Goed geregeld!

François zet zich 110% in! Top geregeld!

Geweldig.

Geweldig man die fransois, helpt je gewoon in Jip en Janneke taal.

Deskundig advies op een ongedwongen manier.

Ricardo neemt de tijd en legt alles in begrijpelijke taal uit. Hij legt de voor en nadelen uit van de verschillende keuzes en helt bij het invullen van de papieren. Hij zet tevens zijn contacten in van mensen waar hij goede ervaringen mee heeft.

Persoonlijk en zeer meedenkende aandacht

Goed en vlug eerste contact Zeer persoonlijke aandacht voor situatie Meedenken naar passende oplossing Alles vlug en correct afgehandeld Goed bereikbaar voor vragen.

Betrouwbaar en accuraat

Superfijn geholpen met het overschrijven van een hypotheek door Francois Schonk. Duidelijke uitleg en input in een materie waar wij weinig tot geen verstand van hebben. Door de kundigheid van Francois zijn wij zeker van een goede keuze.

Gewoon eerlijk en goed, no nonsens!

Francois komt gewoon aan huis, alles goed voorbereid en zeker van zijn zaak. Hij is er zich van bewust dat hij het juiste voorstel bij zich heeft een het duidelijk en spontaan kan uitleggen. Zeer blij met hem.

Fijn en deskundig contact, dik tevreden!

Het voelde vanaf de eerste kennismaking meteen goed en vertrouwd. Diane is deskundig, duidelijk, geeft eerlijk en onafhankelijk advies (géén verkooppraatjes!), is oprecht geïnteresseerd en betrokken, denkt met je mee, reageert snel en houdt je tussentijds overal van op de hoogte. Kortom: ze neemt je alles uit handen en heeft alles perfect voor ons geregeld. Bovendien is ze een opgewekt en gezellig persoon en neemt alle tijd voor je. Wij bevelen Diane dan ook van harte aan!

Zeer goede service en heel erg klantvriendelijk.

Kundig advies. Erg klantvrindelijk en service gericht. We zijn totaal ontzorgd.

Hele fijne benadering en uitleg over hypotheek...duidelijk stappenplan en regelmatig contact over stand van zaken...echt een aanbeveling!!!!! Ik zou ricardo smits zeker willen aanraden bij vrienden of familie of collega's!

Wederom een uitstekende ervaring met François Schonck

Zeven jaar geleden hebben wij François leren kennen als een prima financiële raadgever. Daarom zijn naam weer even gegoocheld en gevonden bij Bliss Hypotheken. Ook dit keer zijn wij bijzonder tevreden over zijn “ meedenken” en het zoeken naar oplossingen. We verwachten voorlopig geen gebruik meer te hoeven maken van zijn diensten, maar zouden hem direct weer contacten indien nodig. François, dank voor prettige en vooral professionele hulp.

100% inzet

Voor de tweede keer gebruik mogen maken van François zijn diensten. Één en al vertrouwen en vooral een luisterend oor voor de klant. Duidelijke uitleg van alles. Mocht het nodig zijn, dan komen we zeker terug.

Beter krijg je niet gevonden

Geeft je helder advies en laat ook duidelijk zien wat de mogelijkheden wel, maar ook niet zijn. Loopt alles met je door in Jip en Janneke taal zodat het ook voor iedereen te begrijpen is. Echte aanrader

Heel vriendelijk en kundig geholpen door Diane!

Door de korte lijntjes snel en kundige geholpen en voorzien van een goed advies. Prettig gesprek in een huiselijke sfeer. Top!

Supergoed, vriendelijk, duidelijk, vertrouwd en snel alles geregeld!

Ik heb een superfijn contact gehad met Ricardo. Een vriendelijk persoon met duidelijke taal en geduld, begrijp je iets niet wordt het goed uitgelegd. Alle moeite is gedaan om me zoveel mogelijk uit handen te nemen en als ik een vraag had kon ik direct bellen, appen of mailen, als was het in de avonduren of weekend! Ik raad hem zeker aan mochten mijn familie of vrienden iemand nodig hebben voor hun zaken. Ricardo, bedankt voor je goede zorgen van mij krijg je een dikke 10!☺

Een super begeleiding met een zorgvuldige afhandeling.

