Super mooie kozijnen voor een scherpe prijs

Wij hebben bij Manteau voor de voor- en achtergevel kunststof kozijnen en een aluminium schuifpui besteld. Na een redelijk lange levertijd is de klus in een kleine 8 dagen naar wens uitgevoerd. Het resultaat een super mooi opgeknapt huis.

We zijn erg enthousiast over Manteau.

We hebben goede ervaringen met Manteau. Het materiaal is degelijk en van goede kwaliteit. De werknemers hebben goede ervaring en lossen foutjes meteen op. Wij zouden Manteau aanraden!

Waanzinnige vaklui.

Monteurs kwamen binnen, direct stuclopers neerleggen, keihard gewerkt en aan het eind alles perfect opgeruimd. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over het werk en wat ze hebben afgeleverd...!!!

Ban begin tot einde supertevreden met Manteau

Wat een fijn bedrijf: Peter Manteau heeft zeker verstand van kunststof kozijnen en alles wat daarbij komt kijken. Denkt mee. Is duidelijk. Is professioneel. Doet wat ze beloven. Prijskwaliteit verhouding is prima. Het demonteren van de oude kozijnen en het monteren van de nieuwe kunststof kozijnen verliep vlekkeloos. Alles binnen en buiten prachtig afgewerkt door het team olv Daniël. Super tevreden en zeker aan te raden. Top!

Vanaf het moment dat ik geïnteresseerd binnen kwam lopen, tot het moment dat het laatste kozijn geplaatst was, ben ik prima geholpen. Er werd duidelijk met me meegedacht, de werknemers waren zeer vriendelijk en de communicatie verliep vlekkeloos. Kreeg echt het idee dat ze er alles aan deden om mij als klant tevreden te houden. Het was allemaal niet goedkoop (9 kozijnen met hr++ glas, horren en raamdecoratie), maar dan ben ik voor de komende decennia wel klaar. Blij mee!

Vakwerk geleverd

Van offerte tot nazorg is Manteau beschikbaar geweest voor vragen of tussentijdse aanpassingen (van proportionele aard uiteraard). Alle werkzaamheden zijn zorgvuldig uitgevoerd door vakbekwame werknemers. Wij zijn uiterst tevreden met de kwaliteit van materiaal & afwerking en raden Manteau dan ook aan voor kunststof kozijnen. Uitgevoerd mei 2022 - alle ramen, portiek incl. voordeur & renovatie dakkapel.

Vakmanschap

Onze nieuwe kunststofschuifpui is helemaal naar wens geleverd en vakkundig geplaatst. Alles is top in orde!

De mannen van Manteau leveren vakwerk, verlenen goede service, lossen problemen op en doen wat ze zeggen. Zeker een aanrader!!!

Vakwerk geleverd

De mannen van Mateau hebben onze nieuwe ramen en kozijnen vakkundig geplaatst. Ze werken netjes en volgens afspraak. De afwerking binnen is heel mooi. We zijn superblij!

En dan is ineens je uitzetijzer van je kunstig raam gebroken. Dus opzoek naar een leverancier die ons kon helpen. Een aantal bedrijven benaderd en nul op rekest gekregen. En dan kom je bij Manteau terecht. Gelijk behulpzaam en ons geholpen met ons probleem. Geen geouwehoer dat het product niet bij hen is gekocht maar gewoon ons geholpen. Nogmaals dank daarvoor

Geweldige vakmensen,netjes gewerkt mooi resultaat heel blij mee. Echt een aanrader!

Goed werk afgeleverd!!

Manteau kozijnen is een goed bedrijf. Zoals afgesproken is de eigenaar alles komen opmeten en zijn alle kozijnen en deuren vervangen. Netjes en vakkundig is alles gedaan. Leuke, vriendelijke medewerkers. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!

Prachtige kozijnen en geweldig mooi werk geleverd.

Er wordt nauwkeurig, netjes en volgens afspraak geleverd en gewerkt. Het resultaat mag er zeker zijn; daar geniet ik iedere dag van. De prijs- kwaliteitsverhouding is scherp, maar doet niet af aan het goede product. Betrouwbaar en compleet. Ik raad deze leverancier beslist aan.

Goed vakmanschap en prettige samenwerking!

We hadden een prima overleg in de voorbereiding van de opdracht. Alle opties werden besproken en uitgelegd. De opdracht is goed en naar tevredenheid uitgevoerd en op óf aanmerkingen werden snel en adequaat opgepakt. Ook de na contrôle is prima verlopen. Wat ons betreft raden wij Manteau Kozijnen van harte aan. Velen die langs liepen gaven complimenten over het uitgevoerde werk.

Alles netjes op tijd niet gehaast, vloeren en trap netjes afgedekt zelfs bed werd werd bedekt met bescherming, alles keurig afgewerkt inderdaad de klant is koning. Bedankt en succes in de toekomst. Hi

Meer dan tevreden

In onze boerderij zijn nieuwe kozijnen geplaatst. Een huis uit 1811! Alles is conform afspraak gedaan. Wat een vakwerk en wat een vakmannen. Wij zijn meer dan tevreden. Wij zouden Manteau aan een ieder aanraden. Een dikke 10 voor alles.

