ZEER NUTTIG

Lesgever is geduldig en begrijpt mijn tekortkomingen, waarop hij prima op inspeelt.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Een heel goede aangename en leerrijke ervaring

Zeer goede en ervaren instructeur die heel behulpzaam was.

teleurstellend

Ik kwam 10 minuten te laat toe, ook mede door de zoektocht naar de locatie, geen duidelijkheid of ik een parking moest oprijden... het ging nogal snel dat ik moest rijden, ook al was het in eerste, de moto was ook wel heel zwaar, ik heb snel opgegeven, het had beter gekund,

geweldige instructeur en rijlessen

mijn instructeur legde alles rustig uit ik kon vlot leren dikke aanrader

Schitterend

Op 1 maand tijd ingeschreven, 20 uur rijles afgewerkt en mijn vaardigheidsattest behaald! En dat allemaal een paar maanden vroeger dan verwacht. De lessen verlopen volgens methodische opbouw, die gelijk loopt bij de verschillende instructeurs. Er is ook telkens oog voor vragen en werkpunten die je hebt. Uitleg wordt op verschillende manieren gegeven, afhankelijk van wat het best bij jou past als persoon, steeds met demonstratie.

Zeer goede eerste indruk

Vriendelijke lesgever Weet wat ik beoog als doel

• Infrastructuur en lesmateriaal

e Elyn FERNANDEZ, Om onze dienstverlening te verbeteren, zijn we zeer benieuwd naar uw ervaring met

It is really a good avenue and a chance to learn how to drive here in Belgium. The only thing is, my knowledge of Flemish language is limited but I did learn a lot because of the effective teaching. Simple, very well explained with lots of illustrations. I need to study more by myself before I’ll take the first exam. Thank you so much!

zeer goed georganiseerd

ik heb gekregen wat ik wou speciale vermelding voor Francis, veel tips en tricks gekregen van hem voor het examen die echt wel geholpen hebben.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Alles verliep naar wens, heel tevreden van de lessen.

Super begeleiders

Het was fantastisch

De uitleg was zeer goed voor de theorie en het praktijk lessen ik ben zeer tevreden.

Excellent

Professional, kind, friendly, focused on achieving the best outcome for me.

Een goede leerschool

Voldoende uitleg gekregen om de examen tot een goed einde te brengen.

Fijne samenwerking

Heel tevreden!

Heel veel bijgeleerd! De ene instructeur ligt je natuurlijk beter dan de andere. Sebbe, je hebt dit super gedaan, heel veel geduld gehad met mij!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Bedankt voor je reactie! Fijn dit te horen, ik stuur je reactie zeker door naar Sebbe! Chantal

Ik heb snel bijgeleerd.

leuke ervaring en voel me veel zelfzekerder in de auto.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Bedankt voor je reactie! Ik ben blij dat dit voor jou zo een positief verhaal is. Chantal

De begeleider was zeer professioneel en gaf een goede uitleg. ze gaf ook extra uitleg als voorbereiding voor praktisch examen, en kleine tips. Ook dingen die we vaak nog niet wisten kon zij ons uitgebreid uitleggen.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Dag Tom, Bedankt voor dit positief verhaal. Het is belangrijk dat je goed voorbereid bent op een examen. Nog belangrijker dat je een goed bestuurder wordt. Als je door al onze tips een goed bestuurder bent die het slagen in een examen op en top verdient, dan zijn we samen geslaagd in onze missie! Hou het veilig. Chantal

Bedankt voor je reactie! Chantal

De opleiding en begeleiding waren top

De opleiding en begeleiding waren top

Bedankt voor je reactie! Chantal

Professionele ingesteldheid, niets op te merken

Ik volgde 4u motorrijles voor een code 372. Niet veel tijd dus om de basis aan te leren (vanaf 0). Toch verliep de les aan een ok tempo en heb ik het gevoel alles eens gezien en gedaan te hebben. Niemand is in 4u een geleerde motorrijder maar ik heb wel het gevoel over een voldoende basis te beschikken om voorzichtig weg de baan op te kunnen gaan nu. Communicatie en planning verliepen zeer vlot. De instructeur was ook een ervaren persoon. Indien ik op termijn toch verder zou willen gaan qua motorrijbewijs, weet ik al aan welk adres!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Yihaa, als dat niet positief is! Heel erg bedankt voor deze feedback. Ik laat het ons mototeam weten. Ervaring is alles, het kunnen overbrengen nog veel belangrijker. Ik wens je een vooral voorzichtige weg toe en maak dat je gezien wordt! En wie weet, tot binnenkort op het mototerrein, Chantal

top! zoals verwacht

altijd aangenaam samen werken

• Infrastructuur en lesmateriaal

Bedankt voor de reactie. Ook wij zijn steeds blij om met jullie organisatie te kunnen samenwerken! Het is boeiend, afwisselend en verrijkend ook voor ons! Chantal

Schitterend

De ene instructeur is natuurlijk de andere niet. Ik heb zeer veel gehad aan dhr. Denis Kristof. Graag neem ik bij hem nog enkele lessen.

Bedankt voor je reactie! Ik geef dit zeker door aan Kristof. Chantal

Vlotte presentatie

Kent haar vak

Bedankt voor uw reactie! Blij dat u tevreden bent. Chantal

Leuke, toffe ervaring

TOP

Bedankt voor uw reactie! Chantal

één en al gemotiveerde mensen

super service en vlot tussendoor plaatsje gevonden, de rest moet men natuurlijk zelf doen :)

• Infrastructuur en lesmateriaal

Bedankt voor uw reactie! Blij dat u tevreden bent en inderdaad het is een samen 'werken' naar en positief resultaat! Chantal

Over Rijschool Merelbeke

Rijschool Merelbeke: een rijschool met een missie Onze missie is het verstrekken van professionele rijopleidingen volgens pedagogisch verantwoorde methodes, aangepast aan de vaardigheden en de bekwaamheden van elke individuele leerling. Slagen in de rijexamens of het behalen van een getuigschrift van de opleiding is bij ons geen doel op zich, maar zijn het logische gevolg van correct rijgedrag en een goede voertuigbeheersing. Het aanleren van de juiste rijtechnieken, een defensieve en milieubewuste ingesteldheid vormen in onze ogen de basis voor een levenslange verkeersveilige toekomst. Het creëren van een veilige omgeving voor iedereen, dat is ons ultieme doel!