Onze ervaring met Ricardo is een hoofdprijs in een loterij. Al bij onze eerste kennismaking was het volledige vertrouwen al aanwezig. Door het luisteren van onze problemen voor wat betreft een hypotheek van een Mantelzorgwoning. Geen vraag was te veel en werden zeer snel en klantgericht afgewerkt en geregeld. Ricardo, de afhandeling en de nazorg was zorgvuldig en aangenaam. Wij bevelen dan ook de Blisshypotheek van harte aan.

Word echt twee kanten geluisterd

Goede service, snelle en heldere communicatie, goede bereikbaarheid

Wij hebben Ricardo ingeschakeld omdat wij een andere woning wilden kopen. Binnen een paar dagen zat hij bij ons thuis aan tafel om de mogelijkheden en wensen te bespreken. En dat op een zaterdag. Hierdoor konden wij een goed onderbouwde bieding uitbrengen. Dat geeft toch een fijner gevoel. Na de afspraak heeft Ricardo ons regelmatig op de hoogte gehouden over ons dossier. Al onze vragen werden snel beantwoord en hij was altijd goed bereikbaar. Afgelopen week hebben wij de hypotheekofferte getekend, terwijl we nog bijna een maand de tijd hadden voor het voorbehoud financiering zou verlopen. Al met al was het dus supersnel geregeld. En ook het tekenen van de offerte was weer op een zaterdag bij ons thuis. Ricardo kwam zelfs binnen met een aardigheidje, heel attent!

Ricardo neemt de tijd. Legt alles duidelijk uit. Communiceert goed en snel. Perfecte en zeer betrouwbare adviseur. Echt een 100% aanrader.

Persoonlijk advies en snel geregeld

Onze adviseur Ricardo heeft ons heel goed geholpen. Super fijn die persoonlijke benadering en het meedenken naar het best passende hypotheek. Het was ook erg snel geregeld.

Zeer deskundig en fijne communicatie

Duidelijke uitleg en goed kijken naar de persoonlijke wensen. Fijne communicatie, houdt ons goed op de hoogte van de voortgang.

Kwaliteit van het begin tot het eind!

Zoek je een professionele hypotheekadviseur die luistert naar al je wensen, de tijd voor je neemt en van alle markten thuis is? Dan ben je bij Diane op de juiste plek. Ze is zeer vriendelijk, deskundig, duidelijk, gaat overal achteraan, is altijd goed bereikbaar en helpt je van het begin tot het eind door alles heen. Voor ons eerste koophuis hadden we ons geen betere hypotheekadviseur kunnen wensen! Nogmaals dank voor al je hulp Diane!

Onze ervaring met adviseur Ricardo is erg goed. Waarom ? Omdat hij goed heeft geluisterd naar onze wensen. Ook komt hij pro actief met zaken waar we rekening mee dienen te houden. Dit hebben wij als prettig ervaren, omdat dit geen dagelijkse materie voor ons is. Prettig als er iemand met je meedenkt. Hij zoekt dingen uit en we kregen snel een terugkoppeling. Al met al is onze hypotheek snel en keurig geregeld.

Professioneel, klantgericht en persoonlijk

Professioneel, klantgericht en persoonlijk

Zeer prettige ervaring

Mijn ervaring met Diane was zeer prettig. Hele persoonlijke en betrokken aanpak, snel resultaat en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Bijzonder fijn contact met Francois.

Het deskundige en fijne contact met dit kantoor is heel bijzonder. Er word veel meegedacht en vooral goed geadviseerd. Het alert reageren op berichten heeft ons veel tijd en geld bespaart. Bedankt Francois.

Stadhoudersdijk 24

5165RH Waspik

Over Bliss Hypotheken & Consultancy

Bliss Hypotheken & Consultancy is eigentijds (en ook wat eigenwijs) maar vooral vooruitstrevend op het gebied van wonen en hypotheken.