OK, maar jammer dat het nogal sterk op Genk was gericht

Verduidelijking: i.p.v. voorbeelden uit Hasselt - Alken (moeilijke punten, suggesties van parcours, ā€¦) werden er constant voorbeelden uit Genk gegeven. Jammer!

tevreden

heel tevreden, spijtig dat ik niet ben verwittigd dat de laatste les niet doorging...

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Enkel 1 aandachtspunt: Het document dat door jullie is klaar gemaakt om in te leveren bij Stad of gemeente liefst afleveren zonder schrijffouten. Stad Diksen-Stokkel bestaat niet.

interessante opfrissing !

Nuttige informatie om als begeleider te weten ! jammer dat het vormingsmoment dag erna niet meer verplicht was !

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Vriendelijk, heel last lang wachten tot dat je met les kan beginnen

Beste en duidelijke uitleg van lessen waren van Elie. Na de eerste 2 uur heb ik meer geleer dan van alle lessen van Stefan. Lessen van Kurt waren goed ,korte duidelijke uitleg. Lessen van Stefan waren voor mij heel onduidelijk De communicatie tussen ons was van af les een niet goed. Ik had na de eerste les gebeld als er ander leraar mogelijk was. Maar er was niemand in die periode beschikbaar. Ik had heel weinig van hem geleerd. Na mijn gevoel bijna niks. Dat de uitleg voor mij gevoel was heel slecht en chaotisch . Alle leraars waren heel vriendelijk. Heel last waren heel lang wacht tijden voor dat je aan nieuwe lessen had kunnen beginnen

heel leerrijk

ik was goed geholpen bij de rijschool hendrik met dino en die heeft mij ook goed auto leren rijden en was altijd heel tof bij hem in de auto. als ik nog eens zou mogen autorijschool mogen doen zou ik dat graag willen maar nu heb ik door hem mijn rijbewijs en ben heel kond.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was veel minder saai dan ik had verwacht

Leuke voormiddag ondanks het vroege uur

30 man in de kelder gestoken zonder verluchting

Als je 30 personen in een ruimte steekt van 5 op 5 meter zonder verluchting en zelfs in de pauze geen glas water kan krijgen! Maar voor een drankje werden we verwezen naar Bruno's. Triestig.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Blij dat ik voor rijschool Hendriks Beverlo heb gekozen!

Heel vriendelijk onthaal in Beverlo! Heel bekwame instructeurs daar, die me op mijn gemak stelden en heel goede uitleg gaven bij elke rijles. Ik keek telkens met veel enthousiasme uit naar de rijles. Dank u wel aan Ludo en de rest van het team in Beverlo.

Was een opfrissing

Was goed om te horen wat ze allemaal van de leerling verwachten wanneer ze de praktijk examen moeten gaan afleggen

leerrijk

Voldoende info gekregen zonder dat het saai werd.

Ervaren

Aangename lesgever

Vertrouw en goed begeleid

De instructeur kan mij heel goed benaderen zodat ik niet zenuwachtig ben tijdens de lessen, hij heeft veel geduld en weet heel goed de handelingen uit te leggen. Zeer aangenaam persoon. De auto's zijn modern en goed uitgerust, ik heb met een automatiek en een auto met manueel schakeling kunnen rijden, fijn dat jullie beide opties hebben. Ook heel tevreden naar administratie toe.

Goede leerschool

Het terugkommoment was zeer leerrijk! Rijlessen waren zeer goed begeleid.

Weinig relevante informatie

Er werd teveel tijd gespendeerd aan onrelevante informatie over specifieke rij- (en andere) ervaringen in en rond Genk. Ik vond dat de lessen te 'persoonlijk' werden gegeven en er werden haast geen tips gegeven hoe je als tijdelijke rij-instructeur moest handelen. Ik kwam na 3 lange uren buiten zonder het gevoel dat ik iets nuttig heb geleerd. De mensen in de zaal hebben teveel vragen kunnen stellen of zaken die ze al lang moesten weten. Ik ga ervan uit dat een lesgever een basis aan kennis moet hebben.

Vond het heel interessant

Het was een leuke ervaring. De begeleiders waren super vriendelijk en legde alles goed uit.

Goede begeleiding

Bij het uitvoeren van de oefeningen werd ik goed ondersteund door de rijlesgevers. We moesten vaak wachten op onze beurt.

Te lang.

Duurde te lang. Van de hak op de tak. Persoonlijke gedachten zijn niet noodzakelijk en is geen meerwaarde. Erg koud lokaal. Een automaat met koffie of water zou toch mogelijk moeten zijn als men reeds vanaf 9.00 aanwezig dient te zijn. Opgepropt op elkaar zitten.

een heel goede Rijschool

je krijgt er heel goede uitleg zeker een goede rijschool

Verreikend

Had in eerste instantie iets van dit is weer geldklopperij maar het tegenovergestelde is bewezen. Ben blij dat ik die ervaring opgedaan heb.

Perfect gedaan

Aanrader voor alle ouders voor ze met hun kinderen in het verkeer gaan met een voertuig.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

nuttige opfrissing en zeer goed gegeven

zeer aan te bevelen

Zeer professioneel.

Opleiding theorie en praktijk zeer aan te bevelen. Jullie zouden er wel voor kunnen zorgen dat de instructeur voor de rijlessen ook degene is die mee gaat naar het praktijkexamen. Geeft meer vertrouwen.

Zeer leerrijk

Veel van bijgeleerd, het nodige te horen gekregen om mijn dochter te begeleiden bij haar rijlessen

Leerrijk + goede tips

Accommodatie laat ten wensen over. Koud lokaal geen mogelijkheid tot koffie of water.

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieƫn.