Geweldig!

De mannen van Manteau leveren vakwerk, verlenen goede service, lossen problemen op en doen wat ze zeggen. Zeker een aanrader!!!

Vakwerk geleverd

De mannen van Mateau hebben onze nieuwe ramen en kozijnen vakkundig geplaatst. Ze werken netjes en volgens afspraak. De afwerking binnen is heel mooi. We zijn superblij!

Uitstekende service

En dan is ineens je uitzetijzer van je kunstig raam gebroken. Dus opzoek naar een leverancier die ons kon helpen. Een aantal bedrijven benaderd en nul op rekest gekregen. En dan kom je bij Manteau terecht. Gelijk behulpzaam en ons geholpen met ons probleem. Geen geouwehoer dat het product niet bij hen is gekocht maar gewoon ons geholpen. Nogmaals dank daarvoor

Geweldige vakmensen,netjes gewerkt mooi resultaat heel blij mee. Echt een aanrader!

Goed werk afgeleverd!!

Manteau kozijnen is een goed bedrijf. Zoals afgesproken is de eigenaar alles komen opmeten en zijn alle kozijnen en deuren vervangen. Netjes en vakkundig is alles gedaan. Leuke, vriendelijke medewerkers. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!

Prachtige kozijnen en geweldig mooi werk geleverd.

Er wordt nauwkeurig, netjes en volgens afspraak geleverd en gewerkt. Het resultaat mag er zeker zijn; daar geniet ik iedere dag van. De prijs- kwaliteitsverhouding is scherp, maar doet niet af aan het goede product. Betrouwbaar en compleet. Ik raad deze leverancier beslist aan.

Goed vakmanschap en prettige samenwerking!

We hadden een prima overleg in de voorbereiding van de opdracht. Alle opties werden besproken en uitgelegd. De opdracht is goed en naar tevredenheid uitgevoerd en op óf aanmerkingen werden snel en adequaat opgepakt. Ook de na contrôle is prima verlopen. Wat ons betreft raden wij Manteau Kozijnen van harte aan. Velen die langs liepen gaven complimenten over het uitgevoerde werk.

Alles netjes op tijd niet gehaast, vloeren en trap netjes afgedekt zelfs bed werd werd bedekt met bescherming, alles keurig afgewerkt inderdaad de klant is koning. Bedankt en succes in de toekomst. Hi

Meer dan tevreden

In onze boerderij zijn nieuwe kozijnen geplaatst. Een huis uit 1811! Alles is conform afspraak gedaan. Wat een vakwerk en wat een vakmannen. Wij zijn meer dan tevreden. Wij zouden Manteau aan een ieder aanraden. Een dikke 10 voor alles.

Top prestaties

Na eerdere ervaringen met werkzaamheden uitgevoerd door Peter Manteau zijn we voor het vervangen van de kozijnen en de voordeur vol overtuiging weer met hem aan de slag gegaan. We werden zeer goed geadviseerd. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd door een prima team. Keurig netjes gewerkt. En we mogen zeker de communicatie met Floor over de planning en andere administratie niet vergeten. Firma Manteau jullie mogen trots zijn op het bedrijf en het gehele team.

Prima bedrijf dat hard werkt en zijn klanten ontzorgt

Na een minder goede ervaring bij een ander bedrijf waren we voorzichtig met het in zee gaan van Manteau. Maar wat een geweldig goed team onder leiding van Mesan is daar aan het werk gegaan. Wij hebben veel kozijnen laten vervangen inclusief de voordeur. In drie dagen was de klus geklaard, keurig gewerkt en waar nodig werden oplossingen aangedragen. Wij bevelen Manteau Kozijnen van harte aan.

Uitstekend!

Na wat rondgekeken te hebben ben ik terecht gekomen bij Monteau Kozijnen. Ik ontving al snel een duidelijke offerte en heb een afspraak gemaakt voor uitvoering. Het plaatsen van het kozijn is vakkundig en prettig verlopen. Uitstekende vakmensen die zeer voorkomend zijn . Meedenken met oplossingen die voor kunnen komen. Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden om met deze firma in zee te gaan . Jur Bleijenberg. Boskoop.

Erg tevreden.

Vandaag is er een kunststof schuurdeur geplaatst door Manteau Kozijnen. Echt top gedaan. Super tevreden. Door professionele mensen geplaatst.

Professionele offerte en uitstekende uitleg

Ter oriëntatie op kunststof kozijnen 3 offertes aangevraagd. Manteau kwam daar duidelijk als beste naar voren. Het blijkt best wel kostbaar, maar als ik net was verhuisd was ik zeker met ze in zee gegaan.

