Fantastisch!!

Mijn ervaring is dat er altijd een passende en veilige oplossing wordt gezocht en dat ze altijd proberen om het direct voor je op te lossen als dat mogelijk is.

Eerlijk en duidelijk

Auto ingeruild zonder gedoe, prijs goed, afhandeling goed! Vriendelijk en eerlijk personeel.

Geweldige service

Mini Cooper S gevonden en natuurlijk gekocht mooie auto tip top in orde. Heel vriendelijk en een goed service. En een mooie prijs voor mijn auto gekregen. Top!

Apk op zeer korte termijn, klaar terwijl ik wachtte. Net ad hoc kapotte lamp en ook na sluitingstijd werd ik gewoon nog even geholpen met een vriendelijke groet. En dat voor een prijs waar ook ik blij van wordt. Kortom: aanrader!

nette prijs en goede service

Na de aanschaf van onze leaseauto mijn auto aan Rob Dees verkocht. De auto werd netjes bij ons opgehaald en we zijn het eens geworden over een eerlijke prijs..en de afhandeling was top.

Sehr goed

Goed geholpen al 5 jaar

Tevreden

Bij de aanschaf van onze tweedehands auto waren er al wat problemen bekend, die zijn opgelost en ook enkele die later aan de orde kwamen, zijn naar tevredenheid verholpen.

Buitengewoon goed en een klantgerichte service 👌

Nadat ik met pech door een afsleepbedrijf naar een garage in Grauw werd gebracht bleek aldaar dat men voor mij de eerste maand geen tijd had. Daar sta je dan ruim 200 kilometer van huis. Toen heeft de sleper naar garage Rob Dees in Axel gebeld en deze had wel tijd voor reparatie. Ondanks dat het al zaterdag na vijven was toch de auto kunnen brengen bij Rob Dees. Deze heeft het kapotte onderdeel op maandag bij de Opel besteld en dinsdagmorgen was de reparatie al geklaard. Ik vind dat de firma Rob Dees een dikke duim heeft verdiend voor klantvriendelijkheid, service en snelle reparatie. Dank jullie wel 👌👌👍👍

Top, altijd netjes geholpen en vaak nog net een beetje extra!

Super, ik heb een aangepaste auto, wat maakt dat ik meer afhankelijk ben van mijn garage. In alle jaren dat ik nu bij het team van Rob Dees ben, ben ik altijd super geholpen, en vaak ook nog net dat stukje extra service soms! Wat maakt dat je je als persoon gezien en begrepen voelt. Ik kan niks bedenken wat ik minder vind, dus ga zo door team Rob Dees en Co. En dat ik nog maar vele jaren met plezier bij jullie klant mag blijven.