Het rustgevende gevoel in goede handen te zijn

Vanuit een verkennend gesprek om de mogelijkheden van bijstand te onderzoeken, is in alle openheid gedeeld wat er mogelijk is, welke kosten er wellicht aan verbonden zijn en welke scenario's zich kunnen voordoen in het daarop volgende traject. Mijn belang heeft daarbij steeds de boventoon gevoerd en op geen enkel moment heb ik het gevoel gehad 'dat er ook iets verdiend moet worden'. Ik heb dat als zeer prettig ervaren en had het idee dat ik bij VBS in goede handen was. Hoewel dit een traject betrof dat ik hopelijk niet nog eens hoef te doorlopen, zou ik zonder twijfel weer trachten VBS aan boord te krijgen.

Uitstekende hulp

De hulp die dit kantoor heeft geboden was uitstekend. Snelle communicatie maar ook meedenkend. Bedankt hiervoor.

Hoogste kwaliteit

Super goede service, duidelijke uitleg en goed contact. Ik raad het iedereen aan om hiernaartoe te gaan.

Goede ervaring

Heel prettig, informerend, professioneel.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Goed bijgestaan door top advocaten.

In de hele zaak goed bijgestaan . Alles werd haarfijn uitgelegd en alle vragen werden keurig en rustig beantwoord en uitgelegd. Ze nemen de tijd voor je en dat is zeer prettig.

Professioneel

Wij hebben duidelijk een traject met elkaar afgesproken daar wed keurig aan gehouden

Eerlijke en duidelijke adviezen

Na 8 lange jaren kozen we voor een nieuwe advocaat dit was onze beste keuze ooit. Het ging ineens heel erg snel. En de eerlijke en duidelijk manier van werken was top,

Duidelijke communicatie

Goede geholpen met een duidelijke en realistische aanpak.

Plezierige, oplossingsgerichte bijstand!

Zeer plezierige ervaring; de juiste, actiegerichte opvolging op momenten dat de situatie daarom vraagt.

Prima !

Net kantoor realistisch maar gaat voor de relatie en blijven stug volhouden aan hun eis/gelijk op nette manier die mij aanstaat.

Goede samenwerking

Zeer tevreden met de werkzaamheden Snel reageren en snel de zaak regelen.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Juist op de hoogte gehouden per mail over de stand van zaken

Dit is onze eerste ervaring met advocaat. De informatie per mail was prima. Soms onduidelijke taal voor ons, maar met wat hulp, kwamen we er steeds uit. Onze tussenpersoon reageerde steeds heel laks, wat het proces steeds wat ophield. We zijn zeker blij met de uitkomst en weten dat onze behartiger zich heeft ingezet om het beste eruit te halen. Ondanks we deze heer niet persoonlijk hebben ontmoet, heeft hij de situatie goed behandeld.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Persoonlijk, zeer veel kennis, krachtig.

11 jaar geleden stapten wij in een wereld die we niet kenden. Aansprakelijkheid/ letselschade/rechtbank/advocaat. Voor mij was een advocaat iemand die net zo ver weg stond als de koning. Na kennis gemaakt te hebben met Edwin zag ik een vader, een mensen mens, een persoon die ons op ons gemak kon stellen, die ons aan de hand mee nam dit hele bizarre proces in. Geen vraag van ons was teveel of te gek voor hem. En toch de zakelijke kant en waar we naar toe wilden niet uit het oog verloor. De klant staat voorop. Een steun en toeverlaat ,in soms hele donkere periodes bleef hij positief en kon mij weer opbeuren en vertrouwen geven in een goede afloop , die we nu na hoop bloed , zweet en tranen bereikt hebben.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Wij vonden Edwin Bosch een zeer deskundige, betrouwbare en betrokken advocaat

