Heel goed meegevallen

Het terugkommings moment is bij jullie heel goed verlopen. Alles werdt heel duidelijk uitgelegd en de lesgevers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Je kon al uw vragen stellen en er werd altijd opgeantwoord. Voor dit te volgen is het een echte aanrader om het bij jullie te volgen.

Zeer vriendelijke rijinstructeurs!

Zeer geduldige en vriendelijke rijinstructeurs!

Heel aangenaam

Goeie les gever

Zeer goede ervaring

Er wordt goed uitgelegd. Er wordt op het moment feedback gegeven. Overloping op het einde is heel handig.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Voor mij was deze ervaring erg leerzaam en comfortabel

De instructeurs waren zeer vriendelijk en geduldig. Als ik iets fout deed wezen ze mij daar wel op , maar uiteraard op een zeer rustige manier. Ook gaven ze complimenten op goede prestaties. De sfeer in de auto was erg comfortabel omdat ze je het gevoel geven dat het wel goed komt. Dit gevoel kreeg ik doordat ze veel met jou praten tijdens het rijden en ik het gevoel kreeg dat ze mij vertrouwen achter het stuur. Natuurlijk grijpen ze ook in wanneer dat nodig zou zijn. Mijn complimenten aan de autorijschool Hendriks.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Geweldige lessen met alle tips en tricks.

Je krijgt een duidelijke uitleg met handige tips en altijd een vriendelijke instruceur.

Leuke lesgever

Leerrijke ervaring dat in de rest van mijn auto-carrière nog wel van pas zou kunnen komen.

Uistekende rijschool

Zeer vriendelijk, goede lesgevers en snel het rijbewijs behaald

zeer goede uitleg

Na twee keer theorie falen moest ik 12 uren les volgen en besloot dat bij Hendriks te doen. Alles werd heel luid en duidelijk uitgelegd. Na deze lessen was ik geslaagd met 46/50. De online oefeningen waren ook heel handig.

Zo als het hoort

Goede ervaringen

• Bekwaamheid lesgever
  • Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen? N.v.t.

9/10

Tevreden!!

Super!

Na enkele keren te falen hebben ze me goed geholpen @rijschoolhendriks te Zonhoven ! Dankjewel Ludo & Tom !!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was geweldig, interessant en niet vermoeiend.

Ik keek er eerlijk gezegd tegenop om naar de 12u theorielessen te gaan. Ik heb dan ook dit uitgesteld voor een lange tijd. Dankzij Rik was m’n mening van de eerste dag al meteen veranderd.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik heb er veel van bij geleerd

Echt heel goed uitgelegd

Het was goed.

Het waren vriendelijke mensen en ze legde goed uit wat er ging gebeuren.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was een goeie lesgever, zeer geduldig en heel rustig. Ik heb geen problemen gehad.

goede rijschool

Onze mensen waren zeer tevreden over het volgen en afleggen van het rijbewijs BE. Perfecte begeleiding

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Heel goed, kan niet beter.

Tijdens het rijden werd ik op mijn gemak gesteld en kreeg ik de mogelijkheid om vragen te stellen. De instructies die ik kreeg hebben ertoe geleid dat ik met de juiste kennis en vaardigheden naar het examen ging. Bovendien was het altijd heel gemakkelijk om een afspraak te maken.

Topbegeleider

Vanaf eerste contact aan de telefoon, zeer vriendelijke dame tot het samen zoeken naar data, alleen maar constructief!

4 uur wachten en 15min oefenen, tijdsindeling kan veel efficiënter

Het zou veel beter zijn om deelnemers per 2 of 4 in blokken van een uur te laten komen. Nu heeft iedereen een kwartier oefeningen gedaan en de overige 4 uur op een bank moeten wachten. Allesbehalve efficiënte tijdsbesteding!

Interessant

Ik vond het zeer handig om dingen zoals noodstop en slippen in een gecontroleerde setting mee te maken.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik had geen ervaring in de auto

Ludo Moons is niet alleen een goeie chauffeur maar ook een hele goede leraar hij heeft me (snel) en veilig leren rijden goede tips mee gegeven ik had het niet beter verwacht

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik vond deze ervaring nuttig.

De oefeningen die we gedaan hebben waren heel interessant en boeiend.

Top rijschool

Na een korte opleiding BE rechtstreeks naar het examencentrum gegaan. En van de eerste maal geslaagd door de goede begeleiding van de rijschool.

Superleuke ervaring!

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieën.