Fijne en oprechte man

Ik ben blij dat het traject na een half jaar achter de rug is. Soms was ik mischien ongeduldig maar ik wou er gewoon zsm vanaf al weet ik nu ook dat je in zo’n proces geduld moet hebben. Ik heb een fijne samenwerking(zo noem ik het maar) ervaren en ben nogmaals blij dat het traject voorbij is.

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Fijn en deskundig bijgestaan

Het was een vreemde situatie, gelukkig ben ik goed bijgestaan! Zeer prettig geholpen, formeel maar ook een huiselijk warme sfeer.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Aardige en professionele team aan mensen

Stonden gelijk klaar na ongeval en deden veel werk. Mooie adviezen en altijd bereikbaar

Zeer tevreden!!

In 2018 contact gezocht met Vogelaar Bosch Spijer. Wegens verkeersongeval met letselschade. Deze gebeurtenis heeft veel impact gehad op mijn dagelijks leven. Door hun inzet en professionele kijk op deze zaak. Is het dossier in 2021 naar beide tevredenheid gesloten. Mijn dank is groot!! Tina Pat

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Een goed gelopen zaak.

Ik vind dat de zaak goed is opgepakt. Ik kreeg een goede blik op de zaak en hoe alles ging verlopen. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van alle stappen en er werden direct knopen doorgehakt. Ondanks dat ik plots een andere advocaat kreeg, is het allemaal toch erg goed gegaan.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Constructief, snel en fijn samenwerken

We werken inmiddels al meer dan tien jaar samen met Michiel Vogelaar en laatst een specifieke kwestie afgehandeld in samenwerking met Jeroen Hendriks. Snel kunnen schakelen en met constructieve efficiënte gesprekken en opvolging, hebben we de kwestie heel goed kunnen afwikkelen.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Goeie communicatie

Juiste manier van aanpak en een hele goede communicatie.

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Betrouwbaar, en fijn in communicatie.

Mijn ervaring omschrijf ik al volgt: een fijne samenwerking met een mooi eindresultaat.

Happy

I think the work from Cristián is very good,im very happy with him

Tevreden

Gedurende periode van ongeveer 5 en half jaar, ben ik goed en deskundig bijgestaan door Mr. Edwin Bosch en bij zijn afwezigheid door Mr. Anouk Korff. Vanaf het eerste gesprek heeft Mr. Edwin Bosch mij het te doorlopen traject uitgelegd. Ik ben tevreden met de afwikkeling van mijn zaak. Als ik iets niet begreep ( juridisch vakjargon), dan werd mij dit uitgelegd. Zo kon ik de rust in mij bewaren en mij richten op mijn herstel.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Ben heel goed geholpen door mevrouw Todorov

Ik was met spoed op zoek naar een advocaat en kwam bij mevrouw Todorov terecht ze was gelijk een luisterend oor en liet me weer met beide benen op de grond staan

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Vanaf het eerste moment had ik er vertrouwen in

Vanaf het eerste moment dat ik telefonisch contact had met de heer Gijsberts voelde het goed aan. De heer Gijsberts heeft mij goed geholpen en geadviseerd. Zeer tevreden over de uitkomst en ik zal iedereen de Heer Gijsberts aanbevelen op het gebied van arbeidsrecht.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

dankbaar, blij en zeer tevreden

Ik heb de heer Bosch ervaren als een grote en onmisbare hulp in de discussie met de verzekeraar van tegenpartij. Ik zou iedereen aanraden om bij omvangrijke letsels deze advocatenpraktijk in de arm te nemen. De heer Bosch heb ik ervaren als deskundig en betrokken. Met name de snelheid waarmee hij zaken ter hand neemt en de adequate wijze waarop hij adviseert en reageert op onder meer de argumenten van tegenpartij vind ik indrukwekkend.

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Prima gevoel, ondanks moeilijke zaak altijd vertrouwen gehad.

Geen idee waar je instapt ca. 6 jaar geleden met een hele lastige tegenpartij, bleek, was het moeilijk maar nooit het vertrouwen in de heer Bosch verloren. Door hem kunnen doorzetten en het gevoel hebben dat iemand je zeer serieus neemt.

Professionaliteit

Goed geholpen door mr C.M. Cristian Diaz Top advocate heel erg bedankt.

Heel goede service!!

In het begin stroef omdat het veel via mijn zus ging, daarna mij erbij betrokken!!

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Ik heb hele goede ervaring met de heer Bosch heeft mij zeer goed bijgestaan geadviseerd En is zeer deskundig

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Paulette is de koningin der advocaten!

Niets is minder waar, dan te weten dat Paulette van 't Veer de koningin is inderdaad de advocaten. Zeer deskundig, professioneel, secuur en laat je verbazen wat een geheugen zij heeft. Probeer eens een gesprek van 2 uur, zonder notities komt ze met een knaller van een verweer waarvan je achterover slaat. Hoe kan het dat Paulette in je hoofd kan kruipen en nog beter je situatie snapt dan jij zelf? Dit zegt al genoeg. Een vriend van me aanbevolen en die ervaarde exact hetzelfde. Verliezen is geen optie bij Paulette. In alle waardigheid wordt je behandeld en duikt dieper dan je zelf ooit bedacht hebt, maar weet tegelijkertijd dat (emotionele) randverhalen onnodig zijn, gezien de kennis die ze heeft bij de gedachtes van rechters. Bedankt voor alle inzet!

• Geholpen door: mr. P.L. (Paulette) van 't Veer

Zeer Tevreden

Deskundig en behulpzaam

• Geholpen door: mr. C.M. (Cristian) Díaz

Zeer prettige en daadkrachtige advocatuur

Mijn toegewezen advocaat was erg sympathiek maar zeker ook daadkrachtig. Alle fases (belletjes, brieven, etc.) werden snel, deskundig en uitstekend behandeld en verwerkt. Er was een begrip voor mijn situatie en op alle fronten werd er geen moeite gespaard mij zo goed mogelijk te behelpen. Ik ben enorm blij met de geboden hulp, het kiezen voor dit advocatenkantoor was een uitstekende keuze!

prettig

Snel, deskundig, klantvriendelijk en klacnt gericht. Alle hulp die je nodig hebt als je een peobleem hebt.

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Ik ben zeer tevreden, over hoe de heer vogelaar mij geholpen heeft. Wat een andere advocaat niet voor elkaar kreeg in jaren ! Kreeg de heer Vogelaar wel voor elkaar in korte tijd. Nogmaals dank voor u goede diensten Mvg kuijpers

• Geholpen door: mr. N.T. (Michiel) Vogelaar

Geweldig grandioos super, een aanrader voor iedereen.

Mr Bosch heeft hart voor de cliënt en de zaak die daar bij hoort. Hij luistert goed naar de cliënt en geeft ook zijn mening en denkt absoluut mee. Toppie! Het cijfer 10 is niet van toepassing maar een hele dikke 15. Toppie! We zijn blij dat er weer een hoofdstuk klaar is. Nu kan de opruiming in het koppie beginnen. Onwijs bedankt voor alles. Vriendelijke groet Fam. Vermaas

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Snelle reacties, eerlijk advies en met een goed gevoel de zaak kunnen afsluiten.

• Geholpen door: mr. G.L. (Gerard) Gijsberts

Mijn zaak is zeer deskundig behandeld.

Ik ben zeer tevreden met hoe de zaak is behandeld en is opgelost. Daarvoor heel veel dank.

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met twee kantoren in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.