Na een medische fout belande ik bij een letselschadebureau, onwetend van het feit dat je hierbij een goede advocaat nodig hebt. Na 4,5 jaar hadden we hier geen vertrouwen meer in. Er werden ons gouden bergen beloofd die na jaren ook weer verdwenen. Gelukkig uiteindelijk bij Dhr. Bosch terechtgekomen. Dhr. Bosch was realistisch, eerlijk, betrouwbaar. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Binnen 1,5 jaar is de zaak tot tevredenheid afgehandeld. Hiervoor hartelijk dank aan Dhr. Edwin Bosch.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Tja wat moet ik zeggen? Ben zeer goed en snel geholpen. Zeer fijn en persoonlijk. Er is goed geluisterd naar mijn wensen. En ook meegedacht. Kortom een blije client

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

De heer Bosch heeft ons goed bijgestaan bij het afwikkelen van de overlijdingsschade van mijn man. Hij is deskundig, duidelijk, hij heeft oog voor ons als nabestaanden en hij gaat voor je zaak.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Uitstekend geholpen met mijn scheiding.

Mevrouw Todorov heeft mij geholpen met mijn scheiding. Ik voelde mij meteen op mijn gemak bij haar. Ze is goed voor mijn belangen opgekomen en ik vond haar duidelijke communicatie erg fijn.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Gehoord worden, vertrouwen, duidelijkheid.

Ik verloor samen met mijn zus en broer beide ouders aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Via slachtofferhulp zijn wij in contact gebracht met Vogelaar Bosch Spijer Advocaten met de heer E. Bosch. Ons verhaal werd gehoord, serieus genomen, begrepen en opgepakt met de juiste aandacht, kwaliteit, en professionaliteit waarbij er constant contact was en duidelijke terugkoppelingen. Dit contact als zeer prettig en duidelijk ervaren en in ons geval tot een voor ons acceptabel positief slot gebracht.

Positieve ervaring

Via het juridisch loket kwam ik terecht bij Mr. E. Spijer voor juridisch advies in een kwestie met mijn werkgever. Hij heeft mij voorzien van professioneel advies. Ik ben ten alle tijden op de hoogte gehouden van de lopende ontwikkelingen. Voor mij een positieve ervaring met een goede afloop. Een advocaat met het streven het beste eindreslutaat te behalen voor cliënt.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Goed geholpen, goede uitkomst .

Goed geholpen , goede uitkomst .

Precies wat je verwacht!

Na 3 jaar vechtscheiding binnen enkele weken resultant.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Beste bijstand die ik had kunnen hebben bij mijn letselschade

Voor Vogelaar Bosch Spijer Advocaten werd ik ondersteund door een andere advocaten kantoor. Hierbij miste ik inzicht, hulp en advies. Na rond vragen kwam ik hier terecht en werd mijn zaak opgenomen door Anouk Korff. Hier heb ik alles gekregen wat ik mistte en zelfs meer. Uiteindelijk het uiterste kunnen halen uit een verschikkelijke situatie. Anouk Korff zag mij niet alleen als een zaak, maar als een mens en dat maakte het verschil.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Goede begeleiding in moeilijke tijden

In een lastige periode ben ik goed geholpen door 2 advocaten bij VBS Advocaten. Beide advocaten gaven goede begeleiding en konden mij vaak geruststellen. Zeer tevreden en alles is uiteindelijk goed gekomen dankzij deze advocaten.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Betrouwbaar, gedegen, duidelijk en geruststellend.

Tijdens de overstap naar een nieuwe baan heeft Elkan mij ondersteund in het aanvechten van het relatie/concurrentiebeding. Hij denkt over verschillende gevolgen en strategieën, legt deze helder uit en stond open voor ideeën en input vanuit mijn kant. Hij heeft de zaak tot een goed einde weten te brengen en mijn belangen goed verdedigd. Ik ben hem zeer dankbaar en tevreden.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Grote dankbaarheid! Mr Spijer is een top advocaat.

Hoe mr Spijer mijn zaak heeft opgepakt is in één woord fantastisch geweest. Hij is een verbinder, deskundig, betrouwbaar, rustig en supervriendelijk. In een, voor mij, behoorlijk stressvolle periode heeft hij op bijzonder adequate wijze mijn belangen behartigt. En, niet onbelangrijk, met goede afloop! Ik ben hem heel erg dankbaar en beveel hem hierbij van harte aan!

Honderdland 1036 2676 LV Maasdijk

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met ons goed bereikbare kantoor in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.

Over Advocaatscore.nl