Super Happy

Was begonnen met VBS in 2017. ben nog blij met de resultaten.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Uitstekende en zeer prettige advocaat

Advocaat Mr. J (Jorika) Todorov heeft namens ons bezwaar aangetekend tegen een besluit van gemeente Westland. Het beroepschrift met bijlagen was gedegen en tijdens de hoorzitting heeft zij het bezwaar goed en krachtig verwoord. Opvallend is de prettige omgang en de snelle reactie die zij geeft wanneer er nieuws is, of wanneer je een vraag per mail stelt.

1 voor 1 toppers

Ben ten altijd te woord gestaan als ik vragen had of er werk snel contact met me opgenomen zodra er nieuws was. Ben goed bijgestaan door mijn persoonlijke advocaat dhr. G Gijsberts en zijn gehele team. Ik weet waar ik ten allertijden terecht kan als juridisch advies nodig is! RESPECT!

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

zeer goed geholpen met schadeclaime

Zeer professioneel en goed geholpen met de afwikkeling van de schadeclaim, met een super positief resultaat. de communicatie, het advies alsmede de deskundigheid van Dhr. Bosch hebben ons heel erg ont zorgt. Bedankt daarvoor

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Dossier is tot volle tevredenheid behandeld.

Het letseldossier werd voortvarende opgepakt en in de tijd goed gemonitord.

Uitstekende ervaring

Snelle en duidelijke communicatie Buitengewoon proffesioneel en deskundig

Goed geholpen

Goede adviezen en altijd de tijd voor je

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Ik ben goed geholpen

Ik ben heel tevreden

Persoonlijk, compleet en concreet

Een zeer fijne, persoonlijke warmhartige behandeling en afhandeling. Kennis en kunnen on point. Goed bereikbaar, zeer snel in communicatie en stukken schrijven.

Gewoon TOP

Het onmogelijke mogelijk gemaakt.

Klantvriendelijk

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Snel, deskundig en met betrokkenheid zeer goed bijgestaan.

Mijn ervaring met VBSA heb ik als zeer prettig ervaren. De klant centraal met een tijdige, duidelijke en eerlijke communicatie.

heel goed

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Goede hulp en fijn contact

Ik kwam bij de heer Gijsberts terecht i.v.m. een geschil in het arbeidsrecht. Mijn situatie was vrij ingewikkeld en hij nam goed de tijd om mij werkelijk te helpen en mee te denken erin. Ik heb naar mijn idee de beste hulp gekregen, die ik krijgen kon.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Zonder de inzet van Mr.Bosch hadden we niet ons recht kunnen halen!

Ik heb Mr.Bosch, Edwin ervaren als een kundig advocaat in het letselschade gebeuren, en waar je als cliënt een goede band mee opbouwt, dit wordt gecreëerd door zijn fijne manier van communicatie naar mij toe, en het kundig op papier zetten richting tegenpartij. Hij heeft tesamen met zijn kantoor berijkt dat er binnen 10 maanden na aanvaarding van de case een eindbetaling is gedaan naar tevredenheid van ons, het maximale is er uit gehaald. Nogmaals bedankt Ron de Bruijn

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Mijn ervaring in zo’n korte tijd was sprakeloos, de professionaliteit en de kennis van zaken van de heer C.M. Diaz was zo nuttig en briljant dat met een gesprek weest ik van me rechten en hoe ver in die situatie kon ik belandde, vanwege dat ik in eerste instantie was vol met angst en woede kon ik niet zorgvuldig denken, met de gesprek met de heer Diaz kon ik zien dat in het leven is meer dan angst en woede, daar kom ik en ook niemand mooie uit, dus ik realiseer dat is beter probeer te vergeten om verder te kunnen gaan, ik wens de hele staf heel veel succes in de toekomst en bedankt voor het service. Met vriendelijke groeten Edwin Reyes.

• Geholpen door: mr. C.M. (Cristian) Díaz

Goede verloop door deskundige advies!

Goede communicatie , Deskundig advies

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Blij dit ik voor Edwin gekozen heb.

Vertrouwen! Goed gevoel!

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Een deskundig, betrokken en succesvol kantoor.

In verband met een aanrijding had ik een goede letselschade advocaat nodig. En die heb ik gevonden bij Vogelaar Bosch Spijer Advocaten! Niet alleen hebben zij mijn schade vergoed gekregen, ze hebben dit ook nog eens op een zeer efficiënte manier gedaan. Daarbij communiceren zij erg goed. Je wordt consequent op de hoogte gehouden van de status van het dossier. Een aanrader!

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Erg fijne samenwerking.

Een fijne samenwerking, nooit was een vraag teveel en altijd werd er tijd vrij gemaakt voor antwoorden. Ik voelde betrokkenheid en vertrouwen. Kortom, ik ben heel erg tevreden.

Super ervaring

Super ervaring. Alles ging volgens plan. Er word zeker professioneel gehandeld. Goed contact naar de klant. Alles word duidelijk uitgelegd zodat je als iemand die niet bekent is in de juridische wereld toch alles begrijpt .

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Heel positief en prettig.

Mr. Bosch heb ik ervaren als een zeer betrokken, professioneel en empatisch persoon. Heeft de talent om mij op mijn gemak te stellen gezien wat ik heb meegemaakt en ik heb altijd het volste vertrouwen gehad dat hij hart had voor mijn zaken.

Tevreden

Ben goed gehoord gesteund en bijgestaan goeie raad en advies gehad jorika je bent een topper

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Zeer deskundige behartiging van mijn belangen.

Het was voor mij de eerste keer in mijn leven dat ik min of meer door toeval gebruik gemaakt heb van een letsel-schade advocaat. In de 'Graven-zander las ik dat er op 29 maart 2019 een gratis inloopspreekuur aangeboden werd. Gezien door het feit dat ik schade opgelopen had dacht ik hier wil ik meer van weten. De heer Bosch ontving mij vergezeld door mijn echtgenoot en zei steek maar van wal. Nadat wij alles verteld hadden vatte hij het samen en we waren verbluft over zijn kennis. We moesten echter wel geduld hebben want dat loopt wel een jaar. Maar wel een uitstekend resultaat.

zeer positief

contact was goed en duidelijk en zeer tevreden met het eindresultaat

• Geholpen door: mr. C.M. (Cristian) Díaz

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met twee kantoren in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.