Goed, professioneel en plezierig geholpen

We kwamen voor een interne gezinskwestie. Michiel gaf het eerlijk toe dat dit niet een gebruikelijke vraag was voor hem, maar zorgde met zijn aanpak voor openheid, die de basis was voor meer begrip en onderlinge verstandhouding.

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Mijn ervaring was buitengewoon positief door haar professionele begeleiding en oprecht medeleven.

Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid en zeer positieve ervaring delen met Vogelaar Bosch Spijer Advocaten, en in het bijzonder met mw. Jorika Todorov. Mw. Todorov heeft mij geholpen tijdens een zeer moeilijke periode. Zij was niet alleen zeer professioneel, maar toonde ook oprecht medeleven en warmte. Ze liet zien dat ze niet alleen een briljante advocaat is, maar ook een mens met een groot hart. Dit betekende ontzettend veel voor mij, vooral op momenten dat ik met pijn te maken had. Haar aanwezigheid en betrokkenheid maakten een wezenlijk verschil in ons leven. Met haar waardevolle adviezen en betrokkenheid heeft mw. Todorov een positieve impact gehad. Ik ben ontzettend dankbaar voor alles wat zij voor ons heeft gedaan. Haar inzet en steun hebben ons geholpen om deze moeilijke periode te doorstaan en een nieuwe fase in ons leven te beginnen. Mw. Todorov, beste Jorika, bedankt voor alles wat u voor ons hebt gedaan. Jouw onschatbare hulp en steun gedurende deze zware tijd hebben ons enorm geholpen. U bent een buitengewone advocaat en een fantastisch mens.

Zeer goede ervaring

Ik heb een goede keuze gemaakt met deze advocaat (Amanda Cremer)zeer professioneel geholpen

• Geholpen door: mr. A. (Amanda) Cremer

Daadkrachtig

Mr. Hendriks is een zeer betrokken advocaat waarbij je snel vertrouwen krijgt. Duidelijke afspraken maken is essentieel voor een goed juridisch advies c.q. juridische hulp. Die duidelijkheid is goed met hem te maken en te krijgen.

Eerlijk en goed advies

Eerlijk en goed advies

goed en zeer vakkundig

ik heb altijd goed contact en goed advies gehad . als ik vragen had kreeg ik heel snel een reactie. dit kantoor is zeker een aanrader.

Niet tevrede

Moest vaak dingen herhalen Werd alleen maar gereageerd en verdedigd op tegenpartij niet proactief eisen gesteld

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Geachte heer, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening! De verwijten die u maakt kunnen wij echter niet plaatsen. Uw review toont aan dat, ondanks ons streven naar tevreden cliënten, het (ook) ons niet lukt om iedereen tevreden te stellen. Mvg, VBS Advocaten

Professioneel en duidelijk

Meneer Bosch heeft mij geholpen met een letselschadezaak. Mijnheer Bosch is zeer professioneel en communiceert heel duidelijk. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de zaak, alles was zeer transparant. Meneer Bosch is, naast zijn kwaliteiten als advocaat, ook erg empathisch. Hij stelt je op het gemak. Door de hulp van meneer Bosch heb ik een revalidatietraject mogen starten en ben ik goed hersteld.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Oprecht, begaand, hoog inlevingsvermogen, accuraat

Ik heb ervaren dat deze advocaat niet alleen uitstekend werk verrichtte, maar oprecht begaand bij de zaak was. hart voor de zaak heeft. Dat is bijzonder fijn als het om familierecht (kinderen) gaat. Dat merk je, doordat zij alle details weet en onthoud die ik heb vertel. Goede bereikbaarheid in tegenstelling tot andere advocaten heb ik ook als prettig ervaren.

• Geholpen door: mr. D.P. (Daisy) Mandema

Fantastisch bijgestaan door de advocaat

Zeer tevreden over het proces. De advocaat is komen kijken, heeft zich in het dossier verdiept en vervolgens alles in het werk gesteld om er zo goed mogelijk voor te staan. Kortom zonder zijn inzet, hadden wij dit niet kunnen winnen.

teleursteld

Ik ben zeer ontevreden over deze zaak. Bij het eerste gesprek dat ik had heb ik duidelijk gemaakt wat ik hooguit er aan uit wil geven. Echter in de laatste brief gaf de heer een uitleg wat het allemaal gaat kosten als ik zou doorzetten. Het is mij tevens opgevallen dat hij bij het opstellen van de dagvaarding 6 uur nodig heeft. Eveneens als er een antwoord op het verweer komt dan weer 6 uur nodig heeft. Navraag bij een advocaat bij ons koor is dat rijkelijk veel uren. Ik heb moeten afhaken omdat dan de kosten hoger zullen uitpakken dan de eventuele baten. Ik kan dat niet betalen omdat de scheiding mij heel veel geld heeft gekost, vandaar de beëdiging.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Geachte heer Maas, Wij betreuren het dat u teleurgesteld bent. U geeft aan dat u vooraf kenbaar hebt gemaakt wat u ‘er hooguit aan uit wilde geven’. Door ons is een inschatting gemaakt van de hoeveelheid werk in uw zaak en van de totale kosten. Dat voorkomt dat u achteraf voor verrassingen komt te staan. Kennelijk kost hetgeen u wil meer dan u kunt of wilt betalen. Uiteraard staat het u dan vrij om de zaak niet door te zetten. Wij herkennen ons echter niet in het beeld dat u schetst als het gaat om communicatie, deskundigheid en betrokkenheid. Hopelijk vindt u een advocaat die wel voor het bedrag dat u eraan wilt uitgeven u kan bijstaan. Wij wensen u daarmee veel succes! Mvg, VBS Advocaten

Professioneel, persoonlijk en flexibel

In een erg lastige scheiding waarbij kinderen betrokken zijn ben ik gegaan voor kwaliteit ondanks het hogere tarief. Gedurende ruim een jaar zeer goed geholpen, waar nodig werd ik bijgestuurd en kreeg ik regelmatig ongevraagd advies wat mijn zaak zeer heeft geholpen. Communicatie en meedenken op alle vlakken was echt uitstekend. Ik beveel niemand een advocaat aan, maar als je niet anders kan dan raad ik absoluut deze aan.

Professioneel en zeer deskundig

Ik heb ontzettend veel advies gekregen, er is altijd met mij meegedacht en mijn zaak is tot een goed einde gebracht.

• Geholpen door: mr. J.S. (Jorien) Bijsterbosch

Top advocaat

Mevrouw bijsterbosch is een behulpzame,eerlijke advocaat waar ik heel veel aan gehad heb.

• Geholpen door: mr. J.S. (Jorien) Bijsterbosch

Zeer tevreden, goede eindafwikkeling

Tijdens mijn letselschade zaak ben ik uitstekend bijgestaan. Hoewel er door het langdurige proces weleens een wissel is geweest in advocaten, ben ik altijd tot goede tevredenheid bijgestaan. Dankzij de deskundigheid van het advocatenkantoor ben ik tot een goede eindafwikkeling gekomen. Ik ben zeer tevreden en beveel dit kantoor dan ook van harte aan.

• Geholpen door: mr. T.H. (Timothy) Boerendonk

Goed en duidelijk contact , vriendelijk personeel en een uitstekende kennis van zaken .

Ik heb het contact als zeer goed . Mocht ik of iemand uit mijn familie of vriendenkring ooit bijstand nodig hebben dan zal ik dit kantoor zeker aanbevelen.

• Geholpen door: mr. C.E.M. (Chanou) Timmer

Hele fijne ervaring met Jorika, ben heel erg goed geholpen.

Heel erg dankbaar hoe alles is gelopen, Jorika heeft mij fantastisch geholpen!❤️

Top advocatenkantoor!

Super vriendelijke professionele Advocaten, Hele fijne samenwerking gehad. Bedankt!!

• Geholpen door: mr. T.H. (Timothy) Boerendonk

Goed geholpen door Daisy Mandema

Zeer tevreden.

Goed en degelijke informatie

Vanaf het begin wist ik dat de schade van + 2.000 €uro niet de kosten van het totaal zou dekken. Ook de waarschuwing van de heer Hendriks daarin meegenomen toch de tegenpartij aangesproken. Onze zaak was erg sterk door de film in de wasstraat. Ondanks hogere kosten toch naar de zin van ons afgehandeld.

Professioneel en Menselijk

Na jaren van afwachtende en onprofessionele afhandeling van de verzekeraar en een moeder met een trauma na een ernstig ongeluk was het een verademing om bij de heer Bosch een luisterend oor en begrip te vinden. De heer Bosch wist het vertrouwen van mijn moeder te winnen en heeft al het financiele "uitzoekwerk" op zijn schouders genomen en binnen een half jaar de zaak tot onze tevredenheid afgesloten.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Ik ben door mr. J. Todorov geholpen Was zéér aangenaam en ik ben fantastisch geholpen!

Prima geregeld voor ons

Heb het heel prettig bevonden zoals jullie mijn zaak behandeld hebben Met Jeroen goed contact gehad.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Professionele en zeer deskundige organisatie

Vanaf het eerste contact moment tot aan het uiteindelijk behaalde resultaat zeer professioneel begeleid en bijgestaan. De deskundige en proactieve aanpak heeft er heeft ervoor gezorgd dat er snel resultaat is geboekt zonder de relatie te beschadigen.

Heel fijn

Jorika Todorov is een top advocaat, staat altijd voor je klaar en luistert nauwkeurig naar wat je wilt en doet alles wat mogelijk is om ne te helpen. Zeker een aanrader!

Honderdland 1036

2676 LV Maasdijk

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met ons goed bereikbare kantoor in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.

Over Advocaatscore.nl