Was een gewoon top De lesgever weet van aan pak

Top ervaring !!

Toffe begeleiders die weten waar ze mee bezig zijn. Ik kan met vertrouwen mijn examen afleggen nu.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Ik vond de ervaring zeer goed. 1 ding wat ik jammer vond is dat de rij instructeurs vaak wisselden in mijn geval. Ik had liever 1 consistente rij instructeur gehad, maar op 1-2 maand tijd heb ik mijn 20h wel dankzij de verschillende instructeurs kunnen afwerken.

Heel leerrijk en leuk.

Het was heel goed uitgelegd en ik voelde mij heel goed achter het stuur met jullie aan mijn zijde.

Zeer aangenaam

Goede rijinstructeurs die alles rustig en duidelijk uitleggen. Ze geven goeie tips en zorgen ervoor dat je op u gemak bent voor u examen. Zeer vriendelijke mensen allemaal.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Goede communicatie en de perfecte opleiding

• Infrastructuur en lesmateriaal

1 woord is voldoende "top"

Wordt geluisterd naar leerling Aangepaste oefeningen. Geduldig.

aangename en professionele rijschool

vlug ingepland en correcte en vakbekwame lesgevers

Zeer goeie begeleiding

Motorrijbewijs via jullie afgelegd, begeleiding door ervaren motorrijder instructeurs, zeker een pluim voor Christiaan die onder alle omstandigheden ijzig kalm blijft , na 12 uren geslaagd

Gslaagd

Goede opleiding Vriendelijke instructeurs Vooral een hele lieve bazin van de rijschool. Ik zou het iedereen aanraden. Mvg Christophe

• Infrastructuur en lesmateriaal

Super rijschool met aandacht aan de leerling

Ik word er binnenkort 50 en door omstandigheden heb ik een rijbewijs nodig. De instructeurs Didier en Begga hielden rekening met mij; met mijn schrik; ze hebben me positief gemotiveerd. Ik ben blij dat ik hier les gekregen heb en raad iedereen aan om les te volgen in Rijschool Merelbeke.!

Leerrijk allom

Ik vond het een zeer leerrijke 6 u. De instructeurs waren vriendelijk, geduldig en stelde me gerust . Heel veel bruikbare tips meegekregen die ik zeker ga meenemen Naar mijn examen en als toekomstige werkgebruiker

Super ervaring

Zeer vriendelijke instructeurs die hun kennis geaag en vlot delen met de studenten.

Vriendelijke en duidelijke begeleiding

Prima!

Heel Tevreden!

Heel tevreden!

praktijk brommer

we komen terug voor autorijbewijs :-)

• Infrastructuur en lesmateriaal

Ze hebben me erg geholpen om mijn A-rijbewijs te halen.

Hartelijk dank aan het hele team dat zo geïnteresseerd was in mijn specifieke geval.

Zeer goede ervaring

Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd, De afspraken worden steeds tijdig verwittigd.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Als je snel en goed met de auto wilt kunt leren rijden, dan moet je hier zijn.

Ik heb in korte tijd al de basis dingen kn het autorijden geleerd. Nadien moest ik genoeg zelf herhalen om het een automatisme te laten worden. Ik vind dit een goeie manier om mensen te leren rijden. Want je gaat het alleen goed kunnen als je het blijft herhalen. Er is heel vriendelijk en open personeel, die altijd openstaan voor een babbeltje. Ik raad de rijschool zeker en vast aan voor andere mensen.

Uitstekend!!!!

Goed.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Vriendelijke instructeur, goede uitleg.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Vlot en professioneel met het bijhorende resultaat.

- Rijbewijs A. Allereerst kon ik bij eerste indruk zeggen dat de planning heel spontaan verliep, af en toe (heel) kleine wijzigingen, met speling en zicht op de doorgegeven persoonlijke planning, professioneel en op maat uitgevoerd! De rij-instructeurs die dagelijks klaarstonden om mij in goede handen te mogen ontfermen waren Christiaan, Francis en Karel, door hun professionalisme, comfort en advies ben ik met trots kunnen slagen voor zowel PT als openbare weg in de volledige 12 uren les. Ze zijn heel duidelijk, zeggen direct de puntjes die beter zouden kunnen, bij elke handeling werd ik zekerder op de motor, en dit vooral door hun uitstraling met passie voor het aanleren van het motorrijden. Super bedankt aan allen, en nog veel veilige groeten toegewenst!

• Infrastructuur en lesmateriaal

Zowel de lessen als het examen waren goed.

• Infrastructuur en lesmateriaal

Directe aanpak, goede ondersteuning, aangename lesgevers

Goede ondersteuning van de lesgevers directe aanpak en correct aanleren van de rijvaardigheden.

PRIMA SCHOOL

ZEER GOEDE LESGEVER (KAYA)

Zwijnaardsesteenweg 59

9820 Merelbeke

0032-9/ 230 31 33

Over Rijschool Merelbeke

Rijschool Merelbeke: een rijschool met een missie Onze missie is het verstrekken van professionele rijopleidingen volgens pedagogisch verantwoorde methodes, aangepast aan de vaardigheden en de bekwaamheden van elke individuele leerling. Slagen in de rijexamens of het behalen van een getuigschrift van de opleiding is bij ons geen doel op zich, maar zijn het logische gevolg van correct rijgedrag en een goede voertuigbeheersing. Het aanleren van de juiste rijtechnieken, een defensieve en milieubewuste ingesteldheid vormen in onze ogen de basis voor een levenslange verkeersveilige toekomst. Het creëren van een veilige omgeving voor iedereen, dat is ons ultieme doel!