Uitstekend!

Cristian heeft mij in een moeilijke periode van letsel, perfect ondersteund als advocaat omdat: - bij vragen stel een antwoord - was aanwezig tijdens gesprekken met de tegenpartij - altijd schriftelijke bevestiging - profesionele afhandeling met de tegenpartij - heeft hart voor zijn clienten Bedankt voor alles.

• Geholpen door: mr. C.M. (Cristian) Díaz

Top advocaat

Het is zeker een aanrader dit is de beste advocaat ik in ooit in me leven hebt gehad

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Super goed en super betrouwbaar

Mijn ervaring is super, je word hier echt opgevangen als je in een moeilijke situatie zit waarbij je juridische hulp nodig hebt. Daarbij word er echt naar je geluisterd en veel begrip en geduld getoond, Deze juristen zijn super in hun werk zeer hoog kwaliteit niveau en met een enorme kennis van hun werkzaamheden en ze gaan tot hun uiterste door om hun doel te behalen om de juiste oplossing of terechtheid te vinden voor hun klant.. Dus daarbij zal ik altijd deze advocaten kantoor aanbevelen aan mensen die hulp nodig hebben. Met vriendelijke groeten, John Bruggeling

• Geholpen door: mr. J.S. (Jorien) Bijsterbosch

Duidelijk en kundig

Hartelijk dank voor het duidelijke advies!

• Geholpen door: mr. C.M. (Christian) Biaz

Goei advocaaten

Ik met door hun alle best geholpen met meer zakken met egt blij met jullie

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Fijne samenwerking, waarbij het gewenste doel is bereikt

Vakkundig geholpen door een vriendelijke advocate

Deskundige advocaten,

Heel fijn kantoor die op alle vlakken kennis in huis heeft. Bij mijn zaak door meerdere advocaten van dit kantoor advies gekregen .

Fantastisch

Ik vond het snel

Goede samenwerking

Prettig/ korte lijn/ advocaat verduidelijkt om fouten te voorkomen/ doel van cliënt is behaald. Het betreft dhr. Gijsberts (hij staat nog niet in de lijst van de namen)

• Geholpen door: N.v.t.

Ik ben goed geadviseerd en geholpen, enigste nadeel was toen mijn formalige advocaat het advocatenkantoor verliet ik zelf achter mijn nieuwe advocaat aan moest gaan daarmee bedoel ik dat ik 2weken lang heb moeten bellen en mailen tot ik tehoren kreeg wie mijn nieuwe advocaat zou zijn. Buiten dat ben ik zeer tevreden over hoe ik ben geholpen en zou ik jullie zeker adviseren aan vrienden en kennissen.

Mr. E. Spijer - de beste keuze

In september 2018 kreeg ik een arbeidsgeschil met mijn werkgever, een grote verzekeringsmaatschappij. Ik heb toen besloten mij juridisch te laten bijstaan door arbeidsrechtsadvocaat Mr. Elkan Spijer van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten gevestigd in Het Westland. Ik kan met recht zeggen dé beste beslissing die ik toen had kunnen nemen. Mr. Elkan Spijer heeft een groot inlevingsvermogen en kan prima de hoofd- van de bijzaken scheiden. Verder kan hij uitstekend schrijven, blijft hij te allen tijde rustig en staat hij altijd klaar voor zijn cliënten, óók in de avonden en weekenden. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een voor mij uitstekend resultaat. Ik kan iedereen die te maken krijgt met een arbeidsrechtelijk geschil Mr. Elkan Spijer ten zeerste aanbevelen. Ik wil Mr. Elkan Spijer en zijn kantoor VBS Advocaten nogmaals ontzettend bedanken voor alle juridische ondersteuning van de afgelopen periode. Groeten, John - Kwintsheul

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Onze belangen zijn zeer deskundig en op hele prettige wijze behartigd.

