Voelt goed!
Zeer goed. Als je uitmuntend zou zeggen imliceer je dat er geen vorderingen te maken zijn om een hoger cijfer te halen. En dat zou ik niet willen beweren. Dus een 9. (Terwijl ik wel een 10 zou willen geven)
Een goede uitleg over wat en moet gebeuren. Tijdens de behandeling bij iedere actie uitleg wat er gedaan wordt. Mevr. Sarah Moore staat niet vermeld in de lijst met zorgverleners.
Heel prettig
Vriendelijke mondhygiëniste. Vakkundig.
Goed
Flexibel, snelle reactie en vooral heel plezierig!
Zeer goed
Perfect
We waren met de familie. Alle tijd werd genomen om mn zoontje uit te leggen wat ze bij mij deden en gingen doen. De afzuiger en waterjet mocht hij voelen en zien. Toen het zijn beurt was vond hij het zelfs leuk dat ze gingen kijken en schoonmaken. Hij vond het een feestje om te gaan. En groter compliment is er niet
Goed geholpen
Hiervoor was ik bij mijn vorige tandarts altijd erg angstig. Sinds ik bij Brummelhuis zit ga ik met veel minder angst naar de tandarts. Ze stellen mij ontzettend op mijn gemak en ik durf eerder een afspraak te maken.
Ik werd met de harde hand geholpen de assistente ging hard door m’n mond en vertelde niet wat ze ging doen. Ik heb altijd goeie ervaringen gehad bij de tandarts maar deze keer was het echt minder. Ik kan na het polijsten mijn mond altijd spoelen , daar werd nu niet naar gevraagd. De assistente deed dat zelf met een stofzuiger.
Meer dan 15 jaar bij Brummelhuis patiënt voor periodieke controles en mondhygiënist-afspraken met een zeer goed gevoel. Hiervoor bang voor de tandarts en dit heeft Joyce en haar team volledig weggenomen.
Tandarts Brummelhuis ( Hans ) is kundig in zijn vak en expertise. Alleen gehaast in zijn behandelingen,.loopt van wachtkamer naar wachtkamer. Met meerdere tegelijk bezig en kijkt niet echt naar het eindresultaat van de ( mijn) behandeling. Laat dat aan de assistenten over..is soms ook kortaf en onvriendelijk naar de assistentes. Tip :wees wat aardig en luister ( rustig ) naar de patiënten en diens vragen. Kortom neem meer de tijd en geef informatie over de behandelingen die je gaat doen.
Ik ben persoonlijk doodsbang als ik naar de tandarts moet, maar bij mevrouw moore word ik altijd zo goed gerust gesteld en ze gaat heel voorzichtig te werk / legt duidelijk uit wat ze gaat doen.
De mensen die daar werken zijn super vriendelijk en nemen de tijd voor je.
Prima tandartspraktijk
Meestal gaat het super goed. Alleen jammer dat er drukte niet altijd genoeg tijd is voor een volledige behandeling.
Professionele behandelaars
gewoon prima tandarts. Misschien handig als behandeking in de papieren loopt dit even te vragen.
Ik heb goede ervaringen met de praktijk. Vakkundig personeel die de tijd voor je nemen en àlles duidelijk uitleggen.
Goed geregeld, vriendelijke assistente en tandarts
.
Ik had kiespijn en kon snel langskomen. Adhv foto goede uitleg gekregen over wat er aan de hand kon zijn.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.