proffesioneel en adequaat geholpen

Een zeer plezierig contact met Elkan gehad, hij is duidelijk en actie gericht wat ik als zeer prettig ervaar.

uitstekend en nog geweldig

Professioneel, effectief en zelfverzekerd in de rechtszaal. Aanrader voor nieuwe klanten.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Liefdevol en praktisch geholpen.

Ik ben zeer goed geholpen en ook zeer vriendelijke behandeling.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Je wordt gehoord en goed op de hoogte gehouden

Mijn ervaring is dat er goed naar de klant geluisterd wordt. Alles wordt goed uitgelegd en je wordt van elke stap op de hoogte gehouden. Begeleiding tijdens het kortgeding (2×) Wordt ook alles uitgelegd wat er gaat gebeuren en ik vind dat mijn zaak goed en professioneel is verdedigd. ( Ook de dames die ik geregeld aan de telefoon heb gehad zijn behulpzaam en professioneel)

Goed begeleid

Ik ben blij dat ik zo snel en goed geholpen ben

Vakbekwame juridische hulp

Vriendelijk en geduldig. Nam de tijd om iets op een duidelijke manier uit te leggen. Alles is telefonisch en per mail afgehandeld.

Top gewoon

Goed luisterend oor en inlevingsvermogen, goed advies begeleiding en professioneel optreden met zeer goede afloop

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Goed geholpen door dit professionele en deskundige advocatenkantoor.

Na eerst een slechte ervaring te hebben gehad met een ander advocatenkantoor en een teleurstellende uitspraak van de rechtbank, heb ik contact opgenomen met Vogelaar Bosch Spijer Advocaten. Mr. N.T. Vogelaar heeft mij geadviseerd om in hoger beroep te gaan op de uitspraak en Mr. J. Todorov heeft deze zaak verder behandeld. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe mr. Todorov mij met deze zaak heeft geholpen. Ze is deskundig en empathisch. Ze reageert snel op e-mails en is helder in haar communicatie. Inmiddels heeft het gerechtshof een uitspraak gedaan (in hoger beroep) en ik ben content met de uitkomst hiervan. Ik kan dit advocatenkantoor aanbevelen.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Gedegen juridische hulp, wel kostbaar.

Jeroen heeft zijn werk heel goed gedaan. Hij is ook plezierig en duidelijk in de omgang. Het enige nadeel is de hoge prijs. Niet alleen het uurtarief is fors, ook voor elke mail wordt door het kantoor veel geld in rekening gebracht.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Beste Paul, Fijn dat je zeer tevreden bent over de door Jeroen verleende diensten! Vervelend dat de financiële kant kennelijk wat tegenviel. Ons uurtarief is echter marktconform en vooraf met u besproken. Met vriendelijke groet, VBS Advocaten

Heel klantvriendelijk

Ik ben blij dat dhr. Bosch mij heeft bijgestaan. Hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd en mij het gevoel gegeven dat we het beste eruit gehaald hebben.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Na een zeer slechte bijstand door DAS, ben ik overgestapt naar mr. Bosch. Deze heeft wel bereikt wat ik voor ogen had.

Over het algemeen goed

Na wat strubbeling met de communicatie over het vervangen van mijn advocaat is alles verder na tevredenheid verlopen

Heel goed uitstekend geholpen

Ik heb een hele goede en fijne ervaring gehad met Anouk korff . Altijd op tijd met antwoorden als ik iets aan haar vroeg. Ook de secretaresse staat je altijd vriendelijk te word . Een aanrader voor iedereen en dat zal ik ook zeker doen als iemand mijn om een goede advocaat vraagt .

Duidelijkheid en goede communicatie

Edwin Bosch heeft bij mijn letselschadezaak duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Hij zat bovenop de zaak. Van elke stap die werd gezet, werd ik op de hoogte gebracht. Nu de zaak is afgerond kan ik, omdat alles zo goed geregeld is, alles achter me laten.

Uitmuntend!!

Mijn zaak is behandeld door mr. G.L. Gijsberts. Al meerdere malen heeft hij mijn zaken behartigd en slaagt hij er altijd in dat het recht zich zal zegevieren! Het is niet makkelijk om mijn dankbaarheid in woorden uit te drukken, maar wil het bij deze toch proberen. Mijn ervaring als cliënt van mr. G.L.Gijsberts, is dat ik altijd op korte termijn terecht kan. Verder word ik ook altijd vriendelijk, respectvol, begripvol en zéér professioneel behandeld en geadviseerd. Alle ontwikkelingen in de zaak worden goed uitgelegd en onderbouwd. Zelf zal ik iedereen adviseren als U ooit een juridische procedure moet starten, (of al gestart is) beroep te doen op Vogelaar Bosch Spijer Advocaten. Zij zullen U met man en macht bijstaan in uw geschil. Excellent!!

Onze ervaringen met VBS Advocaten zijn zeer positief

We hebben Jeroen Hendriks als advocaat leren kennen. Wat in eerste instantie "appeltje / eitje" leek te zijn, bij onze zaak, werd een langdurig verhaal. De tegenpartij hield zich steeds niet aan de gemaakte afspraken en daardoor heeft Jeroen veel energie en tijd in deze zaak moeten stoppen. Hij heeft ons altijd met zeer deskundig advies bijgestaan. De zaak is tot onze grote tevredenheid door Jeroen afgerond.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Mr. Gijsberts heeft bij goed bijgestaan top-advocaat.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Wij zijn zeer tevreden over de uitstekende hulp die wij van jullie hebben gekregen.

Door een zeer slechte en vervelende ervaring met de bewindvoerder en mentor voor onze zoon waarbij de beeindiging via de Kantonrechter niet lukte hebben we het kantoor Vogelaar Bosch Spijer Advocaten kunnen inschakelen. Wij zijn dhr. M.Vogelaar en Mevr. J.Todorov ontzettend dankbaar dat ze ons geholpen hebben met als resultaat een geweldig goede afloop bij de rechter tot gevolg. Nogmaals Hartelijk dank, Fam. M.Berends

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Goede ondersteuning, duidelijke uitleg en communicatie, vriendelijk. Kontakt gehad met Mr. M. Vogelaar en Mr. J. Todorov.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Meneer Spijer heeft mij goed geholpen

Vakkundig, Kennis van zaken, Snel handelen

Zie hierboven.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Goede ervaring en deskundigheid met eerlijk advies.

Duidelijke informatievestrekking en goede begeleiding.

Fijne samenwerking

Mr. Spijer heeft mij goed bijgestaan, ik ben dan ook zeer tevreden.

Erg tevreden

ik ben goed geholpen en ben erg tevreden. De informatie vooraf over de betaling was een beetje verwarrend . Maar bij navraag werd het zo snel mogelijk opgehelderd.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Een duidelijke en open bijstand en ondersteuning, ook een stukje inleving.

Naast de zakelijke relatie, voelde ik vanaf het begin jullie inleving-empatisch vermogen. Dat geldt voor zowel mevrouw van t’ Veer als mevrouw Todorov.

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met ons goed bereikbare kantoor in Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.

Over Advocaatscore.nl