Voor een een perfecte pui of kozijn, bij Manteau kozijnen moet je zijn!

Wij als familie de Kruijk willen Manteau kozijnen aan een ieder aanraden die op zoek is naar hoogwaardige kwaliteit omtrent kozijnen en/of schuifpui. Manteau kozijnen heeft een prettige en vertrouwende communicatie en leveren vakwerk. Manteau kozijnen weet waar zij mee bezig zijn en hechten bovenal grote waarde aan transparantie, communicatie en kwaliteit! Het plaatsen van onze schuifpui was met de ervaren vaklieden dan ook een feestje ondanks de slechte weersomstandigheden. Kortom, een fijn bedrijf die doen waar ze goed in zijn! Wij raden iedereen die van plan is zijn kozijnen/deuren of schuifpui te laten vervangen dan ook Manteau kozijnen aan. Dank jullie wel!

Prima service!

Van het voorjaar het kozijn vervangen, keurig werk geleverd, zelfs aan het opstapje voor de kat voor het kattenluikje was gedacht! Van de week kwamen we erachter dat er iets mis was met de radiator, binnen een dag kwam er iemand langs en is het geregeld. Keurige service dus!

Knap werk geleverd

Recentelijk een vouwwand laten plaatsen. Prettige communicatie, vriendelijkheid en meedenken zijn voor mij belangrijke punten waarop ik hun kan aanbevelen. Verder was de uitvoering helemaal keurig, de tijd genomen om alles netjes af te werken. Wat een bekende grote kozijnenexpert bij ons niet voor mekaar kon krijgen is dankzij Peter Manteau gelukt. Wij zijn helemaal tevreden ermee.

Kwaliteit, vriendelijk, eerlijk

Nieuwe schuifpui laten plaatsen. Alles was van start tot eind alleen maar positief. Email contact verliep vlot, duidelijke offerte met een mooie prijs, inmeten netjes op tijd en Peter denkt fijn mee met de kleuren en opties, goed geinformeerd over het proces, en de mannen die de pui kwamen installeren zijn bijzonder vriendelijk en beleefd, werken netjes en met respect voor de spullen en (nieuwe) vloer. De vloer werd afgedekt met een soort rubber mat, en naderhand is alles gestofzuigd. Nog wat gebruiks- en onderhoudsinstructies. Top. Nu is de kwaliteit van de pui zie, realiseer ik me dat de prijs meer dan mooi is. Een echt kwaliteitsproduct.

Goede communicatie met het bedrijf. Ook een gezellige en hardwerkende werkploeg. Ze werken zorgvuldig en ruimen alles netjes op. Ze zorgen voor een nette oplevering.

Aangenaam overleg bij plannen maken, ontwerpen en inmeten ; keurig geïnformeerd over levertijd (Corona vertraging) en datum van plaatsing van kozijn en nieuwe pui; zeer vakkundige inbouw; netjes; schoon; alles opgeruimd; aangename sfeer; Martien is een topper; alle afspraken nagekomen; erg tevreden

Keurig!

Snelle levering van de kozijnen. Spoedige montage waarbij de werklui netjes te werk gingen. Geruisloos volgens onze buren:)

Vakmannen en een top schuifpui

Snel geplaatst, keurig afgewerkt, vriendelijk personeel.

Prima bedrijf

Na het plaatsen van openslaande deuren kregen wij wat last door de regen van kalkstrepen op de ramen. Dit is gisteren door Manteau behandeld. De ramen zijn weer als nieuw. Prima service.

Bedrijf die kwaliteit en prima service levert door vriendelijk personeel

Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad met Manteau Kozijnen, vanaf de offerte t/m de service achteraf. Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden wordt alles in het werk gesteld om zo min mogelijk overlast te veroorzaken. Alles wordt achteraf netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Ook het uitvoeren van de werkzaamheden verliepen vlot en volgens afspraak en werd door vriendelijk personeel uitgevoerd. De afwerking is netjes, echt vakwerk. De service achteraf was ook prima en het ontstane probleem werd netjes opgelost. De communicatie hieromtrent verliep soepel en ik werd voortdurende op de hoogte gehouden van de voortgang.

Uitstekend!

In onze jaren '20 woning heeft Manteau schitterende kozijnen geplaatst. Wat een harde werkers! Alles is tiptop afgewerkt en keurig achtergelaten. Met dit bedrijf kan je gerust zaken doen!

Over Manteau Kozijnen

Manteau kozijnen heeft 10 jaar ervaring en heeft zichzelf ontwikkeld als het adres voor al uw kozijn types. Van een compleet nieuw kozijn tot aan hordeuren. Wij leveren alles omtrent het kozijn.