Leerzame verdieping in puberteit van honden

Een tweedaagse cursus. Deels herhaling (opfrissing) van hetgeen ik geleerd heb bij de opleiding tot kynologisch instructeur, maar ook zeker veel nieuwe theorie. Een mooie verdieping in de perikelen van een puberhond. Wat maakt dat de puberhond zich gedraagt zoals hij/zij zich gedraagt en wat kun je er al dan niet aan doen om dit in goede banen te leiden. Een nuttige aanvulling voor mij als kynologisch instructeur.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Honden in puberteit

Zeer goed opleidingsinstituut!

Heb bij Tinley de opleiding Kynologisch Instructeur, Neuswerk Module 1, 2, 3A en 3C en Nascholing Neuswerk Speuren gevolgd en niets dan lof voor de docenten. Zeer bekwame, aangename mensen die vol passie mensen op een hoger niveau helpen brengen door ‘hun rugzakje’ te vullen met heel veel (praktische) tips en kennis.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Zie eerder antwoord

Instructeur Neuswerk

Enorm veel kennis, praktijk en theoretische, is aanwezig bij de docenten. Bovendien zorgen de Tinley docenten voor een veilige leeromgeving, waarin je vrijuit kan ‘stuntelen’. De twee modules (Neuswerk 1 & 2)van de vooropleiding zorgen voor een stevige basis.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Instructeur Neuswerk

Zeer goede Academie.

De opleiders waarvan men les krijgt zijn zeer bekwaam en weten de lesstof op een goede en begrijpelijke manier over te brengen naar de cursist. Tevens delen zij veel praktijkervaring in combinatie met de lesstof.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? N.v.t.

Zeer professionele en bekwame academie

De docenten van Tinley zijn zeer vriendelijk en hebben verstand van zaken. De lesstof is duidelijk en voor iedereen toegankelijk.

Een pittige en zeer degelijke beroepsopleiding tot kattengedragstherapeut.

Tinley's opleiding tot kattengedragstherapeut is me tot nu toe zeer goed bevallen. Als doorgewinterde kattenliefhebber dacht ik veel te weten, maar ik leer er elke les weer nieuwe dingen bij. Als iemand met een universitaire opleiding vond ik de moeilijkheidsgraad van de modules wisselend, maar tijdens de opleiding loopt die op tot behoorlijk pittig. Nu ik binnenkort na alle theorie doorga met de praktijkmodule begin, waarmee de opleiding wordt afgesloten, weet ik al dat ik als therapeut goed beslagen ten ijs zal komen.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Opleiding tot kattengedragstherapeut

Zeer leerzame, professioneel gegeven cursus

De lessen zijn interessant, zeer leerzaam, interactief en goed gestructureerd. De docenten zijn zeer deskundig.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kattengedrag module 1

De lessen van Tinley Academie zijn goed.

De onderwijsstof wordt op een fijne manier behandeld, in het juiste tempo. Er is veel interactie met de cursisten en er wordt uitgebreid de tijd genomen voor vragen.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kattengedragstherapie

Leuke en ontspannen sfeer, goede en leerzame cursus

Ik heb een geweldig leuke cursusdag gehad die werd begeleid door Thera en Annemarie. Een fijne afwisseling tussen theorie en praktijk. Voldoende ruimte voor vragen die deskundig worden beantwoord. Vol inspiratie en nieuwe ideeën ging ik weer naar huis en niet onbelangrijk… ook mijn hond had een topdag. Er zijn prachtige materialen en spellen om uit te proberen, erg leuk!

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Hersenwerk

Leuk, leerzaam en professioneel met zeer ervaren docenten

Ik heb deze cursus, net als Neuswerk 1 en 2, met heel veel plezier gevolgd. In deze laatste module staat de praktijk centraal. De docenten zijn zeer ervaren in de praktijk, en geven erg waardevolle feedback. Ik heb enorm veel geleerd in maar 3 dagen, en zou willen dat er nog een verdiepingsmodule bestond die hier op voorborduurt.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Tinley Neuswerk Module 3B

Goede cursus die aansloot bij mijn verwachting.

De docenten hebben kennis van zaken en weten dat ook over te brengen en uit te leggen. Online werd een instructeur soms afgeleid door een huisdier die thuis aandacht vroeg. Al met al de cursus met plezier gevolgd

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Module 1 neuswerk

Zeer goede ervaring

Duidelijk, luisteren goed, elke vraag wordt met geduld beantwoord, professioneel en veel verbinding zoekend.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kynologisch Instruxteur

professionele opleiding

professionele inhoud en.duidelijk gegeven

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? gedragstherapie voor katten module 1

Gewoon goed!

