Goede service, perfecte afwerking

Zeer klantvriendelijk. Er wordt goed geadviseerd en de gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Perfecte wijze van leggen van de PVC-vloer.

zeer goed

Wij hebben zeer goede ervaring met de aankoop van vloerbedekking voor ons nieuwe huis. We kregen goed advies over vóór en nadelen van de vloerbedekking, zodat we een goede keus konden maken. Ook de planning en de levering verliep vlekkeloos. Alles is netjes en schoon opgeleverd.

• Kwaliteit product

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde vloer.

De PVC vloer voldoet geheel aan onze verwachtingen, is snel en vakkundig gelegd. Heeft een warme uitstraling, niet van een echte hout vloer te onderscheiden. Makkelijk in onderhoud en door de vloerverwarming is de vloer aangenaam warm. Een echte aanrader.

• Kwaliteit product

Prima, goed en snel geholpen

We werden in de winkel goed en met degelijk advies geholpen. Ook de vloer leggen bij ons thuis ging prima, snel en zeer vakkundig gelegd.

Prima werk

De vloer is keurig gelegd door heel nette mensen

Super tevreden

Alles volgens afspraak en enorm professioneel.

• Kwaliteit product

Kennis van zaken en erg netjes

Is een aanrader, ze weten waar ze mee bezig zijn en nemen de tijd Het makkelijke deel is nu gedaan nu hopen dat het moeilijke schuine deel net zo goed gaat Wat ons betreft een topper in de bollenstreek

• Kwaliteit product

Goede service, vakkundige mensen.

Een echt familiebedrijf. Fijn geholpen in de winkel en alles volgens afspraak geleverd. We zijn onwijs blij met de nieuwe vloer.

• Kwaliteit product

Prettig contact en deskundig advies

We werden in de winkel prettig en deskundig geholpen. Het leggen van de vloer gebeurde op de afgesproken dag, vakkundig en snel! Prima

• Kwaliteit product

Als naar tevredenheid gegaan. Zijn zeer ingenomen met onze nieuwe PVC vloer

• Kwaliteit product

Goede service prettig en betrouwbaar

Er werd goed meegedacht geen moeite teveel ik ben heel fijn geholpen.. kom zeker in de toekomst terug