opleiding bij Tinley overtreft mijn verwachting. Ik heb de eerste module van Kynologisch Instructeur ook bij een andere Academie gedaan en het certificaat behaald. Ik ben daar echter gestopt omdat het niveau niet aansloot bij mijn verwachting. Ik vind de docenten bij Tinley erg toegankelijk en duidelijk.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kynologisch Instructeur

tevreden

Heerlijk gestart met module 3, facultatieve lesdag van Kynologisch Instructeur bij Tinley Academie. Waarom? Gewoon omdat ik erg tevreden ben over deze les locatie. De duidelijke en rustige manier van lesgeven en tips van deze instructeur. Maar ook het uitwisselen van gedachtes met medecursisten toch wel handig is wat je visie verbreed.

Interessant

Enthousiaste docente die de tijd nam om alle vragen te beantwoorden. Veel geleerd door goede foto's en video's

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Cursus hondengedrag

Top docenten en uitleg

Ik heb de eerste module van Activiteiten coach gedaan. Een super leuke opleiding, zeer leerzaam en erg goed uitgelegd door de docenten. Ben erg blij dat het via Zoom te volgen was, anders had ik het vanwege de afstand niet kunnen doen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Activiteiten coach

Goede duidelijk begrijpbare informatie

De eerste les dag heb ik als positief ervaren. Zag er echt tegenop. Maar was goed te volgen en te begrijpen. Het was een zoom les, maar omdat er ieder uur 5 min pauze was, was dit goed vol te houden de hele dag.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Trainen met kippen en activitieten coach basis

Ik ben erg tevreden over hoe echt alles tot in de puntjes goed geregeld werd rondom het volgen van de cursus. Alle docenten kwamen op mij zeer gedreven, zeer ervaren, professioneel over en waren bovendien ook nog eens ontzettend aardig in de omgang.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Gedragskennis en leerprincipes

Leerzaam

wat ik fijn vind is dat Tinley Academie informatie geeft op basis van wetenschap dat wordt uitgelegd met ervaringen uit de praktijk. Deze cursus was bijzonder omdat het keek naar zowel gedragsmatige oorzaken als lichamelijke oorzaken. Gedegen info en goed lesgegeven.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? agressie bij katten

Zit goed in elkaar

Prima opleiding met goede onderbouwing. Geen rommel.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? EHBO

Geweldig zo online en een zeer bekwame lesgever

Heel veel geleerd in korte tijd. Het was een hele dag, maar toch niet vermoeiend en online goed te volgen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Honden EHBO

Leerzaam, leuk en intensief

Vanwege de Corona maatregelen na de 1e les op locatie daarna de lessen online moeten volgen. Hulde voor de docenten die de lessen boeiend en interactief wisten te houden! Ondanks dat het enorm intensief was (van 14:00 tot 20:30 bijna onafgebroken naar een scherm kijken met oortjes in is echt heel erg vermoeiend) en schipperen met uitlaten en eet-pauzes heb ik de ABA-1 als heel erg interessant en leerzaam ervaren.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? ABA1

Super leuke en leerzame cursus

Een hele leuke en leerzame cursus voor kromsnavels afgerond. Ik ga zeker meer cursussen volgen via tinely En kan deze ook zeker aanraden. 2 lessen op locatie en 2 via zoom alles netjes en verzorgd. Nog wat wennen met werken via zoom maar dat is helemaal logisch en niet storend.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Gedragsadviseur voor papegaaien

Boeiend, intensief

Module en examen online gedaan. Dat ging prima. De eerste 2 lesdagen waren ook klassikaal maar de docenten betrokken ons thuis er goed bij en hielden goed rekening met ons. Fijne, enthousiaste docenten. Ging wel snel en het was zeker intensief. De cursusmap had wel uitgebreider gemogen, zeker omdat je weinig tijd had om aantekeningen te maken. Gelukkig kregen we nog een mooie aanvulling, heel fijn. Ook het examen , online, was goed geregeld.

Interessante cursus!

De cursus behandeld alle aspecten kwa gedrag van en verrijking voor kromsnavels. De docenten zijn kundig. De overgang naar online vanwege corona is goed opgepakt. Communicatie vanuit back office kan echter beter. Meer en duidelijkere communicatie vooraf en tijdens waar nodig (zeker tijdens de corona crisis) neemt onduidelijkheid weg bij cursisten.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Gedragsadviseur Papegaaien

Goede volledige cursus

De cursus ging online door, heel veel info meegekregen en de vragen werden perfect beantwoord tijdens de online-cursus.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? cursus kattengedrag

Zo waardevol voor elke professional die met katten werkt

Na vorig jaar de zeer interessante nascholing over onzindelijkheid te hebben gevolgd, keek ik er naar uit om dit jaar de nascholing van Tinley te volgen over agressie van katten naar soortgenoten en mensen. De lesstof was wederom goed te volgen en werd prettig opgebouwd zodat iedereen van elk kennisniveau van katten mee kon. Ik heb weer veel geleerd en ben erg tevreden. Ik kijk uit naar een volgende nascholing bij Tinley.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Nascholing: Agressie bij katten

Goede academie met professionele docenten

Mijn laatste cursusdag was "Vechtende honden". Een aanrader!!

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? N.v.t.
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Vechtende honden...

Boeiende lessen, goed georganiseerd

In februari 2020 startte ik met de opleiding Kynologisch Instructeur. Al voordat de lessen begonnen, viel het me op dat bij Tinley Academie alles goed geregeld is. Keurig verzorgde lesstof, een app, studienet voor cursisten. Ik volg de opleiding in Heteren, deze locatie is prima bereikbaar en ik vind het een feestje om les te krijgen met uitzicht op de binnenbak waar de paarden lopen :-) De lessen zijn enorm boeiend, interessante lesstof en de docenten zijn vakbewaam en hebben vele voorbeelden en casussen paraat. De lesdag vliegt voorbij! Kortom, ik zou Tinley Academie absoluut aanbevelen aan anderen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kynologisch instructeur I

Over Tinley Academie

Tinley Academie is al meer dan 20 jaar hét kennisinstituut op gebied van diergedrag Tinley Academie voldoet aan de kwaliteitscode voor kort beroepsonderwijs en staat geregistreerd bij ‘t CRKBO Beroepsopleidingen kat, paard, papegaai en hondengedrag zijn erkend door brancheorganisatie SPPD en de Raad van Beheer ​ Leslocaties zijn centraal in Nederland, goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer Tinley Academie staat voor de zekerheid van goed onderwijs