Ook met het huidige online lessen blijft de opleiding erg interessant en leerzaam! Website technisch zitten er met name in het leerplatform nog schoonheidsfoutjes maar dat zul je altijd houden.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Katten gedrag

Goede opleiding die ik met veel plezier volg!

Leuke opleiding met goede docenten die veel verstand van zaken hebben. Wat ik zelf belangrijk vind is dat de lesstof goed onderbouwd wordt aan de hand van de wetenschap. Dit is zeker het geval! Goede gevarieerde, complete opleiding!

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Gedragstherapie voor katten

Leuke lessen, ervaren docenten met veel kennis

De lesstof wordt prettig overgebracht, de docenten hebben duidelijk veel kennis en praktijkervaring. Heel fijn dat er de mogelijkheid was om de lessen online te kunnen volgen.

Alles goed georgeniseerd

Leuke lessen en goed opgeleide docenten uit de praktijk, alles goed georganiseerd, (ook tijdens de Coronamaatregelen),

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk module A

Kwaliteit docenten wisselend

Over het algemeen waardeer ik Tinley Academie ruim voldoende. De lesstof is interessant en de docenten zijn zeer bevlogen en enthousiast. En ze hebben een grote vakkennis. Ze komen ook allemaal uit het werkveld wat ik een toegevoegde waarde vind. Didactisch gezien en qua digitale vaardigheden is er echter bij een aantal docenten winst te behalen. Met name dat laatste is (in deze tijd waarin de lessen allemaal online gaan) wel een punt van aandacht. Ook het tijdig aanleveren van de lesmappen en inhoud ervan zou beter kunnen.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Gedragstherapeut kat

Erg leuke en leerzame lesstof waar ik in de praktijk al heel veel plezier van heb gehad.

Eerlijk gezegd zijn dit de leukste cursussen die ik ooit gevolgd heb. Dat komt deels voor mijn interesse in de hondenneus, maar zeker ook door de interessante lesstof en zeer goede docenten die de stof helder uitleggen met veel voorbeelden. Een mooie mix van theorie en hoe toe te passen in de praktijk, met veel nadenken over de stof. Ik heb in de praktijk al veel plezier gehad van de geleerde principes, en mijn manier van denken over geur en geurwaarneming is voor altijd veranderd.

• Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk 1 en 2

Goede voorbereiding op de praktijk

Goed opgeleide docenten uit de praktijk, alles goed georganiseerd, (ook tijdens de Coronamaatregelen), leuke medecursisten, mooie mix tussen theorie, praktijk en ook samenwerken, prettig aantal lesuren.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk Module 1 en 2
  • Als je geen student bent(geweest) waarop baseer je dan deze review over Tinley Academie N.v.t.

Hele leerzame cursus!

Leuke lessen en de docenten weten heel veel over de onderwerpen die aan bod komen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja

Zeer dier en mens vriendelijk

Zeer kundige documenten met veel kennis. Die het dieren welzijn geen moment uit het oog verliezen.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kynologisch instructeur

Tevreden

Ik heb Neuswerk module 1 gevolgd waar ik erg tevreden over was en daarom nu ook gestart met Neuswerk module 2. De locatie waar de cursus wordt gegeven is een fijne locatie en alles rondom de cursus is goed verzorgd. De docenten zijn gemotiveerd en geven duidelijk uitleg en tips.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Neuswerk module 1 en Neuswerk module 2

Fantastische opleiding (Kynologisch instructeur)

Het niveau van de opleiding bij Tinley overtreft mijn verwachting. Ik heb de eerste module van Kynologisch Instructeur ook bij een andere Academie gedaan en het certificaat behaald. Ik ben daar echter gestopt omdat het niveau niet aansloot bij mijn verwachting. Ik vind de docenten bij Tinley erg toegankelijk en duidelijk.

• Ben je student (geweest)aan de Tinley Academie? Ja
  • Welke cursus, workshop of opleiding heb je gevolgd aan de Tinley Academie? Kynologisch Instructeur

tevreden

Heerlijk gestart met module 3, facultatieve lesdag van Kynologisch Instructeur bij Tinley Academie. Waarom? Gewoon omdat ik erg tevreden ben over deze les locatie. De duidelijke en rustige manier van lesgeven en tips van deze instructeur. Maar ook het uitwisselen van gedachtes met medecursisten toch wel handig is wat je visie verbreed.

Over Tinley Academie

Tinley Academie is al meer dan 23 jaar hét kennisinstituut op gebied van diergedrag Tinley Academie voldoet aan de kwaliteitscode voor kort beroepsonderwijs en staat geregistreerd bij ‘t CRKBO Onze beroepsopleidingen zijn erkend door brancheorganisatie SPPD en de Raad van Beheer ​ Leslocaties zijn centraal in Nederland Tinley Academie staat voor de zekerheid van goed onderwijs