Ik ben zeer tevreden, over hoe de heer vogelaar mij geholpen heeft. Wat een andere advocaat niet voor elkaar kreeg in jaren ! Kreeg de heer Vogelaar wel voor elkaar in korte tijd. Nogmaals dank voor u goede diensten Mvg kuijpers

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Geweldig grandioos super, een aanrader voor iedereen.

Mr Bosch heeft hart voor de cliënt en de zaak die daar bij hoort. Hij luistert goed naar de cliënt en geeft ook zijn mening en denkt absoluut mee. Toppie! Het cijfer 10 is niet van toepassing maar een hele dikke 15. Toppie! We zijn blij dat er weer een hoofdstuk klaar is. Nu kan de opruiming in het koppie beginnen. Onwijs bedankt voor alles. Vriendelijke groet Fam. Vermaas

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Snelle reacties, eerlijk advies en met een goed gevoel de zaak kunnen afsluiten.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Mijn zaak is zeer deskundig behandeld.

Ik ben zeer tevreden met hoe de zaak is behandeld en is opgelost. Daarvoor heel veel dank.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Zij hebben mij goed geholpen ben er dik te vreden mee.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Mijn zaak is zorgvuldig en met veel aandacht behandelt.

Zorgzaam, punctueel, duidelijke overleg en uitleg, goede advies en professioneel optreden is de korte samenvatting hoe mijn zaak door de heer G. Gijsberts is behandelt. Ik ben zeer tevreden met de behaalde resultaat.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Wij zijn zeer content omtrent de behandeling van onze zaak. Alles is keurig en correct behandeld. Onze dank daar voor

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

betrokken en deskundig afhandeling van de letselschade

mr. Anouk Korff heeft onder lastige omstandigheden een goed resultaat voor ons behaald.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Wordt goed op de hoogte gehouden

Ben zeer tevreden Met vriendelijke groeten stephan du Mortier

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Ik ben goed geholpen met alles

De samenwerking is gewoon goed verlopen

Goed geholpen

Goed contact tussen advocaat en client

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Mr. Bosch is zeer zeker empathisch , betrokken en professioneel .

Bij VBS Advocaten kantoor wordt goed rekening gehouden met de cliënt privacy. Mr. Bosch is zeer zeker empathisch , betrokken en professioneel . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedereen bedankt en nog veel professioneel succes toegewenst!

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Rustgevend, stapt gelijk in de auto om mijn verhaal te komen aan te horen!

Direct goed luisteren en na mijn verhaal de zaak op een duidelijke manier samenvatten wat wel terecht is en wat absoluut niet belangrijk is! Het probleem/geschil uitvergroten en oplossingen aanbieden om het op te lossen! Dat het voor beiden kanten, mijn kant en van mijn aanklager duidelijk is dat wij ons aan de Nederlandse wet houden en aan de kleine lettertjes in contracten enkel houden als het ook rechtvaardig is! Door aandachtig zichzelf in te lezen heeft Mr. Hendriks diverse verplichtingen kunnen weerleggen die niet strookte in de kleine lettertjes van het contract wat mijn aanklager mij achteraf toezond! Dit heeft hij goed geformuleerd en dit in samenspraak met mij verzonden naar mijn aanklager ! In de zaak & correspondentie hierna heb ik met een rustige gevoel mijn werkzaamheden voor mijn klanten kunnen uitvoeren ipv in de stress van onmacht te blijven hangen ! Ik kon geld verdienen omdat ik de zaak uit handen had gegeven en wist dat er gewerkt werd aan een oplossing die goed was voor mijzelf en mijn aanklager ! Na de tweede brief van Mr. Hendriks ben ik uitgenodigd bij mijn aanklager en hebben we het zonder hoogoplopende ruzie kunnen uitpraten en is de zaak gesust ! Door de professionaliteit van het advocatenkantoor nam mijn aanklager mij serieus en gaf zijn fouten toe! Mijzelf was het niet gelukt en zou het geschil alleen maar zorgen voor stress, ruzie en meer kosten !! Dus door een luisterend oor, goed advies en een duidelijke brief bereik je meer goodwill bij de tegenpartij!

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Prima geholpen door advocate Korff

Mevrouw Korff heeft mijn letselschade snel, vakkundig en met goed resultaat afgerond.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Mijn belangen zijn goed behartigd

• Geholpen door: mr. C.M. (Cristian) Díaz

Vertrouwd

De afgelopen 5 jaar heeft Vogelaar Bosch Spijer advocaten mijn rechten vertegenwoordigd. Hier ben ik heel tevreden over. De communicatie verliep altijd heel goed en was vertrouwd. Wanneer iets voor mij niet duidelijk was, was er altijd tijd om dit één- op- één of online te bespreken. Dit vond ik erg fijn.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Accuraat handelen is een van de kernwaarden van mijn advocaat

Mijn ervaring met advocaat Jorika Todorov is uitermate positief, de persoonlijke en innemende benadering geeft een gevoel van betrokkenheid, voor mij persoonlijk schept dit vertrouwen.

Goed bij gestaan

Fijn kantoor en advocaten goede bereikbaarheid

Zeer betrokken, zeer deskundig

Edwin Bosch heeft ons in een uiterst delicate zaak met veel deskundigheid en rust begeleid en onze belangen uitstekend behartigd. Wij willen hem en zijn kantoor van harte aanbevelen.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Prettig, professioneel, kundig en laagdrempelig.

Een advocaat dan denk je vaak die staan zo ver van mij af. In mijn (kleine) zaak is dit absoluut niet mijn ervaring geweest. Prettig duidelijk en absoluut geen bla bla verhaal met mooie praatjes of moeilijk taalgebruik. De kracht zit denk ik dat zij het verhaal van de Westlandse mentaliteit "gewoon doorgaan en niet zeuren" om kunnen draaien naar wat verstandig is zonder dat er iets ontstaat wat helemaal niet bij deze mentaliteit past. Goed onder woorden kunnen brengen wat verstandig is, de nadelen ervan bespreken / op papier zetten en dan de keuze rustig bij de client leggen.

Goed en vriendelijk

Is maar 1 ding wat ik jammer vindt de kosten vindt ik hoog als je net genoegverdient dan zijn het volledige kosten voor je zelf en dat kan nog wel eens en nadeel zijn In je proces .

Luisterend en correcte behandeling

Vakkundige hulp. Goed advies en hulp in ontslag. Perfecte communicatie. Erg blij mij mijn advocaat. Met een goede afsluiting.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

sterk en betrouwbaar

Gezien de bizarre situatie is de heer Gijsberts sterk overtuigd van de zaak geweest, hij zat boven op de zaak en komt afspraken goed na.

Deskundig en betrouwbaar

Ik voelde me serieus genomen in deze situatie. Duidelijke informatie en communicatie en als het nodig was een goede voorbereiding en zeer deskundig. Zat er boven op. Als feedback zou ik willen meegeven soms iets meer meer te luisteren naar de richting en wensen van de cliënt. Toch wil ik iedereen adviseren deze advocaat te raadplegen wanneer je met een letselschadezaak te maken krijgt.

Uitstekende begeleiding

Luisterend oor, deskundig advies en dossier behandeling. Vriendelijk contactmedewerkers ook

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met twee kantoren in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.