Leerrijk en bewustwording.

heel goed naar voor gebracht. Boeiende leerkracht die wist van aanpakken

Aangename avond waar we als geoefende chauffeurs zrker iets van opgestoken hebben!

...

leerrijk

zeer leerrijk en boeiend gegeven

Hulp, info aan loket is beperkt.

Vormingsessie begeleider is zeer goed.

Oplichterij

Oplichterij

Gekregen wat verwacht word

Gekregen wat verwacht word

Het was heel fijn en leerrijk

Het was heel fijn en leerrijk

Goede instructeurs.

Het was een aangename en interessante avond. De lesgever was zeer overtuigend en ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik (65 jaar oud) de wegcode kennelijk niet meer echt volledig ken. Mijn vraag is dan ook , zonder enige examenverplichting en zonder dat mijn rijbewijs al ooit is ingetrokken (ook nooit ben ik door een Politierechter veroordeeld) , of er geen mogelijkheid bestaat om (zonder in de kelder bij jullie te belanden) een cursus te volgen om mijn kennis van de wegcode op te frissen. Ik vind het nl nog al te denken geven dat ik nu de begeleider van mijn zoon ga zijn zonder dat ik kennelijk bepaalde regels niet meer echt ken / beheers . Vandaar mijn verzoek. Hartelijke dank bij voorbaat. Victor Croonenberghs

Toffe instructeurs

Groot terein, leuke en vlotte instructeurs, goeie uitleg,...

Opleiding gegeven met passie

Interessante voormiddag gehad. Met veel nuttige tips en weetjes 9

De uitleg voldeed aan mijn verwachtingen.

Minpunt was dat wij als haringen in een ton zaten in de kelder. Ook was de koffiezet stuk en geen water beschikbaar. Wel heeft de instructeur veel praktische voorbeelden gegeven waar we zeker iets mee kunnen doen. Voor mij was de opleiding zeker nuttig.

Goed uitleg , fijne lesgever kent zijne stiel Jammer dat je niks kan drinken in het gebouw , je moet al naar de Brono's om iet te drinken

Zeer leerrijk

Zeer goed gegeven. ik heb er zeer veel van opgestoken.

ok

leerrijk

Leuk

Leuk

Fijne ervaring

Mijn terugkommoment zag ik niet als een les maar meer als een activiteit. Ik heb veel bijgeleerd terwijl ik plezier heb gehad. De leraren waren heel vriendelijk en enthusiast.

Zeer slecht!

Letterlijk 3u lang onder de zon “staan” zonder wat water of drank aangeboden te krijgen!

Terugkommoment was aangenaam

Fijne lesgevers, jammer van de wat dode momenten... Maar kan niet echt anders he. 1 kleine tip. Op de tafel ligt het document wat getekend moet worden klaar inclusief pen. Zet er voor iedereen een flesje water bij. Vele denken er niet aan iets mee te nemen, en het duurde toch 4uur dus een fles water was wel welkom.

Perfect!

Heel goede uitleg, oefeningen omgeving alles was heel goed, ik ben met een gevoel gekomen van met geen nut.. Maar einde van het dag heb ik een zicht gekregen met veel bijgeleerde techniek zoals: slippe , invloed drank. Bedankt voor het opleiding.

Leerrijk

Het was leerrijk. Een kleine heropfrissing van de wegcode en tips voor de begeleiders. De lesgever beheerste de materie goed maar de lessen zouden wat dynamischer mogen zijn. Een drankje (koffie, thee of water) tijdens de pauze was wel aangewezen. Voor de rest was het prima.

Goede uitleg. Jullie zijn top!

De PowerPoint was zeer duidelijk.

Ok

Ok

Positief

Voldoende uitleg en vriendelijk en zal zeker met veel vertrouwen mijn zoon hier rijlessen laten nemen Mvg

Zeer fijn

Heel goede begeleiding. Minpuntje even in de mail zetten om drinken mee te pakken. Voor de rest heel fijn. Mvg Cynthia

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieën.