Betrokkenheid en doortastendheid formidabel

François is een super vent. Vanaf het begin heel erg betrokken en heel erg meedenkend. Wij hadden niet de makkelijkste hypotheek constructie en zelfs op het moment dat ik dacht we geven het op en we stoppen er mee kwam hij met de juist oplossing. Altijd bereikbaar, zelfs in zijn vakantie. Echt een aanrader!

Aan alle kanten werd alles super geregeld

Een heel prettige ervaring met, Diana Alles word super uitgelegd, snel en goed geregeld. Bliss is een mooi bedrijf raad het iedereen aan.

Bliss Hypotheken is heel goed bereikbaar, komt toezeggingen goed na.

Vriendelijk en open contact. Persoonlijke aandacht en goed advies.

Geweldig, heel vriendelijk, heel bekwaam.

Prettig contact, professioneel advies, vlotte en snelle afwikkeling

Persoonlijke dienstverlening met kennis van zaken

Hele positieve ervaring met onze adviseur van Bliss. Hij heeft kennis van zaken, een fijne persoonlijke benadering en dacht echt met ons mee in het bezien van alle mogelijkheden.

Erge fijne ervaring gehad . Snelle service en duidelijke taal altijd bereid om te helpen.

François Schonck wekt vertrouwen op

Ik zou (en heb) François Schonck aanraden bij vrienden en familie. François denkt komt met goede voorstellen, is goed bereikbaar, belt altijd terug en na als dat nodig is en lijkt goed verstand te hebben van zijn vak.

Ze luisterde goed naar onze vraag en wensen en kwam met een passende oplossing.

Vriendelijke en begrijpelijke begeleiding bij het oversluiten naar een andere hypotheekverstrekker. Ze neemt de tijd en legt de verschillende mogelijkheden uit. Ze houdt rekening met onze wensen en kwam uiteindelijk met een passend resultaat.

Duidelijk en betrokken!

Onze ervaring is uitermate positief. Francois is zeer vriendelijk en betrokken. Snelle reacties en korte lijntjes. een aanrader!

Uitstekend geholpen door Diane!

Er kwam voor ons heel onverwachts een huis op ons pad, waardoor we niet helemaal goed voorbereid waren. Toen ik Diane belde en de situatie had uitgelegd, ging ze direct aan de slag voor ons. Wij hebben Diane ervaren als iemand die heel erg betrokken is en altijd klaar staat om je vragen te beantwoorden. Daarbij zet ze graag haar connecties in om het aan alle kanten zo makkelijk mogelijk te maken. Kortom: Top service!

Betrouwbaar, vriendelijk en niets was teveel!!!! Top!

Diane is een professionele en zeer vriendelijke hypotheekadviseur. Is zeer betrokken, denkt met je mee en niets is te veel! Heeft ons super geholpen en ons alles uit handen genomen. Nogmaals bedankt Diane!!!

Aanrader!

Super goed en duidelijk geholpen.

Eerlijk persoonlijk advies

Wij zijn heel prettig geholpen door Ricardo van Bliss hypotheken, al direct vanaf het eerste contactmoment. Kenmerkend is: no-nonsense, heel persoonlijk, meedenkend en in begrijpelijke taal wordt advies op maat gegeven. Afspraken worden keurig nagekomen en konden op korte termijn plaatsvinden. Binnen no time was onze hypotheek aangepast naar onze wensen. Kortom, voor ons dus een heel prettige ervaring. Daarom raden wij eenieder aan om voor hypotheekadvies contact op te nemen met Ricardo, wij gunnen iedereen zo'n prettige ervaring.

Ricardo is erg kundig, betrokken en goed bereikbaar.

Het afsluiten/oversluiten van een hypotheek is niet iets dat je vaak in je leven doet. Je bent dan afhankelijk van iemand met expertise waarop de kunt vertrouwen. Ricardo heeft ons zeer goed geholpen. Hij is zeer kundig, maar ook heel fijn was het persoonlijk contact tijdens het hele proces. Wij kunnen en zullen Ricardo persoonlijk en de kleinschaligheid van zijn organisatie aan iedereen aanbevelen.

