Bespaar jezelf ellende en kies voor een ander bedrijf!
Natuurlijk kan er altijd wel iets misgaan bij ieder bedrijf. Maar hoe een bedrijf omgaat met zijn klanten wanneer er dingen misgaan, maakt of je uiteindelijk blij bent dat je een product hebt aangeschaft bij een bedrijf, of dat je wenst dat je had geluisterd naar die paar slechte reviews. Je zal het maar zijn namelijk!
In ons geval hadden we moeten luisteren naar de slechte reviews en hebben we helaas te maken met de klantonvriendelijke, soms onbeschofte, wijze waarop Manteau Kozijnen (in het bijzonder in de vorm van eigenaar P. Manteau) haar klanten behandeld, als er problemen zijn met het door hen aangenomen en geleverde werk. Nu, ruim 7 maanden! verder, zijn de problemen met de schuifpui nog steeds niet opgelost!
In november 2022 is door Manteau Kozijnen een nieuwe aluminium schuifpui geplaatst. Hierbij leek het of er een tornado langs ons huis was gevlogen! Naast de problemen met de schuifdelen, die niet goed op elkaar aansloten en kon nauwelijks gesloten worden, is er tijdens de werkzaamheden een enorme puinhoop gemaakt: in de woonkamer zijn 2 tegels kapot gemaakt, waarbij ze het niet nodig vonden dit direct te melden, degelijke bescherming voor de plavuizen werd naderhand pas neergelegd. Bij het afvoeren van de oude pui is een meterslang spoor van krassen op onze tuintegels gemaakt, hiervoor wordt nauwelijks verantwoordelijkheid voor genomen en is Manteau Kozijnen niet van plan ons volledig te compenseren voor de kosten die hier mee zijn gemoeid. Alle ruiten moesten vervangen worden, omdat er krassen in waren gekomen bij het (lomp) inbrengen van de rubbers. Op het aluminium zetwerk zaten krassen. Het metselwerk was initieel heel rommelig met enorm uitstekende stenen. De problemen met de schuifpui worden afgewenteld op de fabrikant (die wel berouwvol is en wel communiceert), Manteau Kozijnen neemt hier een compleet passieve houding aan; de klant mag alles regelen. Ze gaan zelf nergens achteraan en verwachten blijkbaar dat alles vanzelf wordt opgelost.