
Een prettige behandeling. Graag wil ik weer door haar behandeld worden..
Stuk van mijn voortanden brak spontaan af, gebeld en kon gelijk komen ondanks dat het vrijdagmiddag was. Eenmaal aangekomen werd het snel en vakkundig verholpen. Zeer tevreden.
Snel aan de beurt en tandarts en mondhygiënist na elkaar gepland
Ben erg angstig, wordt goed mee om gegaan
Nee
Hopelijk blijft deze zodat we niet steeds een andere hebben.
Fijne tandarts Heeft rust overzicht
zie boven klantvriendelijke praktijk en zeer tevreden met Linda als tandarts. Fijn dat je al eenafspraak kunt maken met de tandarts die je wenst, een half jaar vooruit.
Zijn geduldig vriendelijk wordt naar je geluisterd neemt tijd voor je. Wel tevreden dus;)
Kom er graag :)
Ik werd naar binnen geroepen dus dacht dat ik aan de beurt was. Ik zat op de tandartsstoel te wachten en te wachten. De assistente zat met de rug naar mij toe( ik dus ook) en zei niets tegen mij. Vijftien minuten lang. Ik wist niet waar ik aan toe was en begreep niet wie mij ging helpen. Soms checkt de assistente eerst en haalt tandsteen weg en daarna komt de tandarts. Soms is het ook andersom. Maar ik had nu geen flauw idee want er werd niet tegen mij gesproken. Op een gegeven moment heb ik gevraagd of ik nog werd geholpen of dat ik beter een nieuwe afspraak kon maken. Ze zei dat de tandarts het druk had en er zo aan kwam. Ik gaf aan dat ik het niet erg vind om te wachten maar dat er niet met mij werd gecommuniceerd totdat ik het vroeg. Daar reageerde ze niet op. De tandarts kwam er na 20 minuten aan. Keek twee minuten naar mijn gebit en zei toen: Tandvlees is ontstoken, ga maar naar een mondhygiëniste. Ehhh, dat is het? Dus ik zit ruim 20min te wachten om vervolgens dit te horen? Ik begreep dat het misschien langer werk nodig had vanwege de ontsteking maar ik had zo lang op hen gewacht dus verwachtte teminste iets. Maar niet dus. Het is mij zo ontzettend tegengevallen. De manier waarop er met mij werd omgegaan, of beter gezegd: niet. Wachten is geen probleem, dat ze druk zijn ook alle begrip voor. Maar dat er totaal geen communicatie of begrip was vind ik ongelooflijk slecht.
Het.was.goed
Wel een lange enquete
Voelt goed!
Zeer goed. Als je uitmuntend zou zeggen imliceer je dat er geen vorderingen te maken zijn om een hoger cijfer te halen. En dat zou ik niet willen beweren. Dus een 9. (Terwijl ik wel een 10 zou willen geven)
Een goede uitleg over wat en moet gebeuren. Tijdens de behandeling bij iedere actie uitleg wat er gedaan wordt. Mevr. Sarah Moore staat niet vermeld in de lijst met zorgverleners.
Heel prettig
Vriendelijke mondhygiëniste. Vakkundig.
Goed
Flexibel, snelle reactie en vooral heel plezierig!
Zeer goed
Perfect
We waren met de familie. Alle tijd werd genomen om mn zoontje uit te leggen wat ze bij mij deden en gingen doen. De afzuiger en waterjet mocht hij voelen en zien. Toen het zijn beurt was vond hij het zelfs leuk dat ze gingen kijken en schoonmaken. Hij vond het een feestje om te gaan. En groter compliment is er niet
Goed geholpen
Hiervoor was ik bij mijn vorige tandarts altijd erg angstig. Sinds ik bij Brummelhuis zit ga ik met veel minder angst naar de tandarts. Ze stellen mij ontzettend op mijn gemak en ik durf eerder een afspraak te maken.
Berkstraat 87
7572CA Oldenzaal
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.