Ricardo Smits zet zich 100% in, ook als de casus ingewikkeld blijkt.

Onze ervaring met Ricardo Smits van Bliss Hypotheken & Consultancy is top. In een vrijblijvend gesprek, voordat er überhaupt een huis in zicht was, legde hij uitgebreid uit over onze mogelijkheden en opende hij ons de ogen dat er meer mogelijk was dan wij zelf dachten. Toen we sneller dan gedacht een optie op een woning kregen, ging Ricardo meteen aan de slag en loodste ons in hoog tempo door de aanvankelijke aanvraag. Hoewel het dossier complex was, de bank dwars lag en ons de moed aan het einde wel in de schoenen was gezakt, bleef Ricardo volharden en kreeg hij uiteindelijk de hypotheek rond. Zonder zijn positieve insteek, goede advies en grote netwerk was de hypotheek absoluut niet rondgekomen. Ricardo, chapeau en bedankt!

Goed geregeld!

François zet zich 110% in! Top geregeld!

Geweldig.

Geweldig man die fransois, helpt je gewoon in Jip en Janneke taal.

Deskundig advies op een ongedwongen manier.

Ricardo neemt de tijd en legt alles in begrijpelijke taal uit. Hij legt de voor en nadelen uit van de verschillende keuzes en helt bij het invullen van de papieren. Hij zet tevens zijn contacten in van mensen waar hij goede ervaringen mee heeft.

Persoonlijk en zeer meedenkende aandacht

Goed en vlug eerste contact Zeer persoonlijke aandacht voor situatie Meedenken naar passende oplossing Alles vlug en correct afgehandeld Goed bereikbaar voor vragen.

Betrouwbaar en accuraat

Superfijn geholpen met het overschrijven van een hypotheek door Francois Schonk. Duidelijke uitleg en input in een materie waar wij weinig tot geen verstand van hebben. Door de kundigheid van Francois zijn wij zeker van een goede keuze.

Gewoon eerlijk en goed, no nonsens!

Francois komt gewoon aan huis, alles goed voorbereid en zeker van zijn zaak. Hij is er zich van bewust dat hij het juiste voorstel bij zich heeft een het duidelijk en spontaan kan uitleggen. Zeer blij met hem.

Fijn en deskundig contact, dik tevreden!

Het voelde vanaf de eerste kennismaking meteen goed en vertrouwd. Diane is deskundig, duidelijk, geeft eerlijk en onafhankelijk advies (géén verkooppraatjes!), is oprecht geïnteresseerd en betrokken, denkt met je mee, reageert snel en houdt je tussentijds overal van op de hoogte. Kortom: ze neemt je alles uit handen en heeft alles perfect voor ons geregeld. Bovendien is ze een opgewekt en gezellig persoon en neemt alle tijd voor je. Wij bevelen Diane dan ook van harte aan!

Zeer goede service en heel erg klantvriendelijk.

Kundig advies. Erg klantvrindelijk en service gericht. We zijn totaal ontzorgd.

Fantastisch

Hele fijne benadering en uitleg over hypotheek...duidelijk stappenplan en regelmatig contact over stand van zaken...echt een aanbeveling!!!!! Ik zou ricardo smits zeker willen aanraden bij vrienden of familie of collega's!

Wederom een uitstekende ervaring met François Schonck

Zeven jaar geleden hebben wij François leren kennen als een prima financiële raadgever. Daarom zijn naam weer even gegoocheld en gevonden bij Bliss Hypotheken. Ook dit keer zijn wij bijzonder tevreden over zijn “ meedenken” en het zoeken naar oplossingen. We verwachten voorlopig geen gebruik meer te hoeven maken van zijn diensten, maar zouden hem direct weer contacten indien nodig. François, dank voor prettige en vooral professionele hulp.

Over Bliss Hypotheken & Consultancy

Bliss Hypotheken & Consultancy is eigentijds (en ook wat eigenwijs) maar vooral vooruitstrevend op het gebied van wonen en hypotheken.