Top prestaties

Na eerdere ervaringen met werkzaamheden uitgevoerd door Peter Manteau zijn we voor het vervangen van de kozijnen en de voordeur vol overtuiging weer met hem aan de slag gegaan. We werden zeer goed geadviseerd. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd door een prima team. Keurig netjes gewerkt. En we mogen zeker de communicatie met Floor over de planning en andere administratie niet vergeten. Firma Manteau jullie mogen trots zijn op het bedrijf en het gehele team.

Prima bedrijf dat hard werkt en zijn klanten ontzorgt

Na een minder goede ervaring bij een ander bedrijf waren we voorzichtig met het in zee gaan van Manteau. Maar wat een geweldig goed team onder leiding van Mesan is daar aan het werk gegaan. Wij hebben veel kozijnen laten vervangen inclusief de voordeur. In drie dagen was de klus geklaard, keurig gewerkt en waar nodig werden oplossingen aangedragen. Wij bevelen Manteau Kozijnen van harte aan.

Uitstekend!

Na wat rondgekeken te hebben ben ik terecht gekomen bij Monteau Kozijnen. Ik ontving al snel een duidelijke offerte en heb een afspraak gemaakt voor uitvoering. Het plaatsen van het kozijn is vakkundig en prettig verlopen. Uitstekende vakmensen die zeer voorkomend zijn . Meedenken met oplossingen die voor kunnen komen. Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden om met deze firma in zee te gaan . Jur Bleijenberg. Boskoop.

Erg tevreden.

Vandaag is er een kunststof schuurdeur geplaatst door Manteau Kozijnen. Echt top gedaan. Super tevreden. Door professionele mensen geplaatst.

Professionele offerte en uitstekende uitleg

Ter oriëntatie op kunststof kozijnen 3 offertes aangevraagd. Manteau kwam daar duidelijk als beste naar voren. Het blijkt best wel kostbaar, maar als ik net was verhuisd was ik zeker met ze in zee gegaan.

Voor een een perfecte pui of kozijn, bij Manteau kozijnen moet je zijn!

Wij als familie de Kruijk willen Manteau kozijnen aan een ieder aanraden die op zoek is naar hoogwaardige kwaliteit omtrent kozijnen en/of schuifpui. Manteau kozijnen heeft een prettige en vertrouwende communicatie en leveren vakwerk. Manteau kozijnen weet waar zij mee bezig zijn en hechten bovenal grote waarde aan transparantie, communicatie en kwaliteit! Het plaatsen van onze schuifpui was met de ervaren vaklieden dan ook een feestje ondanks de slechte weersomstandigheden. Kortom, een fijn bedrijf die doen waar ze goed in zijn! Wij raden iedereen die van plan is zijn kozijnen/deuren of schuifpui te laten vervangen dan ook Manteau kozijnen aan. Dank jullie wel!

Prima service!

Van het voorjaar het kozijn vervangen, keurig werk geleverd, zelfs aan het opstapje voor de kat voor het kattenluikje was gedacht! Van de week kwamen we erachter dat er iets mis was met de radiator, binnen een dag kwam er iemand langs en is het geregeld. Keurige service dus!

Knap werk geleverd

Recentelijk een vouwwand laten plaatsen. Prettige communicatie, vriendelijkheid en meedenken zijn voor mij belangrijke punten waarop ik hun kan aanbevelen. Verder was de uitvoering helemaal keurig, de tijd genomen om alles netjes af te werken. Wat een bekende grote kozijnenexpert bij ons niet voor mekaar kon krijgen is dankzij Peter Manteau gelukt. Wij zijn helemaal tevreden ermee.

Kwaliteit, vriendelijk, eerlijk

Nieuwe schuifpui laten plaatsen. Alles was van start tot eind alleen maar positief. Email contact verliep vlot, duidelijke offerte met een mooie prijs, inmeten netjes op tijd en Peter denkt fijn mee met de kleuren en opties, goed geinformeerd over het proces, en de mannen die de pui kwamen installeren zijn bijzonder vriendelijk en beleefd, werken netjes en met respect voor de spullen en (nieuwe) vloer. De vloer werd afgedekt met een soort rubber mat, en naderhand is alles gestofzuigd. Nog wat gebruiks- en onderhoudsinstructies. Top. Nu is de kwaliteit van de pui zie, realiseer ik me dat de prijs meer dan mooi is. Een echt kwaliteitsproduct.

Over Manteau Kozijnen

Manteau kozijnen heeft 10 jaar ervaring en heeft zichzelf ontwikkeld als het adres voor al uw kozijn types. Van een compleet nieuw kozijn tot aan hordeuren. Wij leveren alles omtrent het kozijn.