Betrouwbare garage!

Fijne, betrouwbare garage. Kundig, goed bereikbaar en denken mee, zeer vriendelijk. En niet onbelangrijk; niet te duur!

Gewoon super

Voor onderhoud, goed advies en onderdelen van m`n 2CV ben ik bij Walter nog steeds op het juiste adres. Ook voor een informeel praatje. Dat maakt het ook heel prettig om bij hem langs te gaan. vind je bij andere garage`s niet snel terug.

walter doet wat hij belooft

prima service en lekker in de buurt!

wederom goed

De kleine beurt, tijdig geplanned, werd keurig en snel uit gevoerd.

Snel geholpen

Ook zonder afspraak snel geholpen!

Xantia rijd weer als een zonnetje!

Was ff zoeken naar een pomp maar mijn Xantia uit ‘93 rijd weer heerlijk. Blij als een kind zal ik maar zeggen!! ;-)

Goede service, erg tevreden

Hele fijne garage

Vertrouwen

Ik vertrouw ze. Ze zijn eerlijk, open en deskundig. Leggen dingen uit als het nodig is. Blij dat ik klant ben.

Vriendelijk, behulpzaam en denken mee

Prettig

Beste garage die ik ooit gehad heb

Zeer vakkundig. Alles in goed overleg op een hele plezierige manier. Ben echt altijd tevreden

Snel en effectief

De gevraagde servicebeurt was snel geregeld en naar tevredenheid uitgevoerd

uitstekend

grote klantvriendelijkheid en altijd bereid te helpen.

altijd gezellig

betrouwbaar

altijd goed en prettig geholpen

altijd goed en prettig geholpen

Heel fijn

Ik kan het werk aan mijn auto met een gerust hart aan jullie als deskundigen overlaten.

Kwaliteit

Komen afspraken na, prettig in de omgang, eerlijke prijzen en goede adviezen. Kom er al jaren met veel plezier en verschillende auto’s.

Altijd top

Snel en vriendelijk

Bij Walter in de garage word je altijd heel vriendelijk en swift geholpen, een aanrader!

Ze staan altijd voor je klaar!

Goede service voor een goede prijs. Degelijk werk en niet meer doen dan nodig.

Zeer betrouwbare en creatieve garage

Ben zeer zorgvuldig, prettig en vakkundig geholpen

Gebroken aandrijfas snel vervangen

Door de ANWB op zaterdag naar de garage inrit gesleept, kort daarna, stond de auto al binnen, Woensdag was de auto al klaar.

Top, altijd vriendelijk en klantgericht.

Al jaren klant, top service!

Tussen de zoekvraag en de levering van onze tweedehandsauto zaten wel een paar maanden, maar dan krijg je ook iets goeds. Walter blijft net zo lang speuren totdat de juiste auto langs komt. Goede service, aardige gasten.

Altijd betrouwbaar en vriendelijk

Gezellig én zeer professioneel. Ook al zijn ze druk en heb je geen Citroën, ze doen hun werk goed en communiceren heel prettig en transparant.