matige ervaring

Eén van de instructeurs was heel vriendelijk, de andere iets minder. Ik kwam hier om informatie te krijgen, niet om tegen geschreeuwd te worden. Toen andere leerlingen dezelfde fout maakten als ik, lachte hij gewoon verder, maar bij mij schreeuwde hij alsof ik een misdaad had begaan.

Professioneel, vriendelijk, duidelijk

Fijne ervaring, van de eerste keer geslaagd, goeie instructeurs die duidelijk communiceren

Leerrijk

De uitleg in het begin een beetje te langdradig. Dit kon een beetje ingekort en dan toch alles zeggen wat je moet zeggen, maar voor de rest was alles wel zeer leerrijk.

Alles vlot, fijne instructeurs maar ontgoocheld over 17/01

Over het algemeen ben ik tevreden behalve over mijn ervaring van het slechte weer van woensdag 17 januari 24. Dinsdag 16 januari 24 werd er tijdig gebeld dat mijn les was geannuleerd omdat het terrein er slecht bij lag. Wat niet te begrijpen is was dat de voorspelling van 17/01 gewoon slecht was met veel sneeuwval. Ik bel jullie om 11:10u met de vraag of de les en het examen door ging , jullie antwoord was ja dus wij vertrekken naar jullie met de banen die er toen al levensgevaarlijk bij lagen. Ik kom toe bij jullie met al 10cm sneeuw, geen les, de instructeurs die zelf zijn moeten komen vragen over nieuws over Alken en zoals verwacht ging het examen natuurlijk niet door, voor niets door het gevaarlijke weer. Bij het terug rijden door de gladheid nog een accident gehad waardoor ik nog die kosten heb van nieuwe bumper en lamp voor de auto van mijn chauffeur. Dus op dit vlak onbegrijpelijk en ontgoocheld over jullie beslissing toen dat alles doorging terwijl het weer al slecht was.

Het was super

Bedankt aan de lesgever Barr. Hij heeftij heel veel geleerd met het nodige geduld. Hij is een aangename lesgever. Dikke pluim

Aangename begeleider

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Vriendelijk, duidelijk, geduldig. Pico bello!

Vóór ik aan de rijlessen begon had ik nooit gedacht dat ik na 20 uur klaar zou zijn om op de weg te kunnen rijden, maar toch is de instructeur erin geslaagd mij voor te bereiden en de angst voor het rijden toch grotendeels eruit te werken. Altijd geduldig gebleven als er iets fout ging, altijd duidelijk uitleg gegeven en altijd vriendelijk geweest, ik heb helemaal géén klachten.

Heel goed gelerd

Ik heb heel veel gelerd

Leuk!

Het is zeker de moeite waard voor het te doen! Echt een fijne ervaring!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Veel geleerd in korte tijd!

Topervaring. Veel geleerd in korte tijd. Aangename les met genoeg variatie en vrijheid om te proberen, oefenen en fouten te maken.

Te lang wachten buiten

Goed maar lang wachten bij de praktische proeven. Beter in verschillende groepjes indelen.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Begeleiding van begin tot einde

Deze autorijschool bied alles. Nl. Goede théorie en praktijk lessen, rijexamen in de vertrouwde lesauto met bekende instructeur en terugkommoment!

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was leuk en enthousiast

Was goed alles uitgelegd

Dat was heel goed uitgelegd en heel mooi met alle betekening

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Super fijn ervaring en een toffe begleider. Ik raad de rijschool van Hasselt aan.

Ik ben content.

Heel aangenaam

Enorm leerrijk

Ik ben iemand die heel snel schrik heeft in de auto. Mijn begeleider heeft mij hierbij enorm hard geholpen. Ik was heel rustig tijdens de rijlessen. Ik heb ook veel bijgeleerd.

Niet heel tevreden

Ik had het gevoel dat de telefoniste mijn vragen met tegenzinbeantwoordde… als ik een vraag stelde kreeg ik te horen ‘ja maar dat staat in de mail mevrouw’. De derde keer toen ik dat antwoord kreeg heb ik gevraagd of dat wil zeggen dat ik niet mag bellen met vragen. Het feit dat mijn zoon de eerste keer zijn examen ineens moest afleggen met een andere brommer dan waar hij mee moest oefenen vond ik ook niet ok. Hierdoor was hij er niet door en hebben we extra kosten moeten doen voor nieuwe lessen en een nieuw examen. De laatste lesgever was wel echt supergoed.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Het was wel een heel toffe ervaring!

Het terugkommoment was toffer dan verwacht en de mensen van de rijschool waren heel sympathiek. De 4uur van het moment gingen sneller voorbij dan verwacht.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

De les heeft mij meer inzicht gegeven in de gevaren van te snel rijden

De les heeft mij geleerd dat een kleine fout een groot ongeluk kan veroorzaken. Dit houd ik in mijn achterhoofd, waardoor ik extra ga opletten bij bepaalde situaties.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Vond dit een goede en belangrijke ervaring

Goed rijschool Groetjes aan Candy topper

Ik heb via deze rijschool zonder problemen bus rijbewijs gehaald. Dank aan Candy

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Ik heb zeer veel bij geleerd.

Ik zou wel aan raden om meer theorie te geven. Bv video's van ongevallen met drug of alcohol gebruik.. zo dat jeugd meer gaat na denken over de risico's

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieën.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.