Alles goed geregeld en super leuk

Op mijn 50 verjaardag begonnen. Aan rijbewijs. C met vakbekwaam alles binnen 2 maanden gehaald nu bezig met CE

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was een heel leerrijke ervaring.

Ik vind dat ik hier super veel geleerd heb en vind dat ze dit moeten verder zetten. De begeleiders waren ook super vriendelijk! Dit zorgde ervoor dat je direct op je gemak was.

• Bekwaamheid lesgever
  • Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen? N.v.t.

Dit was een leerrijk moment

Tof

Het was aangenamer dan ik had verwacht. Door corona moesten we lang stil zitten waardoor het heel koud werd. Hier kan de rijsschool uiteraard niks aandoen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik werd altijd super geholpen! Wanneer ik een vraag had kreeg ik meteen antwoord en eventueel de instructies wat ik moest doen. Ik heb alles ook heel snel geleerd en was meteen weg met de auto, en dat door een super begeleiding. Zeker een rijschool om aan te raden!

Zeer leerrijk

Fijne instructeurs en zeer nuttige praktische tips!

uitstekend

ik ben zeer tevreden en zeer fijne rijinstructeur waar men veel van leert

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Nutteloos terugkomst moment, geld klopperij

Niets nieuws geleerd, remmen parkeren en auto rijden konde we al. 100€ voor een 4 filmpjes over gevaar is er los over.

Het was interessant.

Ik vond het wel leuk wat we deden omdat het kan gebeuren op in werkelijkheid maar deze keer dan veilig. Dat maakt het interessant. Enkel jammer dat het best duur is.

Zeer leerrijke ervaring

Zeer leuke ervaring en boeiend om te horen hoe andere reageren in bepaalde verkeerssituaties

Leerzaam

Het was toch wel een leerzaam moment. De praktijk oefeningen waren best leuk om eens gedaan te hebben en zeker de slipcursus, maar de PRIJS (€102) om VERPLICHT dit te moeten volgen vind ik toch wel wat overdreven...

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

de personen zijn heel vriendelijk en leggen alles goed uit.

De personen die les gaven zijn heel vriendelijk. Ze leggen alles goed uit op een goede en duidelijke manier. Ze geven ook aan wat je goed/minder goed hebt gedaan en doen voor hoe het dan wel zou moeten. Dit vind ik zeker heel positief. Ik heb er veel bijgeleerd en ben blij dat ik heb gekozen voor deze rijschool.

Alles perfect.

Alles perfect verlopen

super!

Sinds enkele jaren werken we met Rijschool Hendriks samen. We waarderen de flexibiliteit, klantvriendelijkheid en mogelijkheid tot communicatie zeer. de mannen ervaren de lesgever Dirk als super!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Hele goede uitleg en zeer vriendelijk

Fijne lesgevers en goede uitleg

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Was een fijne ervaring en zeer goede lesgever (Kurt)

Goed maar te lang.

Ik vond het goed dat we nu al eens hebben meegemaakt wat er zou kunnen gebeuren op de weg en hoe we zouden moeten handelen. Ik vond wel dar er zeer veel uitleg gegeven werd en redelijk vaak herhaalt werd. Ik vond de.uitleg dus een beetje te lang duren. Daarnaast vind ik de prijs van €102 die je ervoor moet betalen veel te hoog liggen voor de 15 minuten dat je bezig bent met de eigenlijke oefeningen. Ten slotte vond ik al de instructeurs zeer vriendelijk en behulpzaam.

Interessant

Zeer goede voorbereiding voor eventueel toekomstige gevaarlijke situaties.

onvoldoende

Heb altijd mijn rijlessen gevolgd bij Rijschool hendriks in Pelt. Altijd heel tevreden. Nu het terugkommoment vond ik persoonlijk slecht geregeld. Lang wachten, weinig uitleg. Meer staan wachten in de koude dan effectief iets bijgeleerd. Een halve dag verlof nemen om een half uurke uitleg te krijgen, 10 min te rijden en voor de rest wachten.. 7u30 moeten we aanwezig zijn om uiteindelijk om 8u20 te beginnen. Lesgevers wel heel vriendelijk.

Heel goed

De instructoor is heel vriendelijk geweest,met veel gedoeld. Dankzij hem duurf ik auto rijden. Altijd precies op tijd en zonder problemen. Medewerksters aan de balie ook heel vriendelijk.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede uitleg en nauwe begeleiding!

Veel nuttige info gekregen en zeer individueel geholpen met de struikelblokken ondanks het gegeven van een groepsles.

leerrijk

het was enorm leerrijk, zeer vriendelijke instructeurs.. leuke ervaring ! enigste wat ik even wil meedelen is dat het enorm koud was in het lokaal dus misschien eventueel er iets aan doen.

Heel leerrijk.

Ik heb mijn 20u rijles gevolgd bij Rijschool Hendriks, in Leopoldsburg bij Ludo. Toen was ik al zeer tevreden met hoe vriendelijk de mensen bij de Rijschool waren en hoe snel ze mij iets konden bijleren. Door mijn terugkom moment is dat gevoel alleen maar bevestigd.

Naar behoren

Betreft de inhoud en praktijkoefeningen, geen opmerkingen, de drie lesgevers waren geduldig, vriendelijk, aangenaam en gaven voldoende uitleg. Betreft de accommodatie zijn er wel opmerkingen, de lesgever die de uitleg gaf binnen was zeer moeilijk te verstaan, alsook was het erg koud binnen in de hal. Ik zou naar de toekomst toe toch een lokaal voorzien waar er verwarming aanwezig is. €100 is veel geld om 4uur lang in de kou te zitten.

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieën.