Directe aanpak, goede ondersteuning, aangename lesgevers

Goede ondersteuning van de lesgevers directe aanpak en correct aanleren van de rijvaardigheden.

PRIMA SCHOOL

ZEER GOEDE LESGEVER (KAYA)

Goede rijschool

Veel bijgeleerd in een korte tijd mooie en leuke ervaring

Heel fijn

Goede instructeurs, zeker aan te raden!

Zeer goede rijschool!

Alles wordt zeer goed stap voor stap uitgelegd en aangeleerd. Het oefenterrein is zoals het op het examen zou zijn alleen op een bepaald punt iets kleiner, dus je weet perfect wat je te wachten staat op het examen manouvres. De motoren zijn goed en in goede staat, iedeale motor om mee te leren rijden (MT-07). Kortom: deze rijschool is een echte aanrader!

Vertrouwen

Deze rijschool heeft me terug vertrouwen gegeven achter het stuur. Instructeurs P. & D. Weten wat ze doen! Derde rijschool waar ik les heb gevolgd en het klopt wat ze zeggen: Derde keer, goeie keer ;)! Merci!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Ik ben zeer tevreden met de resultaten die in de 20 uur zijn behaald!

De beste school, met de beste instructeur Patrick Van de Voorde !

• Infrastructuur en lesmateriaal

Duidelijk en goede aanpak van lessen

Positief

• Infrastructuur en lesmateriaal

De beste begeleiding die ik mij had kunnen inbeelden!

Om mijn A rijbewijs te halen heb ik het 9 uur traject gevolgd. Ondanks de kortere tijdspanne heeft Chris mij alles piekfijn uitgelegd.

Geweldige mensen

Goede opgevangen door fantastische mensen van de rijschool alsook de planningen

• Infrastructuur en lesmateriaal

heel goede leermeester francis roets heel veel geduld

ik heb 4uur rijles gehad voor rijbewijs am op 6maart heb ik examen gedaan voor am in 1 keer erdoor danzij francis roets een heel goede rijschool enorm vriendelijk en vooral veel geduld ik heb nu een week me vast rijbewijs voor am als mensen me vragen voor een goede rijschool raad zeker en vast jullie aan nogmaals een dikke dikke dikke merci en voor francis roets een dikke pluim groetjes nico

Super begeleiding

Zeer vlotte bekwame lesgevers. Geven zeer goeie tips voor parkeren en plaatsen om te oefenen. Rijden met jou waar je jouw proef moet afleggen.

Correct, sympathiek, vlot

Een rijschool die alles doet om u te leren rijden, niet om u extra lessen te laten volgen. De plek voor een vlotte communicatie, strakke planning en sympathieke instructeurs. De laatste wil ik specifiek bedanken, Kaya, Dirk en Marc bedankt om mij te begeleiden bij het traject om examens C en CE te behalen!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Positief, leerrijk, altiid vriendelijk geholpen, zowel in de les als door administratief medewerkers.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Lessen die vlot verlopen.

Nico, mijn begeleider, is een ongelooflijk aangenaam persoon die me met open armen heeft ontvangen in mijn reis van groei en ontwikkeling. Zijn toewijding en steun hebben me geholpen obstakels te overwinnen en mijn doelen te bereiken. Zijn inzicht, geduld en vriendelijkheid hebben een onschatbare bijdrage geleverd aan mijn vooruitgang en welzijn. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik hem als mijn begeleider heb en waardeer zijn begeleiding enorm.

Hele leuke ervaring

Patrick top leerkracht! Heb zeer veel dingen bijgeleerd dankzij patrick!!!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Aangename lessenreeks met veel relevante tips

Meneer Kaya is zeer flexibel en is bereid om samen op zoek te gaan naar oplossingen. Hij evalueert correct en ondersteunt goed wanneer nodig. Ook heeft hij een rustige, zachtaardige houding waardoor de stress als gevolg véél verminderd wordt. Nog een pluspunt is dat hij duidelijke, constructieve feedback geeft en dat hij de gemaakte fouten visualiseert. Tot slot ook leuk dat hij een goed gevoel voor humor heeft :) Zeker een aanrader.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Heel goede hulp en uitleg

Ik kreeg een heel goede uitleg en tips om het te kunnen halen. Het personeel was heel vriendelijk. Jammer dat het 2x moest uitgesteld worden maar daar kunnen Julie ook niks aan doen. Voor het algemeen ben ik zeer tevreden.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Mensen met passie voor hun vak

Ik werd meteen goed ontvangen en er werd meteen gepolst naar mijn eigen kunnen voor mijn rijbewijs BE. Er werd bijgestuurd waar nodig met handige tips en tricks die ik nu in het dagelijks verkeer nog gebruik. Een echte aanrader! Mensen met ervaring en vakkennis. Nogmaals bedankt!

Heel lief personeel

• Infrastructuur en lesmateriaal

Dit is een goede rijschool.

Hele sociale mensen, en helpen je goed vooruit.

Met automatic leren rijden

• Infrastructuur en lesmateriaal

Administratie en planning was altijd in orde. Ook handig dat je een herinneringsmail krijgt. De inhoud en aanpak van lessen zijn top! Altijd warm ontvangen geweest, veel tips gekregen en bij vele stress momenten altijd gerust gesteld geweest. Infrastructuur en lesmateriaal waren ook altijd dik in orde! Echte toppers!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Zij hebben mijn geplande uren, zonder eerst aan mij te vragen verplaats. De rest van was zeer goed verlopen.

Over Rijschool Merelbeke

Rijschool Merelbeke: een rijschool met een missie Onze missie is het verstrekken van professionele rijopleidingen volgens pedagogisch verantwoorde methodes, aangepast aan de vaardigheden en de bekwaamheden van elke individuele leerling. Slagen in de rijexamens of het behalen van een getuigschrift van de opleiding is bij ons geen doel op zich, maar zijn het logische gevolg van correct rijgedrag en een goede voertuigbeheersing. Het aanleren van de juiste rijtechnieken, een defensieve en milieubewuste ingesteldheid vormen in onze ogen de basis voor een levenslange verkeersveilige toekomst. Het creëren van een veilige omgeving voor iedereen, dat is ons ultieme doel!