Top advocatenkantoor!

Super vriendelijke professionele Advocaten, Hele fijne samenwerking gehad. Bedankt!!

• Geholpen door: mr. T.H. (Timothy) Boerendonk

Goed geholpen door Daisy Mandema

Zeer tevreden.

Goed en degelijke informatie

Vanaf het begin wist ik dat de schade van + 2.000 €uro niet de kosten van het totaal zou dekken. Ook de waarschuwing van de heer Hendriks daarin meegenomen toch de tegenpartij aangesproken. Onze zaak was erg sterk door de film in de wasstraat. Ondanks hogere kosten toch naar de zin van ons afgehandeld.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Professioneel en Menselijk

Na jaren van afwachtende en onprofessionele afhandeling van de verzekeraar en een moeder met een trauma na een ernstig ongeluk was het een verademing om bij de heer Bosch een luisterend oor en begrip te vinden. De heer Bosch wist het vertrouwen van mijn moeder te winnen en heeft al het financiele "uitzoekwerk" op zijn schouders genomen en binnen een half jaar de zaak tot onze tevredenheid afgesloten.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Ik ben door mr. J. Todorov geholpen Was zéér aangenaam en ik ben fantastisch geholpen!

Prima geregeld voor ons

Heb het heel prettig bevonden zoals jullie mijn zaak behandeld hebben Met Jeroen goed contact gehad.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Professionele en zeer deskundige organisatie

Vanaf het eerste contact moment tot aan het uiteindelijk behaalde resultaat zeer professioneel begeleid en bijgestaan. De deskundige en proactieve aanpak heeft er heeft ervoor gezorgd dat er snel resultaat is geboekt zonder de relatie te beschadigen.

Heel fijn

Jorika Todorov is een top advocaat, staat altijd voor je klaar en luistert nauwkeurig naar wat je wilt en doet alles wat mogelijk is om ne te helpen. Zeker een aanrader!

Zeer goede rechtsbijstand

Advocaat bos heeft uitmuntende kennis van het dossier, vond het heel prettig om bijgestaan te worden door advocaat bos mede door de goede communicatie en gedrevenheid.

Top Advocaten

Michiel en zijn collega's vormen samen een goed team met veel kennis! Ga zo door! Bedankt voor jullie diensten.

Heel prettig geholpen

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Was voor mij een zeer positieve ervaring.

Fijne ervaring

Fijne communicatie Super advies

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

In één woord samengevat: Uitstekend!

Wij zijn geholpen bij een zeer lastige en gecompliceerde letselschadezaak tegen een werkgever. De ondersteuning die wij kregen van mr. Bosch is samen te vatten in drie woorden: Eerlijk, oprecht en meelevend. Het behaalde resultaat is dan ook meer dan verwacht.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Ik ben super blij met Edwin als advocaat

Goede communicatie

uitstekend begeleid

Ondanks een stroeve start wegen communicatie ( die werd snel opgelost) heb ik begeleiding, advies, deskundigheid, steun en betrokkenheid uitstekend gevonden. Ik heb altijd het gevoel gehad (en terecht) dat ik in goede handen was. Ik zou dit bedrijf zonder twijfels aanbevelen. Een heel grote dank aan mevrouw Jorin S. Bijsterbosch.

• Geholpen door: mr. J.S. (Jorien) Bijsterbosch

Zeer tevreden met de hulp service en communicatie!

Zeker tevreden met hoe t is gelopen ondanks de situatie ben ik heel goed gehopen qua verwachtingen zeer professioneel , vriendelijk en fijne communicatie! In 1 woord een 100 procent aanrader !

Heel fijn :)

Goed en snel geholpen.

• Geholpen door: mr. A. (Amanda) Cremer

Prettig contact en super snel advies!

Zeer deskundig en betrokken tot de situatie waardoor het heel snel afgehandeld is. Snelle reacties en alles gaat in goed overleg wat er verzonden wordt naar de tegenpartij.

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Goed bijgestaan in een kinder alimentatiezaak

Michiel heeft ons goed geholpen en de zeer moeizame onderhandelingen met de tegen partij uitstekend gevoerd.

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Een goede advocaat die weet hoe ze dingen aan moet pakken.

Prettige ervaring met dit kantoor,advocaat. Blij dat ik met dit kantoor in aanraking ben gekomen.

Deskundig, vriendelijk en eigentijds

Snelle, prettige en heldere communicatie, zonder overbodige franje. Duidelijk advies met onderbouwing. Plan van aanpak is doelgericht en efficiënt.

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Goede service en prettige communicatie

Ik ben tevreden over de service die ik heb ontvangen. Ik heb de communicatie met mijn advocate en haar flexibiliteit als prettig ervaren. Ik zou in de toekomst weer met dit advocatenkantoor samenwerken. Bedankt!

Expert, Experienced. Friendly and professional

I got to know this firm without any background knowledge and I am glad that I had Mrs J.Todorov all the way by my side in my divorce procedure. She knows how to do her job in a professional manner and follows each task in an excellent way. Always accessible and communicative.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • Aided by: N/A

Zeer te vreden

Ik ben zeer te vreden, ondanks dat ik niet een makkelijk klant bent, ik waardeer enorm hoe er rekening met mijn situatie wordt gehouden. Ik ben ook zeer te vreden over Mw. Mandema, en ik vind de communicatie sinds dat zei aanwezig is een stuk prettiger.

Duidelijke taal!

Timothy had mijn zaak overgenomen van zijn collega en hij heeft dit vakkundig opgepakt. Als je niet voor advocaat gestudeerd heb kunnen sommige stukken best lastig te begrijpen zijn, maar dat heeft hij iedere keer helder en duidelijk vertaald zodat de lastige stukken makkelijker werden. Timothy was direct en draaide er geen doekjes om, daar hou ik van. Ik heb de samenwerking dan ook als zeer prettig ervaren. Bij communicatie 1 ster minder, omdat ik eerst niet wist dat mijn zaak werd over genomen (is later wel goed opgepakt)

• Geholpen door: mr. T.H. (Timothy) Boerendonk

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met ons goed bereikbare kantoor in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.

Over Advocaatscore.nl