Heel blij met onze prachtige vloer!

Zeer vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Afspraken werden uitgevoerd en het resultaat is boven verwachting. Erg tevreden met onze prachtige onderhoudsvrije PVC vloer.

• Kwaliteit product

Groot aanbod, persoonlijke service en perfect geinstalleerd

Fijne persoonlijke aandacht voor de klant, in het maken van de keuze en het perfect installeren thuis.

Professioneel

Onze ervaring met Woonbasis is geweldig. Professioneel, vriendelijk, meedenkend en werken met kwalitatief goede producten. Kortom een aanrader !

• Kwaliteit product

Goede service en prachtig eind resultaat!

Zeer prettig bedrijf! Deze mensen geven een eerlijk en oprecht advies. Werken met goede kwaliteit materialen en leveren een prachtig eind resultaat!

TOP

Fantastisch!!

Geweldig bedrijf

mijn ervaring is zeer Positief met dit bedrijf luisteren erg goed naar je wensen denken mee geven goed en vakkundig advies over de juiste ondervloeren. zelfs in corona tijd. kon ik na het schoonmaken van de woning voor de stoffeerder een sleutelkluisje aan de muur hangen. en kon hij onze woning prachtig geheel stofferen. binnenkort gaan we weer zonwering verduistering gordijnen bestellen heerlijk dat je het allemaal over kunt laten aan de vakmensen. Hartelijk dank voor de uitstekende geslaagde metamorfose van onze nieuwe woning we komen graag terug. een echte aanrader! vriendelijke gr familie Timmers-Jannink

• Kwaliteit product

Zeer klant vriendelijk en vakkundig personeel

Goede adviezen en hulp bij onze keuze. De kosten voor het inmeten en plaatsen betalen zich dubbel en dwars terug In een perfect eind resultaat!

• Kwaliteit product

Goed advies en een mooi eindresultaat

Zeer tevreden met onze vloer.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Vakkundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit product N.v.t.

Klantvriendelijk en deskundig

Wij zijn erg goed geholpen met de aanschaf van vloerbedekking en raambekleding. We hebben goed advies gekregen en er was adequate en duidelijke communicatie.

Goede service, perfecte afwerking

Zeer klantvriendelijk. Er wordt goed geadviseerd en de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Perfecte wijze van leggen van de PVC-vloer.

zeer goed

Wij hebben zeer goede ervaring met de aankoop van vloerbedekking voor ons nieuwe huis. We kregen goed advies over vóór en nadelen van de vloerbedekking, zodat we een goede keus konden maken. Ook de planning en de levering verliep vlekkeloos. Alles is netjes en schoon opgeleverd.

• Kwaliteit product

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde vloer.

De PVC vloer voldoet geheel aan onze verwachtingen, is snel en vakkundig gelegd. Heeft een warme uitstraling, niet van een echte hout vloer te onderscheiden. Makkelijk in onderhoud en door de vloerverwarming is de vloer aangenaam warm. Een echte aanrader.

• Kwaliteit product

Prima, goed en snel geholpen

We werden in de winkel goed en met degelijk advies geholpen. Ook de vloer leggen bij ons thuis ging prima, snel en zeer vakkundig gelegd.

Prima werk

De vloer is keurig gelegd door heel nette mensen

Super tevreden

Alles volgens afspraak en enorm professioneel.

• Kwaliteit product

Kennis van zaken en erg netjes

Is een aanrader, ze weten waar ze mee bezig zijn en nemen de tijd Het makkelijke deel is nu gedaan nu hopen dat het moeilijke schuine deel net zo goed gaat Wat ons betreft een topper in de bollenstreek

• Kwaliteit product

Goede service, vakkundige mensen.

Een echt familiebedrijf. Fijn geholpen in de winkel en alles volgens afspraak geleverd. We zijn onwijs blij met de nieuwe vloer.

• Kwaliteit product

Prettig contact en deskundig advies

We werden in de winkel prettig en deskundig geholpen. Het leggen van de vloer gebeurde op de afgesproken dag, vakkundig en snel! Prima

• Kwaliteit product

Als naar tevredenheid gegaan. Zijn zeer ingenomen met onze nieuwe PVC vloer

• Kwaliteit product

Goede service prettig en betrouwbaar

Er werd goed meegedacht geen moeite teveel ik ben heel fijn geholpen.. kom zeker in de toekomst terug