Zeer deskundige uitleg en voldoende tijd om vragen te stellen

Makkelijk om online afspraak te maken, zeer goede uitleg en tips en voldoende tijd om vragen te stellen

regen

meshien een bank voor te wachten buiten en als het regen is het niet echt aangenaam

Professionele deskundige uitleg

Lesgever was duidelijk in uitleg wat zeer goed begrepen werd en er zelfs heel weinig vragen over gesteld werden.Super trainer

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goede uitleg door bekwame instructeur

Goede cursus en duidelijke uitleg door bekwame instructeur die tijd nam voor het beantwoorden van vragen

Geweldig !

Geweldig 👏🏻 Heel duidelijke uitleg van de lieve meneer ( naampje vergeten ) Geef deze maar loonsverhoging hoor ! Super !

Zeer goed gebracht

De materie was verrijkend voor een oudere bestuurder maar zeker was het door de instructeur aangenaam en verhelderend gebracht.

Bijgeleerd

Dingen te weten gekomen die ik verkeerd wist of nog niet

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Heel professioneel een vriendelijke personeel!

Heel professioneel een vriendelijke personeel, veel tips gekrijgen, zeer interesante oefeningen gemaakt.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Goed maar lange wachttijden.

Stom dat er telkens maar 1 auto was.

Leerrijk!

Ik vond het heel leerrijk. Je bent er op uw gemak. De lessen worden gegeven met enthousiasme. Niks op aan te merken.

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Zeer interessante les, met een zeer bekwame lesgever, top!

Zeer leerrijk

Uitstekend !

Fijne, vriendelijke en behulpzame rijschool ! Bekwame mensen

Gezellig.

Gezellig

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Opleiding was goed. Jammer dat we de oefeningen moesten uitvoeren met een automaat... verder vond ik het ook lang duren..

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

We werden vriendelijk en goed ontvangen. De 2 begeleiders waren super vriendelijk en deden hun werk goed

(Bijna) compleet overbodig

Het is natuurlijk misschien niet de fout van Hendriks maar ik vraag me af wat het nut hiervan is. En dat is dan 10 jaar geldig !? Wat is het verschil tussen iemand die nooit zo'n opfrissing gehad heeft en iemand die dat bv. 8 jaar geleden gehad heeft. Niks.... En wat er zinvol gezegd wordt kan je samenvatten op een halve A4 en behoeft geen uitleg die 3 uur moet duren. Je voelt trouwens aan dat de docent zelf moet trekken en sleuren om de 3 uren gevuld te krijgen. Hij doet zijn best, maar met de presentie waarmee hij het moet doen (waarschijnlijk opgelegd door de organisatie) zou ik niet in zijn schoenen willen staan. Ronduit belachelijk en de tijd wordt slecht ingevuld. De wetgever vindt iets uit en de erkende rijscholen moeten het dan maar proberen op te vullen. Zo lijkt het. Dit is niet OK en de zoveelste geldklopperij en creatie van zinloze werkgelegenheid. PS : de docent beweerde dat de Europalaan in Genk vanaf Rondpunt 26 tot en met Shopping 1 een zone 30 is, niet enkel op de ventwegen, maar ook op de hoofdweg. Ik heb het gecontroleerd. Dit is NIET waar. De platen staan weliswaar ongelukkig en zouden beter iets verder op de ventwegen geplaatst worden maar het feit dat einde zone op het einde van (bijna) iedere ventweg geplaatst wordt bewijst dat het niet de bedoeling is ook de hoofdweg op te nemen in de zone. Er is wel op (minstens) één plaats vergeten op het einde van de ventweg een zone-opheffingplaat te zetten. Maar het feit dat iets verder bij de volgende ventweg opnieuw een zone 30 begint bewijst dat het om een vergeten plaat gaat.

Interessant

Was Leerrijk vooral als je nog nog niemand hebt opgeleverd Persoonlijk wist ik meeste al wel wegens ik paar jaar geleden al iemand rijles gegeven heb. Maar altijd is er hier en daar wat nieuws of opfrissen. Enkel onder pauze heb ik gemerkt dat we echt vragen en gebeurtenissen (ervaring)konden delen

interesant

voor ons ook een kleine opfrissing geweest :) :)

zeer leerzaam

Terugkommmoment werd goed overgebracht. Fijne en realistische interactie tussen de rijinstructeurs en lesvolgers.

Super correct duidelijk

Hele fijne spreker 👍👍👍

Leerrijke ervaring

Leuk om te ervaren hoe dingen zijn en wat er kan gebeuren in het verkeer en zo weten hoe er eventueel mee om te gaan

• Voldoende mogelijkheid tot vragen stellen?

Dit vond ik zeer leerrijk

Heb dingen gedaan die je normaal niet op de weg zal leren

Duurt te lang

De meeste oefeningen waren leuk en goed om te doen. Het was heel interessant alleen moesten we véél te lang wachten. In die 4 uur dat ik daar was heb ik misschien ander half uurtje effectief iets zelf gedaan, de rest van de tijd heb ik moeten wachten.

Interessante en leerrijke ervaring

Op voorhand vond ik het voornamelijk geldklopperij, maar achteraf gezien vond ik het een zeer nuttige dag.

Goede uitleg van een geweldige lesgever

Goede uitleg van een geweldige lesgever

Over Rijschool Hendriks

Sinds 1965 organiseert Rijschool Hendriks opleidingen voor het behalen van een rijbewijs in de provincie Limburg. Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Hendriks zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over negen vestigingen leiden onze 30 medewerkers kandidaten op in alle rijbewijscategorieën.