De heer Bosch heeft ons zeer deskundig geadviseerd. Het was daarnaast heel prettig dat we mede het tempo van de procedure konden bepalen en dat alle stappen in overleg zijn gezet. De onderbouwing van de letselschade claim is aan ons uitgebreid toegelicht door de heer Bosch. De hoogte van de claim werd door ons als stevig gezien, maar bleek dermate reëel dat, mede door de argumentatie en de complete onderbouwing, deze bijna in zijn geheel is gehonoreerd door de verzekeringsmaatschappij. Kortom, een top advies!

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

we zijn super goed geholpen

De advocaat mw Korff heeft het allemaal goed geregeld voor ons. Dank namens de Familie

• Geholpen door: mr. A.J. (Anouk) Korff

Meer dan Positief

De heer Bosch en mevrouw Anouk hebben het heel goed gedaan. Ook in de toekomst mocht er wat voorvallen dan ik neem meteen contact op met de heer Bosch! Ook heb ik mijn familie gevraagd als er wat is of zij dan contact met de heer Bosch kunnen opnemen. Zijn gegevens heb ik al door geappt naar mijn familieleden. Hartelijke groet, R. Gajadhar

geweldig

dit is de 2e keer dat ze mij bijstaan in een voor mij groot financieel probleem en het is de 2e keer dat ze het oplossen wij hebben weer fijne feestdagen

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Lastige dingen worden heel duidelijk uitgelegd. Ze staan voor de klant om alles zo goed mogelijk geregeld te krijgen

Uitstekende en effectieve communicatie

Na slechte ervaring met vorige advokaat in dezelfde zaak was het kontakt met Mr. Hendriks reeds vanaf het begin een opluchting

No nonsense

Mr. Hendriks heeft zich goed ingelezen in de zaak en de juiste argumenten weten te gebruiken om de zaak tot een succesvolle uitspraak te leiden.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Geweldig geholpen met verstand van zaken.

Hallo. Ik heb deze ondersteuning van mr. Todorov als heel fijn ervaren.iemand die luisterd verstad heeft van zaken en ten alle tijden berijkbaar is voor vragen. Dus mijn ervaring is wel de sterren waart. MVG R Sschuijffel

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Duidelijke advocaat recht door zee

Veel begrip en steun gekregen een advocaat met veel ervaring

• Geholpen door: mr. E.W. (Edwin) Bosch

Dhr. E. Spijer heeft mij bijgestaan en heeft dit op een erg goede en professionele manier gedaan met een goede afloop. Het contact verliep zeer prettig en goed. Ik kan persoonlijk Dhr. Spijer erg aanbevelen.

• Geholpen door: mr. E. (Elkan) Spijer

Kon snel terecht bij Jeroen Hendriks. Vriendelijk en efficiënt geholpen en ook het resultaat was tot tevredenheid.

• Geholpen door: mr. ing. J.A.J. (Jeroen) Hendriks

Mijn ervaring is zeer positief .

Wij zijn in iuiste manier door Mevrouw Todorov geholpen.

Heel reg goed

Ik ben heel erg blij met Jullie

• Geholpen door: mr. J. (Jorika) Todorov

Zijn heel geduldig geweest met mijn zaak. Uiteindelijk heeft dit goed resultaat opgeleverd

Over Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

De kiem van Vogelaar Bosch Spijer Advocaten ligt in het Westland. Onze advocaten helpen zowel particulieren als bedrijven. Wij voeren een algemene (proces)praktijk met de nadruk op: – arbeidsrecht (zowel voor werkgevers als werknemers) – familierecht (o.a. echtscheiding, alimentatie, erfrecht etc.) – personenschade (hulp bij letselschade en overlijdensschade) – tuinbouwgerelateerde zaken. Met twee kantoren in het Westland heeft u altijd een aanspreekpunt in de buurt. Zo houden wij onze dienstverlening toegankelijk en kunnen wij u nog beter juridisch helpen.